Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

S20 in garantie de doua ori in service pentru aceeasi problema

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
mir6

mir6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 10.09.2005
Am cumparat in decembrie 2020 un S20 de la Altex. In ultimele 2 saptamani am dus telefonul in service la Samsung Plaza de pe Iuliu Maniu de 2 ori pentru aceeasi problema: bazait in casca in timpul apelului. Prima oara mi-au schimbat casca, microfonul si mufa usb, a doua oara mi-au schimbat casca. Am documente in acest sens. Problema e ca problema persista, telefonul bazaie la fel ca la inceput. Cand i-am intrebat pe cei de la ESD Service de cate ori mai trebuie sa aduc telefonul in service, mi-au spus ca sa ma adresez direct celor de la Samsung. Vreau un telefon bun, un telefon nou sau banii inapoi. Cum ma sfatuiti sa procedez? Multumesc.

#2
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 24.02.2017
Dupa un anumit numar de inregistrari la service (3 daca nu ma insel), te adresezi frumos OPC-ului si ai dreptul legal la banii inapoi.

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
NU AI NICI UN DREPT, LEGEA AIA NU Mai e de 10 ani. il pot repara la infinit.

#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,551
  • Înscris: 07.02.2003

 mir6, on 14 aprilie 2021 - 19:11, said:

bazait in casca in timpul apelului.
Fa apeluri prin 3g sau 4g.

#5
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,747
  • Înscris: 12.09.2015

 Bogotta, on 14 aprilie 2021 - 19:34, said:

Dupa un anumit numar de inregistrari la service (3 daca nu ma insel), te adresezi frumos OPC-ului si ai dreptul legal la banii inapoi.

Cu regret va anunt ca nu este adevarat.Aceasta lege romaneasca cu 3 reparatii si se inlocuieste produsul nu mai este valabila de ani de  de zile.Ea a fost inlocuita cu una europeana in care se specifica , ca magazinul este direct raspunzator de produsul venit din service.Partea faina e ca nu-i trage nimeni la raspundere..Eu am avut o tableta Asus cumparata de la Altex/MediaGalaxy ce a avut 6 !!! reparatii in 5 luni de zile si nu am vazut nici un ban cu toate reclamatiile facute de mine catre ANPC ,ANPC pe care i-au durut la 3 metrii in fata de reparatiile mele.raspunsul anpc venit dupa o luna jumatate in contextul in care ei trebuie sa solutioneze problema in 30 zile a fost ca nu este nici o problema daca produsul a avut 5 reparatii in 6 luni,deci si prin urmare despere ce vorbim?.In 5 luni de zile de cand am cumparat tableta ASUS  ea a fost numai in service,pana la urma a sfarsit intr-un tomberon.Asa ca mult succes cu Altex,eu la ei nu mai calc in magazin.

Edited by PiticVerde, 14 April 2021 - 20:44.


#6
StefanN1234

StefanN1234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 21.04.2020
Sa înțeleg ca sunt probleme cu garanțiile la Altex?

#7
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 15.06.2009
Sunt probleme cu garantiile peste tot. Solutia (nefireasca) ca serviciul de garantie sa fie OK este ca produsele sa aiba pret dublu. Marfa proasta, piata inghite orice. Speta de rezolutie garantie, cumparat pompa submersibila, a mers o zi, trimeasa la garantie, constata ca in motor a intrat apa si s-a ars. Concluzia lor: a fost folosita necorespunzator. Adica pompa submersibila am bagat-o in apa. Ramai interzis.

#8
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,747
  • Înscris: 12.09.2015

 StefanN1234, on 14 aprilie 2021 - 20:55, said:

Sa înțeleg ca sunt probleme cu garanțiile la Altex?

Da sunt probleme la Altex si MediaGalaxy(sunt aceasi firma).

#9
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,290
  • Înscris: 13.01.2011
Nu știu ce să zic...
Eu am primit banii integral, pe un telefon care nu a mai putut să fie reparat.
Era luat de la M.G.

#10
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008

 PiticVerde, on 14 aprilie 2021 - 20:39, said:

care ei trebuie sa solutioneze problema in 30 zile

ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 zice așa:

Quote

Articolul 6^1
Petitiile greșit indreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de către compartimentul prevăzut la art. 6 alin. (1) autorităților sau instituțiilor publice care au ca atribuții rezolvarea problemelor sesizate, urmand ca petitionarul să fie instiintat despre aceasta.

Quote

Articolul 8
(1) Autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația sa comunice petitionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petitiei, răspunsul, indiferent dacă solutia este favorabila sau nefavorabila.
(2) Pentru solutionarea petitiilor transmise, potrivit art. 6^1, de la alte autorități sau institutii publice, termenul de 30 de zile curge de la data înregistrării petitiei la autoritatea sau institutia publică competența.

Quote

Articolul 9
În situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o informare și o cercetare mai amănunțită, conducătorul autorității sau instituției publice poate prelungi termenul prevăzut la art. 8 cu cel mult 15 zile, iar în domeniul energiei și gazelor naturale, termenul poate fi prelungit cu cel mult 30 de zile, cu notificarea prealabilă a petentului.

