Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2000 RON / an un loc de parcare în București
#1
Posted 19 February 2021 - 19:22
Cred că ați văzut cu toții panourile care au început să apară pe tot mai mulți stâlpi de pe marile bulevarde din București. Alea cu „plata SMS pentru parcare”.
Ce e cu ele? Păi, de la 1 martie pe foarte multe mari bulevarde (eu am văzut în Sectorul 1 și în Sectorul 2, dar bănuiesc că e și în celelalte sectoare la fel) locurile de parcare vor fi gestionate de Compania de Parcări a Municipiului București conform unei hotărâri a Consiliului General de pe timpul lui Firea, HCGMB 517/2019. Plata se va face prin SMS și va costa 5 lei / ora pentru primele 2 ore și 10 lei de la ora a treia în sus. Conform acelei HCGMB pentru riverani (adică ăia care locuiesc în zonă) există, însă, și posibilitatea unor tarife mai avantajoase pe baza unui permis de parcare. Astfel: - cei din Zona 0 (buricul târgului, „kilometrul zero”, zona Universitate/Unirii + străzile adiacente): 2000 RON / an sau 200 RON / lună. Deci dacă locuiești legal (proprietar / flotant / chirie) în zonă și vrei să parchezi zilnic în zonă, nu contează unde, de la 1 martie va trebui să plătești 2000 RON / an. Dacă vrei să faci o rezervare de loc, adică să parchezi mereu pe un loc anume (de exemplu, fix în fața blocului tău), „locul de parcare” te va costa 8.640 RON / an. Dacă nu locuiești legal, atunci poți lua un abonament ca persoană fizică în valoare de 9450 RON / an. - cei din Zona 1 (din câte îmi dau seama, cca. 2 km de jur împrejurul „zonei zero”): riverani fără rezervare 1000 RON / an, riverani cu rezervare 6720 RON / an, persoane fizice 4725 RON / an. - cei din Zona 2 (de la marginea Zonei 1 până la periferie): riverani fără rezervare 800 RON / an, riverani cu rezervare 3840 RON / an, persoane fizice 1890 RON / an. Toate informațiile sunt aici: https://www.cmpb.ro/page/178 Atenție, e vorba doar de locurile de parcare pe marile artere (LE: de fapt e neclar dacă NUMAI pe marile artere, și nu pe ORICE stradă din perimetrul delimitat), nu locurile de parcare furnizate de ADP-uri. Alea rămân cum vrea fiecare sector, aici e vorba de o companie municipală, e de la Primăria Generală. Păreri? Edited by inius, 19 February 2021 - 19:25. |
#2
Posted 19 February 2021 - 19:27
POPULAR
#3
Posted 19 February 2021 - 19:28
Eu parchez de mai multă vreme în condiţiile astea când trebuie să merg în centru (alternativ cu Interparking sau la Universitate).
Locurile sunt demarcate cu linii albastre. |
#4
Posted 19 February 2021 - 19:29
shefu_de_combinat, on 19 februarie 2021 - 19:27, said:
Niste preturi corecte pentru un oras care se lauda cu un nivel de trai peste media europeana. cum a fost cuantificat nivelul asta de trai? Nu va suparati pe mine, dar nu stiu vreo capitala europeana mai varza ca bucurestiul, si nu ma refer doar la state UE. Poate doar prin kosovo? Pana si Sofia e binisor peste. Daca vii din Varsovia in Bucuresti (am zis asa, sa nu compar cu Londra sau alte fantezii) zici ca ai aterizat la tara in papusoi, sa fim seriosi. Edited by axisborn, 19 February 2021 - 19:31. |
#5
Posted 19 February 2021 - 19:31
Parcarea nu e un drept fundamental garantat de constitutie ci un serviciu. In aceste conditii, intr-un oras unde un metru patrat in jurul marilor bulevarde costa de la cateva sute de euro pana la cateva mii de euro, e un cost rezonabil.
Locurile de parcare pe terenuri private se inchiriaza cu sume mai mari de atat, in mai mult de jumatate din Bucuresti. Pentru ca parcarea e gratis in Bucuresti, ne-am umplut de toate cazanele TDI din vestul Europei. Edited by MembruAnonim, 19 February 2021 - 19:33. |
#6
Posted 19 February 2021 - 19:31
Pana si in OlgutaCity sunt parcari cu plata, de ani de zile.
