Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ielele

Fiscal / viza pe contract vanzare...

La multi ani @nicu131!

procura?
 Xiaomi aduce pe piața din Ro...

Ariana 22 ani din Ploiesti are ne...

Noul BMW seria 3:Sedan și To...

Tractor prin programul rabla
 Care cada de baie e mai buna?

Sfat upgrade ram și ssd

Sonoma 14.3 iMac i5 Late 2013

Reclama peste imagine Samsung 32M...
 Radu Stefan Banica ft. Juno - Sam...

Întrebare lichid de frana pe saboti

Grupul de firme Paysera Bulgaria ...

Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...
 

Mercedes EQS - a fost lansat!

- - - - -
  • Please log in to reply
243 replies to this topic

#163
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,385
  • Înscris: 22.10.2007
ciudata asta cu lenjeria.


dpdv al calitatii da, 100% o sa fie peste Tesla, asta daca nu rezolva mai rapid multele probleme, dpdv tehnic tesla are un avans maricel. dar exista si posibilitatea de a cumpara de la ei motoare si alte subansamble pana ii ajung din urma.

#164
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,770
  • Înscris: 15.07.2013
Avansul se poate recupera, nu este tehnologie extraterestra. Problema principala a producătorilor tradiționali este reprezentant de modelul de afacere, sau mai precis de asteptarile acționarilor. In cazul Tesla este unanim acceptat de acționari ca firma sa nu producă profit, toți banii investiți agresiv in dezvoltare și creșterea cotei de piața. Asteptarile acționarilor sunt in viitor, pe când la constructorii tradiționali asteptarile sunt de profit maxim pe termen scurt. De aceea este greu in condițiile actuale ca un producător, fie el Mercedes, sa dezvolte la fel de rapid, pentru ca nu este considerat “OK” sa arzi 700 de miliarde de dolari doar in RnD.

Este greu sa faci și electrificare și sa dai “double digit” înapoi la acționari.

#165
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008
700 Miliarde $ este SF, mai mult de 10Miliarde nu au bagat in R&D…in toata istoria lor.

Dar da, Tesla are un avans maricel in fata competitiei, dar eu tot cred ca vor fi prinsi din urma in cativa ani.

#166
cipi_v

cipi_v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 20.02.2007
Tesla are avantaj pe tehnologia care au cercetat-o pana la lansare si dupa prin camerele de pe produsele (autoturismele) lor care testeaza in continuu. Dupa cum a zis Musk la lansarea Tesla Bot, ei au roboti pe roti nu masini. Se considera o companie de robotica. NU o sa aiba  niciodata performantele dpdv al calitatii precum constructorii traditionali care fac asta de 100 ani.
EQS este o demostratie ca o masina electrica nu trebuie sa fie urata sau plictisitoare ci poate fi una de lux chiar. Si usor Mercedes s-a impus in piata electricelor si se va ridica si mai tare. Uite cate modele au scos in cativa ani: EQC, EQA, EQS, EQV. Si mai urmeaza

#167
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,770
  • Înscris: 15.07.2013
S-a impus primul din coada. Mercedes vinde cele mai putine EV comparate cu producătorii premium (cu aia mainstream sta și mai rău). Pe primul loc la producătorii germani BMW care vinde cam de 10 ori mai multe EV comparat cu Mercedes. Tesla vinde cam de 100 de ori mai multe EV.

Rămâne de văzut, Mercedes inca nu a scos un competitor pentru Model 3.

#168
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008
Nu s-au impus deloc, nu poate fi vb de asa ceva. Inca sunt bebelusi pe piata EV, cred ca a fost o greseala sa intre atat de tarziu pe piata.
ecartul este mare, dar nu iremontabil…tine doar de strategia lor.

#169
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,388
  • Înscris: 15.10.2007
Cand in joc sunt bani nici un ecart nu e mare

#170
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008
Pai cred ca Mercedes are un buget mai mare pe mana…
pur si simplu Tesla este in fata din punct de vedere tehnologic si vor fi prinsi din urma cand tehnologia va stagna…

Edited by beria81, 25 August 2021 - 18:35.


#171
bullterrorist

bullterrorist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,949
  • Înscris: 18.10.2007

View Postberia81, on 25 august 2021 - 16:02, said:

Nu s-au impus deloc, nu poate fi vb de asa ceva. Inca sunt bebelusi pe piata EV, cred ca a fost o greseala sa intre atat de tarziu pe piata.
ecartul este mare, dar nu iremontabil…tine doar de strategia lor.

Puteau intra pe piata de acum 20 ani, dar banii petrolistilor erau mai aproape.
avansul Tesla nu poate fi recuperat.
Masina asta e incarcata ca un pom de craciun, costa de rupe si va fi complet depasita in 5 ani, imi aminteste de primul ceas apple, acela din aur, frumos degeaba.

#172
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008

bullterrorist said:

1629918778[/url]' post='28157332']
Puteau intra pe piata de acum 20 ani, dar banii petrolistilor erau mai aproape.
avansul Tesla nu poate fi recuperat.
Masina asta e incarcata ca un pom de craciun, costa de rupe si va fi complet depasita in 5 ani, imi aminteste de primul ceas apple, acela din aur, frumos degeaba.

Asa ai fi zis si despre avansul Apple fata de competitie…cand vb de tehnologie, orice poate fi reprodus in ziua de azi.
Marile companii auto deja au inceput sa micsoreze ecartul…

daca vb de EQS, cu ce anume este atat de in urma fata de un Tesla S? Autonomia este la fel sau chiar peste, despre interior si calitatea materialelor nici nu are rost sa vb..mercedes este de pe alta planeta fata de Tesla.
MBUX este superior dpmdv, dar aici vb in necunostinta de cauza, ca nu am interactionat cu Tesla.

EQS va fi depasita in 5 ani? Orice model este depasit intr-un fel sau altul de predecesorul sau, dar va fi depsita de noul EQS.
si daca vb de interior, acest model nu va fi outdatet nici peste 10 ani, ptr ca in momentul de fata este la ani lumina peste competitie.

Este adevarat ca au intrat tarziu pe piata si acum joaca catch up cu Tesla, dar nimic nu este irecuperabil.
si pana la urma, concurenta face bine la inovatie :)

Edited by beria81, 26 August 2021 - 07:45.


#173
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,770
  • Înscris: 15.07.2013
Problema este la baterii, tehnologia electrica avanseaza extrem de repede, turnover-ul este acum la 2 ani. Eu nu as cumpara o masina electrica scumpa astazi, cel putin pana cand nu se stabilizeaza RnD-ul.

Asadar, cumperi astazi un EQS care in 5 ani o sa aiba o baterie cu 1-2 generatii in urma. Bani aruncati pe garla, chiar sunt curios sa vad ce vanzari o sa aiba.

#174
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,667
  • Înscris: 15.12.2009
Partea buna la masinile high-end este ca la nevoie poti schimba pack-ul de baterii cu ceva mai nou. Tine doar de producator sa faca asta, cred.

#175
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008

HEX2FUN said:

1629975888[/url]' post='28159042']
Problema este la baterii, tehnologia electrica avanseaza extrem de repede, turnover-ul este acum la 2 ani. Eu nu as cumpara o masina electrica scumpa astazi, cel putin pana cand nu se stabilizeaza RnD-ul.

Asadar, cumperi astazi un EQS care in 5 ani o sa aiba o baterie cu 1-2 generatii in urma. Bani aruncati pe garla, chiar sunt curios sa vad ce vanzari o sa aiba.

Nu inteleg asta cu bani aruncati pe garla…dupa logica asta, arunci banii pe garla indiferent de achizitia auto.
nu uita ca EQS-ul are un range de 700km…ce range ai tu la masina ta cu motor termic?
spre exemplu eu am undeva la 600km. Daca de maine voi avea un EQS cu 700km range, de ce as plange dupa V2 de baterii ce vor aparea peste 5 ani?

Si din cate am inteles, la EQS se poate schimba bateria daca intre timp apare ceva mai performant…
intr-un fel iti inteleg reticenta fata de masinile electrice, dar totusi ai exemplu celor de la Tesla, care sunt pe piata de atata amar de vreme…si sunt o poveste de succes din punctul asta de vedere.

Edited by beria81, 26 August 2021 - 15:56.


#176
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,385
  • Înscris: 22.10.2007

View Postro_explorer, on 26 august 2021 - 15:30, said:

Partea buna la masinile high-end este ca la nevoie poti schimba pack-ul de baterii cu ceva mai nou. Tine doar de producator sa faca asta, cred.
n-as paria pe asta cand e vorba de Mercedes, istoric nu stau foarte grozav la retrofit-uri si update-uri.

pe de alta parte cine ia un EQS nu prea e interesat de asa ceva pt ca nu tine masina atata timp.

#177
cipi_v

cipi_v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 20.02.2007
Tinta clientilor pentru EQS sigur nu sunt cei care isi pun modulator fm ca nu au gaura de usb ;)
Cel care cumpara asa ceva o sa aiba bani si de urmatorul model

#178
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008

View Postcipi_v, on 01 septembrie 2021 - 14:35, said:

Cel care cumpara asa ceva o sa aiba bani si de urmatorul model

corect

#179
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,770
  • Înscris: 15.07.2013

View Postcipi_v, on 01 septembrie 2021 - 14:35, said:

Tinta clientilor pentru EQS sigur nu sunt cei care isi pun modulator fm ca nu au gaura de usb ;)
Cel care cumpara asa ceva o sa aiba bani si de urmatorul model
Evident, idea este dacă EQS ma face sa scot banii din buzunar sau nu. Clientul de EQS este (mult) mai tânăr comparat cu cel de S, așa ca trebuie sa facă și altceva, nu numai lux (cel puțin pentru mine). Clientul de mașini electrice are undeva 35-45 de ani, iar cel de S are 65.

#180
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 23.12.2008

View PostHEX2FUN, on 01 septembrie 2021 - 19:27, said:

Evident, idea este dacă EQS ma face sa scot banii din buzunar sau nu. Clientul de EQS este (mult) mai tânăr comparat cu cel de S, așa ca trebuie sa facă și altceva, nu numai lux (cel puțin pentru mine). Clientul de mașini electrice are undeva 35-45 de ani, iar cel de S are 65.

Clientul S Class are undeva intre 35 si 55 de ani…la 65-70 de ani nu te mai duci sa iti cumperi masini de 200k, sunt rare situatiile cand se intampla asta.
ce anume ii lipseste EQS-ului de nu te face sa scoti banii din buzunar?
sunt doar curios…

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate