Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum v-a apucat dragostea pentru p...

Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

inmatriculare autoturism reprezen...
 2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...
 Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!

Conducta pluviala sparta la bloc....
 Medii admitere 2023 UPB - Faculta...

Cum pot crea o iluzie de tipul Fa...

Cand crezi ca le-ai vazut pe toat...

Damsel (2024)
 

Lucrari/(Re)Conectari

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005
Am un abonament de 2 euro nelimitat la telekom.
Pe ultima factura imi apare Lucrari/(Re)Conectari 2,34RON(fara TVA)
Pe data de 12 aprilie am sunat la ei ca nu aveam ton la telefon. Pe 13 a venit un reprezentant, si a gasit ca era o defectiune pe stalp. A refacut legatura, a testat si a plecat.
Acum pe factura este aceasta suma.
Daca problema era de la infrastructura lor platesc eu interventia?
Mi se pare foarte ciudat
Multumesc.

#2
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,318
  • Înscris: 26.06.2009
In mod normal nu platesti asa ceva. Depinde acum ce a trecut tehnicianul in aplicatia lui - suna la serviciul clienti sau faci o reclamatie scrisa pe site. Ti se va raspunde si ai sanse mari sa iti storneze suma aia.

Oricum vezi ca denumirea aia apare si pentru cei care nu si-au platit factura la timp si au fost deconectati de neplata ;-)

#3
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,746
  • Înscris: 29.12.2016
Este vorba de telefon fix, altfel nu vad ce ar fi facut pe stalp. Daca a inlocuit o mufa la cablul care conecteaza telefonul tau din casa, atunci e ok facturat. Instalatia de la stalp la casa apartine clientului. Instalatia dintre stalpi apartine furnizorului.

Edited by 2Unlimited, 20 April 2021 - 09:33.


#4
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,318
  • Înscris: 26.06.2009
De la stalp pana la proprietate este tot raspunderea operatorului, nu a clientului! Tot ce este pe proprietatea clientului este in responsabilitatea clientului.

Edited by Xman_ghio, 20 April 2021 - 10:00.


#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,801
  • Înscris: 01.12.2001
Suna la 1234 și afli instant ce a fost.

#6
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005
In casa nu a umblat deloc.
A intrat, a verificat ca nu are ton si a plecat la stalp, iar la final a verificat ca este ton.
A sunat de pe fix si pe fix si ne-am luat la revedere.
Am trimsi mail sa vad ce imi spun.
Nu este vorba de suma, ca deja am platit azi factura dar eu stiu ca ce nu este la mine in casa nu platesc eu. (inteleg ca firul de la stalp pana in casa si mufa de pe stalp este tot al meu)
Stalpul unde a gasit defectiunea era la 2 case distanta. Nici nu s-a urcat pe stalpul de langa casa.
Pai asa daca se rupe firul de la vant prin cartier tot eu il platesc - ca am impresia ca sunt singurul care mai am fix de la telekom in cartierul meu.

View PostXman_ghio, on 20 aprilie 2021 - 09:09, said:

au fost deconectati de neplata ;-)
Nu am fost deconectat pentru neplata. Platesc la timp. Cand am sunat si am reclamat nefunctionarea serviciului au facut teste. Daca era sa fi uitat sa platesc imi spuneau ca am fost deconectat, dar nici vorba de asa ceva. Au spus ca vor trimite tehnicianul.

View PostXman_ghio, on 20 aprilie 2021 - 09:09, said:

Depinde acum ce a trecut tehnicianul in aplicatia lui
PAi asa tehnicianul scrie ca a schimbat tot cablul din casa pana la stalp, sau trece ce vrea el.
Eu stiu ca daca ar fi trebuit sa platesc ceva trebuia sa semnez un PV ca a schimbat ceva care va fi facturat.

Edited by vdingo11, 20 April 2021 - 10:51.


#7
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,746
  • Înscris: 29.12.2016
Exact, cere copie dupa acel PV, el exista.
Si verifica si factura de la instalare, nu-i asa ca ai platit cablul de la stalp atunci cand s-a instalat? Ala e proprietatea ta. Cu tot cu mufe.

Edited by 2Unlimited, 20 April 2021 - 10:58.


#8
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005

View Post2Unlimited, on 20 aprilie 2021 - 10:58, said:

nu-i asa ca ai platit cablul de la stalp atunci cand s-a instalat? Ala e proprietatea ta. Cu tot cu mufe.

Factura de la instalare nu am cum sa o verific deoarece suntem clienti telekom de foarte multi ani si nici nu stiu daca in acea vreme se platea. In toamna am semnat cu vodafone si pentru internet si mi-au schimbat cablul pana la stalp (era foarte vechi) si mi-a fost facturat acel cablu - nu mai retin daca si mufa de la stalp, dar cea din casa da. Dar am semnat ca s-au pus x m de cablu, y mufe, etc.
Deci tot ce este de la stalp pana in casa dupa plata devine proprietatea clientului.

Edited by vdingo11, 20 April 2021 - 11:05.


#9
2Unlimited

2Unlimited

    "No limits"

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,746
  • Înscris: 29.12.2016
Perfect de acord, dom-le. La toti providerii, la instalarile de la case se platesc toate materialele de la stalp.
Doar la blocuri platesti fix ce intra fizic in apartament, providerul este obligat sa-ti duca reteaua pana la usa.

Edited by 2Unlimited, 20 April 2021 - 11:12.


#10
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,471
  • Înscris: 03.04.2007
Nu la toti.
Si nu din totdeauna.
La instalare UPC nu am platit NIMIC, inclusiv cabluri si mufe in casa, DA, acum Vodafone factureaza materialele de la stalp pana in casa inclusiv.

#11
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005
Am primit si raspunsul: Suma este pentru serviciu Instalare Restrictie fara Parola.
Pe anexa la factura apare (cand am deschis topic-ul nu era activa): Restrictionare apelare.

Intr-adevar am umblat in MyAccount pe la restrictii, dar nu mai stiu pe unde.
Clar este facturat corect pe prostia mea, acum sper sa nu ma taxeze in fiecare luna cu acest serviciu ca oricum nu ma intereseaza.
Aveti idee unde il gasesc sa vad in ce stadiu este?

Si inca un lucru - cautand aceasta setare - Restrictie fara farola am gasit la servicii Voce fix, serviciul SR 02 activat. Ce inseamna acest SR 02?

#12
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,318
  • Înscris: 26.06.2009
Salut!

Aici ai detaliile despre ce inseamna fiecare clasa de restrictie (SR): http://telekomro.cus...e-telefonul-fix

#13
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005
Nu prea am inteles eu foarte clar dar sper sa nu ma taxeze in fiecare luna.
Voi vedea pe urmatoarea factura.
Nu cred ca am activat eu SR 02. Cred asa era din start.
Multumesc.

#14
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,803
  • Înscris: 25.07.2004
De ce nu suni sa vb cu ei? Eventual sã-ți dezactiveze optiunea

#15
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,318
  • Înscris: 26.06.2009
Probabil ai activat "Acordarea serviciului de restricţionare fără parolă: 0,47 € (0,59 € cu TVA inclus)"

Aia se plateste o singura data la activare; dezactivarea e gratis (vezi in linkul de mai sus ca apar si preturile).

In MyAccount te uiti la optiunile si restrictiile pentru numarul respectiv. Acolo iti apar toate (dar pti sa suni si in call center sa ti-o dezactiveze).

#16
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,801
  • Înscris: 01.12.2001
Restricționarea cu parola e gratis. Tu ai ales restricționarea fara parola (taxabila).

#17
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005

View Postdorin_2k, on 24 aprilie 2021 - 07:14, said:

Tu ai ales restricționarea fara parola (taxabila).

View PostXman_ghio, on 23 aprilie 2021 - 12:06, said:

Aia se plateste o singura data la activare; dezactivarea e gratis (vezi in linkul de mai sus ca apar si preturile).

Restrictionarea cu parola banuiesc ca iti permite sa introduci o parola pentru a suna la anumite numere.
Dar ce inseamna Restrictie fara parola?

Edited by vdingo11, 25 April 2021 - 10:53.


#18
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,281
  • Înscris: 24.08.2005

View PostXman_ghio, on 23 aprilie 2021 - 12:06, said:

In MyAccount te uiti la optiunile si restrictiile pentru numarul respectiv.
Unde gasesc restrictiile in Myaccount? M-am uitat peste tot si nu gasesc aceasta optiune.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate