Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Canon Lide 25, instalare pe Windows 10?!
Last Updated: Feb 24 2021 21:36, Started by
Deja-Vu
, Feb 22 2021 12:28
·
0
#1
Posted 22 February 2021 - 12:28
Tot Incerc sa instalez scanerul din titlu pe win10 si nu vrea sa scaneze, totdeauna se "blocheaza" ! E cineva mai bine pregatit si dispus sa ma ajute, va rog! Mult'am!
|
#2
Posted 22 February 2021 - 12:40
Pune si tu niste poze cu locul in care se blocheaza.
Ai reusit sa instalezi CanoScan Toolbox ? Ai pus driverele bune ? Sa instalat corect ScanGear CS ? |
#4
Posted 22 February 2021 - 12:44
Deja-Vu, on 22 februarie 2021 - 12:28, said:
Tot Incerc sa instalez scanerul din titlu pe win10 si nu vrea sa scaneze, totdeauna se "blocheaza" ! E cineva mai bine pregatit si dispus sa ma ajute, va rog! Mult'am! Eu am lide 110 si e cam ultimul din seria veche care are suport win10 cat si twain 32 bit (esential pentru setari si calitate fotografica). Edited by andreic, 22 February 2021 - 12:45. |
#5
Posted 22 February 2021 - 13:01
Eu am Lide 25 si merge pe Win7 64 bit (am gasit pe net un ScanGear CS 11.0.1.1 for 64-bit Edition)
Pe Win 10 nu stiu daca merge. |
#6
Posted 22 February 2021 - 13:22
Stiu ca nu se ofera driver pt. win10/64, dar exista un raspuns de la Canon gen; downladati driverul pt. win7/64, apoi click dreapta, Run as admin. si se instaleaza. La mine in Device Manager Canon Lide25 apare cu driver instalat (This driver work properly).
Apare si in windows/Settings/Devices/Printers and scanners, ca , "CanoScan" unde pot intra in Manage dar aici la Scanner Properties/Properties dureaza foarte mult si in final se blocheaza. In Control Panel/Hardware and Sounds/Devices and Printers/Devices apare CanoScan pe care daca dau dublu click imi returneaza un avertisment: "You ned a WIA driver to use this device. Am instalat Canon Toolbox 4.9 care si el se blocheaza , am incercat si cu Irfan view si tot se blocheaza. Mult'am pt. replay ! |
#7
Posted 22 February 2021 - 13:41
La mine merge pe Win 7 - 64 bit cu executabilele din arhivele de mai jos. Incearca-le, poate ca ai noroc
ScanGear CS 11.0.1.1 for 64-bit.7z 3.93MB 7 downloads CanoScan Toolbox V4.9.3.2.7z 5.9MB 10 downloads |
#10
Posted 22 February 2021 - 15:18
Deja-Vu, on 22 februarie 2021 - 13:22, said:
Stiu ca nu se ofera driver pt. win10/64, dar exista un raspuns de la Canon gen; downladati driverul pt. win7/64, apoi click dreapta, Run as admin. si se instaleaza. La mine in Device Manager Canon Lide25 apare cu driver instalat (This driver work properly). Edited by andreic, 22 February 2021 - 15:19. |
|
#11
Posted 22 February 2021 - 15:39
La un scaner din aceeasi serie eu pana la urma am folosit VueScan. Dupa ce tot asa am incercat sa-l instalez pe Win 10 si n-am reusit.
|
#12
Posted 22 February 2021 - 16:19
Am citit tutorialul de pe medium..., si am adaugat New Path in System Variables dar tot nu a mers.
Multe periferice si componente hardware functioneaza si cu drivere non DCH, daca au windows signature e OK. Da am incercat si cu VueScan si se blocheaza inca de la lansare, o sa incerc sa-l instalez "pe curat" Mult'am pt Replay ! |
#14
Posted 22 February 2021 - 22:08
Am Instalat VueScan pe curat(dupa ce am dezinstalat driverele Canon si aplicatia ToolBox)
Rezultatul: se blocheaza ori de la pornire sau daca pornest si ii dau Previzualizare , previvizualizeaza minute in sir si nu se mai opreste, jn tot acest imp mai tine si lampa de scanare aprinsa ! cam asta cu VueScan, deocamdata. Mult'am pt. reply ! |
#15
Posted 22 February 2021 - 22:46
Copiaza din arhiva folderul 'CNQSG' in C:\Windows\twain_32
Attached Files |
|
#16
Posted 24 February 2021 - 10:26
#17
Posted 24 February 2021 - 19:07
Am rezolvat, am schimbat cablul USB.
Muttumesc celor care au incercat sa ma ajute ! Acest topic poate fi inchis ! |
#18
Posted 24 February 2021 - 21:36
Adica a fost problema de curent slab din cauza cablului/mufelor
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users