Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Sfaturi facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
CrisDowN

CrisDowN

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.02.2021
Salut, sunt student in anul 1 la Inginerie si calculatoare si cand am ales acest domeniu nu m-am gandit atunci ca voi face programare intens si ca o sa continue si in anii urmatori, ma gandeam sa ma transfer la domeniul bazat doar pe Inginerie electrica deoarece in primul an materiile au fost 99% aceleasi. Singurul lucru ca la acel domeniu teoria probabilitatilor se face in anul 2, in schimb eu o fac in parcursul semestrului actual. Imi puteti da anumite sfaturi deoarece nu sunt foarte pasionat de partea cu programarea.

#2
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Ce sfaturi?
Te transferi si dai diferentele, adica materiile pe care nu le-ai facut aici dar s-au facut acolo.
Dar pierzi locul de la buget daca esti la buget. Te baga la taxa.
Mai multe informatii ceri la secretariat.

#3
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,598
  • Înscris: 30.07.2003
Sfatul meu e sa mai analizezi situatia. Nu cred ca nu poti tine pasul cu programarea dar poti cu fizica/matematica! Daca ai capacitate sa inveti o materie din sfera reala ai si la cealalta. Ori n-ai la ambele. Ca nu vrei, da, inteleg. Insa ia trage o privire in jur si ce nu se mai leaga azi in procesul de productie (si nu numai) cu automatizarea proceselor?