Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Statii incarcare Romania: cu plata / free
#55
Posted 03 April 2021 - 12:00
Autonomia de 50 km electric in Bucuresti inseamna real minim baterie de 10kwh, pt consumul real e pe la 20kw/100km.
Eu vorbesc de realitate, nu poveste. Cate masini medii au baterii de 10kw? Cati kw mai au disponibili in 10 ani? |
#56
Posted 03 April 2021 - 12:12
Toate PHEV-urile recente VW au 13 kwh (Octavia, Passat, Superb, Golf), deci se incadreaza fara probleme. In 10 ani schimbi oricum acumulatorul sau masina. Asta e cea mai mica problema, eu m-as multumi si cu 8 kWh in Cluj si un portbagaj mai mare/pret de achizitie mai mic.
Edited by utopium, 03 April 2021 - 12:13. |
#57
Posted 03 April 2021 - 12:53
Adm, on 03 aprilie 2021 - 12:00, said:
Eu vorbesc de realitate, nu poveste. Cate masini medii au baterii de 10kw? Adm, on 03 aprilie 2021 - 12:00, said:
Cati kw mai au disponibili in 10 ani? Asta inseamna, realistic vorbind, ca dupa 10 ani ai cel putin 75% din capacitatea initiala. Edited by ro_explorer, 03 April 2021 - 12:54. |
#58
Posted 03 April 2021 - 17:09
Groot, on 03 aprilie 2021 - 09:44, said:
Ce amuzant este ca aveti senzatia ca aveti de ales intre a cumpara masini cu combustibili fosili sau electrice/hibride. Deocamdata ai de unde alege. Andrei_006, on 02 aprilie 2021 - 18:42, said:
Atunci de ce mai trecem pe electric? Doar sa ne irosim viata in statia de incarcare? |
#59
Posted 03 April 2021 - 19:02
Pîna la urma ce a priceput initiatorul topicului? Sa treaca prin Cluj ca sa-si încarce masina sau sa se mute la casa? Mai bine, zic eu, e sa-si închirieze o masina cu motor termic pentru drumuri lungi
|
#60
Posted 03 April 2021 - 19:32
ro_explorer, on 02 aprilie 2021 - 20:37, said: Din care realitate? Aia in care pica sistemele nationale de curent de la masini electrice? In ce univers paralel se intampla asta? Tu cred ca nu stii in ce hal fluctueaza deja tensiunea curentului electric in Romania. Si nu, nu e de la electrice. Insa cand s-or mai adauga si alea...praful si pulberea se vor alege... Groot, on 03 aprilie 2021 - 09:44, said:
Ce amuzant este ca aveti senzatia ca aveti de ales intre a cumpara masini cu combustibili fosili sau electrice/hibride. E chiar dragut. Marii producatori zic bye-bye la termice. Ce amuzant e cum crezi matale ca totul va merge ca pe roate si nu vor exista sincope in "planul" asta. E chiar dragut. Intre timp citeste articolasul asta si mai mediteaza... https://www.bbc.com/...nology-56156801 Victor5, on 03 aprilie 2021 - 19:02, said:
Pîna la urma ce a priceput initiatorul topicului? Sa treaca prin Cluj ca sa-si încarce masina sau sa se mute la casa? Mai bine, zic eu, e sa-si închirieze o masina cu motor termic pentru drumuri lungi Daca se muta la casa eu zic sa fie atent sa n-aiba vreo moara pe strada )) Cred ca asta e lectia topicului. |
#61
Posted 03 April 2021 - 19:55
Elenistic, on 03 aprilie 2021 - 19:32, said:
Ce amuzant e cum crezi matale ca totul va merge ca pe roate si nu vor exista sincope in "planul" asta. E chiar dragut. Ooo, ba da, sincope vor exista, pentru ca Romania. Dar se vor alinia fortat pentru ca va fi foarte simplu sa te aliniezi cand producatorii nu mai vand masini de care vrei tu. |
#62
Posted 03 April 2021 - 20:38
Ar fi interesant de văzut statistici cu producția și consumul de energie electrica din 1980 pana în 2020.
Momentan nu am găsit ceva relevant. |
#63
Posted 03 April 2021 - 20:40
MicroEdge, on 03 aprilie 2021 - 11:57, said: O sa dispară. Care e utilizate a 3 mașini pe familie ce fac în total 10.000 km pe an? Oricum o sa apara mai multe servicii de car sharing. Masinile o sa mai dispară dacă o sa se aplice legea pe bune și rca ul o sa fie pe persoana nu pe masina si corelat cu abaterile în trafic. |
#64
Posted 03 April 2021 - 20:54
|
#65
Posted 03 April 2021 - 21:10
Adm, on 03 aprilie 2021 - 12:00, said:
Autonomia de 50 km electric in Bucuresti inseamna real minim baterie de 10kwh, pt consumul real e pe la 20kw/100km. Eu vorbesc de realitate, nu poveste. Eu cu Ioniq plugin am mers de multe ori peste 100 km/zi cu un consum de benzina 0. Am priza acasa si la job. Bateria neta de 8.5kwh...deci se poate daca ai niste prize pe aproape si masina incarca cat sta degeaba. |
#66
Posted 03 April 2021 - 21:26
Stau deja la casa, curent am trifazic 15kw alocati, sistemul de fotovoltaice e pe drum. Nu am grija curentului, pica curentul 1-2 ori pe an cand se repara ceva la retea, cateva minute. Am luat masina de la 600km distanta ca era cu 500e mai ieftina si era configuratia care imi convenea. Nu cred ca e dracu chiar asa de negru, ba chiar e o oportunitate sa-ti cunosti masina si in afara orasului.
Nu vad de ce nu m-as duce cu masina si in concediu prin Europa. Si cu masina termica tot in 3 zile ajung in Germania, prima zi maxim pana la granita, a doua in Austria si a 3a la destinatie. Mai mult de 5-600km nu bag pe zi si nu ma grabeste nimeni. Edited by Meister, 03 April 2021 - 21:31. |
#67
Posted 03 April 2021 - 22:34
Meister, on 03 aprilie 2021 - 21:26, said:
Nu vad de ce nu m-as duce cu masina si in concediu prin Europa. Problema apare cand ajungi in blocul de est unde reteaua electrica DC fast charge lipseste cu desavarsire. Eu unul mi-am luat gandul de la ceva concedii de vizitat orase prin europa de est cu masina pentru urmatorii cativa ani. Noroc ca e o intreaga lume a de descoperit si vizitat in partea vestica si de nord pana atunci. |
#68
Posted 04 April 2021 - 06:44
ro_explorer, on 03 aprilie 2021 - 22:34, said:
Problema apare cand ajungi in blocul de est unde reteaua electrica DC fast charge lipseste cu desavarsire. |
#69
Posted 04 April 2021 - 07:12
MicroEdge, on 03 aprilie 2021 - 20:38, said:
Ar fi interesant de văzut statistici cu producția și consumul de energie electrica din 1980 pana în 2020. Momentan nu am găsit ceva relevant. Exista un document scos de catre Institutul de statistica, care spune cam asa, productia maxima in anii 1980, mai precis 1989, 75851 mil kwh Anul 1992 ,54195, Anul 1995 ,59267, Anul 1998 ,53496, Anul 2001, 53866, Anul 2004, 56482, Anul 2007, 61673, Anul 2010, 60979, Anul 2013, 58888, Anul 2016, 65104, Anul 2019, 59623. UM: Milioane kWh Vorbim aici de productia interna, nu de consum, care este posibil sa fie mai mare din cauza importurilor. Sursa http://statistici.in...les/insse-table, unde se poate selecta productia aferenta fiecarui an din 1992 incoace. Concluziile le poate trage oricine, dar o sa fie partinitoare clar, si de o parte si de cealalta, iubitori de masini electrice vs petrolhead Cifrele spun cam asa, in anul 2019 productia a fost de 78 % din valoarea maxima inregistrata in 1989, deci capacitati ar mai fi, chiar daca sunt imbatranite, desi s-au mai adaugat clar fotovoltaicele+eolianul+nuclear si au fost taiate cele pe carbune, posibilitate de transport a energiei se pare ca este. Totul ar fi sa se foloseasca in mod inteligent infrastructura, adică, dacă ne uitam la graficele de productie/export/import ale Transelectrica se vede ca noaptea exportam, nu foarte mult dar exista export. Am facut o propunere catre primaria Cluj Napoca,prin care le solicitam o priza legata la sistemul de iluminat public, exista o gramada de modele de stalpi de iluminat prevazuti cu statii incorporate, solicitare respinsă, precum si densificarea statiilor de incarcare in cartiere, statii de putere mai mica dar mai dese, in loc de cele de putere mare, care sa ramana doar pentru cazuri exceptionale sau pentru cei ce tranziteaza (lucru la care se gandesc si ei). Cine i-ar opri sa faca statiile din cartiere sa porneasca doar noaptea, dupa o anumita ora, astfel incat surplusul de energie sa fie bagat in baterii? Ca dupa obiceiurile de transport a majoritatii noastre, o medie de 6 ore de incarcare la 2 kwh, ar duce spre aproape 100 km urban ceea cea ar acoperi necesitatile. Edited by glaurentiu, 04 April 2021 - 07:19. |
|
#70
Posted 04 April 2021 - 07:53
Meister, on 02 aprilie 2021 - 18:13, said:
Unde pe A1 se poate incarca o masina electrica daca vrei sa ajungi de la Buc la Constanta? Doar CCS. Ma uit pe ABRP si imi zice Fundulea, Lehliu si Cernavoda. Fundulea si Lehliu nu apar cu verde, asta inseamna ca nu sint disponibile? La Cernavoda, e un Mol dar si acolo e cu dus intors, ori incarc cu 7kw pt 29 de lei de ma plictisesc ori 44 de lei pentru probabil nici 20kw (baterie mica 32kw). Nici la Renovatio nu am vazut nimic pe traseu, decat la punctul de pornire si sosire. Teoretic as putea ajunge daca merg babeste, dar n-as vrea sa risc. |
#71
Posted 04 April 2021 - 08:17
Meister, on 02 aprilie 2021 - 18:13, said:
Renovatio ca are statii destule in Cluj, Sibiu, Pitesti, Bucuresti, fie si la tariful de 2 lei/CCS. Type 2 iese din discutie altfel fac 2 zile pe drum. Eventual dorm in masina 4 ore cat incarca si o iau mai departe. A incarcat cineva CCS gratis in orasele mentionate si poate sa impartaseasca locatile? Pana sa ajungem ca in vestul Europei cu zeci de mii de statii pe tara, in Romania inca trebuie planificare serioasa la drum lung cu masina mica. Planificarea o faci in general o singura data, ca dupa aceea stii unde sunt statiile. Eventual mai verifici din cand in cand daca au mai aparut unele noi. Statii cam sunt, dar la gratis e coada de taximetristi. Daca te grabesti, cele cu bani sunt in general libere. |
#72
Posted 04 April 2021 - 09:14
utopium, on 04 aprilie 2021 - 06:44, said:
Cum lipseste cu desavarsire daca doar in Romania sunt cateva sute de statii de incarcare? Poate cele Tesla lipsesc cu desavarsire. Este o diferență majora intre vestul Europei și blocul estic când vine vorba de confortul și plăcerea condusului electric fără griji. Peste 5 ani situația o sa fie mai buna. Edited by ro_explorer, 04 April 2021 - 09:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users