Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pierd credit si nu stiu de ce
Last Updated: Mar 24 2021 16:17, Started by
IDriver
, Mar 23 2021 19:54
·
0
#19
Posted 23 March 2021 - 21:48
Deci am verificat apelurile si sms-urile si nu am absolut nimic. Va spuneam eu daca era ceva si imi parea si mie suspect ca sa spun asa. Nu genereaza trafic pe date mobile pentru ca am folosit doar wifi deci nu inteleg si vad ca acum creste mai rapid consumul... @Leo2006 imi poti pune link sa citesc exact ?
Edited by IDriver, 23 March 2021 - 21:48. |
#20
Posted 23 March 2021 - 21:52
In 2 pagini nu ai reusit sa spui clar ce abonament ai. Ce include? Se numeste "mobil nelimitat" sau altfel? Daca da, atunci de ce mentionezi ca nu ai facut trafic pe date mobile, ce relevanta ar avea?
|
#21
Posted 23 March 2021 - 21:52
https://forum.softpe...-numere-scurte/
Mesajul prin sms poate fi facut si printr-o aplicatie si nu se va vedea in lista de sms-uri trimise. Edited by Leo2006, 23 March 2021 - 21:54. |
#22
Posted 23 March 2021 - 21:56
w2 da am Mobil nelimitat, am mentionat treaba cu date mobile ca sa nu existe cineva care sa spuna ceva despre asta...
@Leo2006 si asta cum pot verifica ? Ca apeluri sau sms-uri nu exista, ce sa fac ca suma tot creste... |
#23
Posted 23 March 2021 - 22:00
Trebuie sa cauti o modalitate de blocare trimitere mesaje. O restrictionare ceva.
Edited by Leo2006, 23 March 2021 - 22:01. |
#24
Posted 23 March 2021 - 22:04
Culmea este ca i-am rugat pe cei de la Telekom sa faca acest lucru si ei au spus ca nu au cum... Deci habar nu am ce sa fac, ca as suna daca as stii ca sunt abonat undeva... deci nu exista nicio solutie pana nu se emite factura, din tot ceea ce am citit pana acum nu m-a ajutat absolut nimic
|
#25
Posted 23 March 2021 - 22:04
Daca esti abonat la ceva serviciu recurent poti chiar sa lasi simul aruncat pe masa cat vrei tu, esti taxatin continuare la fel.
|
#26
Posted 23 March 2021 - 22:10
Din toate aceste numere https://media.teleko...ania_Mobile.pdf de unde sa stiu eu la care este posibil sa fiu abonat, este aiurea ca nu pot sa aflu. In apeluri efectuare si in sms-uri nu exista nimic suspect, singurele aplicatii instalate inultimile zile din Appstore sunt ZEN.COM for peaceful shopping si Big Fish Game Finder, care sunt gratuite...
|
#27
Posted 23 March 2021 - 22:16
De ce nu faci o reclamatie oficiala, cu numar de inregistrare, explici situatia si identifica ei ce se intampla?
Poti sa soliciti dezactivarea accesului la numerele cu suprataxa si nu mai ai nici o bataie de cap. |
#28
Posted 23 March 2021 - 22:18
IDriver, on 23 martie 2021 - 22:10, said:
Din toate aceste numere https://media.teleko...ania_Mobile.pdf de unde sa stiu eu la care este posibil sa fiu abonat, este aiurea ca nu pot sa aflu. In apeluri efectuare si in sms-uri nu exista nimic suspect, singurele aplicatii instalate inultimile zile din Appstore sunt ZEN.COM for peaceful shopping si Big Fish Game Finder, care sunt gratuite... Soliciti detaliere apeluri dupa ce s-a emis factura in care sunt costurile suplimentare. Sau poti vedea din my account, daca ai. https://www.telekom....naliza-apeluri/ Edited by crazyalex86, 23 March 2021 - 22:20. |
|
#29
Posted 23 March 2021 - 22:21
Din My account nu pot vedea aceste detalii de suprataxa sau ceva. Am discutat cu ei astazi si pana nu emit factura nu pot vedea nimic concret. Am depus o reclamatie la ei deja, astept sa vad, ideea este ca mi-au spus ca dupa ce se emite factura o achit asa cum suma initiala de plata si dupa sa sun cu un telefon sa explic situatia si sa imi scada suma respectiva daca nu recunosc eu numarul sau despre ce este vorba si imi scad ei la urmatoarea factura
|
#30
Posted 24 March 2021 - 09:29
De cand e aceasta situatie si analizeaza ce anume ai facut in aceasta perioada.
Operatorul de telefonie ar trebui sa-ti ofere o solutie de blocare a costurilor exact la valoarea abonamentului. |
#31
Posted 24 March 2021 - 09:48
incearca in felul urmator: intra si sterge numarul de la centru de mesaje. poti primi, dar nu poti trimite sms
vezi daca mai apare costul |
#32
Posted 24 March 2021 - 10:12
Pacopaco am verificat si doar cele doua aplicatii mentionate mai sus ai fost instalate, aplicatii care sunt gratuite nu mi-au cerut nimic sa platesc sau sms sau altceva.
Kopilu uite la asta nu m-am gandit, ai idee unde gasesc asta pe iPhone ? Ar fi o solutie oare ? |
#33
Posted 24 March 2021 - 10:31
e de la imessage si facetime, inchide le pe amandoua si nu o sa ti mai ia, incearca sa l tot activeze dar aparent nu merge activat, am si eu aceiasi problema de cand am portat la telekom, poate are vreun coleg vreo solutie ca am nevoie de acest serviciu..
Edited by vince085, 24 March 2021 - 10:31. |
|
#34
Posted 24 March 2021 - 11:52
IDriver, on 23 martie 2021 - 22:21, said:
Din My account nu pot vedea aceste detalii de suprataxa sau ceva. Am discutat cu ei astazi si pana nu emit factura nu pot vedea nimic concret. Am depus o reclamatie la ei deja, astept sa vad, ideea este ca mi-au spus ca dupa ce se emite factura o achit asa cum suma initiala de plata si dupa sa sun cu un telefon sa explic situatia si sa imi scada suma respectiva daca nu recunosc eu numarul sau despre ce este vorba si imi scad ei la urmatoarea factura Le-ai ametit si ne-ai ametit si pe noi. Ai abonament si iti apare cost suplimentar sau ai credit si scade din el? Daca iti apare la Cronos cost suplimentar sau iti dispare credit inseamna ca ai un trafic taxat. Nu neaparat trafic de date ci si de voce/sms. Daca agentii nu au acces la aceste informatii nu inseamna ca nu exista. Trebuie sa iti poata spune daca ai taxari pe voce sau sms sau date. |
#35
Posted 24 March 2021 - 12:28
Vince am mentionat mai sus in alt reply ca nu este activat nici FaceTime nici iMessage, te rog cand postezi sa citesti si ce am discutat inainte...
AlexEn eu am fost destul de clar, altii au inteles dar tu nu ai inteles exact problema! Este vorba de un abonament la Telekom in care imi apar costuri suplimentare! Te rog sa fii atent la discutia de mai sus... nu apare pe aplicatie ce anume consuma am mai spus asta... cei de la Telekom nu pot sa vada exact pana nu se emite factura... |
#36
Posted 24 March 2021 - 12:40
Si eu iti spun ca pot sa vada dar probabil cei cu care discuti tu direct la serviciul clienti nu au acces.
Tehnicul are acces la CDR-uri tot timpul. Iar exprimarea ta din primul post a fost ca pierzi credit nu ca ai cost suplimentar. IDriver, on 23 martie 2021 - 19:54, said:
ideea este ca de vreo 3 zile aproximativ pierd credit |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users