Lucrari/(Re)Conectari
Last Updated: Apr 27 2021 07:27, Started by
vdingo11
, Apr 20 2021 09:00
·
0

#1
Posted 20 April 2021 - 09:00

Am un abonament de 2 euro nelimitat la telekom.
Pe ultima factura imi apare Lucrari/(Re)Conectari 2,34RON(fara TVA) Pe data de 12 aprilie am sunat la ei ca nu aveam ton la telefon. Pe 13 a venit un reprezentant, si a gasit ca era o defectiune pe stalp. A refacut legatura, a testat si a plecat. Acum pe factura este aceasta suma. Daca problema era de la infrastructura lor platesc eu interventia? Mi se pare foarte ciudat Multumesc. |
#2
Posted 20 April 2021 - 09:09

In mod normal nu platesti asa ceva. Depinde acum ce a trecut tehnicianul in aplicatia lui - suna la serviciul clienti sau faci o reclamatie scrisa pe site. Ti se va raspunde si ai sanse mari sa iti storneze suma aia.
Oricum vezi ca denumirea aia apare si pentru cei care nu si-au platit factura la timp si au fost deconectati de neplata ;-) |
#3
Posted 20 April 2021 - 09:32

Este vorba de telefon fix, altfel nu vad ce ar fi facut pe stalp. Daca a inlocuit o mufa la cablul care conecteaza telefonul tau din casa, atunci e ok facturat. Instalatia de la stalp la casa apartine clientului. Instalatia dintre stalpi apartine furnizorului.
Edited by 2Unlimited, 20 April 2021 - 09:33. |
#4
Posted 20 April 2021 - 09:53

De la stalp pana la proprietate este tot raspunderea operatorului, nu a clientului! Tot ce este pe proprietatea clientului este in responsabilitatea clientului.
Edited by Xman_ghio, 20 April 2021 - 10:00. |
#6
Posted 20 April 2021 - 10:53

In casa nu a umblat deloc.
A intrat, a verificat ca nu are ton si a plecat la stalp, iar la final a verificat ca este ton. A sunat de pe fix si pe fix si ne-am luat la revedere. Am trimsi mail sa vad ce imi spun. Nu este vorba de suma, ca deja am platit azi factura dar eu stiu ca ce nu este la mine in casa nu platesc eu. (inteleg ca firul de la stalp pana in casa si mufa de pe stalp este tot al meu) Stalpul unde a gasit defectiunea era la 2 case distanta. Nici nu s-a urcat pe stalpul de langa casa. Pai asa daca se rupe firul de la vant prin cartier tot eu il platesc - ca am impresia ca sunt singurul care mai am fix de la telekom in cartierul meu.
au fost deconectati de neplata ;-)
Depinde acum ce a trecut tehnicianul in aplicatia lui Eu stiu ca daca ar fi trebuit sa platesc ceva trebuia sa semnez un PV ca a schimbat ceva care va fi facturat. Edited by vdingo11, 20 April 2021 - 10:51. |
#7
Posted 20 April 2021 - 10:58

Exact, cere copie dupa acel PV, el exista.
Si verifica si factura de la instalare, nu-i asa ca ai platit cablul de la stalp atunci cand s-a instalat? Ala e proprietatea ta. Cu tot cu mufe. Edited by 2Unlimited, 20 April 2021 - 10:58. |
#8
Posted 20 April 2021 - 11:03

nu-i asa ca ai platit cablul de la stalp atunci cand s-a instalat? Ala e proprietatea ta. Cu tot cu mufe. Factura de la instalare nu am cum sa o verific deoarece suntem clienti telekom de foarte multi ani si nici nu stiu daca in acea vreme se platea. In toamna am semnat cu vodafone si pentru internet si mi-au schimbat cablul pana la stalp (era foarte vechi) si mi-a fost facturat acel cablu - nu mai retin daca si mufa de la stalp, dar cea din casa da. Dar am semnat ca s-au pus x m de cablu, y mufe, etc. Deci tot ce este de la stalp pana in casa dupa plata devine proprietatea clientului. Edited by vdingo11, 20 April 2021 - 11:05. |
#9
Posted 20 April 2021 - 11:12

Perfect de acord, dom-le. La toti providerii, la instalarile de la case se platesc toate materialele de la stalp.
Doar la blocuri platesti fix ce intra fizic in apartament, providerul este obligat sa-ti duca reteaua pana la usa. Edited by 2Unlimited, 20 April 2021 - 11:12. |
#10
Posted 20 April 2021 - 12:24

Nu la toti.
Si nu din totdeauna. La instalare UPC nu am platit NIMIC, inclusiv cabluri si mufe in casa, DA, acum Vodafone factureaza materialele de la stalp pana in casa inclusiv. |
|
#11
Posted 23 April 2021 - 08:40

Am primit si raspunsul: Suma este pentru serviciu Instalare Restrictie fara Parola.
Pe anexa la factura apare (cand am deschis topic-ul nu era activa): Restrictionare apelare. Intr-adevar am umblat in MyAccount pe la restrictii, dar nu mai stiu pe unde. Clar este facturat corect pe prostia mea, acum sper sa nu ma taxeze in fiecare luna cu acest serviciu ca oricum nu ma intereseaza. Aveti idee unde il gasesc sa vad in ce stadiu este? Si inca un lucru - cautand aceasta setare - Restrictie fara farola am gasit la servicii Voce fix, serviciul SR 02 activat. Ce inseamna acest SR 02? |
#12
Posted 23 April 2021 - 11:07

Salut!
Aici ai detaliile despre ce inseamna fiecare clasa de restrictie (SR): http://telekomro.cus...e-telefonul-fix |
#13
Posted 23 April 2021 - 11:54

Nu prea am inteles eu foarte clar dar sper sa nu ma taxeze in fiecare luna.
Voi vedea pe urmatoarea factura. Nu cred ca am activat eu SR 02. Cred asa era din start. Multumesc. |
#14
Posted 23 April 2021 - 12:03

De ce nu suni sa vb cu ei? Eventual să-ți dezactiveze optiunea
|
#15
Posted 23 April 2021 - 12:06

Probabil ai activat "Acordarea serviciului de restricţionare fără parolă: 0,47 € (0,59 € cu TVA inclus)"
Aia se plateste o singura data la activare; dezactivarea e gratis (vezi in linkul de mai sus ca apar si preturile). In MyAccount te uiti la optiunile si restrictiile pentru numarul respectiv. Acolo iti apar toate (dar pti sa suni si in call center sa ti-o dezactiveze). |
|
#16
Posted 24 April 2021 - 07:14

Restricționarea cu parola e gratis. Tu ai ales restricționarea fara parola (taxabila).
|
#17
Posted 25 April 2021 - 10:51

Tu ai ales restricționarea fara parola (taxabila).
Aia se plateste o singura data la activare; dezactivarea e gratis (vezi in linkul de mai sus ca apar si preturile). Restrictionarea cu parola banuiesc ca iti permite sa introduci o parola pentru a suna la anumite numere. Dar ce inseamna Restrictie fara parola? Edited by vdingo11, 25 April 2021 - 10:53. |
#18
Posted 25 April 2021 - 11:23

Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users