![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Erori retea incarcata ?
Last Updated: Apr 15 2021 12:34, Started by
dagobar
, Mar 04 2021 13:22
·
0

#1
Posted 04 March 2021 - 13:22

Salut all
In ultimele saptamani am inceput sa ma trezesc ca primesc SMS-uri cu apeluri pierdute, la cateva ore dupa apelul pierdut, chiar daca nu a sunat mobilul si ma aflu intr-o zona cu semnal puternic in Bucuresti. Cand am incercat sa ma apelez de pe alt nr. pe nr. meu de mobil imi spune ca abonatul nu se afla in zona de acoperire sau are mobilul inchis... chiar daca eu am mobilul deschis si am semnal puternic. Lucru acesta nu se intampla mereu... ci aleator. Precizez ca este vorba de prepaid fara Vowifi/VOLTE (nefiind disponibil la prepaid). Sunt conectat prin wifi si pot primi apeluri de voce prin whatsapp, signal, telegram fara probleme insa nu si prin GSM... Am presupus (poate gresit) ca Digi are reteaua de voce prea incarcata... mai sunt si alte persoane care au aceasta problema ? P.S. Nu inteleg de ce Digi ofera access doar premium la VOLTE/VoWiFi atata timp cat ei au probleme cu acoperirea si probabil si cu incarcarea propriei retele RF... |
#2
Posted 04 March 2021 - 13:34

pune SIMul in alt telefon,
schimba SIMul fizic mai restarteaza telefonul din cand in cand fa-ti abonament. cand te suni si apari deconectat, incearca sa iinitiezi un apel de pe telefonul tau daca pe ecran iti apare semnal full, nu e o garantie ca esti conectat in retea. Edited by apocalipsul, 04 March 2021 - 13:46. |
#3
Posted 04 March 2021 - 14:56

Conteaza mai putin daca ai semnal full daca antena este si ea (aproape) full. Mie, in apel (ori cand ma suna, ori in timpul apelului) imi pica aleator apelul Wifi pe Orange. Semnalul Wifi este de la fibra Digi (daca are vreo relevanta).
Ca sa nu fiu rau: ai probleme cu semnalul intr-un punct fix (acasa, servici, scoala, etc) sau aleator prin locuri aleatorii? |
#4
Posted 04 March 2021 - 15:06

Quote Mie, in apel (ori cand ma suna, ori in timpul apelului) imi pica aleator apelul Wifi pe Orange. Semnalul Wifi este de la fibra Digi |
#5
Posted 04 March 2021 - 15:20

Am patit si eu acum 3 zile pe la 9 seara. Ma suna cineva pe numarul de Vodafone si imi spune ca pe Digi am telefonul inchis. Telefonul nu era inchis, avea semnal, antena Digi e la nici 100m de mine. Am restartat telefonul si tot nu puteam suna de pe Digi desi avea semnal. Si-a revenit singur dupa un timp.
|
#6
Posted 04 March 2021 - 17:02

Cel mai simplu, sesizare la Digi cu locatia si ora apelurilor cu probleme.
|
#7
Posted 04 March 2021 - 20:43

apocalipsul, on 04 martie 2021 - 13:34, said:
pune SIMul in alt telefon, schimba SIMul fizic mai restarteaza telefonul din cand in cand fa-ti abonament. cand te suni si apari deconectat, incearca sa iinitiezi un apel de pe telefonul tau daca pe ecran iti apare semnal full, nu e o garantie ca esti conectat in retea. la fel cu ce sa schimb SIM-ul ? merg la magazin si cer alt SIM ? fara efect lol. Daca serviciul unui furnizor functioneaza defectos ma sfatuiesti sa cumpar unul si mai scump de la acelasi furnizor ? functioneaza fara probleme sa initiez apeluri chiar si cand nu pot sa primesc In plus am patit ca in timpul apelurilor de voce initiate de mine sa se intrerupa convorbirea... am patit cu numere din mai multe retele... cel mai deranjant a fost cand am asteptat la call-center si a cazut apelul la cateva secunde dupa ce a raspuns operatorul.... @Pololica Pana acum am avut probleme numai de acasa... deci locatie fixa... @Master_Yoda Din pacate la mine nu si-a revenit... poate tu ai "use the force"... eu n-am asa ceva ![]() @iRunaway Mda... asa m-am gandit si eu initial... le trimit un email cu detaliile... am intrat pe site insa nu au nici o adresa de email... nu vreau sa completez formulare online si nici n-am chef sa astept la call-center... Depinde cat de des si deranjant o sa fie pe viitor... oricum este foarte simplu sa depun o noua cerere de portare ![]() |
#9
Posted 05 March 2021 - 08:27

