6 = CX-5
Last Updated: Aug 28 2023 17:50, Started by
daemonus
, Apr 19 2021 23:10
·
12
#37
Posted 23 April 2021 - 21:26
#39
Posted 25 April 2021 - 09:40
Frumoasă mașină, singura chestie urâtă e impozitul perceput de stat.
Chestia asta cu impozitul ma tine departe de motorul de 2.5. |
#40
Posted 25 April 2021 - 21:09
mschumy, on 25 aprilie 2021 - 09:40, said:
Frumoasă mașină, singura chestie urâtă e impozitul perceput de stat. Chestia asta cu impozitul ma tine departe de motorul de 2.5. |
#41
Posted 27 April 2021 - 18:47
mschumy, on 25 aprilie 2021 - 09:40, said:
Frumoasă mașină, singura chestie urâtă e impozitul perceput de stat. Chestia asta cu impozitul ma tine departe de motorul de 2.5. S-a inventat Turbo pentru a inviora motoarele cu cilindree mica si pacali taxarea la cilindree, cu avantajele si dezavantajele stiute. CX-5, 2.5 litri si Turbo pe desupra are 250 CP., fata de cca 185 simplu aspirat dar diferenta nu e chiar necesara pentru utilizator normal (la cap). |
#42
Posted 27 April 2021 - 20:25
Azi am facut 3.000km, imi pare rau ca petrec mult mai mult timp pe un Iveco Daily decat pe Mazda. Adica vreo 300km/zi, cam asa... In fine, or veni si vremuri mai bune. Inca sunt in stadiul de a ma obisnui cu linistea din masina, chiar daca imi incep si imi inchei ziua cu ea. Un coleg pomenea mai sus de un tratament ceramic, a facut careva asa ceva pana acum ? Regie proprie, daca da, ce anume a folosit ?
De asemenea, pentru pielea din interior, ce fel de tratament se poate folosi ? Rosebud09, on 27 aprilie 2021 - 18:47, said:
CX-5, 2.5 litri si Turbo pe desupra are 250 CP., fata de cca 185 simplu aspirat dar diferenta nu e chiar necesara pentru utilizator normal (la cap). Attached FilesEdited by daemonus, 27 April 2021 - 20:34. |
#43
Posted 28 April 2021 - 03:12
Treaba cu under-powered tine foarte mult de asteptari; americanii zic ca si Mazda3 cu motorul de 2.5l e under-powered.
2.5l turbo de la Mazda in schimb misca masina foarte bine cu 430Nm cuplu de la 2000RPM (cam dublu fata de 2.5l aspirat la turatia asta) si vreo 250CP. Pe Mazda3 mie mi se pare decent 2.5l aspirat dar pe CX-5 ar merge ceva mai mult cuplu de la turatii joase (nu neaparat putere mai mare ca si varf). Edited by MembruAnonim, 28 April 2021 - 03:13. |
#44
Posted 28 April 2021 - 03:16
Prima imbunatatire, nerealizata in ciuda nenumaratelor observatii primite (am avut toate variantele incepand din 2014): daca nu ai motorul pornit, nu poti deschide sau inchide geamurile. Unele variante lasa cca 30 secunde dupa oprirea motorului pentru asta dar din cate am observat eu nici asa nu merge intotdeauna, ar mai fi un trick pe undeva. E ceva extrem de neplacut.
Alt lucru care exista desi nu ar trebui la orice masina de fapt este deschiderea usilor de la distanta si apoi pornirea de la buton, sistem introdus din pacate la mai toate masinile; asta faciliteaza mult furturile, e o crestere masiva aici. |
#45
Posted 28 April 2021 - 19:55
MembruAnonim, on 28 aprilie 2021 - 03:12, said:
Treaba cu under-powered tine foarte mult de asteptari; americanii zic ca si Mazda3 cu motorul de 2.5l e under-powered. 2.5l turbo de la Mazda in schimb misca masina foarte bine cu 430Nm cuplu de la 2000RPM (cam dublu fata de 2.5l aspirat la turatia asta) si vreo 250CP. Pe Mazda3 mie mi se pare decent 2.5l aspirat dar pe CX-5 ar merge ceva mai mult cuplu de la turatii joase (nu neaparat putere mai mare ca si varf). Nu am mers cu Mazda 3, e posibil sa ai dreptate. Pana la la urma, cum ai zis si tu - tine de asteptari. Eu am facut un test-drive minimal cu ea, inainte sa o cumpar, un test-drive in care am intalnit cam toate situatiile cu care te poti intalni la drum (depasiri usoare, depasiri un pic mai stranse, franare de urgenta - sincer nu stiu daca testul s-ar mai putea repeta in aceleasi conditii, asa a fost sa fie). Ca o ciudatenie, m-am dus sa vad Mazda conducand un Passat B6 de 170 de cai, DSG. Zilnic conduc un Iveco Daily de 3 litri, de care trag intr-un mare fel (in sens pozitiv, masina este absolut senzationala pentru destinatia ei). La ambele (VW si Iveco) se simte cumva nevoia de calca pedala de acceleratie, sa ajungi mai repede la destinatie (probabil in subconstient este sa te dai jos mai repede din ele). La Mazda este exact invers. Nu simt nevoia aia sa o calc, imi place sa merg linistit. Poate ca este si o senzatie de nou in masina, ESTE LINISTE (spre deosebire de celelalte) si este masina cu care imi incep si imi inchei ziua (incep fresh, peacefull si inchei cu "traumele" unei zile in traficul romanesc). Sau poate sunt eu dus cu capul, este si asta o varianta... Referitor la deschiderea geamurilor - merge o perioada de vreo 20 - 30 de secunde dupa ce ai oprit motorul, cu conditia sa nu fi deschis vreo usa intre timp. Asa era si la Santa Fe. La Passat, este diferit, durata este mult mai mare, si conditia este sa nu deschizi usa la geamul pe care vrei sa-l salti/cobori. Mi-ar fi placut sa existe o dotare din fabrica (chiar si contra-cost) care sa permita sa pornesti masina de la distanta. Am avut montat aftermarket asa ceva pe Santa Fe, era foarte OK atunci cand vremea era rece sau cand afara era arsita. Probabil ca "standardul aftermarket" este VIPER, o sa intreb atunci cand o ajung pe la reprezentanta daca exista totusi ceva original sau daca ei monteaza aftermarket (desi cred ca in varianta a doua stiu raspunsul deja). O alta chestiune care mi-ar fi placut sa fie pe masina, atunci cand ai geamurile ude, o ridicare/coborare sa le "stearga" un pic - asa cum se intampla la Passat. Edited by daemonus, 28 April 2021 - 19:57. |
#46
Posted 28 April 2021 - 22:51
Am citit acum ceva timp ca intentionau sa updateze aplicatia de telefon si pentru a permite chestii de genul pornirii de la distanta. Se pare ca in US exista. Se laudau chiar ca ar functiona si pe modele deja vandute. A ramas doar la stadiul de zvon pentru Europa.
Cat despre stergerea geamurilor si mie mi s-a parut aiurea la inceput dar dupa mi-am amintit ca am adunat zgarieturi in timp la alte masini si prefer fara. Edited by tauru242, 28 April 2021 - 22:51. |
|
#47
Posted 07 May 2021 - 20:38
1 luna si 4.000km mai tarziu, am reusit sa am si eu vreme sa demarez procedurile de inmatriculare, bineinteles ca pentru ca Romania atunci nervi. Dar in fine, asta este alta poveste. Revenind la Macsda, am observat o chestiune care o gasesc dubioasa pentru ca nu am explicatii. Anume: undeva in Craiova (Trenul Pierdut, pentru care sunt din oras), avem o intersectie semaforizata in forma de cruce, unul din sensuri are la vreo 250m trecere la nivel cale ferata. Cu bariere, care tot timpul sunt puse, dar nu e relevant. Treaba este ca aproximativ de fiecare data cand sunt in zona (la semafor), se opreste muzica (redata prin bluetooth direct din telefon), aud fie in sistemul audio al masinii sau in casca "Trecere la nivel cu cale ferata la 250m", si uneori vad in display-ul de pe bord "Apel A incheiat". A - nr. meu de telefon, trecut in lista de contacte din anumite ratiuni. A mai patit cineva asa ceva ?
PS. In urma cu cativa ani, cand aveam unitatea media originala a masinii de atunci (Hyundai Santa Fe), am avut o perioada de vreo 2 saptamani cand treceam aproape zilnic pe la Albota (Pitesti) si atunci cand urcam/coboram panta respectiva imi comuta de pe redare stick USB/ CD-player pe radio. O ciudatenie pentru ca fara opritul unitatii nu reuseai sa faci nimic. Psycho -sh1t.... Edited by daemonus, 07 May 2021 - 20:42. |
#49
Posted 07 May 2021 - 22:15
sebulbus, on 07 mai 2021 - 22:10, said:
Ai waze activ in fundal. |
#50
Posted 07 May 2021 - 22:39
Revin cu o intrebare ... pe unde poate trece un cablu de curent direct de la baterie in habitaclu ?
|
#51
Posted 08 May 2021 - 09:07
Ai dopuri in caroserie prin care trec in mod normal si cablajele masinii. Uneori mai sunt si cate unele bonus nefolosite.
Bateria e in spate sau in fata? |
|
#52
Posted 08 May 2021 - 20:15
sebulbus, on 08 mai 2021 - 09:07, said:
Ai dopuri in caroserie prin care trec in mod normal si cablajele masinii. Uneori mai sunt si cate unele bonus nefolosite. Bateria e in spate sau in fata? |
#54
Posted 09 May 2021 - 06:06
RRazvanR, on 08 mai 2021 - 22:27, said:
O sa-l intreb pe proprietarul de Mazda 6 ce s-a intamplat "acolo" de nu a vrut sa te lase sa te urci la el in masina . Mai ales ca ne stim de mult si omul e foarte prietenos etc .... Am vazut masina in oras .. sa o stapanesti sanatos . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users