Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Ford elimină modelul Mondeo din gamă.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mondeo este f mare in exterior si incredbil de mic pentru dimensiunile exterioare la interior. Plus materiale slabe, mult plastic. Pe de alta parte majoritatea sedanurilor or sa fie eliminate din oferta (Insignia-21k bucati vandute anul trecut, 508 nou- doar 29k, Talisman- 8k). Sper sa nu ramanem doar cu uratenia aia de Passat, masina omului fara imaginatie.

#38
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Se întâmplă un fenomen ciudat și se pare că mai toți producătorii sunt orbi.
Cererea de sedanuri e într-o continuă scădere, cererea de SUV-uri e tot mai mare.
Și ce să vezi? Sedanurile sunt mai scumpe!
De ce să iau Mondeo când Kuga e mai ieftin?
De ce să iau 508 când 3008 e mai ieftin?
De ce să iau Mazda 6 când Mazda CX-5 e mai ieftin?

Sau poate că profitul lor e mai mare la SUV-uri? N-aș crede, dar nu mă mai miră nimic.

#39
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 12.09.2013

View Postedi10000, on 26 martie 2021 - 14:13, said:

Mondeo este f mare in exterior si incredbil de mic pentru dimensiunile exterioare la interior. Plus materiale slabe, mult plastic. Pe de alta parte majoritatea sedanurilor or sa fie eliminate din oferta (Insignia-21k bucati vandute anul trecut, 508 nou- doar 29k, Talisman- 8k). Sper sa nu ramanem doar cu uratenia aia de Passat, masina omului fara imaginatie.
Passatul de aia se vinde, ca-i urata!

#40
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016

View Postericmario, on 26 martie 2021 - 19:45, said:

Se întâmplă un fenomen ciudat și se pare că mai toți producătorii sunt orbi.
Cererea de sedanuri e într-o continuă scădere, cererea de SUV-uri e tot mai mare.
Și ce să vezi? Sedanurile sunt mai scumpe!
De ce să iau Mondeo când Kuga e mai ieftin?
De ce să iau 508 când 3008 e mai ieftin?
De ce să iau Mazda 6 când Mazda CX-5 e mai ieftin?

Sau poate că profitul lor e mai mare la SUV-uri? N-aș crede, dar nu mă mai miră nimic.

Profitul la crossover și la suv este mai mare fata de masina pe care e bazat.
Costurile sunt doar puțin mai mari dar profitul creste pe măsură.
Mie îmi pare rău că au mai rămas doar câteva mpv uri și urmează sa fie scoase și astea de la producători.

#41
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017

View Postericmario, on 26 martie 2021 - 19:45, said:

Se întâmplă un fenomen ciudat și se pare că mai toți producătorii sunt orbi.
Cererea de sedanuri e într-o continuă scădere, cererea de SUV-uri e tot mai mare.
Și ce să vezi? Sedanurile sunt mai scumpe!
De ce să iau Mondeo când Kuga e mai ieftin?
De ce să iau 508 când 3008 e mai ieftin?
De ce să iau Mazda 6 când Mazda CX-5 e mai ieftin?

Le iei daca vrei o masina mai spatioasa la interior. Kuga, 3008 si CX-5 sunt in clasa compacta. SUV-uri, dar din clasa compacta, ceea ce se reflecta in spatiul interior mai mic decat la Mondeo, 508 sau Mazda 6

#42
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,005
  • Înscris: 15.04.2011
Crossovererele au prins pentru că sunt niște hatchbackuri mai înalte, iar acum sunt la moda mașinile de tip "suv".
Sunt foarte practice dar un pic mai scumpe.

Edited by Papillon_, 27 March 2021 - 11:44.


#43
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,789
  • Înscris: 17.12.2019
Asta cu practicul e foarte relativă. Eu m-am uitat și la CH-R când am ales Corolla dar a pierdut fix la capitolul ”practic” pentru că are portbagajul mult mai mic, nici la aerodinamicitate nu stă la fel de bine ceea ce ar fi adăugat ceva consum în plus iar anvelopele sunt mai scumpe. Mecanic, sunt aceeași mașină.

#44
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
O compari cu Corolla hatch? Anvelopele de 16/17 de ce ar fi mai scumpe fata de corolla?

#45
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,789
  • Înscris: 17.12.2019
O compar cu Corolla touring sport. Diferența de preț a anvelopelor să fie de la dimensiunea mai mare a celor de c-hr? Dacă totuși ai găsit anvelope de suv la același preț cu cele ale turismelor, pune aici un linck pentru că vrea fratele meu 4 bucăți pentru ml-ul lui.

Edited by exqusit_drunk, 27 March 2021 - 15:54.


#46
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View Postraducut123, on 26 martie 2021 - 20:57, said:

Passatul de aia se vinde, ca-i urata!
80% din vanzarile de Passat sunt pe firma, persoanele fizice nu prea cumpara uratenia aia.

