Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Mercedes ML W163 270 CDI 2003

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
   De cand cu pandemia de covrigi m-am dus tot mai des pe dealuri sau pe la munte prin zona mea asa ca mi-am dat seama ca ar fi binevenita o masina ieftina si capabila de un soft off road , de care sa nu-mi fie mila daca o “sifonez” cate un pic.
   Asa a aparut masina asta, un tanc vechi de 17 ani pe care l-am luat destul de scump fata de piata pentru ca aveam certitudinea ca are km reali si a fost folosita muuuult sub capacitatile ei.
   Are ( avea la achizitie) 150400 km REALI si in ultimii 10 ani nu cred ca a depasit 100 km/h 😂😂😂. Interiorul arata destul de bine desi e evident ca batranul nu era tocmai un impatimit de masina care sa fie dornic sa dea bani pe mentinerea unui aspect premium in masina asta. Ma rog, cand vine caldura o sa treaca printr-un proces de rejuvenare destul de intensiv.
   Ca sa fac un start “de la zero” i-am schimbat ulei cutie si filtru hidraulic cutie, ulei motor, filtre (toate) , termostat ( schimbat la reprezentanta) si la constatare se pare ca bat si bucsele de bieleta antiruliu ...ish. Astea vin schimbate peste cateva zile tot la reprezentanta.  Urmeaza probabil discurile de frana ( ca par destul de adanc mancate)....si probabil placute de frana desi astea au fost schimbate anul trecut. Mai trebuie sa pun un sistem audio mai ok ( asta e original si nu mai citeste cd uri) si ma bate gandul sa caut un scaun de schimb pentru cel al soferului. Desi arata bine pielea am constatat ca flancul stang ( pe care il tocam la fiecare coborare din masina) e evident mai moale si un pic mai putin ferm ca cel opus...ma rog , asta e de asteptat.
  Mai am de pus un rand de gume pe tru off road , 255/60/17 ca in talon am doar astea si 275/55/17....nu stiu de ce ...si nu prea gasesc ceva ok. Ceva sfaturi? Daca iau 255/65/17 e bai mare ??
   Fata de masinile moderne acest tanc antic este ceva deosebit, mie imi place mult senzatia de greutate si masivitate pe care o inspira, la fel si faptul ca motorul , desi zgomotos, are un sunet excelent si o acceleratie progresiva , iar in off road are un cuplu foarte bun. Inca nu am folosit low range ...nu a fost nevoie...nu stiu unde si cum sa-l folosesc 🤪🤪🤪.
   Daca are cineva mai experimentat in acest model niste sfaturi pentru mine va sunt recunoscator.

Attached Files


Edited by m6d, 21 February 2021 - 18:08.


#2
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Am mers in afara tarii cu asa ceva,dar nu ma declar mai experimentat.A fost pina acum citeva luni o alternativa la Volvo ce am luat,dar din motiv de pandemie nu am luat-o,din tara am gasit doar omorite la tractari.As merge pe roti pe 16,dar nivelul de echipare dicteaza masura anvelopelor.Un must pentru mine erau farurile cu xenon,incalzirea in scaune si navigatia mare.Atentie la cutie,e sensibila,vrea schimb de ulei la 60000km,si sper ca nu ai carlig,asa poate a avut o viata mai linistita masina.

#3
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007
Tancul de care vorbesti e bun de strada nu de off road si da clasa la multe masni de generatie noua atit ca fiabilitate cit si confort.
Pt off road cauta  mercedes G daca te tine punga si apropo  o pasiune un hobby  se face acasa  cu pasiune si dragoste nu in reprezentanta

#4
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Distractie placuta cu ea. Un singur lucru ma nelamureste, ce cauti la reprezentanta cu o masina atat de veche pe care vrei sa o bagi pe coclauri? :) Chiar daca iti intra la cheltuieli pe firma, parca tot nu le-as plati bataia de joc pe care o numesc manopera.

#5
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Acum vazui si pozele.Cum spuneam mai sus,rotile pe 16 iti vor oferi confort suplimentar,mai ales pe drumurile patriei si offroad.Cd player-ul e 1 DIN,deci poti pune orice in locul sau,fara adaptor..Husa de volan nu isi are rostul,volanul e deja in piele cusuta.

#6
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Off road și automată? Hmmm...
În rest, numai bine, drumuri line, apă, paie și...bătaie!

