![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema plata factura Vodafone ( ex UPC )

#19
Posted 25 March 2021 - 21:04

M-am uitat pe o factura de Vodafone mobil si numarul este de 9 cifre fara ‘codita’, adica de felul celui din captura ta de ecran. Insa in captura pentru plati servicii fixe pusa de un coleg mai sus numarul apare cu o ‘codita’ minus-cifra-cifra. Esti sigur ca SMS-ul e de servicii fixe? Nu cumva ai si mobil si se refera la el? Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 21:06. |
#20
Posted 25 March 2021 - 21:09

Daca factura are cod de bare, se instalează aplicația PayPoint, se scanează codul de bare și se plătește cu cardul
|
#21
Posted 25 March 2021 - 21:14

Nu am mobil. Am doar TV si Internet fix. Sunt singurele servicii care le am de la ei. Imi este curios ca prima luna a mers sa fac plata si acum nu. Sunt aceleasi date in afara de Nr. Factura si Suma. Ceva imi da cu virgula...dar ce ? La prima plata erai încă în tara? |
#22
Posted 25 March 2021 - 21:15

Daca ai internet banking platesti din aplicatie. Introduci contul, suma, detaliile de facturare si gata.
|
#23
Posted 25 March 2021 - 21:18

Daca factura are cod de bare, se instalează aplicația PayPoint, se scanează codul de bare și se plătește cu cardul "Factura Vodafone Fix&TV nr. 537092935 a fost emisa in 21.02.2021, valoare 85.3, total 85.3 lei. cod client 3497899-1. Achita pe https://bit.ly/Factura-Fix" Este exact SMS primit. ( am lasat exact si datele suma, nr. client si numar factura )
La prima plata erai încă în tara?
Daca ai internet banking platesti din aplicatie. Introduci contul, suma, detaliile de facturare si gata.
Nu am nici o factura. Mi-a venit SMS pe numarul de telefon :\ "Factura Vodafone Fix&TV nr. 537092935 a fost emisa in 21.02.2021, valoare 85.3, total 85.3 lei. cod client 3497899-1. Achita pe https://bit.ly/Factura-FIx" Este exact SMS primit. ( am lasat exact si datele suma, nr. client si numar factura ) Da, crezi ca asta ar fi problema ? Am. Am bagat codul client dar spune ca fara - doar cifre. ( cod client trebuie sa fie numeric ) Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 21:21. |
#24
Posted 25 March 2021 - 21:36

Linkul duce pt factura pt mobil.
Apasă sus pe tabul 2 Nu citești deloc? |
#25
Posted 25 March 2021 - 21:47

Linkul duce pt factura pt mobil. Apasă sus pe tabul 2 Nu citești deloc? daca bagi in bare https://factura.voda...-fara-conectare aceasta adresa ( direct), unde te da ? Tot la mobil....aia e setata default. Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 21:49. |
#26
Posted 25 March 2021 - 21:47

@dorin_2k: Oriunde duce link-ul, nu de acolo i se trage. In captura din mesajul initial se vede in textul de jos ca e ecranul cu plata de servicii fixe. Ce ma mira este ca numarul de factura nu are minus-cifra-cifra in coada dar conform exemplului postat de tine ar trebui sa aiba.
|
#27
Posted 25 March 2021 - 21:53

@dorin_2k: Oriunde duce link-ul, nu de acolo i se trage. In captura din mesajul initial se vede in textul de jos ca e ecranul cu plata de servicii fixe. Ce ma mira este ca numarul de factura nu are minus-cifra-cifra in coada dar conform exemplului postat de tine ar trebui sa aiba. Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 21:54. |
#28
Posted 25 March 2021 - 21:55

Habar nu ai
La mine trece mai departe cu datele tale ![]() Scrie corect că merge Ți-am pus numele Vasilica ![]() Înțeleg de ce ți-e frica sa îți faci cont. ... ![]() |
#29
Posted 25 March 2021 - 22:00

am facut un screenshot la mesajele de la vodafone ....primul am platit asa cum este...al doilea nu. Unde fras sunt -00 ????????
Habar nu ai La mine trece mai departe cu datele tale ![]() Scrie corect că merge Ți-am pus numele Vasilica ![]() Înțeleg de ce ți-e frica sa îți faci cont. ... ![]() Attached FilesEdited by mariustm32, 25 March 2021 - 22:01. |
|
#30
Posted 25 March 2021 - 22:07

Eu nu am niciun SMS.
Plătesc automat din cont. Am pus datele scrise de tine in linkul tau și atât. E precompletat acolo. Așa greu de înțeles? Nu e aroganta dar tu ești încăpățânat că nu și nu și că e greșeala lor. E greseala ta |
#31
Posted 25 March 2021 - 22:07

Multumesc tututror pentru raspunsuri si pentru ajutor. Am rezolvat problema cu acel -00 in coada. sper sa fie totul in ordine. Se poate inchide acest topic.
Eu nu am niciun SMS. Plătesc automat din cont. Am pus datele scrise de tine in linkul tau și atât. E precompletat acolo. Așa greu de înțeles? Nu e aroganta dar tu ești încăpățânat că nu și nu și că e greșeala lor. E greseala ta Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 22:09. |
#33
Posted 25 March 2021 - 22:09

@mariustm32: Dar campul cu numar factura este obligatoriu? Poate trece lasandu-l gol, pana la urma ceea ce este esential este codul de client (care e identic celui vechi care a mers, deci trebuie ca e corect). Instructiuniile de la BT pentru UPC recomanda sa fie completat numarul facturii, nu zice ca e obligatoiru, deci plata ar trebui sa fie asignata corect si fara.
In instructiunile pentru ‘Plati facturi’, Banca Transilvania said: UPC Romania Factura PERSOANE FIZICE Detalii plata:
Edited by sags, 25 March 2021 - 22:11. |
#34
Posted 25 March 2021 - 23:50

Peste tot sunt probleme in lume. Dar cu o factura vodafoamea, din ce in ce mai complicata lumea in care traim 🤔🤔🤔
|
#35
Posted 26 March 2021 - 06:21

nici la mine nu mai merge plata cu cardul din myvodafone. in schimb merge din mail daca bag eu manual suma si toate cele. o mizerie ordinara vodafone, asa in general
|
|
#36
Posted 12 July 2022 - 19:34

Mai nou au bagat o verificare in 2 pasi pentru logarea in cont. Partea cea mai tare ca e nu vine nici un SMS
![]() ![]() A mai patit cineva, va rog? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users