#47
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016

View Postexqusit_drunk, on 27 martie 2021 - 15:51, said:

O compar cu Corolla touring sport. Diferența de preț a anvelopelor să fie de la dimensiunea mai mare a celor de c-hr? Dacă totuși ai găsit anvelope de suv la același preț cu cele ale turismelor, pune aici un linck pentru că vrea fratele meu 4 bucăți pentru ml-ul lui.
Chr îl compari cu Corolla hatch nu break.
Chr nu are nevoie de anvelope speciale, nu stau sa caut acum dimensiuni la anvelope pe 16 sau 17 pt chr și corolla dar de la aceasi firma nu au cum sa fie diferențe mai mari de 50 lei pe bucata

#48
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 12.09.2013

View Postedi10000, on 27 martie 2021 - 19:30, said:


80% din vanzarile de Passat sunt pe firma, persoanele fizice nu prea cumpara uratenia aia.
Mari prostii debitezi!Daca o cumpara firmele inseamna ca aia de acolo nu se uita la ce cumpara?Vai de capul tau....

#49
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,789
  • Înscris: 17.12.2019

View PostMicroEdge, on 27 martie 2021 - 19:39, said:

Chr îl compari cu Corolla hatch nu break.
Chr nu are nevoie de anvelope speciale, nu stau sa caut acum dimensiuni la anvelope pe 16 sau 17 pt chr și corolla dar de la aceasi firma nu au cum sa fie diferențe mai mari de 50 lei pe bucata

Adică poți compara un suv compact cu o berlină medie dar nu îl poți compara cu brecul compact din care derivă? Legat de anvelope, 50 lei poate fi diferența la cine știe ce chinezărie dar când ridici pretențiile diferența este semnificativă. Dacă o calculezi pe durata de viață a mașinii ...

#50
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,365
  • Înscris: 28.10.2018
Sunt doua lucruri la o masina de la care nu mai e cale de intoarcere odata ce le-ai incercat:

Estate (break/combi/wagon/dric sau cum le-o zice fiecare).
Cutie automata

Astea doua sunt primele filtre pe care le aplic in orice configurator.

#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostPapillon_, on 27 martie 2021 - 11:42, said:

Crossovererele au prins pentru că sunt niște hatchbackuri mai înalte, iar acum sunt la moda mașinile de tip "suv".
Sunt foarte practice dar un pic mai scumpe.
Eu nu am zis nimic de Crossovere, nimic despre Ecosport sau noul Puma.
Iar Kuga nu cred că e crossover, să fim serioși.

View Postabac, on 27 martie 2021 - 20:11, said:

Estate (break/combi/wagon/dric sau cum le-o zice fiecare).

Dpmdv estate, break, combi, wagon e cea mai practică si frumoasă formă de caroserie.
Dar asta e o chestie de gust.
Nu degeaba am o Mazda 6 combi, soră cu Mondeo.
Chiar dacă nu ești pescar trebuie să recunoști că spațiul dintr-un break e tot timpul bine venit.
Eu dorm lejer în 6-le meu când facem weekend-uri în Poiană. (Poiana Mărului, Caraș-Severin)
Nici eu și nici nevastă-mea nu suportăm cortul. Da știu, suntem ciudați.

#52
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,365
  • Înscris: 28.10.2018

View Postericmario, on 27 martie 2021 - 20:33, said:

Dpmdv estate, break, combi, wagon e cea mai practică si frumoasă formă de caroserie.


Vezi ca o dai in fanboyism. Sa zicem ca practicalitatea este undisputed, dar cu frumusetea, stiu si eu ce sa zic?

Exista estate-uri urate cu spume. Nu toate estate-urile sunt create egal. Valabil pentru orice forma de caroserie.

#53
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postabac, on 27 martie 2021 - 20:52, said:

Exista estate-uri urate cu spume.
Clar.
De exemplu Mercedes CLA Shooting Break e unul din cele mai frumoase estate-uri.
Urmat de CLS Shooting Break, dar acolo e altă ligă, mult peste mine.

Edited by ericmario, 27 March 2021 - 21:00.


#54
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016

View Postexqusit_drunk, on 27 martie 2021 - 19:59, said:



Adică poți compara un suv compact cu o berlină medie dar nu îl poți compara cu brecul compact din care derivă? Legat de anvelope, 50 lei poate fi diferența la cine știe ce chinezărie dar când ridici pretențiile diferența este semnificativă. Dacă o calculezi pe durata de viață a mașinii ...
Pai dacă vrei sa fie comparația bună alegi forme apropiate de caroserie. Încă nu exista crossovere break (poate dacă bagam Logan mcv...)
La Corolla ai 225/45 R 17 anvelope pilot sport de la Michelin costa 600 lei
La chr ai:215/60 R 17 ai Michelin primacy 4 la 618 lei


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate