Pierd credit si nu stiu de ce
Last Updated: Mar 24 2021 16:17, Started by
IDriver
, Mar 23 2021 19:54
·
0
#37
Posted 24 March 2021 - 12:52
Daca el in 2 pagini nu reușește să formuleze clar o idee in care sa dea toate detaliile, mi-e greu sa cred ca va reusi sa se înțeleagă cu cei de la helpdesk.
|
#40
Posted 24 March 2021 - 15:16
addelin, on 24 martie 2021 - 12:52, said:
Daca el in 2 pagini nu reușește să formuleze clar o idee in care sa dea toate detaliile, mi-e greu sa cred ca va reusi sa se înțeleagă cu cei de la helpdesk. Nici tu nu ai citit toate reply-urile! Am corectat greseala respectiva! Daca stai aici doar ca sa critici... vino cu solutii... |
#41
Posted 24 March 2021 - 15:18
Normal, e vina mea.
Eu zic că o solutie e sa reziliezi. |
#42
Posted 24 March 2021 - 15:23
Incearca ce e descris in link-ul de mai jos. Nu folosesc ios, dar din ce s-a discutat aici, sunt putine variante generatoare. Succes
https://support.appl.../ro-ro/HT201422 |
#43
Posted 24 March 2021 - 16:12
IDriver, on 24 martie 2021 - 15:16, said:
Nici tu nu ai citit toate reply-urile! Am corectat greseala respectiva! Daca stai aici doar ca sa critici... vino cu solutii... Ti s-au spus solutiile si de catre noi si de catre Telekom. Se pare ca nu ai ce face decat sa astepti factura detaliata daca ei nu pot sa iti dea alte informatii pana atunci. |
#44
Posted 24 March 2021 - 16:17
AlexEn exact am sa astept si o sa vin cu reply sa va spun exact cum se solutioneaza ca multi nu lasa si finalul
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users