Cred ca e timpul sa schimbam capitala ca vad ca s-a cam culcat pe o ureche. |
#7
Posted 19 February 2021 - 19:32
riso, on 19 februarie 2021 - 19:31, said:
Pana si in OlgutaCity sunt parcari cu plata, de ani de zile. Cred ca e timpul sa schimbam capitala ca vad ca s-a cam culcat pe o ureche. Am fost recent in Sibiu la nea Johannis acasa. Parcare 10 lei ziua in zona centrala. In Bucale e 10 lei ora de la a treia ora in sus... Edited by axisborn, 19 February 2021 - 19:33. |
#8
Posted 19 February 2021 - 19:38
Quote Parcarea nu e un drept fundamental garantat de constitutie ci un serviciu. impozit pe masina de ce platesti? spatiul public al cui e ? a proprietatea primariei?!? sau a oamenilor? oricum demult asta era cea mai mare mafie... tragi niste dungi cu var pe domeniul public si mulgi fraierii... zero investitii! doar ca idee... ce credeti ca se va face din banii aia?!? Edited by apocalipsul, 19 February 2021 - 19:39. |
#9
Posted 19 February 2021 - 19:38
shefu_de_combinat, on 19 februarie 2021 - 19:27, said: Niste preturi corecte pentru un oras care se lauda cu un nivel de trai peste media europeana. Hai si cu 1 euro calatoria STB+Metrou si poate incepem sa fim si noi normali. Și mie mi se par destul de corecte prețurile. 2000 RON în buricul târgului... „obrazul subțire cu cheltuială se ține”, iar 1000 RON / an pentru zonele centrale nu înseamnă, totuși, decât 83 RON / lună, ceea ce e nimica toată. În rest, nu văd cine ar fi extravaganții care să-și dorească un loc anume și să vrea să plătească mii de lei pe el, dar dacă or fi și d-ăștia, foarte bine, bravo lor. Singura mea obiecție e legată de continuarea existenței acelor locuri excesiv de ieftine furnizate de ADP-urile de sector. Teoria economică simplă, basic economics ca să zic așa, ne spune că locurile astea vor începe să fie traficate intens la suprapreț (se vor găsi destui care, în loc să dea 1000 de lei pentru un permis oficial, să dea doar 500 „la negru” pe unul de la ADP, reținut de 20 de ani de un pensionar care își poate ține mașina și la țară), devenind un soi de „valută forte”, așa cum era pachetul de Kent pe timpul lui Ceaușescu. Vor înflori corupția și șpăgile. Nu e teorie cuantică, e basic economics. |
#10
Posted 19 February 2021 - 19:42
apocalipsul, on 19 februarie 2021 - 19:38, said:
zici tu? impozit pe masina de ce platesti? spatiul public al cui e ? a proprietatea primariei?!? sau a oamenilor? oricum demult asta era cea mai mare mafie... tragi niste dungi cu var pe domeniul public si mulgi fraierii... zero investitii! doar ca idee... ce credeti ca se va face din banii aia?!? Spatiul public e al meu, al tau, al tuturor. Asta inseamna ca am dreptul sa circul pe trotuare si nu inseamna ca trebuie sa-l inchiriem pe nimic. La 3 lei pe luna, ce investitii se pot face acum ? Edited by MembruAnonim, 19 February 2021 - 19:44. |
|
#11
Posted 19 February 2021 - 19:45
Quote Asta inseamna ca am dreptul sa circul pe trotuare si nu inseamna ca trebuie sa-l inchiriem pe nimic. asta e cel mai mare tun imobiliar. facut pe fata. Quote O masura foarte corecta! Astept si programul Oxigen, poate asa scapam dracu de toate cazaturile de masini.... si aici se potriveste asta! https://youtu.be/rWo9gHI111k?t=52 Edited by apocalipsul, 19 February 2021 - 19:55. |
#12
Posted 19 February 2021 - 19:47
O masura foarte corecta! Astept si programul Oxigen, poate asa scapam dracu de toate cazaturile de masini....
|
#13
Posted 19 February 2021 - 19:48
apocalipsul, on 19 februarie 2021 - 19:45, said:
vei circula fix la fel... doar ca niste unii se vor umple de bani... atat! beneficiul pentru tine va fi zero. Parcarea trebuie sa fie scumpa pentru a descuraja traficul auto. Beneficiul pentru mine va fi ca vor fi mai putine cazane TDI in oras. |
#14
Posted 19 February 2021 - 19:49
Absolut normal. Sa speram ca asa se va intampla cu toate locurile de parcare apartinand domeniului public din Bucuresti. Actuala pomana cu rezervarea unui loc cu cativa lei pe luna trebuie sa dispara.
|
#15
Posted 19 February 2021 - 19:49
pentru cei mai grei de cap: taxele astea se introduc pentru că oamenii nu înțeleg de vorbă bună. nu înțeleg că nu e ok să ai 3-4-6 mașini, deși ești un singur șofer. nu înțeleg că nu e ok să le abandoneze pe trotuar. taxele sunt o metodă de a-i ajuta să înțeleagă.
de când s-a introdus parcarea cu plată în zonă, străzi unde nu găseai loc de parcare după 5pm sunt acum câte 8 locuri de parcare libere. o parte și le-au băgat în curte, o parte au făcut ce trebuiau să facă de mult, dar se trăgeau pe fund. |
|
#16
Posted 19 February 2021 - 19:54
Felicitari celor care au avut asa initiativa. Excelenta!
|
#17
Posted 19 February 2021 - 19:56
E bine,asa se va vedea clar cine isi poate permite luxul unui loc de parcare platit si cine nu.
|
#18
Posted 19 February 2021 - 19:56
mannick, on 19 februarie 2021 - 19:49, said:
Absolut normal. Sa speram ca asa se va intampla cu toate locurile de parcare apartinand domeniului public din Bucuresti. Actuala pomana cu rezervarea unui loc cu cativa lei pe luna trebuie sa dispara. Nu va dispărea. Am zis în postarea inițială: nu are nici o legătură cu locurile de la ADP și cu „fericiții” care au prins un loc prin ADP. Alea rămân și momentan tot 6-7 lei / lună vor costa. Doar Clotilda în Sectorul 1 a vrut să mărească tariful dar au atacat-o liberalii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users