#10
Posted 05 March 2021 - 09:17

apocalipsul, on 04 martie 2021 - 15:06, said:
n-am inteles nimic... tu? Las-o asa... Semnalul aparaturii de la Digi se pare ca nu este cel optim cu mine. Din cate constat, cand sunt conectat la WiFi cu internet de la Digi (atat acasa, cat si la birou) aleator, apelul trece in reteaua GSM apelul, in loc sa ramana pe apel WiFi (uneori, din apel Wifi trece in GSM apoi din nou in WiFi in decurst de 1-2 minute, in timpul convorbirii). Nici acasa, nici la firma utilizarea nu depaseste 20-30% din capacitate. Daca dau un test de viteza, acasa (Wifi) sta undeva in 30-35Mbps (din 300), iar la birou undeva in 80-90Mbps (din 100 garantati). Acasa aparatura Digi, la birou AP propriu (din switch/router/sau ce o fi Digi) Ontopic: ar fi doua variante:
|
|
#11
Posted 05 March 2021 - 09:29

dagobar, on 04 martie 2021 - 13:22, said:
Salut all In ultimele saptamani am inceput sa ma trezesc ca primesc SMS-uri cu apeluri pierdute, la cateva ore dupa apelul pierdut, chiar daca nu a sunat mobilul si ma aflu intr-o zona cu semnal puternic in Bucuresti. Cand am incercat sa ma apelez de pe alt nr. pe nr. meu de mobil imi spune ca abonatul nu se afla in zona de acoperire sau are mobilul inchis... chiar daca eu am mobilul deschis si am semnal puternic. Lucru acesta nu se intampla mereu... ci aleator. Precizez ca este vorba de prepaid fara Vowifi/VOLTE (nefiind disponibil la prepaid). Sunt conectat prin wifi si pot primi apeluri de voce prin whatsapp, signal, telegram fara probleme insa nu si prin GSM... Am presupus (poate gresit) ca Digi are reteaua de voce prea incarcata... mai sunt si alte persoane care au aceasta problema ? P.S. Nu inteleg de ce Digi ofera access doar premium la VOLTE/VoWiFi atata timp cat ei au probleme cu acoperirea si probabil si cu incarcarea propriei retele RF... Salut, dagobar, Te rog sa imi trimiti un mesaj in privat pentru a verifica situatia intampinata. |
#12
Posted 30 March 2021 - 08:15

Salutare,problema persista doar in 2g,nu poti efectua ori primi apeluri pe 3g nu am avut probleme
|
#14
Posted 30 March 2021 - 11:13

Situatia persista inclusiv pe alte numere de mobil tot de la Digi in aceiasi zona.
Am inregistrat pe site la Digi o reclamatie insa nu am primit nici un raspuns. Partea buna este ca nu sunt foarte afectat din cauza ca whatsapp, signal si telegram functioneaza fara probleme prin wifi sau 4G, insa am inceput sa luam in considerare o portare la alti operatori. |
#15
Posted 30 March 2021 - 12:10

|
#16
Posted 30 March 2021 - 12:42

Problema e capacitatea insuficienta pe GSM, nu semnalul in sine, deci in primul rand VoLTE, sau in cazul OP: intai abonament, apoi telefon cu volte
![]() Edited by MembruAnonim, 30 March 2021 - 12:43. |
#17
Posted 31 March 2021 - 16:21

Cei de la Digi mobil mi-au trimis SMS ca au rezolvat sesizarea cu nr. 2989478679 chiar daca pe mine nu m-a intrebat nimeni daca este sau nu rezolvata...
Daca nu sunt multumit de "solutionare" nu am decat posibilitatea de a completa din nou formulare sau pierde zeci de minute la call-center ca sa deschid un nou ticket care poate fi inchis fara probleme din nou chiar daca nu este rezolvata problema. Se merge pe principul daca nu putem rezolva problema hai sa inchidem ticketul ca sa nu mai apara problema in sistem... Un client multumit (ca exista posibilitatea de portare). |
#18
Posted 31 March 2021 - 16:44

Se fac evaluarile acum si probabil ca nu da bine in KPI-uri sa ai sesizari in coada, asa ca le mai inchid si ei pe blat
![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users