Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

UPB ETTI CTI sau AC CTI?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
andreii4563

andreii4563

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 09.06.2019
Salut
Sunt elev in clasa a 12-a si nu ma pot decide la ce facultate sa dau. Mi-au spus multi profi si parintii sa dau la Poli, dar nu stiu unde...
M-am documentat de pe site-urile respective si am vorbit si cu prietenii care sunt la Poli si mi-am facut o idee despre unde as vrea sa dau. Problema e ca nu prea pot sa aleg intre facultatile astea doua. Mie imi place mult fizica (mai ales electricitatea), dar si informatica...
Acum anul asta admiterea e un pic mai ciudata din cate vad, iar la AC imi cere neaparat sa am nu stiu ce olimpiade. Nu sunt un elev codas, am note foarte bune in liceu si la bac sunt sigur ca iau note bune, dar recunosc ca nu prea am fost la olimpiade, doar la judetene (participare sau o amarata de mentiune) si la nationala la engleza (care nu se pune aici).
Intrebarea mea e: unde sa aplic? Eu voiam sa aplic acum la ETTI CTI, doar ma incadrez in cerintele lor, insa acum nu stiu... As fi vrut sa pot aplica si la AC...

Tot asa, am uitat sa intreb: merita Ingineria Electrica? Am mai auzit ca e o facultate buna, dar nu prea m-am gandit la ea...

#2
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010