Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Restituire sold negativ factura

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Buna ziua, dupa rezilierea contractului mi-a venit factura cu minus.
Cum se procedeaza pentru a mi se restitui suma cuvenita?
Multumesc.

#2
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,514
  • Înscris: 01.08.2006
Poate stie Vodafone Helper. Sau mai bine suni direct la Vodafone.
Cel mai probabil trebuie sa depui o cerere scrisa sau online/telefonic ca sa ti se restituie suma in contul bancar.
Ideea e ca trebuie sa contactezi pe cineva de la ei ca sa te indrume.

https://www.vodafone...ament/index.htm

Aici scrie despre procedura la clienti business, dar o fi cam la fel si la persoane fizice.

Edited by bai3tzash, 22 February 2021 - 16:45.


#3
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,897
  • Înscris: 18.12.2007
Vodafone Helper nu mai este activ pe retelele sociale.
@initiator: cel mai sigur intrebi la Serviciul Clienti.

#4
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,897
  • Înscris: 18.12.2007

View Postbai3tzash, on 22 februarie 2021 - 16:40, said:

...

Aici scrie despre procedura la clienti business, dar o fi cam la fel si la persoane fizice.

Pentru PF:

Poţi solicita returnarea eventualelor sume platite in avans în magazinele Vodafone sau prin apel la *222 (Departamentul de Relaţii cu Clienţii), spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar”.
Suma se poate returna într-un cont bancar sau se poate transfera într-un cont activ de la Vodafone. Solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

#5
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

View PostAlexEn, on 22 februarie 2021 - 16:41, said:

Vodafone Helper nu mai este activ pe retelele sociale.
@initiator: cel mai sigur intrebi la Serviciul Clienti.
  Este intr-o perpetua vacanța de ceva vreme, nu te baza pe el....

#6
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Va multumesc tuturor , se poate si online in cont IBAN.
Din pacate la *222, parerile sunt diferite.
Atasez cererea si pentru altii :)

Attached Files



#7
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,897
  • Înscris: 18.12.2007

View Postoddy, on 22 februarie 2021 - 21:01, said:

  Este intr-o perpetua vacanța de ceva vreme, nu te baza pe el....

Si eu ce am zis?

#8
FValeriu

FValeriu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 01.04.2021
Dacă trec contractul de pe numele lui mama mea pe numele meu și a platit pentru o lună în avans, stând la aceeași adresă , păstrez același cod de abonat?,banii plătiți înainte pe o lună rămâne pe același  contract , chiar dacă acum ,o să fie numele meu? am trimis email pentru schimbarea numelui titular contract cablu tv Vodafone....

#9
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
O sa ai acelasi cod de abonat, suma se va aloca in contul tau.
Trebuie completat un acord de transfer si sa le trimiti.
Cere pe mail formularul.

#10
FValeriu

FValeriu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 01.04.2021
Pot să rămân cu cu același cont in MyVodafone fix și tv HBOgo, numai să-mi schimbe numele meu?

#11
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Da , trebuie sa suni la ei.

#12
FValeriu

FValeriu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 01.04.2021
Cît durează procesarea  transferului de responsabilitate la contractul de cablu tv Vodafone?

#13
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Pe loc in magazin Vodafone

#14
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007

View PostFValeriu, on 29 aprilie 2021 - 12:27, said:

Cît durează procesarea  transferului de responsabilitate la contractul de cablu tv Vodafone?
Daca imi raspundeai la PM iti ziceam

#15
FValeriu

FValeriu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 722
  • Înscris: 01.04.2021
Transferul de responsabilitate a contractului este gratuit sau se taxează? csachiri , mulțumesc pentru PM

#16
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Gratuit, dureaza maxim 10 zile sau de cand ai scris in formular.
Doar schimbarea adresei de instalare costa 18 lei plus materiale

#17
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,446
  • Înscris: 03.04.2007
Codul de client servicii mobile este xxxxxx

Insa tu ai achitat, conform chitantei, pe contul fostul cont de servicii fixe zzzzzzzz

Este necesar sa atasezi aceste documente, impreuna cu o cerere prin care soliciti mutarea sumei pe contul serviciilor mobile, completand fomularul de asistenta de pe link-ul https://www.vodafone...ntact/index.htm

Daca iti este mai usor poti scrie direct e-mail-ul pe adresa [email protected]

Colegii te vor ajuta cu solutionarea acestei situatii.

Andreea


Fata faina Andreea pw facebook , doar ca la relatii clienti stupoare
NU POT TRANSFERA soldul ACELUIASI client de pe contul de fix pe cel de mobil.... doar in magazin.

Asta in 2021 , desi le-am explicat ca se face nota contabila de transfer intre conturi.

Asadar, inca o bulina neagra Vodafone !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate