Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Sandero stepway 2021 sau kamiq active 1.0

- - - - -
  • Please log in to reply
102 replies to this topic

#37
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
Dacă pricepi dinamica accidentelor, pricepi și ce ți s-a întâmplat atunci. Dacă nu, nu. Găsești și exemple complet opuse, doar să fii dispus să le accepți. Ceea ce tu nu pari a fi, așa că...

M-am urcat în Skoda, chiar Kamiq, chiar am vrut să-l cumpăr. I-am zis pas. Finisajele lasă de dorit, și eu nu voiam varianta cheală. Mai vrei povești de la mărețul VAG? Același Seat Arona FR de mai sus, mașină de 20k de euro, cel puțin 50% în plus față de orice Dacie. Torpedou care se deschide fix ca la Dacia 1300, fără amortizare, fără nimic, dacă-l scapi te alegi cu vânătaie la genunchi. Lumină în torpedou, nema. Lumină de habitaclu în spate, nema. Dar are lumini ambientale colorate în uși. :lol:

#38
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
Kamiq este la orice ora peste Stepway dar varianta Active de la Skoda este FOARTE trista pe langa ca este foarte cheala (sa dai 15.500 pe o masina fara senzori parcare, camera marchearriere/senzori parcare fata+spate, pilot automat, jante de tabla,aer manual, pana si Dacia are 6 trepte - Kamiq in varianta active vine cu 5, geamuri electrice doar fata, pana si claxonul vad ca este bitonal abia la varianta a doua de la Kamiq etc). Pana si Dacia le are pe toate cele de mai sus la un pret mai mic... Am spus asta de la prima interventie. Tu esti mai simplist, spui ca Skoda este peste Dacie ca e Skoda.

Eu spun ca e prea cheala si trista la banii astia. Si este si ceva mai inghesuita cred. Iar daca dotarile de pe Kamiq iti sunt de ajuns atunci comparatia trebuie facuta cu Dacia Stepway Essential care costa cu 3000 euro mai putin.

Kamiq merita cumparat in varianta Style unde este cu totul alta masina decat in varianta Active.

Imi spunea un dealer Skoda ca nu a vandut nicio masina in varianta Active  (e vorba de Octavia4 nu de Kamiq si ca nu recomanda asa echipare slaba). Cred ca variantele astea asa chele sunt facute sa mearga reclama " Skoda Octavia la doar xxx euro ..."

oricine e mai in contact cu lumea auto vede ca a scazut multicel calitatea masinilor de 13-16.000euro si de aia cred ca Dacia isi va regasi locul si mai usor decat pana acum. vanzarile vor arata cine are dreptate si cine nu.

Edited by bossake, 07 April 2021 - 17:50.


#39
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020

View Postalexcrist, on 07 aprilie 2021 - 17:43, said:

Dacă pricepi dinamica accidentelor, pricepi și ce ți s-a întâmplat atunci. Dacă nu, nu. Găsești și exemple complet opuse, doar să fii dispus să le accepți. Ceea ce tu nu pari a fi, așa că...

M-am urcat în Skoda, chiar Kamiq, chiar am vrut să-l cumpăr. I-am zis pas. Finisajele lasă de dorit, și eu nu voiam varianta cheală. Mai vrei povești de la mărețul VAG? Același Seat Arona FR de mai sus, mașină de 20k de euro, cel puțin 50% în plus față de orice Dacie. Torpedou care se deschide fix ca la Dacia 1300, fără amortizare, fără nimic, dacă-l scapi te alegi cu vânătaie la genunchi. Lumină în torpedou, nema. Lumină de habitaclu în spate, nema. Dar are lumini ambientale colorate în uși. Posted Image

Deci eu am venit cu tot felul de argumente si exemple de ce sa aleaga omul Skoda. Tot ce am inteles din ce ai zis tu e ca nu ar trebui sa ia Skoda ca n-are bec in torpedou si volan de piele. Acum fii sincer, arunci cu noroi in Skoda, insa vorbesti de Dacia care la Logan 2021 trebuie sa platesti pentru radio ca dotare suplimentara, Sandero are acelasi torpedou de pe logan 1 de care daca il lovesti cu genunchiul l-ai smuls, spring are controalele electrice la geamuri ca acum 15 ani, dar macar ai piele pe volan. Nu e Skoda cea mai buna, nici pe departe, dar nu cred ca poti sa spui ca ai la Dacie calitate mai buna.

