Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Puma ( Titanium+ clima ) vs Hyundai Kona ( Highway)
Last Updated: Nov 04 2021 14:31, Started by
asincancu
, Mar 29 2021 19:28
·
0
#19
Posted 30 March 2021 - 12:31
asincancu, on 30 martie 2021 - 12:26, said:
Sincer nici nu l am avut pe lista ,nu cunosc mai nimic despre acel model. Eu as zice sa il iei in calcul. Din punctul meu de vedere le bate detasat pe Puma si Kona. In plus Peugeot are reduceri frumoase in aceasta perioada. Take a look: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iKN6lpFsB6g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Elenistic, 30 March 2021 - 12:33. |
#20
Posted 30 March 2021 - 12:59
Elenistic, on 30 martie 2021 - 12:31, said: Eu as zice sa il iei in calcul. Din punctul meu de vedere le bate detasat pe Puma si Kona. In plus Peugeot are reduceri frumoase in aceasta perioada. Take a look: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iKN6lpFsB6g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cam la ce preț aproximativ dacă aveți idee ,este mașina realistic la vânzare. Varianta de baza am un buget prestabilit pe care nu l pot depăși. |
#22
Posted 30 March 2021 - 13:04
#23
Posted 30 March 2021 - 13:13
Cu placere!
Sa ne tii la curent cu felul in care ti se pare Peugeot-ul si desigur cu ce vei alege la final. |
#24
Posted 30 March 2021 - 14:15
asincancu, on 30 martie 2021 - 12:59, said:
Cam la ce preț aproximativ dacă aveți idee ,este mașina realistic la vânzare. Varianta de baza am un buget prestabilit pe care nu l pot depăși. - Kona 17800 - Kamiq 18300 - Puma 19000 - Peugeot 21.000. 18000 am primit pentru 208 (douăsuteopt). Mașinile sunt însă la un nivel superior de echipare, cutie automată, preț persoană juridică. Puma nu am mai testat-o, a rămas alegerea între Kona și Kamiq. La Skoda la un preț bun ai și Scala (aceeași configurație ca la Kamiq iese pe scala cu vreo 700€ mai ieftin). Pejo. 2008. Mașina decentă, dar diferențe enorme între echipări. Am făcut test drive cu un GT, echiparea de vârf. Scaunele foarte comode, poziție la condus ok. Cam dubios displayul 3D, destul de șters, nu știu dacă era o setare legată de iluminare sau așa este el în mod normal, dar trebuia să te chiorăști bine ca să vezi ceva la el. „Clapetele” pentru AC, parcă au fost luate de la o mașină și trântite acolo, nu se potrivesc cu restul mașinii. Spațioasă în față, am avut loc și în spate, dar nu prea sunt spații de depozitare. Varianta GT este ok, dar nejustificat de scumpă, comparativ cu alternativele. Varianta Allure care ne-a fost ofertată este un pic mai „tristă” la interior, scaunele normale. Motorul este OK, mai înfipt decât la Skoda, cutia schimbă bine (au un „schimbător de viteze interesant, diferit de restul mașinilor). La fel, volanul este diferit, dar nu te deranjează. Overall, e un produs pe care Pejo încearcă să-l strecoare în gama superioară, fără însă a fi realmente diferit – de exemplu, calitatea materialelor din interior nu e diferită de la Ecosport, de exemplu, ca să justifice diferența de preț. Prea scump. Kona. Noul model, ca și la Tucson, pare SF în filmulețele de prezentare. În showroom e mai plată la exterior. E OK, nu arată rău, dar nu e atât de spectaculoasă. Mașina arată bine cam pe orice