Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Ford Mondeo III consum GPL

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
20cmrecords

20cmrecords

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 15.07.2016

View PostTruculMagic, on 24 februarie 2021 - 17:43, said:

Si cat ai vrea sa consume o masina de clasa medie, grea, cu benzinar aspirat si 20 ani vechime  + in bucuresti... ?

Tin cont cont de conditiile astea ,trafic,vechime,greutate,etc dar totusi ,sunt curios si daca dupa revizie motor si instalatie gpl,se va simti vreo diferenta.

View PostRealThing, on 24 februarie 2021 - 17:59, said:

Aspirat de 1.6 pe GPL. In Bucuresti pe benzina consumul este de 10-12, pe GPL 11-14. Nu ma prea uit la consum, oricum am talpa grea, insa Mondeo ala este si mai greu si are si un motor care nu-i neaparat economic.

Asa am condus si eu acum cativa ani,Opel Astra G Caravan 1.6,masina de serviciu,incarcata cu materiale,2 scari,4 persoane mai tot timpul,alergata toata ziua,pe GPL,cu un plin de ~ 40 l circula aprox 300-350 km,ceea ce mi s-a parut decent.Aceasi vechime 2001.

#20
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006

View PostDarkman48, on 24 februarie 2021 - 15:04, said:

Nici Fat-Frumos nu crestea asa mult, fereasca Posted Image consumul creste cu 10% minim, din cauza cifrei octanice mai mici a gazului, nu mai speria oamenii.

http://www.autotestm...t-si-realitate/

Vezi ca e un clip pe youtube cu giurgea si bratu, au mers cu un Logan din asta nou (Logan 3) manual si cu unul automat.

La 130 km/h pe gaz lua 9,3 %, pe benzina 6.2%. Deci 50% ca popa.

In general la toate masinile, consumul pe gpl era mult mai mare decat pe benzina, si mare a ramas, nu s-a imbunatatit cu timpul.

Cine are instalatia reglata sa mearga cu amestec sarac doar ca sa iasa consumul de gpl mic, e treaba lui, dar in curand vor apare problemele de tot felul (de pilda, se deregleaza relanti-ul, inclusiv la mersul pe benzina)

Pe lumea asta, orice avantaj vine la pachet cu un dezavantaj cel putin egal.
Orice castig de pe urma zgarceniei in prezent va avea in viitor un dezavantaj.

Edited by cattavencu, 25 February 2021 - 10:23.


#21
cjo

cjo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 25.05.2016
Ca fost proprietar de masina pe GPL, pot sa iti zic ca in oras masina consuma mai mult. Eu am avut Octavia 1, 1.6 8 valve, break. Vara cu AC pornit consuma 12 l de gaz in oras. Iarna tot asa sau mai mult chiar.

#22
20cmrecords

20cmrecords

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 15.07.2016
E ceva normal sa consume mai mult in oras,mai ales din cauza traficului,semafoare,opriri dese,etc . Iarna ar trebuii sa consume mai mult din cauza frigului,motorul se incalzeste mai greu,etc iar vara se simte daca se porneste AC.Oricum ai spune-o tot ar consuma mai mult.Doar ca teoretic consumul/pret pe gpl nu ar trebuii sa depaseasca cel putin pretul raportat pe benzina.Aka daca 20l gpl consum/120km oras inseamna ~ 50 lei,atunci cei 11.2l benzina ~ 60 lei,diferenta nu e asa mare ca pret nici ca economie.Voi face un plin de gpl sa vad cat se poate circula pe gpl in oras.

#23
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
La mine, un plin de GPL (32 L, intr-o butelie de 40) ma tine cam 300-350 km in trafic aglomerat. Daca imi duc sotia, ajung spre 360km (drum mai liber pe centura). Daca as merge doar la servici (dus-intors), ma tine 7 zile (consum de aproximativ 9-10%). Azi, de exemplu, am avut trafic foarte lejer, ieri bara la bara.

#24
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Cam asa duce si la mine un plin de 36 litri, 300 km. Vara cu AC pornit non-stop nu prea ajunge la 300.

