Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Broker FOREX/CFD " de incredere" -Metatrader 4

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
vallychelu14

vallychelu14

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 17.03.2018
Salut,

Am tot cautat pe forum insa nu am gasit nici un topic deschis, daca este unul deschis va rog sa ma ajutati cu un link.

Sunt incepator si ma intereseaza sa joc la "bursa" pe partea de Forex si CFD. Sunt familiarizat cu platforma Metatrader 4, imi place si momentan vreau sa tranzactionez prin aceasta platforma. (din punctul meu de vedere ca si incepator...mi se pare mult mai "frendly" decat etoro sau alte platforme...)
Am un cont real cu suma mica de investitie, o suma pe care mi-am asumat-o sa o pierd ca sa invat mai multe despre " industria" aceasta de "Forex si CFD"...da stiu ca sa inveti poti cu cont demo, am facut lucrul acesta insa cand sunt in joc bani reali, alta este emotia....si alcumva vezi lucrurile...totul se schimba...cel putin in cazul meu...
Imi place la nebunie sa tranzactionez, :)) sa incerc sa merg cu graficul...desi este cam greu;))...in fine sa revin.