Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Service OnePlus în România
Last Updated: Feb 21 2021 19:28, Started by
balenax
, Feb 11 2021 18:16
·
0
#19
Posted 12 February 2021 - 17:40
In majoritatea țărilor din EU asa e. Fiecare lucrător are dreptul la liber, partea de garanție nu include curierat premium.
|
#20
Posted 12 February 2021 - 18:33
Paranoir, on 12 februarie 2021 - 13:04, said:
Si cand trimiti telefonul trebuie trimis cu cutia originala si toate accesoriile? N-am auzit la nimeni sa nu ii poata repara telefonul si sa i-l inlocuiasca cu totul, chiar si in garantie. Pentru siguranta, se poate intreba treaba asta in avans... |
#21
Posted 13 February 2021 - 07:35
zolak, on 12 februarie 2021 - 17:17, said:
Eu am inregistrat cererea de service aseara, azi a fost aprobata si mi-au trimis pe mail eticheta pentru colet. Si acum urmeaza faza frumoasa, nu stiu daca este caracteristic in romanica sau asa lucreaza UPS, dar:
|
#22
Posted 16 February 2021 - 19:30
Daca cineva vrea sa se convinga cum functioneaza service-ul la OnePlus:
Attached Files |
#23
Posted 21 February 2021 - 19:28
UPDATE: Service-ul OnePlus este impecabil.
Tichet deschis joi seara si saptamana urmatoare vineri aveam telefonul reparat in mana (si o zi intarziere trec in contul UPS, putea sa fie si joi). Fara discutii, fara solicitari de a plati ceva. Totul simplu si SUPER. Nu se observa nici cea mai mica zgarietura sau urma cum ca ar fi fost desfacut, desi au schimbat o placa in ea (SUB Board). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users