#7
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Oho . Pai in reprezentanta am facut termostatul ....eventual mai fac chestiile importante..ca dau garantie . In rest, cutie , uleiuri filtre..nu.  
   Despre gume...buba e ca nu am decat R17 in cartea de identitate...asa ca trebuie sa defilez cu ce am. Intrebarea era daca ar fi bai mare sa iau unele cu talon de 65 in loc de 60.....ar merge niste BF uri.
   Despre off road...reax ca nu ma urc direct pe munte...merg pe drumuri forestiere cand vremea afara e buna ( adica nu ma bag in liga celor “mari”!!....just soft..ish off road).  Pentru mine e destul si am vazut deja ca masina duce niste drumuri destul de serioase chiar si cu gumele all season existente.
   De cutie stiu ca trebuie sa am grija dar ...asta fac...ulei MB original ...si grija la utilizare. Ma gandesc ca o sa tina 15-20000 km ...cat oi face eu in 2-3 ani in iesirile de week end.

#8
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Mersul la reprezentanta si husa aia horror de pe volan..nu prea se pupa.
Nu inteleg rostul husei pe volan. Vrei sa arate a fata mare cand o vinzi?

#9
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postmariovrs, on 21 februarie 2021 - 18:47, said:

Mersul la reprezentanta si husa aia horror de pe volan..nu prea se pupa.
Nu inteleg rostul husei pe volan. Vrei sa arate a fata mare cand o vinzi?
Stiu ca arata rau dar volanul original e penibil de subtire...parca e unul de Dacia din vremurile de demult...probabil ca ar merge un strat suplimentar dar inca nu am gasit meseriasul sa faca o treaba profi.

#10
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Mai citeste o data,uleiul se schimba la 60000km daca o folosesti cu tractari doar ocazional.De gume dedicate nu ai nevoie,eu as merge pe doua seturi iarna-vara.Daca ai constatat ca te descurci cu celle allseason inseamna ca esti cuminte in offroad,asta e ceva pozitiv.Exista si covorase de cauciuc,costa ceva peste suta de euro setul.Termostatul de obicei moare la cei ce merg cu apa in loc de antigel...

#11
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postmcd2020, on 21 februarie 2021 - 18:57, said:

Mai citeste o data,uleiul se schimba la 60000km daca o folosesti cu tractari doar ocazional.De gume dedicate nu ai nevoie,eu as merge pe doua seturi iarna-vara.Daca ai constatat ca te descurci cu celle allseason inseamna ca esti cuminte in offroad,asta e ceva pozitiv.Exista si covorase de cauciuc,costa ceva peste suta de euro setul.Termostatul de obicei moare la cei ce merg cu apa in loc de antigel...
Notat.
Nu a facut tractari de cand e in Romania...adica din 2006 sau 2009. Stiu sigur asa ca asta nu e o problema. Eu unul nu tractez nimic asa ca ...e ok.  Uleiul l-am facut acum, e a 2 oara cand se schimba in 150000...o sa tin aproape . Off road exclusiv din cel cuminte si pe vreme buna ( exclus noroaie si zapezi nimicitoare). Soft!! Merci

#12
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Arata foarte bine, rar mai vezi de astea in asa stare buna.

Il are un prieten si am remarcat ca muzica e foarte buna la el. Nu ai si magazie cu 6 cd-uri? Vezi daca nu trebuie schimbati si suportii motor. La motoarele astea se schimba cam des. Eu la e320 cdi cu motor in linie ii schimb la 3-4 ani maxim ca sa am liniste si calm in habitaclu. Dar nu am pus niciodata originali ci lemforder si febi.

Amicul meu il foloseste pentru familie dar si pentru munca. Baga si betoniera in el :D e foarte solid si tine si la tavaleala. Tot 2.7

#13
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 12.09.2013
Sa te tina mult timp!De curiozitate, cat ai dat pe ea?

#14
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postraducut123, on 21 februarie 2021 - 20:05, said:

Sa te tina mult timp!De curiozitate, cat ai dat pe ea?
Spre “rusinea” mea am dat 6000 euro������

#15
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Acum ceva luni,cind intentionam si eu,vroiam aia cu capota motor cutata si bullbar,ii zice Final Edition...Oricum,e o masina robusta,cam submotorizata,dar ok.Cit despre pret,tu sa fii multumit,restul e irelevant.

#16
Excelsior01

Excelsior01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 516
  • Înscris: 24.07.2019

View Postm6d, on 21 februarie 2021 - 18:03, said:

Salutare.
   De cand cu pandemia de covrigi m-am dus tot mai des pe dealuri sau pe la munte prin zona mea asa ca mi-am dat seama ca ar fi binevenita o masina ieftina si capabila de un soft off road , de care sa nu-mi fie mila daca o “sifonez” cate un pic.
   Asa a aparut masina asta, un tanc vechi de 17 ani pe care l-am luat destul de scump fata de piata pentru ca aveam certitudinea ca are km reali si a fost folosita muuuult sub capacitatile ei.
   Are ( avea la achizitie) 150400 km REALI si in ultimii 10 ani nu cred ca a depasit 100 km/h ������. Interiorul arata destul de bine desi e evident ca batranul nu era tocmai un impatimit de masina care sa fie dornic sa dea bani pe mentinerea unui aspect premium in masina asta. Ma rog, cand vine caldura o sa treaca printr-un proces de rejuvenare destul de intensiv.
   Ca sa fac un start “de la zero” i-am schimbat ulei cutie si filtru hidraulic cutie, ulei motor, filtre (toate) , termostat ( schimbat la reprezentanta) si la constatare se pare ca bat si bucsele de bieleta antiruliu ...ish. Astea vin schimbate peste cateva zile tot la reprezentanta.  Urmeaza probabil discurile de frana ( ca par destul de adanc mancate)....si probabil placute de frana desi astea au fost schimbate anul trecut. Mai trebuie sa pun un sistem audio mai ok ( asta e original si nu mai citeste cd uri) si ma bate gandul sa caut un scaun de schimb pentru cel al soferului. Desi arata bine pielea am constatat ca flancul stang ( pe care il tocam la fiecare coborare din masina) e evident mai moale si un pic mai putin ferm ca cel opus...ma rog , asta e de asteptat.
  Mai am de pus un rand de gume pe tru off road , 255/60/17 ca in talon am doar astea si 275/55/17....nu stiu de ce ...si nu prea gasesc ceva ok. Ceva sfaturi? Daca iau 255/65/17 e bai mare ??
   Fata de masinile moderne acest tanc antic este ceva deosebit, mie imi place mult senzatia de greutate si masivitate pe care o inspira, la fel si faptul ca motorul , desi zgomotos, are un sunet excelent si o acceleratie progresiva , iar in off road are un cuplu foarte bun. Inca nu am folosit low range ...nu a fost nevoie...nu stiu unde si cum sa-l folosesc ������.
   Daca are cineva mai experimentat in acest model niste sfaturi pentru mine va sunt recunoscator.
Fain ML-ul,sa te duca muulti ani fara probleme.Eu visez la un S-Klass,din 2001-2004....

#17
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,748
  • Înscris: 12.09.2015

View Postm6d, on 21 februarie 2021 - 18:52, said:

Stiu ca arata rau dar volanul original e penibil de subtire...parca e unul de Dacia din vremurile de demult...probabil ca ar merge un strat suplimentar dar inca nu am gasit meseriasul sa faca o treaba profi.

Gasesti meseriasi ce-ti invelesc volanul in piele,arata bestial piele combinata+cusaturi rosii.

Mercedes din anii cand Mercedes facea masini cu simt de raspundere si tineau la calitatea lor ce a fost legendara.Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Nu pot sa cred cat de bine arata pielea dupa atatia ani,bordul,insertiile,fosta calitate germana  ,nu gluma. Cat te-a costat schimbul de ulei in cutie? Sunt curios...Vreau sa fac o comparatie cu un Lexus..Ms.

#18
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
E o masina de munca mai mult,trage lejer 3-5 T,sunt cautate de cei cu platforme duble in special,motorul duce km cati nu poate face un utilizator obisnuit,apar probleme cu oringurile si sistemul de strangere al injectoarelor in special.
Scaune fata foarte confortabile dar cam lipsita de spatiu interior.
6000 sunt bani cam multi pentru o masina Euto3, versiune de baza,te apropii de w164 dar cu km cel putin dubli si cu costuri de intretinere mult mai mari.

Imi place mai mult Grand Cherokee,mult mai potent offroad,dar o masina destul de problematica pe partea electrica.

Edited by bolo, 22 February 2021 - 15:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate