Orange Phone Credit - a disparut partial creditul
Last Updated: May 13 2022 16:58, Started by
biker17
, Apr 05 2021 10:46
·
0
#1
Posted 05 April 2021 - 10:46
La inceputul lunii martie aveam ~30 euro, am reincarcat cu 4 euro iar ieri am observat ca mai am doar 11 euro. Ultima achizitie a fost in iulie 2019, deci nu am depasit cele 24 de luni dupa care se pierde creditul.
Am discutat ieri pe chat cu un operator, n-a putut sa verifice istoricul Phone Credit dar mi-a spus ca o sa fiu contactat telefonic. Astazi am primit un apel, mi s-a spus ca intr-adevar a fost o eroare si o sa faca o sesizare mai departe... birocratie tipica. Apoi am primit al 2-lea apel, alt operator, care mi-a spus ca am pierdut creditul pentru ca nu am reincarcat cu minim 6 euro, desi pe site scrie: "Bonusul se pierde în urmatoarele situații : - nu s-a făcut o reîncărcarcare lunară. Termenul maxim pentru reîncărcarea contului PrePay este sfârșitul lunii următoare ultimei reîncărcări - expira creditul cumulat acesta fiind valabil 24 luni de la acordare" Eu inteleg ca trebuie sa reincarc lunar, nu este mentionata nicaieri suma de 6 euro. Bonusul se acorda pentru reincarcari de minim 6 euro, deci in martie nu trebuia sa primesc bonus, nu sa pierd creditul. Apoi, de ce am pierdut partial creditul si nu total? Am intrebat operatoarea dar a zis ca nu stie de ce, e o eroare, dar a spus ca nu poate sa ma ajute si ca o sa transmita feedback-ul meu. Deci algoritmul functioneaza dupa alte reguli decat cele mentionate pe site, nu stiu nici ei de ce am pierdut doar partial creditul, dar nu investigheaza situatia si nici nu-si repara greseala. Ne miram de birocratia si indiferenta de la stat dar e acelasi lucru si la Orange, a fost nevoie sa discut cu 3 operatori, au constatat eroarea dar n-au fost interesati sa o repare. Nu e vorba despre suma, e modica, dar daca sunteti interesati de Orange Phone Credit e bine sa stiti ca algoritmul interpreteaza diferit conditiile de pe site. Edited by biker17, 05 April 2021 - 10:47. |
#2
Posted 05 April 2021 - 10:58
Faci o reclamatie scrisa (cu numar de inregistrare). Ti se raspunde la ea. Daca tot esti nemultumit poti intreba la ANPC sa verifice si ei daca este corect.
Altceva nu poti sa faci (eventual sa penalizezi operatorul prin portare, dar fiecare o sa aiba "scapari" mai mult sau mai putin similare :-) |
#3
Posted 05 April 2021 - 11:04
#4
Posted 05 April 2021 - 11:24
biker17, on 05 aprilie 2021 - 10:46, said:
La inceputul lunii martie aveam ~30 euro, am reincarcat cu 4 euro iar ieri am observat ca mai am doar 11 euro. |
#5
Posted 05 April 2021 - 11:29
Trebuie sa incarci in fiecare luna cu minim 6 euro, orice reincarcare sub suma asta te face sa pierzi bonusul asta.
|
#6
Posted 05 April 2021 - 11:33
#7
Posted 05 April 2021 - 11:46
#8
Posted 05 April 2021 - 11:50
biker17, on 05 aprilie 2021 - 11:33, said:
Pe site scrie ca trebuie sa reincarci lunar punct, Nu. Pe site scrie ca: "Bonusul se acordă pentru reîncărcări de minimum 6 euro credit" Deci nu scrie ca se acorda la o singura incarcare de 6 euro, ca scrie ca-i pentru reîncărcări de minimum 6 euro. Deci sint mai multe si nu una singura. Ai dreptate cind spui ca nu-i ceva clar, dar daca faci o analiza pe text, se deduce ca trebuie lunar sa reincarci cu 6 euro. |
#9
Posted 05 April 2021 - 12:33
#10
Posted 05 April 2021 - 19:52
Bonusul se acorda pentru reincarcari de minim 6 euro (deci in martie nu trebuia sa primesc bonus) dar asta nu implica pierderea creditului acumulat. Voi faceti referire la regula pentru acordarea bonusului, eu am contestat regula pentru pierderea creditului acumulat.
Edited by biker17, 05 April 2021 - 19:58. |
|
#11
Posted 06 April 2021 - 06:45
#12
Posted 06 April 2021 - 13:15
Hai sa explic altfel: daca nu indeplinesti conditia pentru alocarea bonusului intr-o anumita luna, asta inseamna ca pierzi toate bonusurile?
Daca e asa, de ce mai scrie si "Fiecare bonus alocat are valabilitate de 24 luni"? Apoi, de ce am pierdut doar 19 euro si nu toate bonusurile? |
#13
Posted 06 April 2021 - 13:42
biker17, on 05 aprilie 2021 - 10:46, said:
Astazi am primit un apel, mi s-a spus ca intr-adevar a fost o eroare si o sa faca o sesizare mai departe... birocratie tipica. Apoi am primit al 2-lea apel, alt operator, care mi-a spus ca am pierdut creditul pentru ca nu am reincarcat cu minim 6 euro, |
#14
Posted 13 May 2022 - 16:58
Ceva s-a-ntâmplat…
Am constatat că dispărut Phone Credit-ul de pe două cartele prepay deodată. Au schimbat/anulat facilitatea? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users