View Postbossake, on 07 aprilie 2021 - 17:48, said:

Kamiq este la orice ora peste Stepway dar varianta Active de la Skoda este FOARTE trista pe langa ca este foarte cheala (sa dai 15.500 pe o masina fara senzori parcare, camera marchearriere/senzori parcare fata+spate, pilot automat, jante de tabla,aer manual, pana si Dacia are 6 trepte - Kamiq in varianta active vine cu 5, geamuri electrice doar fata, pana si claxonul vad ca este bitonal abia la varianta a doua de la Kamiq etc). Pana si Dacia le are pe toate cele de mai sus la un pret mai mic... Am spus asta de la prima interventie. Tu esti mai simplist, spui ca Skoda este peste Dacie ca e Skoda.

Eu spun ca e prea cheala si trista la banii astia. Si este si ceva mai inghesuita cred. Iar daca dotarile de pe Kamiq iti sunt de ajuns atunci comparatia trebuie facuta cu Dacia Stepway Essential care costa cu 3000 euro mai putin.

Kamiq merita cumparat in varianta Style unde este cu totul alta masina decat in varianta Active.

Imi spunea un dealer Skoda ca nu a vandut nicio masina in varianta Active  (e vorba de Octavia4 nu de Kamiq si ca nu recomanda asa echipare slaba). Cred ca variantele astea asa chele sunt facute sa mearga reclama " Skoda Octavia la doar xxx euro ..."

oricine e mai in contact cu lumea auto vede ca a scazut multicel calitatea masinilor de 13-16.000euro si de aia cred ca Dacia isi va regasi locul si mai usor decat pana acum. vanzarile vor arata cine are dreptate si cine nu.

Asta intr-adevar, dotarile sunt mai multe la acelasi pret pe Dacie, insa eu vorbesc de calitatea masinii in general, nu neaparat de dotari. Eu zic ca Dacia are tabla mult mai proasta, calitate mult mai slaba, totul este mai prost calitativ pentru o masina care iese din fabricile lor decat din fabricile Skoda. Plus la siguranta, din nou, mi se pare mult mai buna Skoda. Eu as prefera sa merg pe o masina care rezista mai bine in timp si sa duca mai bine la accident decat sa am mai multe dotari. Acum s-ar putea sa fie si din vina ca, eu conducand masini sub 2010, oricum n-am senzori, de parcare, camere sau pilot automat, si nu mi se par chiar asa o necesitate mare pentru cineva care a invatat sa parcheze ca la carte si nu face naveta zilnic sa ai nevoie de pilot. Fiecare cu nevoile si dorintele lui.

#40
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006

View Postbossake, on 07 aprilie 2021 - 17:48, said:

vanzarile vor arata cine are dreptate si cine nu.
Vânzările vor arăta care model e mai popular, nu care e mai bun sau mai echilibrat din orice punct de vedere. Nu zic că ce se vinde mult nu e și bun, zic doar că vânzările nu sunt un indicator. Dacă ar fi așa și doar așa, n-ar mai exista competiție, toată lumea ar cumpăra același lucru care s-a vândut bine cu un an mai devreme.

În ultimii 2 ani am trecut procedura de analiză a pieței de 2 ori. Dacia n-a fost pe listă, dar VAG a fost (odată Kamiq, odată Arona). Odată a pierdut, odată a câștigat, în ambele cazuri lupta între ultimele 2 variante a fost strânsă, pe muchie de cuțit. Concluzia pe care am tras-o eu e că e imposibil să găsești ceva să te mulțumească 100%. Cu orice mașină, niște compromisuri faci. Ori la ceva, ori la altceva. Și nu vorbesc de modele chele. În final, dacă pe tine, ca viitor proprietar, te mulțumește alegerea, ce mai bârfește unul sau altul pe forumuri e fix irelevant.

View Postgoldieczr, on 07 aprilie 2021 - 17:59, said:

Deci eu am venit cu tot felul de argumente si exemple de ce sa aleaga omul Skoda.
Nu, ai venit cu vrăjeli de 2 lei. Eu nu zic că Dacia e peste Skoda. Doar ți-am contrazis nebuniile cu ”VAG face mașini de ani, deci e mai bună”, ”VAG face și mașini de lux, deci Skoda e mai bună”. Prostii, fără supărare.