#25
20cmrecords

20cmrecords

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 15.07.2016
Mai nou am observat urmatoarele:
-scade range-ul pe benzina desi ea e merge pe gpl,ceasul de benzina arata 1/4 si martorul pt alimentare e aprins, wft !!! Fostul proprietar a spus ca ECU nu citeste corect ca se circula pe GPL si vede datele eronat.Pompa de benzina nu cred ca are ceva deoarece masina porneste pe benzina si se trece si in mers benzina-gpl si invers.
-usa dreapta ramane descuiata,chiar daca se aude sunetul de lock cand actionez blocarea din cheie.Necesita blocare din interior de la "clanta"

Consumul instant sta pe la 17-18 l chiar daca se circula benzina sau gpl.

Edited by 20cmrecords, 01 March 2021 - 11:29.


#26
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View PostRealThing, on 26 februarie 2021 - 10:52, said:

Cam asa duce si la mine un plin de 36 litri, 300 km. Vara cu AC pornit non-stop nu prea ajunge la 300.

Si cu dansa in'transa, si cu sufletul in rai. Si eu as vrea sa-mi conusme 0 cand pornesc aerul...

@20cmrecords:
  • cand am pus instalatia pe vechea masina, pana sa-mi faca instructajul pentru a mea, ii spunea unui taximetrist care avea Logan nou (Logan 2 pre-facelift) ca au scris in softul instalatiei de GPL sa transmita calculatorului masinii sa citeasca nivelul de benzina la fiecare pornire (prima cheie, nu de la stop-start). Masina considera ca merge in benzina si urma sa chitaie ca nu mai are benzina, chiar daca manca gaz. Pompa de benzina va "vantura" benzina cat timp motorul primeste GPL. Ar fi bine sa mergi si in benzina. Nu de alta, dar calitatea va scadea si sa nu te surprinda ca la un moment dat va porni mai greu (de la benzina, nu ca a patit ceva), plus ca isi mai actualizeaza setarile de benzina.
  • legat de usa: poate e ceva blocat la usa de nu mai inchide corect (sau ceva rupt).


#27
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Dupa cum am spus, n-am o problema cu acel consum, mai ales la stilul de condus pe care il am, i-am explicat colegului ce si cum.

Acum cine viseaza consum de 10 in Bucuresti, ce sa-i zic, poate daca merge numai noaptea.

#28
20cmrecords

20cmrecords

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 15.07.2016
Am circulat si pe benzina zilele trecute cand a ramas fara GPL si am vrut sa vad cum circula si in regim benzina.Dar ca si mers pe benzina nu se considera si pornirea si mersul acela ca si timp si distanta redus(a) pana se comuta pe gaz ? Mai ales cu motorul rece ? Sau mers exclusiv pe benzina comutat manual un nr de km doar asa ca sa se "regleze" ecu de la mersul pe gpl ?

Practic eu m-am obisnuit sa stau putin pe loc cand e motorul rece pana se misca putin acul de la apa si ulterior plec de pe loc.Asa obisnuiesc mai ales cand e motorul rece si iarna,vara plec si fara sa se miste acul de la apa,dupa maxim 1 minut.Incat sa circule uleiul si alte lichide pt lubrifiere optima.

#29
20cmrecords

20cmrecords

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 15.07.2016
Salutare,

Revin asupra acestui topic,intre timp am cumparat alta masina si Ford-ul l-am pus la vanzare.Cat inca masina este in posesia mea vreau sa o pun cat de cat la punct.Pana sa cumpar masina noua am comandat o interfata pt instalatia GPL ( https://ccy.pl/en/sh...detail.html  ) de pe un site polonez,am primit-o pana la urma dar nu a venit cu nici un software/cd in pachet,doar "acces to NXGAS FORCE II download on our site" ,Am descarcat aplicatia dar imi cere credentiale(user/parola) pe care nu le am si nu le am primit de la ei.Culmea ca nu mai raspund la mail-uri.

Exista alt software sau aplicatie pe care ar putea folosi aceasta interfata ? Practic am interfata dar nu ma pot folosi de ea in nici un fel .

Multumesc,

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate