C63s AMG
Last Updated: Sep 11 2023 22:43, Started by
figo1988
, Mar 11 2021 12:17
·
19
#37
Posted 13 March 2021 - 20:53
La sistem de sunet așa e la toți producătorii. Pe A4 e b&o care e decent dar nu se compara cu ce e pe a8 care costa de 4-5 ori mai mult.
Referitor la difuser, da arata agresiv dar ești fan carbon? Mie unul nu îmi place carbonul deloc. Gusturile nu se discută. |
#38
Posted 13 March 2021 - 21:14
Imi place foarte mult in doze mici si pus unde trebuie, deja odata cu "productia de masa", adica cu aparitia de fabrici in tot felul de zone low cost, pretul (si exclusivitatea) au scazut foarte mult. In esenta cand e pus ca "trim" prin interior sau prin alte zone non-structurale e doar de fite. Sa zici ca ai fibra de carbon, "ca-n F1". Cred ca si noi dupa cateva beri putem sa facem piese de genul asta, ca nu e vreo arta atata timp cat nu trebuie sa reziste la vreo forta ci doar sa reziste cand ciocani usor in el in timp ce-i prezinti masina vreunui prieten
Nu sunt neaparat fan fibra de carbon la difuser, as vrea sa vad tot pachetul in ansamblu, ca nu prea merge schimbata doar partea aia. Cred ca trebuie kit complet Edited by figo1988, 13 March 2021 - 21:20. |
#39
Posted 13 March 2021 - 21:18
t-balt, on 13 martie 2021 - 09:46, said:
Burmester la C class e doar doar doua boxe de medii extra in stâlpul A, grila cromata și o calibrare a boxelor și a sunetului de către cei de burmester. Boxele is aceleași cu cele de pe C-ul normal. Se aud mai bine, dar nu e același lucru cu burmester de 7000e de pe S clasa . Burmester pe masini e o chestie de marketing, exact ca si B&O. Mai nou toate firmele consacrate isi pun sigla pe unde pot ca sa scoata bani in plus, vezi "lentile Zeiss" pe tot felul de chinezarii de telefoane. Ca idee, Burmester ala the real thing vine cu niste preturi incat un S class e mai ieftin decat un sistem hi-fi de la ei, gandeste-te ca doar un CD player (Burmester 069) costa vreo 30+ mii de euro, mai ai nevoie de amplificator, boxe, cabluri, sari de vreo 120k cu un setup din asta |
#40
Posted 13 March 2021 - 21:22
Da, pana la urma e vorba si de ce materiale asculti. Eu 99% din timp fac streaming cu bluetooth, fie podcasturi, fie muzica de pe spotify. Ce ma enerva la masina actuala e un bazait din boxe la dialoguri, intra ceva in rezonanta pe acolo si se aude aiurea. Sper ca burmester sa rezolve
|
#41
Posted 13 March 2021 - 22:27
Burmester in varianta de pe C class/glc se aude decent dar nu e nimic fantastic, oricum clar mai bun decat sistemul de baza. In RRS am sistemul de 1700w meridian. Cel mai sofisticat sistem audio pe care l-am auzit vreodata intr-o masina. E drept ca ajuta mult si dimensiunea interioara a masinii.
|
#42
Posted 13 March 2021 - 22:42
Revenind la fibră..carbonul are rolul lui daca vorbim de structură sau anumite utilizări tehnice. Daca vorbim de difuser/volan/etc mi se pare strict marketing. Și la fel cum zici, de când cu "diversificarea producției" am văzut folie de "fibra" mai aspectuoasa decât trimul din fibra - înțelegeți o mica exagerare.
Iar cu sunetul puneți foarte bine punctul pe i. In primul rand nu exista sistemul bun la toate pt un auditorul. Sunt pasionați de "basi" și pasionați de "voci". Și dacă am enumerat doar 2 categorii, fiecare categorie se împarte în multe altele. Pentru un utilizator normal, așa cum cred că suntem noi, burmester și pe c class cred că oferă mult peste putem noi distinge. |
#43
Posted 13 March 2021 - 23:12
Felixitari pentru alegere, sa va bucurati de ea! Sunt curios de cum o sa ti se para fata de C43, nu motorul ca asta e clar, sunt interesar de cutie, suspensie si directie, cat de mari sunt diferentele.
Eu am Burmester pe C43 si sunt dezamagit, nu impresioneaza cu nimic, e cel mult mediocru. Dar cui ii pasa de sistemul audio cand ai unul dintre cele mai misto V8-uri sub capota si evacuate performance? 😁 Ca upgrade, poti sa te uiti de schimbat grila cu cea de facelift, am vazut ca sunt multi care au facut retrofit si nu e chiar asa complicat, e mai mult problema de costuri. |
#44
Posted 15 March 2021 - 10:47
emil_sv, on 13 martie 2021 - 22:27, said:
Burmester in varianta de pe C class/glc se aude decent dar nu e nimic fantastic, oricum clar mai bun decat sistemul de baza. In RRS am sistemul de 1700w meridian. Cel mai sofisticat sistem audio pe care l-am auzit vreodata intr-o masina. E drept ca ajuta mult si dimensiunea interioara a masinii. Am vazut ca multa lume lauda sistemul Meridian din RR. Ai idee daca e acelasi si in Velar? bobalex18, on 13 martie 2021 - 22:42, said:
Revenind la fibră..carbonul are rolul lui daca vorbim de structură sau anumite utilizări tehnice. Daca vorbim de difuser/volan/etc mi se pare strict marketing. Și la fel cum zici, de când cu "diversificarea producției" am văzut folie de "fibra" mai aspectuoasa decât trimul din fibra - înțelegeți o mica exagerare. Iar cu sunetul puneți foarte bine punctul pe i. In primul rand nu exista sistemul bun la toate pt un auditorul. Sunt pasionați de "basi" și pasionați de "voci". Și dacă am enumerat doar 2 categorii, fiecare categorie se împarte în multe altele. Pentru un utilizator normal, așa cum cred că suntem noi, burmester și pe c class cred că oferă mult peste putem noi distinge. 100%, e doar marketing, dar daca arata bine si cumparatorului ii place, producatorul nu o sa refuze niciodata banii De exemplu pe ceasurile Omega Speedmaster Pro scrie pe spate "The first watch worn on the Moon" si, parafrazand, "aprobat de NASA pentru misiuni spatiale cu oameni". In esenta chestii complet irelevante pentru functionarea efectiva, dar care, prin asociere, transfera posesorului o parte din prestigiul si factorul "wow" al unui astronaut. cris.g, on 13 martie 2021 - 23:12, said:
Felixitari pentru alegere, sa va bucurati de ea! Sunt curios de cum o sa ti se para fata de C43, nu motorul ca asta e clar, sunt interesar de cutie, suspensie si directie, cat de mari sunt diferentele. Eu am Burmester pe C43 si sunt dezamagit, nu impresioneaza cu nimic, e cel mult mediocru. Dar cui ii pasa de sistemul audio cand ai unul dintre cele mai misto V8-uri sub capota si evacuate performance? Ca upgrade, poti sa te uiti de schimbat grila cu cea de facelift, am vazut ca sunt multi care au facut retrofit si nu e chiar asa complicat, e mai mult problema de costuri. Multumim! Si eu sunt foarte curios, trebuie sa recunosc, din cate imi aduc aminte de cand am testat coupe-ul, era semnificativ mai agresiv. E posibil ca pentru 1-2 saptamani sa le am pe ambele, o sa fie interesant de vazut care sunt diferentele. |
#45
Posted 15 March 2021 - 11:19
Dincolo de marketing, chiar si astazi Speedmaster inca este singurul ceas certificat pentru activitati in afara navetelor spatiale, deci in spatiu deschis.
Sigur ca nu e un criteriu relevant pentru cumparatorul obisnuit care nu se va afla prea des in postura de a iesi in spatiu, la fel cum nu sunt nici ceasurile de diving certificate pentru 300 sau 600 de metri adancime, dar implicit nu poti sa nu faci niste asocieri intre calitatea intrinseca si modul in care asta se reflecta chiar si in viata de zi cu zi. Edited by nestoro, 15 March 2021 - 11:24. |
#46
Posted 15 March 2021 - 11:19
figo1988, on 15 martie 2021 - 10:47, said:
Am vazut ca multa lume lauda sistemul Meridian din RR. Ai idee daca e acelasi si in Velar? Sunt doua niveluri de meridian, unul mai ieftin unul mai scump. Probabil ca e similar ca JLR sunt parteneri cu Meridian pt sisteme audio. Nu mai tin minte daca Velar are optiunea pe care o are si RRS, adica sistemul asta de 5k, dar tind sa cred ca da. |
|
#47
Posted 15 March 2021 - 11:32
Superba jucarie!