La argumente concrete, eu n-am nimic de obiectat. Ce exemple am dat eu nu au fost ca să nu ia omul Skoda. Ci ca să vadă (și poate pricepi și tu) că neajunsuri sunt și la Skoda, chiar dacă tu preferi să nu le vezi doar pentru că e Skoda și e bună din oficiu.

Aia cu radioul care lipsește la Dacia, că o repeți obsesiv, iar e falsă. Din ce văd pe site, orice nivel de echipare, începând cu Essential, vine cu Media Control (chiar cu DAB, dacă înțeleg bine) și 2 difuzoare. Altfel spus, ai radio, e drept că de bază, cu control doar de pe volan sau din aplicația de pe telefon. Dar ai radio. Ce nu ai este un ecran central, dar poți folosi telefonul cu aplicația dedicată.

Edited by alexcrist, 07 April 2021 - 18:12.


#41
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,152
  • Înscris: 27.07.2006

View Postgoldieczr, on 06 aprilie 2021 - 14:22, said:

Acum sa vedem si cu siguranta cum stam

https://www.euroncap...oda/Kamiq/38097 - 5 stele din 5.
N-am gasit nici pentru Sandero stepway, nici pentru sandero normal, nici pentru Logan, testele ncap. Nici pe youtube, nici pe site-ul lor.

Skoda e altceva. Are plastic mai moale...
[/list]
Sandero vechi avea 3 stele. Modelul nou va avea in mod cert 4. Gurile rele zic chiar 5, dar sa nu ne pripim.

Da, Skoda are plastic de...Alcantara 😀.

Hai sa nu exageram in nicio directie. Mai ales in intervalul 12-15000 euro.

#42
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020

View Postalexcrist, on 07 aprilie 2021 - 18:10, said:

Nu, ai venit cu vrăjeli de 2 lei. Eu nu zic că Dacia e peste Skoda. Doar ți-am contrazis nebuniile cu ”VAG face mașini de ani, deci e mai bună”, ”VAG face și mașini de lux, deci Skoda e mai bună”. Prostii, fără supărare.

La argumente concrete, eu n-am nimic de obiectat. Ce exemple am dat eu nu au fost ca să nu ia omul Skoda. Ci ca să vadă (și poate pricepi și tu) că neajunsuri sunt și la Skoda, chiar dacă tu preferi să nu le vezi doar pentru că e Skoda și e bună din oficiu.

Aia cu radioul care lipsește la Dacia, că o repeți obsesiv, iar e falsă. Din ce văd pe site, orice nivel de echipare, începând cu Essential, vine cu Media Control (chiar cu DAB, dacă înțeleg bine) și 2 difuzoare. Altfel spus, ai radio, e drept că de bază, cu control doar de pe volan sau din aplicația de pe telefon. Dar ai radio. Ce nu ai este un ecran central, dar poți folosi telefonul cu aplicația dedicată.

Eu consider ca treaba cu VAG nu e atat de proasta precum crezi. Au experienta foarte mare in productie auto. Acelasi exemplu ti l-am dat mai devreme, cu Tesla, care nu are experienta in domeniul asta si se stie clar ca au o calitate foarte proasta - aripi care nu sunt la linie cu portierele, elemente de bord care trosnesc si ies singure din suporti, uzura foarte mare pe anumite elemente, si eu cred ca acelasi lucru se aplica si in exemplul nostru. Dacia mereu a stiut sa faca masini ieftine, asta e cel mai mare plus al lor, insa ca sa faci masini ieftine, trebuie sa scazi din calitatea productiei si sa nu fii atat de atent la detalii ca la alte masini, iar chestia asta se vede clar in randul modelelor Dacia. Nu am zis ca Skoda e cu mult superioara pentru ca face parte din VAG, doar ca, automat ca atunci cand faci sute de modele de-a lungul anilor, unele fiind modele de lux, ai o alta experienta in asamblarea masinii, stii mai bine cum sa faci antifonarea, cum sa lasi marja de uzura pentru a nu-ti trosni elementele de interior dupa o vreme, etc..

