Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Producator refuza sa vanda piese pt produs iesit din garantie
Last Updated: Mar 18 2021 18:41, Started by
lllllll
, Mar 08 2021 20:01
·
0
#19
Posted 09 March 2021 - 10:15
Gandesti invers, ca si functionalitate.
Un service nu este ales de HP ca sa repare doar produselor lor. Un service aplica la HP sa devina "reparator", si este avizat. Serviceul nu reprezinta HPul, e un business separat. Sunt obligati sa respecte cateva reguli, dar cam atat. Ai desfacut laptopul? Ce scrie pe eticheta ventilatorului? Teoretic ar trebui sa scrie L04885-001. Daca ai un cooling pad, si nu faci randari/teste de CPU ar trebui sa fi ok. TDPul vad ca e de 15W, deci nu-i mare lucru de racit. |
#20
Posted 09 March 2021 - 10:16
lllllll, on 09 martie 2021 - 08:54, said:
Am inteles asta deja din celelalte raspunsuri, multumesc. Personal nu mi se pare normal, fiindca astfel te forteaza sa arunci un produs care altfel ar mai putea fi folosit ani de zile. Nu mai spun ca si pe ebay pretul pt cele 2 ventilatoare sare de 100$. Pai daca mai punem taxa de constatare, manopera, pretul cu siguranta mai mare al pieselor la HP + 2 luni de asteptat ajungi la concluzia ca nu mai merita sa-l mai repari. Am mai avut situatii similare in trecut, insa niciodata service-ul producatorului nu a refuzat sa-mi vanda piese. Am avut, spre exemplu, un produs Philips pt care aveam nevoie de o piesa. Au comandat oamenii aia, saracii, de 3 ori piesa si niciuna nu s-a potrivit, dar nu mi-au cerut niciodata pret pt manopera, constatare sau alte rahaturi. Intr-un final am agreat impreuna ca mai bine arunc produsul si iau altul, ceea ce am si facut, doar ca, desigur, nu unul de la acelasi producator. Daca asta e o strategie a HP, nu stiu cui i-ar da prin cap ca un client, dupa ce s-ar lovi de asa ceva, ar mai cumpara vreodata tot HP. Daca nu mai suporti laptop-ul te-a intrebat Waterman cat vrei pe el si te rezolva,ca e baiat fain.Sincer eu cand am dat comenzi pentru Hp-uri am evitat toate modelele de la acest producator ,cu exceptia celor din clasa business.Hp-urile au prostul obicei de a fi prost aerisite/racite si asa am gasit multe cu placa video arsa. Daca alegi Lenovo,mergi pe Lenovo Legion,sunt destul de reusite. Edited by PiticVerde, 09 March 2021 - 10:20. |
#21
Posted 09 March 2021 - 10:38
Va multumesc tuturor pt ajutor. Am primit un raspuns de la un alt service, ar costa aprox 700 Lei ventilatoarele
Ma mai gandesc, dar am prins asa ura pe el incat nu ma vad dand atatia bani pe 2 rahatele de ventilatoare doar pt a-mi prelungi chinul cu HP. |
#22
Posted 09 March 2021 - 10:55
Daca-l arunci , paguba o sa fie mai mare , deci arunca-l si ia altu ....
|
#23
Posted 09 March 2021 - 11:28
Din Germania, livrarea probabil in 1 sapt:
- cooler stg - PN: L04886-001 - cooler dr - PN: L04885-001 |
#24
Posted 09 March 2021 - 11:59
Salut.
Vezi dacă găsești pe zandparts.com ceea ce te interesează, eventual mai ieftin. |
#25
Posted 18 March 2021 - 18:41
Ca si update, dupa mai multe mailuri m-a contactat cineva de la HP Romania care m-a ajutat cu rezolvarea problemei.
Cu ocazia asta am realizat ca, timp de aprox 3 ani, am lucrat pe un laptop defect. Cat timp am avut laptopul asta, mai mereu intra in thermal throttling, chiar daca il tineam pe modul "Balanced" din BIOS, si nu performance. Eu am crezut ca asa e modelul, asa fac toate. Care erau sansele ca 2 laptopuri noi, HP, unul dupa altul, sa aiba 2 defecte diferite? primul cu trackpad-ul, al 2-lea cu ventilatoarele? Acum, pus pe modul Performance si dat stress test-uri in el, isi tine viteza maxima mult mai mult timp si nu a mai intrat nici macar o data in protectie termica. Nu stiu care era faza, chiar daca ventilatoarele vechi se invarteau, presupun ca aveau o problema si nu raceau eficient. ... calitate HP, iei laptopul din magazin si-l duci direct in service daca vrei sa fie ok. Nu cred ca au auzit de Quality Control pe linia de productie. In fine, macar s-a rezolvat. Mi-au schimbat si placa de baza, mai mult ca sa fie siguri ca nu e si de-acolo problema. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users