 PiticVerde, on 14 aprilie 2021 - 20:39, said:

raspunsul anpc venit dupa o luna jumatate

Dacă a venit în 45 zile, deci a venit la timp :)

#11
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,216
  • Înscris: 06.01.2007
Bazaie telefonul si schimbi casca, schimbi mufa USB?
Astia habar n-au sa repare un telefon. Pai casca aia bazaie ea asa, de capul ei?
Mufa USB ce treaba are?

Asta-i ca si cum nu ti s-ar aprinde laptopul si tu ai schimba ecranul si ledul indicator.

#12
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

 maccip, on 14 aprilie 2021 - 23:54, said:

Bazaie telefonul si schimbi casca, schimbi mufa USB?
Astia habar n-au sa repare un telefon. Pai casca aia bazaie ea asa, de capul ei?
Mufa USB ce treaba are?
Asta-i ca si cum nu ti s-ar aprinde laptopul si tu ai schimba ecranul si ledul indicator.
Cei de la service trebuie sa-ti readuca telefonul la starea initiala, aproape cum era cand l-ai scos din cutie (cel putin la ESD/Samsung e asa, nu stiu daca si altii respecta asta).
La el probabil erau ceva probleme, sau extrem de multa mizerie in microfon si mufa USB, asa ca le-au schimbat.
Cei de la ESD schimba gratis si ecranul, bateria sau rama telefonului daca au urme de uzura sau bateria e obosita, chiar daca duci telefonul pentru alt defect in perioada de garantie.

 mir6, on 14 aprilie 2021 - 19:11, said:

Am cumparat in decembrie 2020 un S20 de la Altex. In ultimele 2 saptamani am dus telefonul in service la Samsung Plaza de pe Iuliu Maniu de 2 ori pentru aceeasi problema: bazait in casca in timpul apelului. Prima oara mi-au schimbat casca, microfonul si mufa usb, a doua oara mi-au schimbat casca. Am documente in acest sens. Problema e ca problema persista, telefonul bazaie la fel ca la inceput. Cand i-am intrebat pe cei de la ESD Service de cate ori mai trebuie sa aduc telefonul in service, mi-au spus ca sa ma adresez direct celor de la Samsung. Vreau un telefon bun, un telefon nou sau banii inapoi. Cum ma sfatuiti sa procedez? Multumesc.
Din moment ce bazaie si cu piesele noi, e clar ca problema  nu e de acolo.
Schimba sim-ul cu altul nou, incearca apeluri doar 3G sau VOLTE, si pe urma vezi daca problema tine de telefon sau de altceva.

#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,551
  • Înscris: 07.02.2003

 maccip, on 14 aprilie 2021 - 23:54, said:

Bazaie telefonul si schimbi casca, schimbi mufa USB?
Astia habar n-au sa repare un telefon. Pai casca aia bazaie ea asa, de capul ei?
Mufa USB ce treaba are?
Pai sa nu zica ca nu i-au facut nimic... e clar ca n-au ce sa-i faca, are ceva troznit pe placa de baza si probabil cand emite in moduri pulsative (2G) ii baga si pe audio si nu-si asuma schimbarea ei. La unele telefoane e chiar bateria praf si nu mai sustine amperajul si impacteaza pe calea audio.

Edited by andreic, 15 April 2021 - 08:49.


#14
ovidiufgs

ovidiufgs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 689
  • Înscris: 17.04.2007
Vezi sa nu ai ceva praf in sita de la difuzor. Cu o periuta de dinti periaza usor suprafata sitei.
Vezi sa nu fie cumva si din retea. Incearca si alt operator.

#15
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 24.02.2017
este IP68 , rezistent la praf si apa.

#16
ionut_lazar2001

ionut_lazar2001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 07.10.2009

 crisstonne, on 14 aprilie 2021 - 22:17, said:

Nu știu ce să zic...
Eu am primit banii integral, pe un telefon care nu a mai putut să fie reparat.
Era luat de la M.G.
In acel moment iti returneaza banii...insa daca poate fi reparat situatia e alta

#17
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008

 Bogotta, on 15 aprilie 2021 - 11:57, said:

este IP68 , rezistent la praf si apa.
Asta nu-l opreste sa intre praf in fanta de la difuzor. Oricat de mica ar fi ea (la mine pe Note 10+ nici macar varful unui ac cu gamalie nu-l pot baga), tot pot intra praf sau grasime de la tinut in buzunar si de la swipe up-down in zona difuzorului.

Edited by Hider141, 15 April 2021 - 12:25.


#18
cipri_m78

cipri_m78

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,931
  • Înscris: 23.05.2010
Eu am trimis prij curier un s20 ultra la esd rom, probleme cu difuzorul media, după o luna s-a stricat din nou difuzorul, am trimis telefonul la ei, am cerut inlocuire, după care mi-au dat negatie.

Edited by cipri_m78, 15 April 2021 - 14:08.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate