Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford elimină modelul Mondeo din gamă.
Last Updated: Jun 03 2021 15:40, Started by
Papillon_
, Mar 25 2021 16:04
·
0
#55
Posted 27 March 2021 - 22:36
MicroEdge, on 27 martie 2021 - 21:21, said:
Pai dacă vrei sa fie comparația bună alegi forme apropiate de caroserie. Încă nu exista crossovere break (poate dacă bagam Logan mcv...) alfa romeo 159 crosswagon q4 - alfa romeo 159 sportwagon audi a6 allroad - Audi a6 avant volvo v60 Cross Country - Volvo v60 Sau ai uitat de unde a apărut moda crossoverelor? MicroEdge, on 27 martie 2021 - 21:21, said:
La Corolla ai 225/45 R 17 anvelope pilot sport de la Michelin costa 600 lei La chr ai:215/60 R 17 ai Michelin primacy 4 la 618 lei https://www.anvelope.../225-45-r17-19/ La un calcul simplu, cele de C-HR sunt mai scumpe cu 43% ca cele de corolla. O fi semnificativ? |
#56
Posted 28 March 2021 - 09:45
Am luat primele modele ce au apărut în lista nu am stat sa caut același model de anvelopa.
|
#57
Posted 28 March 2021 - 21:45
#58
Posted 10 April 2021 - 15:31
Pacat! Crossoverele au luat clientii din acest segment, cu toate ca nu-s mai incapatoare, doar mai inalte. Speram sa nu dispara si passatul!
|
#59
Posted 11 April 2021 - 08:56
Passatul este deja or lista neagră, VW a spus de mai multe ori ca se gândesc serios sa nu îl mai înlocuiască.
Probabil ca o sa scoată un SUV nou care sa acopere nisa între Tiguan și Touareg. Legat de Ford Fusion/Mondeo, au fost mașini bune, însă acum sunt depășite tehnologic. Ford s-a concentrat pe piața din SUA și toții banii s-au dus pe SUV-URI și electrice. Dacă vor sa păstreze Mondeo trebuie sa bage mulți bani in cercetare și ne fiind o mașina in trend nu mai fac profitul așteptat. Legat de break/touring : mașini extrem de practice și frumoase (dar aici este subiectiva treaba). Practic vedem un rift între civilizații, in Vest breakul este văzut ca cea mai frumoasa/practica alternativa ca mașina de familie, pe când in Est sedan-ul (probabil ca șoferul nu vrea sa fie asimilat cu un familist?!). |
#60
Posted 11 April 2021 - 11:59
#61
Posted 11 April 2021 - 18:20
Asta in EU la civilizatie ca in SUA nu prea vezi nici break si nici hatchback: SUV, truck sau sedan.
Americanii cumpara pana si Ford Fiesta Sedan sau Toyota Yaris Sedan in loc de hatch (si astea arata oribil). Bine, de cand cu SUV-urile, nici nu se mai vand alea de mai sus. https://cdn.carbuzz....buzz-611253.jpg Edited by MembruAnonim, 11 April 2021 - 18:24. |
#62
Posted 11 April 2021 - 18:37
MembruAnonim, on 11 aprilie 2021 - 18:20, said:
Asta in EU la civilizatie ca in SUA nu prea vezi nici break si nici hatchback: SUV, truck sau sedan. Americanii cumpara pana si Ford Fiesta Sedan sau Toyota Yaris Sedan in loc de hatch (si astea arata oribil). Bine, de cand cu SUV-urile, nici nu se mai vand alea de mai sus. https://cdn.carbuzz....buzz-611253.jpg Pe de alta parte SUA a trecut și prin epoca VAN-urilor înainte de SUV, Europa de est a sărit direct de la SUV-uri. Este usor de inteles de ce un M3 sau de ce un Seria 7 este in caroserie sedan, dar faptul ca oamenii cu joburi 9-17:00 prefera sedan este amuzant (pentru mine). |
#63
Posted 11 April 2021 - 21:16
Pai preferința pentru suv sau offroader e și mai amuzanta la categoria respectiva
Și Europa a avut perioada monovolumelor (espace, Sharan & co). Alea însă au o scuza, sunt mai mari pe dinăuntru decât pe dinafara. Dealtfel acum pare sa apară moda cu "ludospace", gen VW caddy. Același principiu, mari pe dinăuntru și mici pe dinafara, luminoase, modulabile, etc. Oricum mult mai raționale decât suv-urile. |
#64
Posted 12 April 2021 - 02:00
Păcat ca dispare Mondeo. Portbagajul de la break era mare și incapator.
Buna mașina. Si da 1,8 tddi si 2,0 tdci motoare rezistente. |
|
#65
Posted 12 April 2021 - 06:58
Peeta, on 25 martie 2021 - 22:43, said:
Odihneascase in pace,stiu ca Mondeo MK3 erau masini destul de fiabile,baiatul de la care cumpar eu piesele are unul si mi-a spus ca in 4 ani a schimbat doar consumabilele,eu sunt posesor de Focus MK1 si sincer mai bine luam si eu tot un Mondeo. |
#66
Posted 12 April 2021 - 11:29
E un model (ca si denumire , nu ma refer la clasa) destul de vechi, vanzarile deja erau in scadere...trebuie adus un aer proaspat din piunct vedere marketing
Exact asta a facut si Renault cu versiunile de LAGUNA care au fost inlocuite, la aceeasi clasa , cu Talisman. si poate mais unt si alte exemple de genul 220v, on 12 aprilie 2021 - 02:00, said:
Păcat ca dispare Mondeo. |
#70
Posted 12 April 2021 - 12:37
ericmario, on 12 aprilie 2021 - 12:29, said:
Compania americană Ford a decisă să scoată din gama sa modelul de clasă medie Mondeo, din cauza schimbărilor din piață, cererea de SUV-uri fiind tot mai mare. De aici tu înțelegi că urmează o rebranduire??? |
#71
Posted 12 April 2021 - 12:59
HEX2FUN, on 11 aprilie 2021 - 08:56, said:
Legat de break/touring : mașini extrem de practice și frumoase (dar aici este subiectiva treaba). Practic vedem un rift între civilizații, in Vest breakul este văzut ca cea mai frumoasa/practica alternativa ca mașina de familie, pe când in Est sedan-ul (probabil ca șoferul nu vrea sa fie asimilat cu un familist?!). In Europe de Vest e mult mai popular Hatchback-ul gen, Clio, Megane, Golf. Iar mai nou e moda crossover/suv. Ce au toate in comun? Gura de deschide mare a porbagajului. Edited by Papillon_, 12 April 2021 - 13:10. |
#72
Posted 12 April 2021 - 13:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users