Am inteles, ai incercat sa arati ca si Skoda are minusuri, lucru pe care l-am omis, scopul meu principal a fost sa arat ca Skoda e peste Dacia, fara sa-mi dau seama ca omul pana la urma isi cumpara o masina si vrea sa stie punctele slabe la ambele modele, insa felul in care ai exprimat punctele astea slabe pentru Skoda au dat de inteles ca recomanzi din toata inima Dacia.

Faza cu radio nu e falsa. Intr-adevar, daca te uiti la nivelele de echipare mai scumpe, e normal sa fie inclusa, insa pe versiunea Access, cea mai slaba, nu ai nici un fel de radio, si sa fim sinceri, pe modelul Essential, model de peste 10 mii euro, sa nu primesti un ecran pe care sa-ti scrie macar pe ce post radio esti, si doar doua difuzoare?

#43
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,152
  • Înscris: 27.07.2006

View Postgoldieczr, on 07 aprilie 2021 - 17:59, said:



...eu conducand masini sub 2010, oricum n-am senzori, de parcare, camere sau pilot automat, si nu mi se par chiar asa o necesitate mare pentru cineva care a invatat sa parcheze ca la carte si nu face naveta zilnic sa ai nevoie de pilot.
Da' stele, cate stele au masinile alea sub 2010? Senzori si camere nu conteaza, dar te simti in siguranta?

#44
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020

View Postergon, on 07 aprilie 2021 - 19:29, said:

Sandero vechi avea 3 stele. Modelul nou va avea in mod cert 4. Gurile rele zic chiar 5, dar sa nu ne pripim.

Da, Skoda are plastic de...Alcantara ��.

Hai sa nu exageram in nicio directie. Mai ales in intervalul 12-15000 euro.

Sandero-ul vechi a fost cam teroare, circula pe internet o poza cu un Sandero lovit din spate de un mertan, i-a intrat omului roata de rezerva din portbagaj pana pe scaunele din fata, si Mertan-ul de-abia daca avea ceva. De asta tot spun, sa-ti bagi copiii in spate si sa pleci in vacante in Dacie nu mie se pare idee prea ok. Oricat de bun esti sofer si te bazezi pe reflexele tale, se pot intampla atatea. Cand o sa se intample o nenorocire, o sa-ti bagi degetele-n ochi ca n-ai dat cateva mii in plus pentru o masina mai sigura.

La interior chiar nu stiu sigur, am zis din asteptari acolo. Am avut Opel din 2001, am Skoda din 2009, ambele au plastic mai moale pe anumite elemente din interior. Ma astept sa existe asa ceva si in modelele noi.

View Postergon, on 07 aprilie 2021 - 19:33, said:

Da' stele, cate stele au masinile alea sub 2010? Senzori si camere nu conteaza, dar te simti in siguranta?
Surprinzator, ambele au mai multe stele decat Sandero-ul din 2013. Curent am o Skoda cu 4/5 si un Renault cu 5/5. Pe langa asta, am avut si un Logan din 2005 (aceeasi varsta cu Renault-ul), prin care simteam vantul prin par la peste 60km/h. Niciodata n-am avut o parere buna despre Dacia.

#45
Vanzatorul de Iluzii

Vanzatorul de Iluzii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 08.08.2005
Dacia este azi ce a fost VW în anii 50 - o mașină mai ieftină, care își face bine treaba, fără să strălucească prin performanțe și care în timp „ține cu casa”. Dacă cineva îți dorește moliciuni, sisteme super complexe și alte dotări de avion, va plăti pentru acestea la altă marcă.
Dacia este proiectată și construită având în minte scopul de bază - deplasarea în condiții mai mult decât decente și prețul. Atât.
Iar despre Skoda... cam intră peste VW (ca produs). Au ajuns atât de aproape încât orice încercare de a produce mașini mai simple și mai ieftine (Dacia killer) este sortită eșecului - piața le respinge pentru că diferența de preț nu este suficient de mare. Pur și simplu Skoda nu mai poate produce suficient de ieftin decât dacă ar scoate ceva sub Dacia. Evident, asta ar fi moartea Skoda.

#46
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,152
  • Înscris: 27.07.2006

View Postgoldieczr, on 07 aprilie 2021 - 19:39, said:



Cand o sa se intample o nenorocire, o sa-ti bagi degetele-n ochi ca n-ai dat cateva mii in plus pentru o masina mai sigura.

Pe langa asta, am avut si un Logan din 2005... Niciodata n-am avut o parere buna despre Dacia.
Fortat de imprejurari sau lipsa celor cateva mii de euro?

