Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Probleme magazine partenere Orange

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
lost2209

lost2209

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 24.04.2008
Problema care se repeta periodic în mai multe magazine Orange Shop. Lipsa internetului când cer reincarcare prepay pasandu-ma la reprezentanta mare. În Timișoara de ex. din vreo 4-5 magazine , cam 80% are internetu picat când cer reincarcare prepay. Ieri la fel, Orange Shop, Piata Victoriei nr 5, Timișoara, am fost pasat elegant în alta parte, cica internetu nu mai merge de o săptămână. În provincie la fel, când aud de prepay, gata netu e picat de câteva zile. Presupun ca ăștia sunt parteneri. Din zvonuri am aflat de aceeași chestie la Arsis, partener Vodafone, au target la abonamente, nu au la reincarcari, abonamente nu prea se mai fac, angajații dau vina pe lipsa traficului, iar acesta se bat cap în cap cu nr de reîncărcări prepay. Nr redus de reincarcari automat trafic redus deci o scuza. În provincie ai pus-o, n-ai acces la reprezentanta, nici bani pe card pentru online. Unde sa le fac reclamație?

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

View Postlost2209, on 21 aprilie 2021 - 10:30, said:

Unde sa le fac reclamație?

Pe ce motiv?
Ii obliga cineva sau cxeva sa aiba internet?

#3
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,946
  • Înscris: 04.10.2007
Am mai auzit si in alte locuri, la fel intri in magazin sa cumperi o cartela prepay si se tin scai de tine sa renunti la prepay si sa treci la abonament... .

Edited by AlexEn, 21 April 2021 - 11:30.
eliminat limbaj peiorativ


#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Fa o reclamație scrisa pe mail. Aceeasi situație e pe la toti, practic cand te aud ca pomenesti cuvantul prepay isi pierd interesul si-ti spun ca au alta treabă.

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,260
  • Înscris: 01.12.2001
Reîncărca online direct din aplicatie. La magazin primești 28 zile. Din aplicație 30. Și îți reîncarci în ultima zi daca nu ai vreun wifi disponibil că sa reîncarci în dimineața când deja nu mai ai opțiune.
O dată am uitat sa reincarc și am intrat într-o benzinărie unde m-am conectat la wifi și am făcut tranzacția online.
De ce sa mergi și să stai la coada pt reîncărcare?

Edited by dorin_2k, 21 April 2021 - 11:09.


#6
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,540
  • Înscris: 21.03.2020
Nu vazusi ca nu are bani pe card?

Edited by GlCA_Contras, 21 April 2021 - 11:28.


#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cand mai patesti asa ceva spune-le ca vrei sa discuti cu managerul magazinului si ca pentru treaba asta vei face reclamatie si la ANCOM si la ANPC. Mai mult, roaga-i sa repete ce au zis inainte si avertizeaza-i ca vei inregistra ceea ce iti spun ca proba la reclamatiile tale ce vor urma.

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,260
  • Înscris: 01.12.2001

View PostGlCA_Contras, on 21 aprilie 2021 - 11:28, said:

Nu vazusi ca nu are bani pe card?
Asta a scris-o la nervi. Ce treabă are provincia că nu are bani pe card? De fapt in cont.
29,73 am platit online pt o reîncărcare de 5€ prepay. Și e valabila30 zile nu 28 ca la magazin.


#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Asta cu reincarcatul si platile online o inteleg perfect, ca nici eu nu stau de cozi la magazine, drumuri inutile si altele cele. Insa sunt situatii cand clientii cu cartele sunt refuzati pentru situatii tehnice precum inlocuirea cartelei SIM defectata sau pierduta/furata. Aici e buba... si trebuie sa inceteze mizeriile astea.

Nu vor inceta pana cand mai multi clienti nu vor lua masuri impotriva acestor practici.

#10
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,141
  • Înscris: 15.05.2008

View PostMembruAnonim, on 21 aprilie 2021 - 11:43, said:

Cand mai patesti asa ceva spune-le ca vrei sa discuti cu managerul magazinului si ca pentru treaba asta vei face reclamatie si la ANCOM si la ANPC. Mai mult, roaga-i sa repete ce au zis inainte si avertizeaza-i ca vei inregistra ceea ce iti spun ca proba la reclamatiile tale ce vor urma.

ce basini ai in cap,tu chiar crezi angajatii fac de capu lor ce fac?
ce sa reclami, ca are defectiune la net?
shopul nu stiu sa refuze,partenerii!!! la greu
explicatie neoficiala, desigur, marfa vanduta trebuie platita

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ce conteaza ca fac de capul lor sau nu? Tocmai, ca daca astea sunt directiile de sus tre' reclamate in numar cat mai mare. Si cat despre termenul ''basini'' eu nu m-am adresat asa. :)

Ma foarte indoiesc ca toti au defectiuni la retea de atatea ori si fix cand apare termenul de prepay.

#12
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
Nu am incercat reincarcare prepay dar ceva de genu am patit si eu.
Am fost la 5 magazine orange (partenere, orange store, orange smart shop) in cluj pt portare de la abonament la prepay, la toate am fost refuzat, nu se poate decat daca fac abonament.
Tot la aceleasi 5 magazine au refuzat eliberarea unui voucher de buyback.
Tot la aceleasi 5 magazine am fost sa inchid o asigurare la un telefon. Cica nu se poate decat telefonic la relatii clienti. La relatii clienti imi zice ca nu se poate decat in magazin...
Abia cand am fost la magazinul orange shop central, au rezolvat problemele fara niciun comentariu, nici macar nu m-am intrebat daca vreau abonament.
Nici nu mai zic de faptul ca daca vrei sa iei un telefon prin Phone Credit deja se uita urat la tine.
La parteneri, daca nu faci abonament, abia daca te baga in seama.

