Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercedes EQS - a fost lansat!
Last Updated: Jan 06 2023 10:48, Started by
Bamyhun
, Apr 15 2021 19:01
·
0
#55
Posted 26 April 2021 - 23:24
_-livio-_, on 26 aprilie 2021 - 23:08, said:
cu touch-ul e discutabil: E doar o chestie de obisnuinta si cum AI-ul si consusul autonom evolueaza nevoia de interactiune cu masina va scadea nitial apoi va disparea cu totul. |
#56
Posted 26 April 2021 - 23:27
ro_explorer, on 26 aprilie 2021 - 22:38, said:
Inainte de a comanda model 3 am facut testdrive cu un Mach-e ... impreuna cu fi'miu de 16 ani. la sfarsit l-am intrebat care masina ii place mai mult .. nu mai trebuie sa spun ce a ales. De ce? Pentru ca e mai moderna ... cuvintele lui, nu ale mele. Oricum, pana la urma exista o piata si pentru EQS, asa, cu designul lui imbatranit cum e el ... nu imi fac griji ca nu o sa se vanda. Eu am alte preferinte ... ma opresc cu off-topicul aici. Uite, mie EQS mi se pare ca are un interior super modern, nicidecum imbatranit. Gen ceva care chiar imi depaseste asteptarile. In schimb am fost intr-un Model M de la Tesla care nu m-a impresionat. Adica da, are o tableta mare si atat, in rest spatiu gol. Cam asa pare si S-ul, si mie imi lasa impresia de design imbatranit. |
#57
Posted 26 April 2021 - 23:39
#58
Posted 27 April 2021 - 09:28
ro_explorer, on 26 aprilie 2021 - 22:38, said:
Vorbim despre butoane fizice vs virtuale ... corect .. dar din punctul meu de vedere virtualele aduc mai multe avantaje decat dezavantaje. Da, pierzi un buton fizic fixat intr-un punct pe bord dar castigi comenzi vocale globale deci se elimina chiar nevoia acelui buton fizic ... complet. Butonul virtual pe touchscreen este doar pentru backward compatibility din punctul meu de vedere. Daca e sa ne uitam la ergonomie, nici macar nu trebuie sa iei mana de pe volan .. doar 1 click pe chiar butonul de pe volan si apoi reglezi ce vrei cu o comanda vocala. Sunt convins ca in viitorul nu prea indepartat si producatorii clasici se vor alinia la ce se vinde si ce e atragator. Acum inca se incearca justificare butoanelor pe un "smartphone" ... si, la fel ca in lumea telefoanelor, doar mosnegii o sa mai cumpere device-uri cu butoane. EQS-ul asta are butoanele vrtualizate si el dar volanul ala arata ca o tastatura de PC. Are un design invechit .. si de abia s-a lansat. Inainte de a comanda model 3 am facut testdrive cu un Mach-e ... impreuna cu fi'miu de 16 ani. la sfarsit l-am intrebat care masina ii place mai mult .. nu mai trebuie sa spun ce a ales. De ce? Pentru ca e mai moderna ... cuvintele lui, nu ale mele. Oricum, pana la urma exista o piata si pentru EQS, asa, cu designul lui imbatranit cum e el ... nu imi fac griji ca nu o sa se vanda. Eu am alte preferinte ... ma opresc cu off-topicul aici. |
#59
Posted 27 April 2021 - 09:29
Uratenia asta a fost desenata prin 2007, deci e un design de 14-15 ani usor refreshuit cu elemente ( faruri / stopuri / grila ) mai actuale din linia Mercedes. Ca na.. un design nou si frumos costa, e buna si ciorba reincalzita.