#47
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020

View Postergon, on 07 aprilie 2021 - 21:25, said:

Fortat de imprejurari sau lipsa celor cateva mii de euro?
Fortat. A fost o perioada mai proasta dpdv financiar (la vremea aia aveam venituri mici si tocmai ce ne cumparasem casa deci nu prea mai era nimic pus de-o parte) si tocmai ni se stricase complet masina care a fost cumparata aproape noua cu peste 10 ani in urma. Singurele variante era sa facem abonament la autobuz sau sa luam masina de la o cunostiinta pe care sa o putem plati mai tarziu (peste 1,2 ani, cand ne reveneam). Chiar daca masina e buna pentru costuri mici (atat de achizitionare si de reparatie), comfortul era mai mare intr-o masina cu multi ani mai veche decat ea.

Acum s-au mai schimbat lucrurile, Dacia a intrat mai in rand cu lumea, am condus ceva vreme un Logan normal si unul Stepway 2019 si am ramas destul de impresionat de evolutia intre cele doua generatii, insa in continuare nu mi se pare o marca potrivita pentru mers cu familia ore intregi in vacante sau sa ai pretentia ca peste cativa ani nu ti se toceste jumatate de interior. Parerea mea.

#48
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,574
  • Înscris: 14.08.2007
Daciile actuale sunt departe de Dacia din 2005. Si am fost si eu posesor de Dacie din 2005, n-am avut batai de cap cu ea timp de 11 ani iar costurile de intretinere au fost foarte mici, asa ca n-am ce sa-i reprosez raportat la cat m-a costat. Condusesem inainte seconduri germane (Opelurile lui taica-meu in special) si nu le-am dus dorul cat am avut Dacie, ca erau cu 10-20 de ani mai vechi acele seconduri ca si generatie. Sigur ca modelul din 2005 nu era o masina cu care sa te simti confortabil pe autostrada (nici nu prea erau autostrazi pe vremea aia in Romania), dar nu mai e cazul acum. Daca bugetul meu abia ar trece de 10.000 de euro, clar as alege Dacie, pentru ca nu ma atrage deloc ideea de second si ce as putea lua nou ar fi mult prea chel. Sigur ca daca compari un second de 40.000 de euro cu o Dacie noua, masina second va avea o serie de avantaje pentru ca e la o alta categorie de pret, dar trebuie sa fie destul de veche ca sa fie la pret comparabil, undeva pe la 10 ani. Iar asta aduce costuri de intretinere mult mai mari si batai de cap de care un om normal nu are nevoie.

Doar romanul isi inchipuie ca daca isi ia Audi cu 200.000 km la bord de 12.000 de euro e mai "bogat" decat daca isi ia Dacie noua de 12.000 de euro. Nope, ca imagine e la fel de sarac pentru ca lumea stie in Romania destul de bine cat valoreaza un second, doar ca va da anual mai multi bani pe intretinere, asigurari si taxe ca sa se simta mai bine ca are Audi. Si va trece mai des pe la service.

#49
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016

View Postgoldieczr, on 07 aprilie 2021 - 17:59, said:



Deci eu am venit cu tot felul de argumente si exemple de ce sa aleaga omul Skoda. Tot ce am inteles din ce ai zis tu e ca nu ar trebui sa ia Skoda ca n-are bec in torpedou si volan de piele. Acum fii sincer, arunci cu noroi in Skoda, insa vorbesti de Dacia care la Logan 2021 trebuie sa platesti pentru radio ca dotare suplimentara, Sandero are acelasi torpedou de pe logan 1 de care daca il lovesti cu genunchiul l-ai smuls, spring are controalele electrice la geamuri ca acum 15 ani, dar macar ai piele pe volan. Nu e Skoda cea mai buna, nici pe departe, dar nu cred ca poti sa spui ca ai la Dacie calitate mai buna.



