Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hibrid cu motor termic aspirat sau turbo
#55
Posted 11 March 2021 - 08:19
deloghi, on 11 martie 2021 - 07:09, said:
Cele 5 incarcari n-au fost complete. In medie am stat cam 1.30 -2 ore la fiecare incarcare. Personal, dacă mi-aș lua hibridă plug-in nu as sta sa o incarc la drumuri lungi decât dacă aș opri fiindcă as avea și eu treabă acolo. As lăsa-o să meargă doar pe modul hibrid tot drumul. Daca nu mă deranjeaza să stau atât la fiecare încărcare, atunci mi-aș lua direct electrica. |
#56
Posted 11 March 2021 - 08:38
Acolo unde am oprit am mancat, am mai facut oprire sa vizitez, deci am incarcat. Ultima oprire am facut-o la crama unde am luat vin si am stat cel mai mult - aproape 2.30 la o friptura in sange cu vin alb. Am cerut voie la restaurant sa le folosesc priza, am bagat statia portabila....restul a mers ca uns.
Edited by deloghi, 11 March 2021 - 08:39. |
#57
Posted 11 March 2021 - 08:42
deloghi, on 11 martie 2021 - 07:09, said:
. In medie am stat cam 1.30 -2 ore la fiecare incarcare. deloghi, on 11 martie 2021 - 06:40, said:
Dupa update autonomia s-a marit de la 50km la 70km Bravo, VW. Edited by cata, 11 March 2021 - 08:42. |
#58
Posted 11 March 2021 - 08:57
underb, on 11 martie 2021 - 07:44, said:
Teorie - s-ar putea face ieftin mii de statii low power pentru hibride plugin si pt cei cu electrica care stau la bloc si o pot baga peste noapte. Practica - nici macar nu stiu aia care ar putea face asta. In caz ca i-ar interesa. Am optat ptr contract la ENEL - Simplu Anual fara abonament. Am sub 70-90 kw PE LUNA consum pentru toata casa, asa ca daca invertorul solar are zile cu nori statia trage din retea. Pana acum am avut 2 facturi, pe 2 luni de cand este masina, una de 146 lei si acum urmeaza cea din Febroarie-Martie care banuiesc ca vine sub 100 lei deoarece au fost zile cu soare. Edited by deloghi, 11 March 2021 - 09:01. |
#59
Posted 11 March 2021 - 09:18
La un hotel din Mamaia este o statie foarte ok - cei din hotel au gratis incarcare pana la 10 kw iar cei care sunt in vizita 20 kw cu 0.8 lei pe kw. .... mi s-a parut foarte rezonabil. Mai ales ca statia este de 3.2kw ora, mica, usor de folosit, plata se face la receptie. Cu 0.8 lei practic isi acopera exact factura. Sunt statii de la E-ON,ENEL,ETC care te jupoaie cu 2 lei sau 2.80 lei/kw. Inteleg ca vrei sa furi dar uita sa zica japcarii ca sunt puse din bani comunitari, deci, nu au investit nimic ei. sunt furnizori de energie.....
Edited by deloghi, 11 March 2021 - 09:20. |
#60
Posted 11 March 2021 - 10:41
deloghi, on 11 martie 2021 - 08:38, said:
Acolo unde am oprit am mancat, am mai facut oprire sa vizitez, deci am incarcat. Ultima oprire am facut-o la crama unde am luat vin si am stat cel mai mult - aproape 2.30 la o friptura in sange cu vin alb. Am cerut voie la restaurant sa le folosesc priza, am bagat statia portabila....restul a mers ca uns. Asa da, merită. Postează te rog și un consum la un drum de 300 km când mergi doar pe modul hibrid fara sa încarci decât eventual acasă. Cred că aici s-ar putea sa ai un consum puțin mai mare decât la o hibridă clasica datorita greutății mai mari. In rest daca astfel de drumuri nu sunt majoritare e normal să ai un consum per total mai mic. |
#61
Posted 11 March 2021 - 10:43
Totusi nu toata lumea e dispusa sa faca 500km in 13h
Eu fac in weekend 500km, sa pierd 8h inchinandu-ma la masina in timp ce se incarca ca sa economisesc 40€, si aia ipotetici (la mine nu mai exista incarcare moaca, iar pe autostrada nici nu a existat vreodata) mi se pare un deal prost. De asta spun, e o alegere pentru unii, insa pentru altii e un no-go. Depinde fiecare cum foloseste masina. Eu urban ma deplasez pe doua roti cu tractiune animala, cu masina nu cred ca adun 700km/an. Iar cand iau masina fac distante destul de lungi si timpul e mai important decat banii. No, cam ce consum scoate un Superb PHEV mergand la modul asta? Attached Files |
#62
Posted 11 March 2021 - 10:44
KiloW, on 10 martie 2021 - 23:18, said:
La mine e mort link-ul.. Ce au zis de consumul pe autostrada, la un drum de peste 150km? Sau 100 mile din alea de-ale lor Edited by edi10000, 11 March 2021 - 10:45. |
#63
Posted 11 March 2021 - 10:52
Mda Si tine cont ca daca au facut testul in UK acolo restrictiile de viteza sunt mai scazute decat noi si pe autostrada. Daca le respecti probabil nu depasesti 100km/h viteza medie.
|
#64
Posted 11 March 2021 - 11:58
mi20r, on 10 martie 2021 - 18:01, said:
Până la ce viteză merge Superbul în mod EV pe autostradă? Cam câți kilometri faci cu un "plin" de curent dacă o ții la 130-140? Eficienta baterie la 130 km/h - 393 Wh. Ford4, on 11 martie 2021 - 10:41, said:
Cred că aici s-ar putea sa ai un consum puțin mai mare decât la o hibridă clasica datorita greutății mai mari. Bateria are 134 kg ! Daca era full electrica - 480 kg sau 560 kg sau 579 kg, numai bateria ....diferite modele, nu le mai enumar....asa da poti lua in calcul. Dar la 134 kg este fix pix deoarece o ti in B si ai compensare prin regenerare. De aceea tot afirm si tot scriu nu numai aici - CITITI MANUALUL DE UTILIZARE, INVATATI SA CONDUCETI EFICIENT O ELECTRICA. Cine invata jmecheriile si stapaneste anumite manevre va scoate niste consumuri cu astfel de masini super decente. Cand este frig, aveti o setare F.F.F.F IMPORTANTA care majoritatea o ignora - TEMPERATURA DE LUCRU A BATERIEI.O gasiti in setting si ajustati la 25 gr C cand este frig. Cand coboara sub 0 gr C setati la 26 gr C temperatura acumulatorului. Din fabrica ea vine setata la 22 gr C iar cand este frig o sa aveti eficienta kw/h la jumatate. .... Edited by deloghi, 11 March 2021 - 12:11. |
|
#65
Posted 11 March 2021 - 12:16
La mine, conform cartii diferenta, e mai mare, 270kile (1402 1.5TSI DSG vs 1672phev-ul)
|
#66
Posted 11 March 2021 - 12:20
Aprope toti producatorii au un grafic de temp pentru litiu-ion.
Pentru masina mea - acumulatorii sunt facuti in Portugalia - graficul eficienta,consum, temperatura este la 25 gr C. Daca acumulatorul este tinut afara, preia temp mediului sa zicem 0 gr.C eu trebuie sa preincalzesc la minim 25 gr.C IN TIMPUL INCARCARII.....Toate aceste informatii le gasiti la cel care a vandut masina. O sa fiti surprinsi cat de importanta este aceasta temp in economia masinii cand ruleaza. Multi habar nu au cum sa seteze corect apoi se plang ca nu are autonomie masina iarna. |
#67
Posted 11 March 2021 - 15:38
deloghi, on 11 martie 2021 - 06:40, said:
Intrebarile de genul cat am autonomie la 130km/h nu sunt relevante. Deci intrebarile puse sunt foarte relevante pentru mine, de aceea am si intrebat. Pentru altii, probabil ca nu. |
#68
Posted 11 March 2021 - 15:54
Pentru asta Superb PHEV cred ca e perfecta. Merge cu 130 ca EV si face 10km la viteza asta fara probleme.
|
#69
Posted 11 March 2021 - 16:54
Mai pune inca 40 km.
Edited by deloghi, 11 March 2021 - 16:56. |
|
#71
Posted 12 March 2021 - 10:29
Probabil 393wh/km.
Si mie tot cam asa mi-a iesit. Am facut cam 5km cu viteza redusa pana la intrarea pe autostrada +mai putin de 30 pe autostrada pana a intrat termicul (primii mai usurel ca era un pic de trafic, apoi asa, la limita de toleranta a radarului Adica mers normal, nici schumacher insa nici ecomarathon) . Cand a intrat termicul imi afisa 36kwh/100km. Edited by KiloW, 12 March 2021 - 10:35. |
#72
Posted 13 March 2021 - 08:07
underb, on 12 martie 2021 - 07:42, said:
"Eficienta baterie la 130 km/h - 393 Wh." Adica? La 1 km parcurs cu 100 Km/h consumul a fost de 187 W/h adica mergi 69,518 Km. Aceste valori se pot afla daca pui softul in priza masini. Mai pe romaneste ii rogi frumos pe baietii de la service. Vin cu tableta si iti arata ce valori vrei tu. Astfel poti sa afli daca acumulatorul este ok, daca BMS-ul lucreaza, echilbreaza, daca cablurile n-au pierderi. Poti afla multe cu softul lor. Nu ai cum sa menti aceste valori constante ..... teoretic acestea sunt valorile la acumulatorul meu de 13 KW/h Aceste valori sunt ptr motor electric capsulat pe blocul motor termic ( Passat gte, skoda superb iv, etc ). Majoritatea masinilor au motorul electric pe roata deci, alte valori de consum alti algoritmi. Edited by deloghi, 13 March 2021 - 08:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users