https://en.wikipedia...cedes-Benz_F700 Edited by Mihai_mb, 27 April 2021 - 09:35. |
#60
Posted 27 April 2021 - 09:56
tatimeu, on 27 aprilie 2021 - 09:28, said:
spune tu de comenzi vocale unuia care nu stie boaba de engleza...nu inseamna ca e prost sa ne intelegem bine In home automation-ul meu am deja alertele in limba romana, prin API google ... suna ciudat, fara accente la locul lor dar este perfect inteligibil ... deci se fac progrese pe partea de "natural speech recognition" (ca sa o bag pe engleza un pic). Cat despre cei care nu vorbesc engleza, mi-e mila de viitorul lor. Asta va fi limba universala pe planeta la un moment dat (pe langa cea nativa). Fi'miu vorbeste fluent 3 limbi la 16 ani ... sincer, nu imi fac griji ca o sa aiba probleme cu condusul unei masini moderne. Mihai_mb, on 27 aprilie 2021 - 09:29, said:
Uratenia asta [...] Edited by ro_explorer, 27 April 2021 - 09:53. |
#61
Posted 27 April 2021 - 22:00
Ce treaba au arta baroca sau victoriana cu interiorul acestei masini? Este o imbinare cu stil intre classic luxury si modern, exact asa cum trebuie sa fie la banii astia.
Stiu ca obisnuiai sa ai logica in ce spuneai, nu inteleg cum reusesti acum sa duci la grad de adevar universal parerea ta. Mie nu-mi place interiorul de Tesla Model 3. Dar deloc, imi pare o dacie 1300 cu televizor in bord. Dar daca atator oameni le place, parerea mea nu prea conteaza decat pt mine. |
#63
Posted 27 April 2021 - 22:10
petru_, on 27 aprilie 2021 - 22:00, said:
parerea mea nu prea conteaza decat pt mine. |
#64
Posted 28 April 2021 - 14:59
petru_, on 27 aprilie 2021 - 22:00, said:
Ce treaba au arta baroca sau victoriana cu interiorul acestei masini? Este o imbinare cu stil intre classic luxury si modern, exact asa cum trebuie sa fie la banii astia. Stiu ca obisnuiai sa ai logica in ce spuneai, nu inteleg cum reusesti acum sa duci la grad de adevar universal parerea ta. Mie nu-mi place interiorul de Tesla Model 3. Dar deloc, mi pare o dacie 1300 cu televizor in bord. Dar daca atator oameni le place, parerea mea nu prea conteaza decat pt mine. Nu chiar ca o dacie....dar la 90.000 cat costa mi se pare ca in afara de tableta aia mare nu prea are nimic, am spus ca in opinia mea nici nu se compara cu Mercedesul sau cu altele din aceasta clasa. Dar exista oameni care admira masina aia, nu cred ca e o problema in asta, fiecare cu parerile si dorintele lui. |
|
#65
Posted 28 April 2021 - 15:08
Pe S class este cam la fel cu Tesla S ecranul deci....
Cat despre hyper screen este un bord gandit bine dupa parerea mea, nu batraneste. Totusi inca nu e condus autonom ca tu sa stai in spate si sa ai numai tv-uri peste tot si sa nu interactionezi cu volanul. Atat timp cat Mercedes lasa si butoane fizice pentru actiuni esentiale,e perfect. Incearca tu sa cauti la Tesla ceva in meniu in mers. Te da la stiri ca ai rupt parapetul. Mai este si asistentul vocal |
#66
Posted 28 April 2021 - 16:51
giuliani, on 28 aprilie 2021 - 14:59, said: Nu chiar ca o dacie....dar la 90.000 cat costa mi se pare ca in afara de tableta aia mare nu prea are nimic, am spus ca in opinia mea nici nu se compara cu Mercedesul sau cu altele din aceasta clasa. Dar exista oameni care admira masina aia, nu cred ca e o problema in asta, fiecare cu parerile si dorintele lui. |
#68
Posted 28 April 2021 - 22:52
#69
Posted 29 April 2021 - 09:13
ro_explorer, on 28 aprilie 2021 - 22:07, said:
Meniul la Tesla este foarte intuitiv. Eu nu am avut nici o problema sa caut lucruri desi nu butonasem mai deloc inainte in el. |
|
#70
Posted 29 April 2021 - 09:35
2 clickuri. Sau apesi butonul de pe volan si spui "Fold exterior mirrors".
Si eu ziceam ca in mers m-am descurcat in meniuri. Faceam testdrive. Edited by ro_explorer, 29 April 2021 - 09:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users