culoare. Interiorul este însă dintr-un alt film. Unul prost. Un volan cu un milion de butoane. Toate mașinile noi au ceva mai multe butoane, dar ăsta era ceva de genul 10 într-o parte, 10 în cealaltă. Tableta era trântită acolo, cu o margine trapezoidală care crea un contrast aiurea cu ecranul propriu zis. Cam jumătate din spațiu este margine, jumătate ecran. Gurile de aerisire parcă au fost furate de cineva de la o mașină din anii 60 din epoca spațială și puse acolo. Fără nici o legătură cu mașina. Nu aveau la test drive automată, am făcut cu una manuală. Motorul incredibil de zgomotos. Parcă era motoretă. Cred că mașina aia avea ceva, totuși, că era un sunet cam dubios, deoarece am mai condus motoare în trei pistoane și nici unul nu suna așa. Dacă ăla este sunetul lui natural, atunci e un mare „NU”. Pe manuală (apropo, e interesant uneori să mai conduci o manuală ) era fâșneț, suficient de dinamic, dar zgomotos. Având cutie cu dublu ambreiaj, probabil experiența este OK. În rest, plasticele cam la fel ca la Pejo, dar se vede ieftineala, dar nu foarte deranjant. Dacă Pejo este un produs care încearcă să pară scump, Kona este ieftin (dar nu la modul „value for the money”) și nu ascunde asta. Kamiq. La test drive aveau mașina cu motorul de 1.5, nu 1.0, dar cutie automată. Se vede clar cine știe să facă mașini și cine sunt amatori. De aia coreenii joacă într-o ligă a lor. Mașina este o clasă peste Kona, efectiv, pare ceva mai spațioasă în spate (e cu câțiva centimetri mai lungă decât Kona, portbagajul organizat inteligent, cu cârlige, 400 de litri față de 370 la Kona, de altfel acesta este atu-ul Skoda în orice clasă, mașini mai mari decât competiția. Dar clar, dacă nu vrei mașini premium, VAG joacă într-o altă ligă decât restul competitorilor. Deși e o mașină „tinerească”, are o oarecare sobrietate, nu iese din definiția mărcii. Are una dintre cele mai bune ergonomii din clasă, în momentul în care te urci în ea știi exact unde sunt toate, nu sunt butoane în exces, ajungi ușor peste tot (la Fiat e un coșmar să setezi pilotul automat, de exemplu) linia de design este unitară, în orice Skoda te urci totul este în același loc. Multe spații de depozitare, portbagajul bine organizat. Este o mașină gândită pentru confort, nu pentru imagine. |
#26
Posted 30 March 2021 - 14:55
Untitled.png 197.36K
60 downloads
Ești sigur n-ai pierdut un 0 pe undeva? Uite și o listă de prețuri, e drept, e veche de un an, dar după cum arată configuratorul de pe site sunt cam la fel. https://www.automark...ncez-96069.html |
#27
Posted 30 March 2021 - 15:10
zaboss, on 30 martie 2021 - 14:55, said:
Untitled.png Ești sigur n-ai pierdut un 0 pe undeva? Uite și o listă de prețuri, e drept, e veche de un an, dar după cum arată configuratorul de pe site sunt cam la fel. https://www.automark...ncez-96069.html Varianta de baza - rabla - discount dealer este in jur de 15.100 , am vorbit la telefon cu doi dealeri. |
#28
Posted 30 March 2021 - 19:16
M-am uitat acum pe dotările fiecăruia. Pejo la 15.000 este „cheală”, are motor de 100 de cai, din punctul meu de vedere nu merită. În plus, eu am sesizat diferențe mari de calitate a materialelor între dotări, dar eu m-am uitat doar la GT Line cu care am făcut test și la Allure care ne-a fost ofertată.
Kona este vârful. Ok ca dotări, are cam tot ce trebuie. La Puma am găsit asta, în care ai motor mild hibrid la 15.000: https://campanii.for...titanium-hybrid Cei de la Proleasing au și Hyundai și din ce am văzut în trecut au cele mai bune oferte de preț. Eu m-am dus cu oferta de la ei și am luat la aceeași bani un Ecosport din altă parte La Kamiq ai nivelul 2 de echipare, Ambition, motorul are 110 CP. Am făcut o configurare similară cu ce are Kona Highway (pui pe configuratorul lor codul: M7SDFT. Prețul de listă iese 18600, minus rabla, minus un discount al dealerului, cred că poți scoate 15.600, cam 400 peste Hyundai. Din punctul meu de vedere merită diferența față de Kona și Puma. dacă găsești una de pe stoc poți avea un preț mai bun. Edited by zaboss, 30 March 2021 - 19:18. |
|
#29
Posted 30 March 2021 - 20:39
zaboss, on 30 martie 2021 - 19:16, said:
M-am uitat acum pe dotările fiecăruia. Pejo la 15.000 este „cheală”, are motor de 100 de cai, din punctul meu de vedere nu merită. În plus, eu am sesizat diferențe mari de calitate a materialelor între dotări, dar eu m-am uitat doar la GT Line cu care am făcut test și la Allure care ne-a fost ofertată. Kona este vârful. Ok ca dotări, are cam tot ce trebuie. La Puma am găsit asta, în care ai motor mild hibrid la 15.000: https://campanii.for...titanium-hybrid Cei de la Proleasing au și Hyundai și din ce am văzut în trecut au cele mai bune oferte de preț. Eu m-am dus cu oferta de la ei și am luat la aceeași bani un Ecosport din altă parte La Kamiq ai nivelul 2 de echipare, Ambition, motorul are 110 CP. Am făcut o configurare similară cu ce are Kona Highway (pui pe configuratorul lor codul: M7SDFT. Prețul de listă iese 18600, minus rabla, minus un discount al dealerului, cred că poți scoate 15.600, cam 400 peste Hyundai. Din punctul meu de vedere merită diferența față de Kona și Puma. dacă găsești una de pe stoc poți avea un preț mai bun. Edited by asincancu, 30 March 2021 - 20:42. |
#31
Posted 30 March 2021 - 21:56
zaboss, on 30 martie 2021 - 20:47, said:
Păi Hyundai Kona este 15200, cu tot cu rabla și reducerea dealerului. Oferta aia de la Proleasing e 15.000. Sigur vorbim de echipările alea? Highway la Kona și Titanium la Ford? Că 1000€ înseamnă că le-ai primit sub 15.000. GRATUITATE pentru emitere numere provizorii, valabile pe 90 zile, GRATUIT set covorase cauciuc FORD Puma Titanium 13505 fara nici o opțiune ( încă nu am discutat cu acesta de opțiunea confort 900 euro fara negociere). Alt dealer 14250 cu opțiunea confort și garanția 2+5 ani . Pegeout 2008 varianta de baza 15.070 și 15.170. Skoda încă nu știu aștept să fiu sunat sa discut ,daca nu oricum trec pe acolo săptămână asta. In principiu daca ies cu Ford in 14 k ,cred că l declar câștigător. |
#32
Posted 30 March 2021 - 22:01
am fost zilele trecue la skoda si pentru scala si kamiq cel putin termenul de livrare e de 5-7 luni.
@asincancu: daca reusesti sa vorbesti cu ei, sunt curios tie ce termen de livrare iti dau |
#33
Posted 30 March 2021 - 22:04
|
#34
Posted 31 March 2021 - 08:09
Kamiq are avantajul garzii la sol. Kona mi se pare foarte ingramadita. Nu arata a suv-ulet deloc.
|
#35
Posted 31 March 2021 - 10:41
Am făcut acum o simulare pe baza diferențelor de preț între ce am obținut eu cu cutie automată față de prețurile fără, scăzând rabla care nu e la PJ, și la Hyundai e aproximativ la fel, dar la Ford e un discount mai mare, că-mi iese o diferență în jur de 600€. Poți să-mi spui ce dealer este? Eventual în privat. Mersi
|
#36
Posted 31 March 2021 - 17:04
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users