Roaming Digi

#37
Posted 07 October 2022 - 14:55

Daca iti apare 0 in mesaj, de ce mai intrebi?? E mai ieftin decat in Ro, insa asta pentru ca in roaming are alte contracte cu operatorii de acolo. In Ro, nu se pupa la costurile de sms cu OVT. Si oricum, ai imessage intre iphone-uri si whatsapp cu restul... ce conteaza cateva sms-uri nationale??? Da, de pe desfãșurãtorul pentru luna septembrie confirm informația cã SMS-urile trimise în Roming de pe Digi pe numere Romania/UE au costul zero. E totusi foarte curios. Deci eu de pe dual-simul meu dacã trimit SMS-uri la altii cu numere germane mã costã 0€ de pe Digi roaming, dar ei dacã îmi rãspund îi costã vreo 0.29€/SMS.. 😁 Iar SMS-urile în/între rețelele germane (dacã nu ai vreo opțiune activatã) sunt 0.09€ Edited by asyst72, 07 October 2022 - 14:57. |
#38
Posted 07 October 2022 - 20:54

Ultima pățanie cu DigiMobil in Roaming:
Mi s-a întâmplat sa fiu in Olanda luna trecuta si sa trebuiască sa sun la o banca (ABN). Am luat de pe site numărul de contact (unde se specifica in mod clar ca este un număr cu tarif normal) si am vorbit 9 minute jumătate. Am avut surpriza sa vad apoi pe factura Digi ca acel apel a fost tarifat cu 3,57 EUR/min (numere speciale) si a costat cca 35 EUR ![]() Am făcut contestație la factura dar deocamdată nu am primit răspuns. Mi se pare un jaf la drumul mare. Daca ar fi fost un număr cu suprataxa înțelegeam și imi asumam costul, dar la un număr normal sa cer un tarif atât de mare mi se pare o aberație. Practic acel apel ar fi trebuit sa fie gratuit pentru ca intra in minutele incluse in abonament. Nu am de gând sa las lucrurile asa. Daca Digi nu răspunde favorabil o sa- reclam la ANCOM /ANPC. |
#39
Posted 07 October 2022 - 22:22

E numar special? Numerele speciale din alte tari sunt tarifate diferit in roaming. Verificã mesajul care ti-a fost trimis atunci cand ai intrat in Olanda.
|
#40
Posted 08 October 2022 - 10:31

Link-ul mentionat este despre apeluri internationale - adica din RO catre diverse destinatii , NU roaming .
|
#41
Posted 08 October 2022 - 10:32

Pe pagina bancii scrie clar: call 0900 - 00 24 (calls charged at your standard rate)
Pe pagina Digi daca bag nr de telefon respectiv spune: Pret: 0.1900 Euro, fara TVA deci de unde a venit tariful de 3,57 EUR/min? |
#42
Posted 08 October 2022 - 10:39

Pune sms-ul si-ti zicem noi. Tarifele de acolo nu se aplica daca esti in roaming!
|
#43
Posted 08 October 2022 - 10:39

Tariful de pe pagina Digi este pentru un apel international atunci cand te afli in Romania.
Numarul acela este cu tarifare standard pentru abonatii retelelor locale. 0900 este numar special pentru cei in roaming. |
#44
Posted 08 October 2022 - 14:00

Apelul din RO catre diverse destinatii e una , apelul cand esti in roaming , la fel catre diverse destinatii , e alta . Sant doua lucruri - apeluri diferite . Eu asa stiu .
|
#45
Posted 08 October 2022 - 14:05

Pe pagina bancii scrie clar: call 0900 - 00 24 (calls charged at your standard rate) Pe pagina Digi daca bag nr de telefon respectiv spune: Pret: 0.1900 Euro, fara TVA deci de unde a venit tariful de 3,57 EUR/min? ar fi trebuit sa apelezi numarul +31102411720 si nu 0900xxxx care in mai toate tariile din europa e rezervat serviciilor premium cu tarifare diferentiata |
#46
Posted 09 October 2022 - 13:22

Un speedtest din Riga, Letonia, operator LMT.
https://www.speedtes...lt/a/8742244771 Edited by katti, 09 October 2022 - 13:23. |
#47
Posted 10 October 2022 - 08:30

Pe pagina bancii scrie clar: call 0900 - 00 24 (calls charged at your standard rate) Pe pagina Digi daca bag nr de telefon respectiv spune: Pret: 0.1900 Euro, fara TVA deci de unde a venit tariful de 3,57 EUR/min? Scrie pe site... Edited by khristian78, 10 October 2022 - 08:30. |
|
#48
Posted 10 October 2022 - 13:54