Nu stiam eu despre ce C care trebuie sa-ti ajunga vorbesti pe topicul meu, fiindca eu stiam ca ai deja un C. Si eu voiam sa-mi iau un c63s acu vreo 2 ani, dar am zis sa stau cuminte si sa fiu cumpatat Toti o descriau ca fiind masina care le imbina perfect pe toate. Nici E63s am inteles ca nu e la fel de bine inchegata, fiindca ar fi prea brutala pentru a imbina perfect si confortul. Daca ajungi prin Cluj, putem face schimb de experienta. Chiar as fi curios cum se prezinta masinuta in realitate. |
#48
Posted 15 March 2021 - 11:48
„acrapovici”
WhatsApp Image 2021-03-15 at 10.55.50.jpeg 222.06K 133 downloads WhatsApp Image 2021-03-15 at 11.10.22.jpeg 203.44K 127 downloads |
#49
Posted 15 March 2021 - 11:52
"Oh, crap"ovici
Cred ca toata lumea stie clipul asta deja, nu? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qSZUaCNX_ZA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#50
Posted 15 March 2021 - 14:56
emil_sv, on 15 martie 2021 - 11:19, said:
Sunt doua niveluri de meridian, unul mai ieftin unul mai scump. Probabil ca e similar ca JLR sunt parteneri cu Meridian pt sisteme audio. Nu mai tin minte daca Velar are optiunea pe care o are si RRS, adica sistemul asta de 5k, dar tind sa cred ca da. Asta e si in RRS? https://www.meridian...at-a-glance.pdf nestoro, on 15 martie 2021 - 11:19, said:
Dincolo de marketing, chiar si astazi Speedmaster inca este singurul ceas certificat pentru activitati in afara navetelor spatiale, deci in spatiu deschis. Sigur ca nu e un criteriu relevant pentru cumparatorul obisnuit care nu se va afla prea des in postura de a iesi in spatiu, la fel cum nu sunt nici ceasurile de diving certificate pentru 300 sau 600 de metri adancime, dar implicit nu poti sa nu faci niste asocieri intre calitatea intrinseca si modul in care asta se reflecta chiar si in viata de zi cu zi. Nu sunt marketer de profesie, dar am citit destule carti pe tema asta si ideea in sine e de transfer a calitatilor de la un produs la altul. De exemplu in sport se vede chestia asta foarte bine, sponsorizarile la echipele de top sunt semnificativ mai mari decat la cele mici, desi timpul de expunere nu difera atat de mult. Dar clientul vede firma X la o echipa care ia bataie si automat se transfera mental atributul de "pierzator". Bineinteles ca la nivel fundamental nu e nici o legatura, dar creierele noastre sunt destul de primitive in multe privinte AndyM, on 15 martie 2021 - 11:32, said:
Superba jucarie! Nu stiam eu despre ce C care trebuie sa-ti ajunga vorbesti pe topicul meu, fiindca eu stiam ca ai deja un C. Si eu voiam sa-mi iau un c63s acu vreo 2 ani, dar am zis sa stau cuminte si sa fiu cumpatat Toti o descriau ca fiind masina care le imbina perfect pe toate. Nici E63s am inteles ca nu e la fel de bine inchegata, fiindca ar fi prea brutala pentru a imbina perfect si confortul. Daca ajungi prin Cluj, putem face schimb de experienta. Chiar as fi curios cum se prezinta masinuta in realitate. Sper sa ajungem curand, copilul e programat sa iasa in septembrie. Poate dau eu o fuga cand mai ajung pe la circuit, la Tg Mures. bobalex18, on 15 martie 2021 - 11:48, said: De pe ce masina? sebulbus, on 15 martie 2021 - 11:52, said:
"Oh, crap"ovici Cred ca toata lumea stie clipul asta deja, nu? Asta o sa fie solutia la electrice Sa vezi ce o sa creasca veniturile celor care stiu sa cante la trompeta |
#52
Posted 15 March 2021 - 16:04
#53
Posted 15 March 2021 - 16:05
#54
Posted 15 March 2021 - 16:08
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users