Asta intr-adevar, dotarile sunt mai multe la acelasi pret pe Dacie, insa eu vorbesc de calitatea masinii in general, nu neaparat de dotari. Eu zic ca Dacia are tabla mult mai proasta, calitate mult mai slaba, totul este mai prost calitativ pentru o masina care iese din fabricile lor decat din fabricile Skoda. Plus la siguranta, din nou, mi se pare mult mai buna Skoda. Eu as prefera sa merg pe o masina care rezista mai bine in timp si sa duca mai bine la accident decat sa am mai multe dotari. Acum s-ar putea sa fie si din vina ca, eu conducand masini sub 2010, oricum n-am senzori, de parcare, camere sau pilot automat, si nu mi se par chiar asa o necesitate mare pentru cineva care a invatat sa parcheze ca la carte si nu face naveta zilnic sa ai nevoie de pilot. Fiecare cu nevoile si dorintele lui.
Daca repeți o minciuna nu o transformi în adevăr.
La cât ridici skoda in slavi mai ai puțin și le faci statuie (poți lua legătura cu celebrul 3T sa te ajute cu dimensiunile)

Ai probleme în a înțelege ce părți din masina sunt făcute sa absoarbă mai bine loviturile și cum funcționează caroseria și elementele sasiului în caz de accident.
Daca skoda nu are o opțiune e totul ok ca tu ești șofer și nu ai nevoie de acel ceva dar dacă Dacia nu oferă ceva e jihad.


#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postutopium, on 08 aprilie 2021 - 06:52, said:

Daciile actuale sunt departe de Dacia din 2005. Si am fost si eu posesor de Dacie din 2005, n-am avut batai de cap cu ea timp de 11 ani iar costurile de intretinere au fost foarte mici, asa ca n-am ce sa-i reprosez raportat la cat m-a costat. Condusesem inainte seconduri germane (Opelurile lui taica-meu in special) si nu le-am dus dorul cat am avut Dacie, ca erau cu 10-20 de ani mai vechi acele seconduri ca si generatie. Sigur ca modelul din 2005 nu era o masina cu care sa te simti confortabil pe autostrada (nici nu prea erau autostrazi pe vremea aia in Romania), dar nu mai e cazul acum. Daca bugetul meu abia ar trece de 10.000 de euro, clar as alege Dacie, pentru ca nu ma atrage deloc ideea de second si ce as putea lua nou ar fi mult prea chel. Sigur ca daca compari un second de 40.000 de euro cu o Dacie noua, masina second va avea o serie de avantaje pentru ca e la o alta categorie de pret, dar trebuie sa fie destul de veche ca sa fie la pret comparabil, undeva pe la 10 ani. Iar asta aduce costuri de intretinere mult mai mari si batai de cap de care un om normal nu are nevoie.

Doar romanul isi inchipuie ca daca isi ia Audi cu 200.000 km la bord de 12.000 de euro e mai "bogat" decat daca isi ia Dacie noua de 12.000 de euro. Nope, ca imagine e la fel de sarac pentru ca lumea stie in Romania destul de bine cat valoreaza un second, doar ca va da anual mai multi bani pe intretinere, asigurari si taxe ca sa se simta mai bine ca are Audi. Si va trece mai des pe la service.
+10
Asa a fost dintotdeauna. Mai sunt unii care sunt ofticati cand cineva isi ia o dacie noua și ii sfatuie aiurea sa isi ia sh vechi cu km fara numar.
Nu se compara modelele noi de dacia cu vechile versiuni antice.
Si eu tot dacia recomand, nu skoda.

Edited by 220v, 08 April 2021 - 07:41.


#51
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,315
  • Înscris: 15.10.2007

View Postgoldieczr, on 07 aprilie 2021 - 11:04, said:


Defecte din fabrica pot aparea la orice marca, chiar si Bentley. Ai ocolit complet scopul discutiei. Subiectul era calitatea materialelor in timp, nu ca a trebuit sa o duca la reprezentanta ca n-a fost taiata bine pielea.



Exemplu extrem de prost. Explica-mi si mie de ce toti care au Tesla spun ca masinile au o calitate de productie foarte proasta? La cati bani au, nu-si permit sa puna accent pe controlul calitatii pentru masinile iesite din fabrica? Sau cumva e de vina faptul ca n-au experienta in domeniul productiei de autovehicule?
Cum poti sa compari o masina din grupul VAG, care produc masini de o gramada de ani, cu o porcarie de marca romaneasca care tot timpul s-au axat pe masini ieftine?
Hai sa o luam logic, de ce crezi ca e pretul pentru Sandero atat de mic? O fi oare pentru ca costul productiei si materialelor este mai mic (deci automat, mai slab) decat la Skoda, sau ca asa li s-a pus lor pata sa scoata masini din care sa nu faca profit?
Nu inteleg de ce ridicati in slavi marca asta, cand nu au nimic de valoare inafara de pret. Te lasi impresionat de o piele pe volan, de parca o sa-ti salveze aia viata cand o sa faci accident si ti se face daciuta acordeon.
5 stele din 5 la siguranta pasagerilor pentru Skoda Kamiq. La Sandero nici macar nu s-a facut testul asta.
Dacia e rasul Europei, toate televiziunile si outlet-urile de media rad de marca asta, si crezi tu ca e mai buna decat Skoda pt ca are piele pe volan?