Ultima pățanie cu DigiMobil in Roaming: Mi s-a întâmplat sa fiu in Olanda luna trecuta si sa trebuiască sa sun la o banca (ABN). Am luat de pe site numărul de contact (unde se specifica in mod clar ca este un număr cu tarif normal) si am vorbit 9 minute jumătate. Am avut surpriza sa vad apoi pe factura Digi ca acel apel a fost tarifat cu 3,57 EUR/min (numere speciale) si a costat cca 35 EUR ![]() Am făcut contestație la factura dar deocamdată nu am primit răspuns. Mi se pare un jaf la drumul mare. Daca ar fi fost un număr cu suprataxa înțelegeam și imi asumam costul, dar la un număr normal sa cer un tarif atât de mare mi se pare o aberație. Practic acel apel ar fi trebuit sa fie gratuit pentru ca intra in minutele incluse in abonament. Nu am de gând sa las lucrurile asa. Daca Digi nu răspunde favorabil o sa- reclam la ANCOM /ANPC. Salut, lex luthor, Asa cum au explicat si colegii de mai sus, numarul respectiv de telefon (0900 00 24) este incadrat la "Apeluri catre destinatii speciale". Conform informatiile de pe site si din SMS-ul pe care l-ai primit cand ai ajuns in Roaming, tariful catre aceste numere este de 3,57 euro/minut (TVA inclus). Edited by DIGI_Helper, 10 October 2022 - 13:55. |
#49
Posted 10 October 2022 - 20:09

LEX : Am luat de pe site numărul de contact (unde se specifica in mod clar ca este un număr cu tarif normal) - NU scrie nicaieri ca e tarif normal , asta ai inteles tu , probabil in graba
Pe pagina bancii scrie clar: call 0900 - 00 24 (calls charged at your standard rate) - DA - convorbirea este tarifata - adica vei plati pt ea , atat cat costa la operatorul tau = at your standard rate |
#50
Posted 10 October 2022 - 20:16

E tarif normal pentru aia din Olanda, nu pentru aia din roaming. Pun pariu ca banca aia are si numar obisnuit unde ii puteai contacta.
|
#51
Posted 10 October 2022 - 20:25

E tarif normal pentru aia din Olanda, nu pentru aia din roaming.
Gresit : 0900 - NU este un tarif normal pt nimeni , indiferent daca Olanda sau roaming ; este un numar cu suprataxa , indiferent de unde suni ( esti supra-taxat ) |
#52
Posted 10 October 2022 - 20:44

Sunt multe companii unde ca sa vorbesti in "afara orelor de program" esti tarifat . Poate pe dincolo nu este inclus nici consultanta standard, de care est europenii inca se bucura.
|
#53
Posted 10 October 2022 - 20:53

E tarif normal pentru aia din Olanda, nu pentru aia din roaming. Pun pariu ca banca aia are si numar obisnuit unde ii puteai contacta.
ar fi trebuit sa apelezi numarul +31102411720
Sunt multe companii unde ca sa vorbesti in "afara orelor de program" esti tarifat . Poate pe dincolo nu este inclus nici consultanta standard, de care est europenii inca se bucura. exista si numar normal unde culmea si raspunde cineva. ![]() Edited by carmenclara1, 10 October 2022 - 20:55. |
|
#54
Posted 11 October 2022 - 00:01

Nicaieri in lume "standard rate" nu inseamna un numar cu supra-taxa. Mai uitati-va si voi ce inseamna un numar cu suprataxa. Acolo se specifica in mod clar ca minutul de costa x EUR sau xUSD.
Aici vorbim despre un numar normal. Numerele care incep cu 0900 nu sunt toate cu suprataxa. Uite ce spune autoritatea de reglementare din Olanda (Autoriteit Consument & Markt (ACM)) despre tarifarea numerelor cu 0900: What fees are you allowed to charge callers to your customer service? Do you use a 0900, 0906 or 0909 number as customer service? Then you may not ask for money for the information you provide. The caller only pays for the usual calling costs. When do you have customer service? Can you be reached on a 0900, 0906 or 0909 number for questions or complaints about a service that the caller uses? Or about a product he bought? Then you have customer service. No information fee for customer service You may not charge for customer service calls. You may therefore not charge the caller an information rate. The caller only pays for the usual calling costs. We call these costs the traffic rate. To which customers do these rules apply? These rules apply to all customers who call your customer service center with questions or complaints about their purchase. So for consumers and business customers. Note: Are you using the same 0900, 0906 or 0909 number for multiple purposes? And is one of those goals customer service? Then you may not charge an information rate for calling this information number. How do you state the rate for your customer service in your call menu, on your website and in your advertisement? This can be done, for example: 'The costs for this call are your usual calling costs." https://www.acm.nl/n...-klantenservice Si ca fapt divers, intotdeauna la un numar premium (cu plata) este obligatoriu sa specifici costurile pe minut. Ca le scrii cu litere mari sau le scrii foarte mic in josul paginii, tot esti obligat sa faci asta. Aratati-mi voi mie unde pe pagina d ela ABN se specifica ceva de vreun cost. Chiar credeti ca o banca de talia ABN isi permite sa aiba un call-center cu numere cu plata? Mai ales ca eram intr-o sucursala ABN cand am sunat iar numarul l-am primit de la functionara de la ghiseu. Care mi-ar fi spus daca era un numar cu plata. ABN nu se imbogateste pe urma convorbirilor telefonice. Ce o mai dam la intors ca e alba, ca e neagra.Spre deosebire de multi care au vorbit fara sa cunoasca, doar cum si-au inchipuit ei ca ar trebui sa fie, eu chiar am verificat inainte sa scriu pe aici.Sunt niste bani luati aiurea de Digi.Eu am vrut doar sa va avertizez ca puteti plati un cost mai mare decat cel normal, fara sa stiti. Cum se va solutiona aceasta situatie ramane de vazut. Probabil cu o plangere la ANPC / ANCOM / Centrul European al Consumatorilor. Edited by lex luthor, 11 October 2022 - 00:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users