![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema plata factura Vodafone ( ex UPC )

#1
Posted 25 March 2021 - 20:01

Buna seara. Am o problema in efectuarea platii Vodafone Internet si TV. Acum doua luni am instalat serviciile in locuinta mea. A venit prima instuntare de plata prin sms ( adica mai precis un sms cu codul client, numar factura, suma si un link unde se poate efectua plata), am urmat instructiunile de SMS si am reusit sa efectuez plata online pe siteul vodafone ( fara cont ). Bun, problema mea este ca acum a venit instintarea de plata pentru a doua luna ( nr. factura, cod client si suma ), incerc sa fac plata exaqct ca tura trecuta dar acum nu mai merge. Spune ca nr. factura este incorect. Am verificat de mai multe ori ca numarul facturii sa fie exact ca si cel din SMS si tot nu functioneaza. stie careva cum trebuie sa procedez mai departe in rezolvarea acestei probleme ? Multumesc anticipat.
P.S Sa nu imi spuneti sa imi fac cont, nu am nevoie sa il fac. Vreau doar sa platesc factura si atat. Multumesc ! Attached FilesEdited by mariustm32, 25 March 2021 - 20:12. |
#2
Posted 25 March 2021 - 20:12

Plătește cu datele din primul SMS.
Codul de client sa fie ok. Ai să îți faci cont când vei primi un SMS fake și vei face plata pt alt client. ![]() Și vei vedea că îți întrerup aia serviciile pt neplata. |
#3
Posted 25 March 2021 - 20:17

dorin_2k, on 25 martie 2021 - 20:12, said:
Plătește cu datele din primul SMS. Codul de client sa fie ok. Ai să îți faci cont când vei primi un SMS fake și vei face plata pt alt client. ![]() Și vei vedea că îți întrerup aia serviciile pt neplata. |
#5
Posted 25 March 2021 - 20:24

cu codu client, poti plati in orice magazin Voda;
nu imi mai bat capu' cu plata on-line |
#6
Posted 25 March 2021 - 20:26

dorin_2k, on 25 martie 2021 - 20:21, said:
La număr factura nu ai pus -00 STARTREK1, on 25 martie 2021 - 20:24, said:
cu codu client, poti plati in orice magazin Voda; nu imi mai bat capu' cu plata on-line |
#7
Posted 25 March 2021 - 20:29

https://factura.voda...-fara-conectare
Vezi exemplul ![]() |
#8
Posted 25 March 2021 - 20:37

dorin_2k, on 25 martie 2021 - 20:29, said:
Am incercat inca odata, aceeiasi problema. M-as fi dus fizic undeva sa o platesc dar acum nu sunt in tara pentru cateva luni. Am zis, fara cont. Nu din lene sau timp. Pur si simplu nu vreau. Nu merge, nu platesc si punct. Daca nu merge sa platesc asa cum doresc eu, o sa vin in tara, o sa platesc soldul care este...si o sa renunt la serviciile Vodafone. Nu inteleg de ce trebuie sa fac asta? Daca cineva ma poate ajuta sa fac aceasta plata, ii multumesc in avans. Edited by KLM2009, 25 March 2021 - 23:52. |
#9
Posted 25 March 2021 - 20:38

Ai acolo -0 și la cod client și -00 la factura
Daca nici așa nu merge...tre sa îți faci cont. Așa în ciuda dorinței tale. |
#10
Posted 25 March 2021 - 20:41

@mariustm32: Nu stiu sa te ajut cu plata online de care zici, dar daca numarul facturii iti da batai de cap ar fi o solutie care merge fara el in caz ca se intampla sa ai card BCR. Insa nu e online ci la bancomat.
LE: In timp ce scriam ai postat ca nu esti in tara. Atunci bancomatele BCR nu te ajuta… LLE: Da’ un internet banking nu ai? Sa incerci si de acolo. Vodafone are conventii cu destule banci (din Romania), sunt sanse sa ai un sablon predefinit si sa nu coste nimic. Edited by sags, 25 March 2021 - 20:45. |
#11
Posted 25 March 2021 - 20:46

Ai cont la vreo banca din România și aplicație de internet banking? Dacă da, poți plăti și asa, ar trebui sa găsești Vodafone fix și TV în lista furnizorilor predefiniti ptr plăti facturi furnizori/utilități.
|
|
#12
Posted 25 March 2021 - 20:47

sags, on 25 martie 2021 - 20:41, said:
@mariustm32: Nu stiu sa te ajut cu plata online de care zici, dar daca numarul facturii iti da batai de cap ar fi o solutie care merge fara el in caz ca se intampla sa ai card BCR. Insa nu e online ci la bancomat. LE: In timp ce scriam ai postat ca nu esti in tara. Atunci bancomatele BCR nu te ajuta… LLE: Da’ un internet banking nu ai? Sa incerci si de acolo. Vodafone are conventii cu destule banci (din Romania), sunt sanse sa ai un sablon predefinit si sa nu coste nimic. corinadaniela, on 25 martie 2021 - 20:46, said:
Ai cont la vreo banca din România și aplicație de internet banking? Dacă da, poți plăti și asa, ar trebui sa găsești Vodafone fix și TV în lista furnizorilor predefiniti ptr plăti facturi furnizori/utilități. ... Am incercat, nu merge. Ma doare capul deja. Cred ca renunt si o sa platesc suma ( cu penalizari ) cand o sa ajung acasa. O sa reziliez contractul cu Vodafone. In trecut am mai avut probleme cu ei, am crezut ca si-au revenit...dar tot asa sunt. O sa contractez serviciile de la alta firma. Va multumesc frumos pentru raspunsuri si pentru timpul acordat. Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 20:53. |
#13
Posted 25 March 2021 - 20:50

Nu uita sa salvezi dovada efectuării platii, sa poți dovedi ca ai plătit, dacă va fi cazul. Cel mai important este codul de client, acela musai sa fie corect scris la efectuarea platii.
|
#14
Posted 25 March 2021 - 20:55

… iar codul de client nu variaza de la o luna la lata. Deci cel din SMS-ul curent sa fie identic cu cel din SMS-ul anterior, care a functionat. Asta à propos de ce spunea mai sus colegul @dorin_2k de SMS-uri false de ajungi sa platesti pentru altcineva.
|
#15
Posted 25 March 2021 - 20:59

corinadaniela, on 25 martie 2021 - 20:50, said:
Nu uita sa salvezi dovada efectuării platii, sa poți dovedi ca ai plătit, dacă va fi cazul. Cel mai important este codul de client, acela musai sa fie corect scris la efectuarea platii. |
#16
Posted 25 March 2021 - 20:59

M-am uitat pe o factura de Vodafone mobil si numarul este de 9 cifre fara ‘codita’, adica de felul celui din captura ta de ecran. Insa in captura pentru plati servicii fixe pusa de un coleg mai sus numarul apare cu o ‘codita’ minus-cifra-cifra. Esti sigur ca SMS-ul e de servicii fixe? Nu cumva ai si mobil si se refera la el?
|
#17
Posted 25 March 2021 - 21:01

sags, on 25 martie 2021 - 20:55, said:
… iar codul de client nu variaza de la o luna la lata. Deci cel din SMS-ul curent sa fie identic cu cel din SMS-ul anterior, care a functionat. Asta à propos de ce spunea mai sus colegul @dorin_2k de SMS-uri false de ajungi sa platesti pentru altcineva. sags, on 25 martie 2021 - 20:59, said:
M-am uitat pe o factura de Vodafone mobil si numarul este de 9 cifre fara ‘codita’, adica de felul celui din captura ta de ecran. Insa in captura pentru plati servicii fixe pusa de un coleg mai sus numarul apare cu o ‘codita’ minus-cifra-cifra. Esti sigur ca SMS-ul e de servicii fixe? Nu cumva ai si mobil si se refera la el? ![]() Edited by mariustm32, 25 March 2021 - 21:02. |
|
#18
Posted 25 March 2021 - 21:03

Pai da, fostul UPC. Vodafone are plati separate pentru mobil (Vodafone cel din vechime) si fix (ex-UPC).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users