Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
S20 in garantie de doua ori in service pentru aceeasi problema
Last Updated: Apr 15 2021 14:06, Started by
mir6
, Apr 14 2021 19:11
·
0
#1
Posted 14 April 2021 - 19:11
Am cumparat in decembrie 2020 un S20 de la Altex. In ultimele 2 saptamani am dus telefonul in service la Samsung Plaza de pe Iuliu Maniu de 2 ori pentru aceeasi problema: bazait in casca in timpul apelului. Prima oara mi-au schimbat casca, microfonul si mufa usb, a doua oara mi-au schimbat casca. Am documente in acest sens. Problema e ca problema persista, telefonul bazaie la fel ca la inceput. Cand i-am intrebat pe cei de la ESD Service de cate ori mai trebuie sa aduc telefonul in service, mi-au spus ca sa ma adresez direct celor de la Samsung. Vreau un telefon bun, un telefon nou sau banii inapoi. Cum ma sfatuiti sa procedez? Multumesc.
|
#2
Posted 14 April 2021 - 19:34
Dupa un anumit numar de inregistrari la service (3 daca nu ma insel), te adresezi frumos OPC-ului si ai dreptul legal la banii inapoi.
|
#3
Posted 14 April 2021 - 20:30
NU AI NICI UN DREPT, LEGEA AIA NU Mai e de 10 ani. il pot repara la infinit.
|
#4
Posted 14 April 2021 - 20:37
#5
Posted 14 April 2021 - 20:39
Bogotta, on 14 aprilie 2021 - 19:34, said:
Dupa un anumit numar de inregistrari la service (3 daca nu ma insel), te adresezi frumos OPC-ului si ai dreptul legal la banii inapoi. Cu regret va anunt ca nu este adevarat.Aceasta lege romaneasca cu 3 reparatii si se inlocuieste produsul nu mai este valabila de ani de de zile.Ea a fost inlocuita cu una europeana in care se specifica , ca magazinul este direct raspunzator de produsul venit din service.Partea faina e ca nu-i trage nimeni la raspundere..Eu am avut o tableta Asus cumparata de la Altex/MediaGalaxy ce a avut 6 !!! reparatii in 5 luni de zile si nu am vazut nici un ban cu toate reclamatiile facute de mine catre ANPC ,ANPC pe care i-au durut la 3 metrii in fata de reparatiile mele.raspunsul anpc venit dupa o luna jumatate in contextul in care ei trebuie sa solutioneze problema in 30 zile a fost ca nu este nici o problema daca produsul a avut 5 reparatii in 6 luni,deci si prin urmare despere ce vorbim?.In 5 luni de zile de cand am cumparat tableta ASUS ea a fost numai in service,pana la urma a sfarsit intr-un tomberon.Asa ca mult succes cu Altex,eu la ei nu mai calc in magazin. Edited by PiticVerde, 14 April 2021 - 20:44. |
#7
Posted 14 April 2021 - 21:08
Sunt probleme cu garantiile peste tot. Solutia (nefireasca) ca serviciul de garantie sa fie OK este ca produsele sa aiba pret dublu. Marfa proasta, piata inghite orice. Speta de rezolutie garantie, cumparat pompa submersibila, a mers o zi, trimeasa la garantie, constata ca in motor a intrat apa si s-a ars. Concluzia lor: a fost folosita necorespunzator. Adica pompa submersibila am bagat-o in apa. Ramai interzis.
|
#8
Posted 14 April 2021 - 21:24
#9
Posted 14 April 2021 - 22:17
Nu știu ce să zic...
Eu am primit banii integral, pe un telefon care nu a mai putut să fie reparat. Era luat de la M.G. |
#10
Posted 14 April 2021 - 22:59
PiticVerde, on 14 aprilie 2021 - 20:39, said:
care ei trebuie sa solutioneze problema in 30 zile ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 zice așa: Quote Articolul 6^1 Petitiile greșit indreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de către compartimentul prevăzut la art. 6 alin. (1) autorităților sau instituțiilor publice care au ca atribuții rezolvarea problemelor sesizate, urmand ca petitionarul să fie instiintat despre aceasta. Quote Articolul 8 (1) Autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația sa comunice petitionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petitiei, răspunsul, indiferent dacă solutia este favorabila sau nefavorabila. (2) Pentru solutionarea petitiilor transmise, potrivit art. 6^1, de la alte autorități sau institutii publice, termenul de 30 de zile curge de la data înregistrării petitiei la autoritatea sau institutia publică competența. Quote Articolul 9 În situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o informare și o cercetare mai amănunțită, conducătorul autorității sau instituției publice poate prelungi termenul prevăzut la art. 8 cu cel mult 15 zile, iar în domeniul energiei și gazelor naturale, termenul poate fi prelungit cu cel mult 30 de zile, cu notificarea prealabilă a petentului. PiticVerde, on 14 aprilie 2021 - 20:39, said:
raspunsul anpc venit dupa o luna jumatate Dacă a venit în 45 zile, deci a venit la timp |
|
#11
Posted 14 April 2021 - 23:54
Bazaie telefonul si schimbi casca, schimbi mufa USB?
Astia habar n-au sa repare un telefon. Pai casca aia bazaie ea asa, de capul ei? Mufa USB ce treaba are? Asta-i ca si cum nu ti s-ar aprinde laptopul si tu ai schimba ecranul si ledul indicator. |
#12
Posted 15 April 2021 - 08:28
maccip, on 14 aprilie 2021 - 23:54, said:
Bazaie telefonul si schimbi casca, schimbi mufa USB? Astia habar n-au sa repare un telefon. Pai casca aia bazaie ea asa, de capul ei? Mufa USB ce treaba are? Asta-i ca si cum nu ti s-ar aprinde laptopul si tu ai schimba ecranul si ledul indicator. La el probabil erau ceva probleme, sau extrem de multa mizerie in microfon si mufa USB, asa ca le-au schimbat. Cei de la ESD schimba gratis si ecranul, bateria sau rama telefonului daca au urme de uzura sau bateria e obosita, chiar daca duci telefonul pentru alt defect in perioada de garantie. mir6, on 14 aprilie 2021 - 19:11, said:
Am cumparat in decembrie 2020 un S20 de la Altex. In ultimele 2 saptamani am dus telefonul in service la Samsung Plaza de pe Iuliu Maniu de 2 ori pentru aceeasi problema: bazait in casca in timpul apelului. Prima oara mi-au schimbat casca, microfonul si mufa usb, a doua oara mi-au schimbat casca. Am documente in acest sens. Problema e ca problema persista, telefonul bazaie la fel ca la inceput. Cand i-am intrebat pe cei de la ESD Service de cate ori mai trebuie sa aduc telefonul in service, mi-au spus ca sa ma adresez direct celor de la Samsung. Vreau un telefon bun, un telefon nou sau banii inapoi. Cum ma sfatuiti sa procedez? Multumesc. Schimba sim-ul cu altul nou, incearca apeluri doar 3G sau VOLTE, si pe urma vezi daca problema tine de telefon sau de altceva. |
#13
Posted 15 April 2021 - 08:48
maccip, on 14 aprilie 2021 - 23:54, said:
Bazaie telefonul si schimbi casca, schimbi mufa USB? Astia habar n-au sa repare un telefon. Pai casca aia bazaie ea asa, de capul ei? Mufa USB ce treaba are? Edited by andreic, 15 April 2021 - 08:49. |
#14
Posted 15 April 2021 - 09:34
Vezi sa nu ai ceva praf in sita de la difuzor. Cu o periuta de dinti periaza usor suprafata sitei.
Vezi sa nu fie cumva si din retea. Incearca si alt operator. |
#16
Posted 15 April 2021 - 12:05
#17
Posted 15 April 2021 - 12:24
Bogotta, on 15 aprilie 2021 - 11:57, said:
este IP68 , rezistent la praf si apa. Edited by Hider141, 15 April 2021 - 12:25. |
#18
Posted 15 April 2021 - 14:06
Eu am trimis prij curier un s20 ultra la esd rom, probleme cu difuzorul media, după o luna s-a stricat din nou difuzorul, am trimis telefonul la ei, am cerut inlocuire, după care mi-au dat negatie.
Edited by cipri_m78, 15 April 2021 - 14:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users