Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Xbox - confuz total

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
bluesky_c3

bluesky_c3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 24.01.2007
Din capul locului aș vrea să subliniez că sunt foarte începător în domeniu, deci fiți blânzi cu mine. Posted Image

Am Xbox Live Gold pe un an, din care a trecut abia o lună. Am cumpărat de pe CDKeys, era WorldWide, dar am setat consola pe US. Asta cred că a fost ce mai mare problemă.

Am început să mă lovesc de probleme cu plăți direct din consolă sau de pe PC, din Microsoft Store. Am încercat să profit de oferta de $1/lună timp de 3 luni pentru Ultimate Game Pass, n-am reușit să fac plata. Astăzi am încercat să cumpăr un addon pentru Forza Horizon 4 și la fel, nu reușesc să fac plata. Problema ar fi că regiunea magazinului nu coincide cu regiunea de unde se face plata.

Dilemele mele ar fi următoarele:

#1. Ar trebui să schimb regiunea pe o țară din Europa, de exempleu UK?
#2. Dacă da, pierd abonamentul Gold Live din care mai am 11 luni? Sau nu se modifică nimic la el?
#3. Dacă fac trecerea la UK, voi putea cumpăra liniștit de acum jocuri, subscriptions, addon-uri din Microsoft Store?
#4. Ar trebui să rămân pe US și să cumpăr jocuri de pe site-uri conexe, dar să mă asigur că sunt Worldwide sau USA?
$5. Există o regiune recomandată pentru noi, pălmașii, dacă tot nu are Microsoft suport pentru România?