la chestia ast iti spun eu o alta chestie adevarata patita de mine.

cumparat de noua in anul de gratie 2006 una bucata Clio III. stii masina anului 2005 in Europa daca nu ma insel. Calitate identica cu Fabia, doar ca mai finuta si cu 5 stele la NCAP..fabia nu cred ca avea atat.
venit masina (din Turcia) si primit actele. declaratie vamala, factura etc etc....pe declaratie vamala stii cat era valoare 6500 euro daca nu ma insel dar in jurul acelei sume. Stii cat am platit eu la Renault Romania? 11.150 euro.

deci acum intelegi ca, calitatea pieselor dintr-o dacie si o cacamiti de skodita e identica, doar ca marja de profit e total diferita?

#52
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Hai sa schimbam putin tema

Am urmarit un clip romanesc despre Skoda Kamiq in care proprietarul a avut numai probleme cu ea. Din cate observ, masina este buna doar pe hartie, insa chiar si asa, nimeni din cele cateva sute de comentarii nu recomanda Dacie, ci foarte multi merg pe japoneze, asa ca:
Parerea mea e ca ai putea sa te duci pe Hyundai Kona (Configurator online - 12.700 euro cheala cu tot cu tichet rabla, deci pe cateva sute de euro in plus poti sa-ti mai bagi niste dotari)
Cheala (versiunea comfort) inseamna: ABS+EBD+TCS+ESP, Aer conditionat manual, alarma, avertizare franare urgenta, atentionare oboseala, bluetooth, comenzi pe volan, pilot automat, geamuri electrice fata-spate, faruri follow me, iluminare portbagaj, start/stop, inchidere centralizata, chei briceag, jante 16 otel, lane assist, oglinzi electrice si incalzite, proiectoare, scaun sofer cu reglare inaltime, scut motor, senzor pornire automata faruri, sistem audio cu 4 difuzoare, sistem monitorizare pneuri, volan cu reglaj si volan+schimbator din piele.
Motor de 1l dar 120cp.
Din cate vezi, versiunea 'cheala' vine mai dotata decat Sandero cu tot cu dotari, si chiar daca ar exista discutii ca Skoda ar fi sub Dacie, la japoneze cred ca sta altfel treaba.

Sfatul meu ar fi sa nu-ti mai cauti pareri pe forumuri, ci sa te duci la persoane care au experienta in asa ceva (urmareste clip-uri pe net de la canale precum ateleriul de detailing sau masinapotrivita, cauta pareri de la posesori si compara plusurile si minusurile intre modele). Daca faci postari de genul, nu o sa-ti faci o parere prea buna, mai bine iti faci research separat.

Clipurile la care m-am referit:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9KU38Sbv_AU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dY00-4FGGng?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/O0SCbImQxWY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#53
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,152
  • Înscris: 27.07.2006

View Postgoldieczr, on 08 aprilie 2021 - 10:19, said:

...canale precum ateleriul de detailing...
Am apeciat raspunsul tau onest de mai sus.
Insa cu recomandarea vizionarii acelor cocalari ti-ai dat foc la valiza.
Un om normal nu se poate uita la aia decat cu stoc de emetiral alaturi.

#54
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,840
  • Înscris: 16.04.2007

View Postgoldieczr, on 07 aprilie 2021 - 19:31, said:

Nu am zis ca Skoda e cu mult superioara pentru ca face parte din VAG, doar ca, automat ca atunci cand faci sute de modele de-a lungul anilor, unele fiind modele de lux ...
Care sunt alea ?

P.S. Bine ca nu intra aici baiatul ala cu " Dacia face masini superbe ", ca s-ar lasa cu sange pe pereti Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate