Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

6 = CX-5

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
335 replies to this topic

#37
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,110
  • Înscris: 04.08.2007

 bani002, on 20 aprilie 2021 - 09:14, said:

Dolari canadieni, din cate inteleg!
Australieni

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Frumoasă fotografie!

#39
mschumy

mschumy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 08.03.2007
Frumoasă mașină, singura chestie urâtă e impozitul perceput de stat.
Chestia asta cu impozitul ma tine departe de motorul de 2.5.

#40
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 mschumy, on 25 aprilie 2021 - 09:40, said:

Frumoasă mașină, singura chestie urâtă e impozitul perceput de stat.
Chestia asta cu impozitul ma tine departe de motorul de 2.5.
Impozitul la asta comparativ cu impozitul de-l platesc la Patrol (3 litri) este pistol cu apa. Stim ca statul este cel mai mare hot si cea mai mare jigodie ... dar, este rezultatul direct a ceea ce votam si a educatiei populatiei. My 2 cents ....

#41
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009

 mschumy, on 25 aprilie 2021 - 09:40, said:

Frumoasă mașină, singura chestie urâtă e impozitul perceput de stat.
Chestia asta cu impozitul ma tine departe de motorul de 2.5.
Masinile astea, mai bine zis masini cu motoare mai mari nu-s facute pentru piete unde exista impozit pe masini sau taxe in functie de cilindree. Statul oricum ia mai mult pentru ca sunt masini mai scumpe, consuma ceva mai mult, intretinerea poate fi mai scumpa si toate astea inseamna cel putin TVA incasat mai mult, plus pe ce inseamna manopera mai multa, impozitata.

S-a inventat Turbo pentru a inviora motoarele cu cilindree mica si pacali taxarea la cilindree, cu avantajele si dezavantajele stiute.
CX-5, 2.5 litri si Turbo pe desupra are 250 CP., fata de cca 185 simplu aspirat dar diferenta nu e chiar necesara pentru utilizator normal (la cap).

#42
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Azi am facut 3.000km, imi pare rau ca petrec mult mai mult timp pe un Iveco Daily decat pe Mazda. Adica vreo 300km/zi, cam asa... In fine, or veni si vremuri mai bune. Inca sunt in stadiul de a ma obisnui cu linistea din masina, chiar daca imi incep si imi inchei ziua cu ea. Un coleg pomenea mai sus de un tratament ceramic, a facut careva asa ceva pana acum ? Regie proprie, daca da, ce anume a folosit ?
De asemenea, pentru pielea din interior, ce fel de tratament se poate folosi ?

 Rosebud09, on 27 aprilie 2021 - 18:47, said:

CX-5, 2.5 litri si Turbo pe desupra are 250 CP., fata de cca 185 simplu aspirat dar diferenta nu e chiar necesara pentru utilizator normal (la cap).
Conform specificatiilor, are 194. Nu mi se pare deloc under-powered, este o masina destul de echilibrata, nu ai senzatii din alea ca la masinile sport, pentru ca nu e o masina sport, pana la urma. Dupa parerea mea, este un SUV care s-a dorit in primul rand a fi confortabil. Si intr-o mare masura zic eu ca s-a reusit. Loc de imbunatatiri, clar, este. Pana una alta, am tot auzit povesti despre service-ul local Mazda nu tocmai OK, povesti care nu prea fac cinste marcii. Si dincolo de povesti, mai am si marturii directe ale unor prieteni care au avut tangente cu ei si au zis "doamne feri".  Nu am timp, dar cu proxima ocazie o sa ajung sa le cer un plan de service si varianta extinsa a manualului utilizatorului in care este trecut acest plan - se pare ca e un mare secret si printre posesorii de CX-5 de pe forumul monomarca, de vreme ce nimeni nu e dispus sa-l partajeze. Om trai, om vedea...

Attached Files


Edited by daemonus, 27 April 2021 - 20:34.


#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Treaba cu under-powered tine foarte mult de asteptari; americanii zic ca si Mazda3 cu motorul de 2.5l e under-powered.
2.5l turbo de la Mazda in schimb misca masina foarte bine cu 430Nm cuplu de la 2000RPM (cam dublu fata de 2.5l aspirat la turatia asta) si vreo 250CP.

Pe Mazda3 mie mi se pare decent 2.5l aspirat dar pe CX-5 ar merge ceva mai mult cuplu de la turatii joase (nu neaparat putere mai mare ca si varf).

Edited by MembruAnonim, 28 April 2021 - 03:13.


#44
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Prima imbunatatire, nerealizata in ciuda nenumaratelor observatii primite (am avut toate variantele incepand din 2014): daca nu ai motorul pornit, nu poti deschide sau inchide geamurile. Unele variante lasa cca 30 secunde dupa oprirea motorului pentru asta dar din cate am observat eu nici asa nu merge intotdeauna, ar mai fi un trick pe undeva. E ceva extrem de neplacut.
Alt lucru care exista desi nu ar trebui la orice masina de fapt este deschiderea usilor de la distanta si apoi pornirea de la buton, sistem introdus din pacate la mai toate masinile; asta faciliteaza mult furturile, e o crestere masiva aici.

#45
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 MembruAnonim, on 28 aprilie 2021 - 03:12, said:

Treaba cu under-powered tine foarte mult de asteptari; americanii zic ca si Mazda3 cu motorul de 2.5l e under-powered.
2.5l turbo de la Mazda in schimb misca masina foarte bine cu 430Nm cuplu de la 2000RPM (cam dublu fata de 2.5l aspirat la turatia asta) si vreo 250CP.
Pe Mazda3 mie mi se pare decent 2.5l aspirat dar pe CX-5 ar merge ceva mai mult cuplu de la turatii joase (nu neaparat putere mai mare ca si varf).

Nu am mers cu Mazda 3, e posibil sa ai dreptate. Pana la la urma, cum ai zis si tu - tine de asteptari. Eu am facut un test-drive minimal cu ea, inainte sa o cumpar, un test-drive in care am intalnit cam toate situatiile cu care te poti intalni la drum (depasiri usoare, depasiri un pic mai stranse, franare de urgenta - sincer nu stiu daca testul s-ar mai putea repeta in aceleasi conditii, asa a fost sa fie).
Ca o ciudatenie, m-am dus sa vad Mazda conducand un Passat B6 de 170 de cai, DSG. Zilnic conduc un Iveco Daily de 3 litri, de care trag intr-un mare fel (in sens pozitiv, masina este absolut senzationala pentru destinatia ei). La ambele (VW si Iveco) se simte cumva nevoia de calca pedala de acceleratie, sa ajungi mai repede la destinatie (probabil in subconstient este sa te dai jos mai repede din ele). La Mazda este exact invers. Nu simt nevoia aia sa o calc, imi place sa merg linistit. Poate ca este si o senzatie de nou in masina, ESTE LINISTE (spre deosebire de celelalte) si este masina cu care imi incep si imi inchei ziua (incep fresh, peacefull si inchei cu "traumele" unei zile in traficul romanesc). Sau poate sunt eu dus cu capul, este si asta o varianta...

Referitor la deschiderea geamurilor - merge o perioada de vreo 20 - 30 de secunde dupa ce ai oprit motorul, cu conditia sa nu fi deschis vreo usa intre timp. Asa era si la Santa Fe. La Passat, este diferit, durata este mult mai mare, si conditia este sa nu deschizi usa la geamul pe care vrei sa-l salti/cobori. Mi-ar fi placut sa existe o dotare din fabrica (chiar si contra-cost) care sa permita sa pornesti masina de la distanta. Am avut montat aftermarket asa ceva pe Santa Fe, era foarte OK atunci cand vremea era rece sau cand afara era arsita. Probabil ca "standardul aftermarket" este VIPER, o sa intreb atunci cand o ajung pe la reprezentanta daca exista totusi ceva original sau daca ei monteaza aftermarket (desi cred ca in varianta a doua stiu raspunsul deja).

O alta chestiune care mi-ar fi placut sa fie pe masina, atunci cand ai geamurile ude, o ridicare/coborare sa le "stearga" un pic - asa cum se intampla la Passat.

Edited by daemonus, 28 April 2021 - 19:57.


#46
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005
Am citit acum ceva timp ca intentionau sa updateze aplicatia de telefon si pentru a permite chestii de genul pornirii de la distanta. Se pare ca in US exista. Se laudau chiar ca ar functiona si pe modele deja vandute. A ramas doar la stadiul de zvon pentru Europa.
Cat despre stergerea geamurilor si mie mi s-a parut aiurea la inceput dar dupa mi-am amintit ca am adunat zgarieturi in timp la alte masini si prefer fara.

Edited by tauru242, 28 April 2021 - 22:51.


#47
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
1 luna si 4.000km mai tarziu, am reusit sa am si eu vreme sa demarez procedurile de inmatriculare, bineinteles ca pentru ca Romania atunci nervi. Dar in fine, asta este alta poveste. Revenind la Macsda, am observat o chestiune care o gasesc dubioasa pentru ca nu am explicatii. Anume: undeva in Craiova (Trenul Pierdut, pentru care sunt din oras), avem o intersectie semaforizata in forma de cruce, unul din sensuri are la vreo 250m trecere la nivel cale ferata. Cu bariere, care tot timpul sunt puse, dar nu e relevant. Treaba este ca aproximativ de fiecare data cand sunt in zona (la semafor), se opreste muzica (redata prin bluetooth direct din telefon), aud fie in sistemul audio al masinii sau in casca "Trecere la nivel cu cale ferata la 250m", si uneori vad in display-ul de pe bord "Apel A incheiat". A - nr. meu de telefon, trecut in lista de contacte din anumite ratiuni. A mai patit cineva asa ceva ?

PS. In urma cu cativa ani, cand aveam unitatea media originala a masinii de atunci (Hyundai Santa Fe), am avut o perioada de vreo 2 saptamani cand treceam aproape zilnic pe la Albota (Pitesti) si atunci cand urcam/coboram panta respectiva imi comuta de pe redare stick USB/ CD-player pe radio. O ciudatenie pentru ca fara opritul unitatii nu reuseai sa faci nimic. Psycho -sh1t....

Edited by daemonus, 07 May 2021 - 20:42.


#48
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005
Ai waze activ in fundal.

#49
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 sebulbus, on 07 mai 2021 - 22:10, said:

Ai waze activ in fundal.
Treaba este ca telefonul meu se reporneste in fiecare noapte pe la ora 03.00, si imi e greu sa cred ca Waze porneste automat. Mortii ma-sii daca face asa, dar totusi ... treaba cu apelul telefonic ? Apel telefonic care in istoric .. nu apare ... dar .. am un punct de unde sa incep. Waze este foarte util atunci cand am de mers prin zone pe care nu le prea cunosc (pe unde ar putea sta baietii cu pistoalele sau alte aparate "dubioase"), dar sa capete "constiinta de sine" ... :)...asa ceva...

#50
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008
Revin cu o intrebare ... pe unde poate trece un cablu de curent direct de la baterie in habitaclu ?

#51
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,952
  • Înscris: 03.12.2005
Ai dopuri in caroserie prin care trec in mod normal si cablajele masinii. Uneori mai sunt si cate unele bonus nefolosite.
Bateria e in spate sau in fata?

#52
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 sebulbus, on 08 mai 2021 - 09:07, said:

Ai dopuri in caroserie prin care trec in mod normal si cablajele masinii. Uneori mai sunt si cate unele bonus nefolosite.
Bateria e in spate sau in fata?
Bateria este in fata, dar spre deosebire de celelalte masini pe care le-am "explorat" asta pare IRON MAIDEN... ceva gen.

#53
RRazvanR

RRazvanR

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.01.2020
O sa-l intreb pe proprietarul de Mazda 6 ce s-a intamplat "acolo" de nu a vrut sa te lase sa te urci la el in masina :). Mai ales ca ne stim de mult si omul e foarte prietenos etc ....

Am vazut masina in oras .. sa o stapanesti sanatos :).

#54
daemonus

daemonus

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 06.05.2008

 RRazvanR, on 08 mai 2021 - 22:27, said:

O sa-l intreb pe proprietarul de Mazda 6 ce s-a intamplat "acolo" de nu a vrut sa te lase sa te urci la el in masina Posted Image. Mai ales ca ne stim de mult si omul e foarte prietenos etc ....

Am vazut masina in oras .. sa o stapanesti sanatos Posted Image.
Multumesc pentru urare. Referitor la prietenul tau, dupa cum am mai spus "drum bun, cale batuta", masina respectiva in momentul de fata nu ma mai intereseaza - am ales altceva.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate