Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Statii incarcare Romania: cu plata / free
Last Updated: Mar 25 2024 13:21, Started by
Meister
, Apr 02 2021 18:13
·
0
#415
Posted 29 November 2021 - 11:44
Nici PV-urile nu sunt chiar accesibile oricui, mai ales ca si in acest domeniu au fost si tot vor mai fi scumpiri. Cei care stam la casa avem un avantaj, dar marea majoritate a populatiei din mediul urban locuieste la bloc. Aici nu ai cum sa procedezi, deoarece suprafata disponibila impartita la numarul de locatari dintr-un bloc la instalarea unui sistem PV nu ar acoperi nici macar un sfert din necesar.
Daca si in UK s-a propus ca incarcarile EV pt rezidential intre anumite intervale orare sa fie reglementate, atunci problema este cu mult mai seriosa decat pare. |
#416
Posted 30 November 2021 - 21:35
costini, on 21 noiembrie 2021 - 12:48, said:
Zic sa nu le purtam de grija. Se regleaza de la sine, e o piata libera si pe masura ce creste numarul de utilizatori, preturile vor converge catre valori mai ok ptr clientul final. Daca raman nebuni cu 2 ron / kWh la AC, sa fie sanatosi, dispar automat cand nu mai incarca nimeni la ei. Cand va creste numarul de utilizatori vor fi bucurosi sa gaseasca liber la cele cu 2 lei. Solutia va veni din productie. Nici macar multiplicarea furnizarii prin statii nu rezolva singura mare lucru datorita costurilor si amortizarii. Iar translarea nevoii energetice necesare deplasarii unui parc auto bazat acum pe combustibil fosil in industria energetica, pare pe moment, neviabila, la capacitatile actuale. Presiunea dezvoltarii rapide pusa pe sistemele de productie e.e , transport si desfacere (statii) se va resimti cu siguranta, candva. Acum e ceva gen .. epoca definita de marii artisti ca Golden Age of ...n . Fara vreun fel de veleitati vizionare, as indrazni sa spun ca viitorul va fi mai verde la aer dar mai negru (sau maro, dupa model) la portofel, cel putin pe termen mediu. Mai degraba as paria pe reducerea pretului combustibililor fosili decat sa ma agat trendului destul de iluzoriu al transportului moca (sau pe-aproape). Cred ca vom cumpara electrice numai pentru avantajele lor, comportament, putere, silentiozitate, fara gaze, cu aplicatii wireless fara numar, self-motion, alimentare corturi, rulote, chefuri nocturne, gratare la picnic, pescuit nocturn la curent etc, nu pentru economii. Poate doar daca scoatem noaptea priza din masina vecinului, ar mai fi o reducere... Parerea mea, no offence ! |
#417
Posted 01 December 2021 - 01:42
RD74, on 30 noiembrie 2021 - 21:35, said:
(...) Cred ca vom cumpara electrice numai pentru avantajele lor, comportament, putere, silentiozitate, fara gaze, cu aplicatii wireless fara numar, self-motion, alimentare corturi, rulote, chefuri nocturne, gratare la picnic, pescuit nocturn la curent etc, nu pentru economii. Poate doar daca scoatem noaptea priza din masina vecinului, ar mai fi o reducere... Parerea mea, no offence ! Iti dau dreptate, pe termen lung avantajele specifice electricelor vor fi cele care conteaza. Si, as zice, eficienta overall, e mai putina energie irosita vs. ICE (dar asta e mai greu de simtit). |
#418
Posted 01 December 2021 - 08:39
#419
Posted 09 December 2021 - 08:57
Inca o sansa data institutiilor mancatoare de bani, Lansarea Programului ”Stații de reîncărcare pentru vehicule electrice în localități”
Finanțarea se acordă pentru fiecare categorie de solicitant, după cum urmează: instituție publică — maximum 800.000 lei; UAT — municipiul București — maximum 8.000.000 lei; subdiviziune a municipiului București — maximum 8.000.000 lei; UAT — municipiu de rang I — maximum 4.000.000 lei; UAT — municipiu de rang II — maximum 3.000.000 lei; UAT — oraș — maximum 2.000.000 lei; UAT — comună — maximum 1.000.000 lei; UAT — județ — maximum 4.000.000 lei; instituție publică/UAT — localizată în stațiuni turistice de interes național — maximum 3.000.000 lei; instituție publică/UAT — localizată în stațiuni turistice de interes local — maximum 2.000.000 lei; zonă metropolitană (definită sau constituită) a municipiilor reședință de județ/municipiului București — maximum 2.000.000 lei. Attached FilesEdited by cata, 09 December 2021 - 08:58. |
#420
Posted 15 December 2021 - 08:31
#421
Posted 30 December 2021 - 16:00
Noile tarife Renovatio incepand cu 1 ianuarie 2022:
1.99 lei / kWh AC 2.49 lei / kWh DC IMG_20211230_155500.jpg 262.45K 10 downloads |
#422
Posted 30 December 2021 - 18:33
Oleleee, ce mai preturi!! Am consumat 25kw de la Bucuresti la Pitesti intr-o dimineata friguroasa, adica 62 de lei.
Rau am facut ca am vandut masina pe GPL, ieseam la jumate cu aia iarna. |
#423
Posted 30 December 2021 - 19:43
Renovatio
Quote
Pretul energiei electrice reprezinta o componenta importanta a tarifului serviciului de incarcare oferit de Renovatio. Statiile Renovatio sunt conectate la reteaua interna a locatiilor in care operam, iar evolutia preturilor la energie electrica notificate de catre partenerii nostri pentru anul 2022 ne forteaza sa actualizam tarifele serviciului de incarcare. Tarifele valabile pentru anul 2022 sunt: 1.99 RON / Unitate de Incarcare AC 2.49 RON / Unitate de Incarcare DC Noile tarife se vor aplica astfel: Incepand cu 1 Ianuarie 2022 la statiile disponibile prin parteneriatele de e-roaming (ex. E.ON Drive). Incepand cu 15 Ianuarie 2022 la statiile operate de catre Renovatio si care apartin Partenerilor nostri (ex. Dealerii Porsche Romania). Incepand cu 1 Februarie 2022 la restul statiilor din reteaua Renovatio e-charge. Tarifele vor fi afisate in toate locatiile noastre precum si in aplicatia e-charge in dreptul fiecarui conector. Fast charge e deja ff scump, iar daca nu stai la casa esti erou. Daca ai PV e deja afacere. |
#424
Posted 30 December 2021 - 20:17
Meister, on 30 decembrie 2021 - 18:33, said: Oleleee, ce mai preturi!! Am consumat 25kw de la Bucuresti la Pitesti intr-o dimineata friguroasa, adica 62 de lei. Rau am facut ca am vandut masina pe GPL, ieseam la jumate cu aia iarna. Ma indoiesc ca ai consumat asa mult, ar iesi peste 600Wh/km, asta e consum pe care l-am vazut la dube, camioane. |
|
#425
Posted 30 December 2021 - 21:35
Meister, on 30 decembrie 2021 - 18:33, said:
Oleleee, ce mai preturi!! Am consumat 25kw de la Bucuresti la Pitesti intr-o dimineata friguroasa, adica 62 de lei. Meister, on 30 decembrie 2021 - 18:33, said:
Rau am facut ca am vandut masina pe GPL, ieseam la jumate cu aia iarna. Te-au convins, te-au "lucrat" ... Edited by shymano, 30 December 2021 - 21:39. |
#426
Posted 31 December 2021 - 00:08
Renovatio pare ca se transforma din "cea mai mare retea" in "reteaua de nisa" - probabil vor ramane cu parteneriatele cu diversi dealeri auto si Kaufland si cam atat.
Chiar si cu ultimele cresteri de pret ale energiei electrice, 2RON/kWh AC este stupid de mult. Daca la DC mai poti avea diverse scuze (desi si acolo par a exagera), la AC chiar nu-i inteleg, probabil ca n-o sa mai incarce nimeni la ei in conditiile astea. Eu unul ma mai agatam in chargerele lor (AC), din comoditate, insa diferenta vs. ceilalti este imensa acum, pur si simplu nu are sens sa le folosesti reteaua. |
#427
Posted 31 December 2021 - 09:53
#428
Posted 31 December 2021 - 13:15
E adevarat, insa unii deja au facut-o si au facut-o parca cu mai mult bun simt. E.ON erau in aceeasi zona de pret cu Renovatio, au sarit la 1.67AC / 2.22DC. Astia mici deja si-au ajustat preturile, dar chiar si daca mai cresc, nu cred ca se vor duce peste 1.5RON/kWh la AC. Om trai si om vedea .
|
#429
Posted 31 December 2021 - 13:32
Incarcarea pe AC (daca nu ai ZOE) este pentru acasa, altfel nu vad de ce ai lasa pe banii tai masina la incarcat cateva ore/o noapte.
De fapt, eu urasc a EnelX a ocupat multe bransamente cu statii Type 2. Cand de la Hidroelectrica curentul vine azi cu 0.64 lei / kWh, e deja jaf la drumul mare sa vinzi incarcare pe AC cu 1.2 lei. Real, nu exista concurenta pe piata si nu cred ca va fi prea curand. |
|
#430
Posted 31 December 2021 - 14:22
Adm, on 31 decembrie 2021 - 13:32, said:
Incarcarea pe AC (daca nu ai ZOE) este pentru acasa, altfel nu vad de ce ai lasa pe banii tai masina la incarcat cateva ore/o noapte. Adm, on 31 decembrie 2021 - 13:32, said:
Cand de la Hidroelectrica curentul vine azi cu 0.64 lei / kWh, e deja jaf la drumul mare sa vinzi incarcare pe AC cu 1.2 lei. |
#431
Posted 31 December 2021 - 15:46
Adm, on 31 decembrie 2021 - 13:32, said:
Incarcarea pe AC (daca nu ai ZOE) este pentru acasa, altfel nu vad de ce ai lasa pe banii tai masina la incarcat cateva ore/o noapte. Cand am fost la Matrix resurrected masina a stat in parcarea mall-ului la incarcat aproape 3 ore. Cand am fost la Spiderman no way home, la fel ... Daca ma duc la un restaurant prin centru stau minim 2 ore, deci face sens sa fac un top-up la baterie in timpul ala. Ieri am fost in centrul orasului si am lasat masina intr-o parcare subterana unde toate locurile de parcare aveau priza type 2. TOATE. Nu era restrictie de parcare doar electrice, pur si simplu aia au pus prize la toate locurile si daca ai ce baga in priza, bagi. Bine, 5 euro pe ora costa parcarea pentru vizitatori (incarcarea inclusa, daca o foloseai). Concluzia e ca prizele type2 au sens, si inca mare, chiar si cele monofazate. |
#432
Posted 31 December 2021 - 16:25
costini, on 31 decembrie 2021 - 14:22, said:
Daca ai apucat sa faci contract cu ei. Daca nu,il cumperi cu 1-1.1 in cazul bun, ceea ce e practic acelasi pret cu statiile publice ieftine. 0.67 lei / kWh cu totul inclus si contract pe 12 luni. Asta e tariful Hidroelectrica pentru PF. Mentioneaza la ei pe site ca oferta este valabila pana in 31.03.2022. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users