Bicicleta sosea
Last Updated: Jan 05 2024 03:34, Started by
gear
, Apr 25 2021 11:04
·
10
#253
Posted 08 May 2022 - 15:28
in functie de nr de km si da cat de des uiti sa cureti transmisia.
daca nu iti pasa de bicicleta si faci km multi poti uza si intr-un an eu fac pe cursiera cam 5000km pe an asta in cel mai prost caz cum a fost cu restrictiile in pandemie De regula ajung cam pe la 8000km Asa in mare fac cam 170km in weekenduri asta inseamna cam 8000km anual fara sa pun la socoteala cat mai fac daca ies si in cursul saptamani un pic Daca nu as avea grija de lant cu siguranta as uza mai repede transmisia Hai la 105 o schimbare de 600 lei nu e enorm, dar pt cine are ultegra sau dura ace deja suma se dubleaza si tripleaza |
#255
Posted 08 May 2022 - 18:21
Da, e totuși de la mult în sus. Majoritatea au biciclete de să zicem 2.000 de lei. E mult, cel puțin proporțional, să dai 500 de lei la un an/doi. În loc să ce, să dai 50 de lei pe niște sprayuri? Merită efortul.
|
#256
Posted 08 May 2022 - 18:49
Ann0nyym0us, on 08 mai 2022 - 16:58, said:
Sau pentru sarmanii care au cumparat Campagnolo https://www.bike24.c...,1969,1970,1972 |
#257
Posted 31 July 2022 - 19:08
Salut. In februarie am cumparat o bicicleta de sosea, bicicleta noua. Pana azi am parcurs cu aceasta cursiera puțin peste 3000 km conform ciclocomputerul Garmin Edge 530. Cursiera are in dotare roti de aluminiu marca Fulcrum6, entry level. In cursul zilei de ieri in timpul întreținerii transmisiei am observat pe suprafața jantei roții spate pe direcția a câtorva spițe, 6 la număr, niște crăpături. In total roata are in componenta 20 spițe. Roata nu e descentrata, nu a fost lovită dar totuși prezintă aceste crăpături. Dat fiind ca bicicleta are garanție, am luat legatura cu magazinul online de la care am cumparat-o si drept urmare deja mâine trimit curierul pentru a ridica bicicleta si de a o transporta la service-ul autorizat. Am fost nevoit sa dezasamblez bicicleta pt.a fi posibila transportarea in cutia ei originala. Acum am toate șansele ca in timpul transportului si a manipulării bicicletei aceasta sa sufere daune. Intrebarea mea este dacă ar fi fost posibila amânarea trimiterii la service cu monitorizarea atenta a situației descrise de mine sau am procedat corect cu demersul meu. Aștept părerile voastre. Multumesc
|
#258
Posted 31 July 2022 - 19:16
jeff48, on 31 iulie 2022 - 19:08, said:
Intrebarea mea este dacă ar fi fost posibila amânarea trimiterii la service cu monitorizarea atenta a situației descrise de mine sau am procedat corect cu demersul meu. Aștept părerile voastre. Multumesc Trebuia să trimiți doar roata respectivă. Edited by onisifor12, 31 July 2022 - 19:17. |
#259
Posted 31 July 2022 - 20:09
OK, merci de sfat. Nu trimit la service bicicleta. Nu am încredere in service-uri de biciclete chiar dacă sunt al unui magazin specializat in comerțul cu biciclete. Dacă va ceda roata voi suporta din buzunarul meu toate cheltuielile
|
#260
Posted 31 July 2022 - 20:16
Trimite doar roata. Între timp poți folosi bicicleta și cu altă roată.
|
#262
Posted 01 August 2022 - 06:14
Pune o poza cu fisurile. Nu am inteles daca sunt pe peretele vertical, sau pe zona unde se infileteaza spitele.
|
|
#263
Posted 01 August 2022 - 07:37
Crăpăturile (fisurile) numai pe direcția locurilor de infiletare a spitelor. Repet, roata nu e descentrata, nu a suferit șocuri fizice, fără gropi mari in asfalt ,,luate din plin”; nu are absolut nici o urma de lovitura, bicicleta rulată exclusiv pe asfalt de calitate ok, presiunea aerului in anvelope controlată la fiecare ieșire, am compresor electric portabil cu manometru verificat, utilizez 6,6-6,8 bar, conform instrucțiunilor de pe anvelopa. Bicicleta suporta pana la 110 kg, subsemnatul are momentan 104 kg dar a avut și 106 kg. După fisa tehnica ,,ar trebui” fără probleme sa reziste la greutatea mea
Roata fata e fără cusur Attached Files |
#265
Posted 01 August 2022 - 08:19
E posibil. Și mie mi se par prea tensionate la banalul control manual. Asa a venit din fabrica
|
#266
Posted 01 August 2022 - 18:29
E, de aia sunt sfinte jantele duble capsate. Adică între jantă și niplu se vede că e ca o „șaibă” la fiecare spiță, ce absoarbe din șocuri; sunt mult mai rezistente.
Greutate de 100+ pe orice jantă până la urmă, nu este de neglijat. Îți recomand un upgrade, măcar la roata spate. Doar ca idee, în caz că nu știi cum arată o jantă „capsată”: [ https://www.bikecentral.ro/upload/7754/jumbo.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta e de BMX, dar înțelegi ideea. |
#267
Posted 01 August 2022 - 18:50
Am avut bicicleta cu jante duble capsate dar nu cursiera dar oricum merci de idee. Voi încerca sa găsesc o janta roata spate compatibila pt. cursiera mea dar bineinteles trebuie sa găsesc și la un preț rezonabil
Sau mai bine zis roata spate |
|
#268
Posted 01 August 2022 - 19:47
Cursiera Van Rysel AF EDR105. Dacă aveți sugestii pt.roata spate dubla capsata, frâna pe janta ,sunt binevenite Multumesc
Attached Files |
#269
Posted 02 August 2022 - 13:14
Fulcrum Racing 6, greutate maxima ciclist 109kg
Fiind cu greutatea ~pe acolo n-au tinut.. Acum cum crezi, te tii de decathlon sa-ti schimbe roata dar si daca o schimba NU as merge pe ea, tine-o noua pt cand vinzi bicla ori o vinzi separat. Si iti faci alta roata, janta mai solida cu minim 28 spite sau chiar 32 daca nu te deranjeaza prea mult... |
#270
Posted 02 August 2022 - 13:48
Trebuie sa am in vedere și greutatea viitoarei roti spate. Roata originala are între 700-800 g, Nu vreau nici intr-un caz sa depășească 1 kg!
Rectific, 1760g greutate totala roata fata și roata spate Oricum folosesc la maxim cursiera, am pedalat și azi 50 km |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users