Edited by Smarty, 21 April 2021 - 12:57.


#13
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,141
  • Înscris: 15.05.2008
asta seamana cu sloganul ”acum chem pro tv”
avem ”carteluri” in piata,reclama cat vrei,cum sa fii amendat ca nu poti vinde ceea ce nu ai

#14
lost2209

lost2209

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 24.04.2008
Faza cu internetu probabil se poate cerceta de către OPC, căderi lunare masive, o săptămână întreaga, și periodice, verificat ISP-u sa vadă intr-adevar dacă e asa, portare la prepay identic. Una e sa nu poți acorda un serviciu dpdpv tehnic una e sa nu acorzi un serviciu mințind clientu ca nu e net. Eventual și Orange-u bombardat cu reclamații despre partenerii sai. Peste o luna dacă ma duc iar îmi spun ca nu le merge netu de o saptamana. Și asta e cam peste tot. La nivel de oraș mare, aproape toți partenerii nu au net când e vb de prepay, la fel și în provincie. De la inceputul anului am incercat de vreo 6-7ori sa reincarc in magazine partenere, pentru mine sau din familie, dar n-am reusit niciodata.

Edited by lost2209, 21 April 2021 - 14:29.


#15
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,946
  • Înscris: 04.10.2007

View PostSmarty, on 21 aprilie 2021 - 12:52, said:

Nu am incercat reincarcare prepay dar ceva de genu am patit si eu.
Am fost la 5 magazine orange (partenere, orange store, orange smart shop) in cluj pt portare de la abonament la prepay, la toate am fost refuzat, nu se poate decat daca fac abonament.
Tot la aceleasi 5 magazine au refuzat eliberarea unui voucher de buyback.
Tot la aceleasi 5 magazine am fost sa inchid o asigurare la un telefon. Cica nu se poate decat telefonic la relatii clienti. La relatii clienti imi zice ca nu se poate decat in magazin...
Abia cand am fost la magazinul orange shop central, au rezolvat problemele fara niciun comentariu, nici macar nu m-am intrebat daca vreau abonament.
Nici nu mai zic de faptul ca daca vrei sa iei un telefon prin Phone Credit deja se uita urat la tine.
La parteneri, daca nu faci abonament, abia daca te baga in seama.

Sunt chestii ce se fac in toate magazinele Vodafone/Orange... daca intri tare in ei se rezolva..

Acum vreo 7-8 ani imi expirase abonamentul la Vodafone. Ca sa fiu sigur ca am dovada ca i-am anuntat am mers la cel mai apropiat magazin Vodafone pentru a le inmana instiintarea de renuntare la abonament.

Am intrat in magazin, am mers la un tip care era liber. I-am inmanat hartia cu informarea ca doresc sa renunt la abonament. Imediat cum m-a vazut o tipa care era mai veche a zis sa merg la ea ca se ocupa ea de mine.. I-am intins informarea in dublu exemplar si i-am zis ca incepand cu data de expirare vreau sa renunt la abonamentul lor.

In pirma faza mi-a zis ca trebuie sa vin cu exact 30 zile inainte sa imi expire abonamentul (eu ajungand cu vreo 45-50, dar scria clar ca vreau sa renunt cu data de expirare). Am calculat data cand trebuia sa ajung si pica exact in duminica pastelui. Am intrebat-o daca ea lucreaza in acea duminica si a zis ca nu. Am intrebat-o eu cum fac in acest caz, si a zis ca nu o intereseaza ca mai platesc abonamentul ca nu e vina ei. Atunci m-au apucat toti nervii... i-am zis sa ia instiintarea si sa mi-o inregistreze si sa imi raspunda oficial ca nu imi poate inchide abonamentul decat daca depun acea instiintare cu 30 zile inainte. A zis ca nu primeste si nu imi inregistreaza nici o instiintare ca nu are voie decat cu 30 zile inainte de expirare... Atunci am inceput sa fac scandal in magazin si i-am zis:
"Eu pot sa scriu intr-o instiintare si ca tu esti o incompetenta, tu ai obligatia legal sa primesti acea instiintare si sa imi raspunzi la ea, asa ca ori o inregistrezi acum ori aici fata de tine sun la ANPC" Toti care era un magazin si vroiau sa isi faca abonament se uitau la mine si stateau si se gandeau daca sa isi mai faca sau nu abonament. Intr-un final mi-au primit instiintarea, mi-au dat numar de inregistrare si in cateva zile au revenit cei de la relatii clienti cu o oferta foarte buna pentru a renunta la abonament.

Edited by mirel3003, 21 April 2021 - 14:46.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai procedat foarte bine.

#17
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,540
  • Înscris: 21.03.2020

View Postlost2209, on 21 aprilie 2021 - 10:30, said:

În provincie ai pus-o, n-ai acces la reprezentanta, nici bani pe card pentru online. Unde sa le fac reclamație?

Nu poti sa reclami decat la Orange, ca partenerii lor sunt de rahat...

Ar putea sa faca hotspot, dar nu vor. Castigul lor pe reincarcari probabil e insignifiant...

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,260
  • Înscris: 01.12.2001
În cel mai rău caz, rogi pe vreun vecin, prieten să îți reîncarce contul online. Ii dai banii cash și gata.
Treci la next level: folosește aplicația online și un card.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate