Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan 2021 vs Clio 2016
Last Updated: Jun 22 2021 16:33, Started by
killetto
, Apr 20 2021 12:06
·
0
#20
Posted 20 April 2021 - 14:10
stoshiba, on 20 aprilie 2021 - 13:19, said:
Revizia la Logan este de 1100 lei, pentru benzina si GPL. Sa-mi spui si mie de unde este scorul? Intreb pentru un prieten (adica eu) care a facut revizia la 800 lei (bine, 0.9TCE cu GPL) la Reprezentanta. Daca as adauga injectoarele (care nu se schimba la fiecare revizie), probabil as ajunge pe la 1.000-1.100 lei. On topic: poate nu s-a spus, recomandarea pentru Logan. Motive:
|
#22
Posted 20 April 2021 - 14:10
#23
Posted 20 April 2021 - 14:15
CryTeku, on 20 aprilie 2021 - 13:07, said:
+1 Logan Dar tot vad ca se recomanda Logan pe gpl, inteleg ca marele avantaj este consumul, dar oare e chiar un avantaj? Sunt persoane pe aici care baga mii de lei pe luna in benzina/motorina? Intreb cat se poate de serios, nu de alta, dar daca esti fumator, tigarile depasesc plinurile la masina... Mii de lei nu, dar vreo 400 de lei lunar pe GPL tot cheltui (aproximativ 1400 km). Diferenta (intre GPL si motorina) o face colegul. |
#24
Posted 20 April 2021 - 14:18
Voua va mai scapa un aspect. Clio ala la 180k daca a fost rulat urban, atunci filtrul de particule este cam pe duca. Te mai tine 50k si apoi gata. Unul nou e vreo 5k de lei inclusiv manopera. apoi vine ambreiajul care este cu masa dubla si ajunge si ala la vreo 3k de lei cu tot cu manopera. Deci, cat de atractiv este acum Loganul ala cu reviziile lui cu tot.
Iar la 180k incep si bielete, bucsi, capete de bara, telescoape...mai vreti? Edited by costin001, 20 April 2021 - 14:20. |
#25
Posted 20 April 2021 - 14:20
@Pekiasan: te referi la echiparea Life (care nu include proiectoarele de ceata, senzorii de parcare si roata de rezerva, toate in suma de 640E)? Pe site, pretul e de 16.420E (versiunea Life). Daca scadem 1.300E (6.500 lei), pretul ajunge la 15.120 (Megan Life TCe 1.0).
Attached Files |
#26
Posted 20 April 2021 - 14:24
Pololica, on 20 aprilie 2021 - 14:20, said:
@Pekiasan: te referi la echiparea Life (care nu include proiectoarele de ceata, senzorii de parcare si roata de rezerva, toate in suma de 640E)? Pe site, pretul e de 16.420E (versiunea Life). Daca scadem 1.300E (6.500 lei), pretul ajunge la 15.120 (Megan Life TCe 1.0). Decat un Megane chel, mai bine un Logan dotat. Eu unul la Megane am keyless entry si go, clima, navi, bose, hill hold asist, senzori ploaie si lumina, cruise control adaptiv, scaune incalzite, xenon...etc. daca era sa fie chel, luam Logan cu clima, senzori si navi. |
#27
Posted 20 April 2021 - 14:27
Nustiu cum a ajuns acel Megane nou la 13.500 de euro, chiar daca rabla s-ar fi marit la 7500 de lei.
Clio-ul a fost folosit mult extra-urban, cred ca 80-85% drumuri europene sau nationale, 10% drumuri urbare si restul drumuri rurale. Nu imi este de Filtru de particule cum imi este cu turbina. Se aproprie de end-of-life. Am pus acest Clio ca si optiune pentru ca stiu masina, stiu de unde o iau, si ruda care mi-a sugerat-o este foarte apropriata si stie soferul ei, felul de a o conduce... deci nu ma duc pe risc la SH. Si ruda respectiva tot pe un astfel de clio sofeaza la munca, dar din 2017, si imi spune ca sunt intretinute foarte bine, revizii la zi, schimburi de placute si ce mai este nevoie la timp... Am pus pretul de ~12.500 euro pentru ca in pretul acesta am inclus si eventuala rabla care as fi luat-o de la reprezentanta, pretul real fiind mai aproape de 12.100. |
#28
Posted 20 April 2021 - 14:28
|
#29
Posted 20 April 2021 - 14:33
costin001, on 20 aprilie 2021 - 14:24, said: N-am o problema, masina colegului poate fi si Maseratti. Conteaza daca dotarile masinii sunt cele de care are nevoie. Eu am Logan 2 Facelift 0.9TCe cu GPL (din fabrica) si are ce am nevoie: aer (manual), GPL, proiectoare de ceasa (inca nu le-am vazut utilitatea din punct de vedere al soferului, dar, daca sunt vazut, nu ma deranjeaza), senzori spate si spatiu (e MCV). N-am pus navigatie. Telefonul se integreaza bine in sistemul audio (atat apeluri, cat si navigatia telefonului merg mai mult decat bine impreuna cu radioul). |
#30
Posted 20 April 2021 - 14:34
ClauSnake, on 20 aprilie 2021 - 14:28, said: Este un bun punct de vedere, nu l-am luat in calcul. As vrea sa folosesc loganul 6-7 ani, poate mai mult, ca apoi sa il schimb pentru un hibrid sau electrica ( ca poate pana atunci se mai dezvolta infrastructura ). Oricare as alege, dupa folosire tot nu as vinde masina, ci o sa o las parintilor, sa innoiesc parcul auto al parintilor, ca avem doar masini din 2002-2003 in folosinta, si cred ca se apropie timpul sa le schimbam, ca incep sa ceara din ce in ce mai des vizite la mecanic ( cel mai recent, un set de planetare, dar cine stie ce urmeaza...) |
#31
Posted 20 April 2021 - 14:37
Daca ai incredere ca masina este ce trebuie Clio acum .... banuiesc ca ai deja banii pentru ea ... nu este necesar credit, economisesti si la CASCO (o data ca nu esti obligat, si nu prea merita). Te ajuta dpdv finaciar ca nu ai cheltuieli fixe in perioada urmatoare (nu rate, nu casco, etc), bineinteles cu riscurile unora neprevazute (o pompa, un injector, etc) care la acest tip de masina si motorizare oricum nu-s scumpe (o revizie la sistemul de injectie nu costa cat un casco pe an).
O pastrezi minim 5 ani, si la o adica tot mai iei de un avans de masina noua atunci, sau pur si simplu ai ce sa dai la rabla. 2016 => euro 6, care este in vigoare si ptr masinile noi, .... eventualele restrictii nu te vor afecta prea tare. La dotari ... Clio are minimul necesar si-n plus ai solutii de upgrade relativ ieftine, ex. - https://www.olx.ro/d...html#255db26675 . Mai conteaza si mediul de folosire al masinii .... dieselul nu prea se impaca cu mediul urban aglomerat. Bafta, Edited by Tarzy, 20 April 2021 - 14:41. |
#32
Posted 20 April 2021 - 14:38
Ia ma omule acel Clio, peste 2-3 ani il vinzi cu pierdere de 1000 de euro.
La Loganul ăla nou si mirobolant ai pierdere 1000 de euro in secunda in care ti s a eliberat factura si apoi tot scade prețul de revânzare, in 4 ani îl mai vinzi cu pretul la care cumperi acum acel Clio. |
#33
Posted 20 April 2021 - 14:39
killetto, on 20 aprilie 2021 - 13:24, said:
Logan 1.0 TCe GPL, ~12.500 euro dupa rabla. https://www.autovit....h[country]=&l=1 |
|
#34
Posted 20 April 2021 - 14:41
Megane-ul asta ,,chel" are:
-Faruri cu tehnologie LED - Pure LED Vision -Aer condiționat cu reglaj manual -Geamuri electrice față și spate cu impuls -Radio cu conectivitate Bluetooth -Cruise Control -Oglinzi retrovizoare reglabile electric și dejivrante Astea-s pe la varful de gama ,,logan", nu? Sa nu se creada ca am ceva cu loganul. Am in prezent logan 1.5 dci seria limitata Plus cumparat de nou din 2019 si am cam 80 000 km cu el. |
#35
Posted 20 April 2021 - 14:48
STARTREK1, on 20 aprilie 2021 - 14:39, said: Toate preturile de acolo sunt cu rabla inclusa, nu e pretul din care se scade rabla. Din puctul meu de vedere daca iei masina pe termen lung nu merita sa te incurci cu un diesel cu 180k, daca iei ceva pentru un an-doi dupa care o schimbi mai apoi nu merita sa te incurci cu o masina noua la care pierzi prin depreciere. |
#36
Posted 20 April 2021 - 14:49
sandu222, on 20 aprilie 2021 - 13:38, said:
Clio ala cu 180k km ... La inceput o sa mearga bine o vreme. Sau poate sa cada ceva chiar de a doua zi. Orice. Mai ales la 180K. Doar mie mi se pare cam scump la 4,5K si 180K si chel? O masina care a fost pe firma daca am inteles bine. Edited by danaciu, 20 April 2021 - 14:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users