Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 

Service OnePlus în România

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,023
  • Înscris: 20.06.2005
In majoritatea țărilor din EU asa e. Fiecare lucrător are dreptul la liber, partea de garanție nu include curierat premium.

#20
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006

 Paranoir, on 12 februarie 2021 - 13:04, said:

Si cand trimiti telefonul trebuie trimis cu cutia originala si toate accesoriile?
L-am trimis in cutia lui, pentru protectie, dar fara nici un accesoriu. Aveam inca o cutie separata pregatita, dar nea de la DHL a zis ca nu este nevoie, se descurca el.I-am stresat "pe chat" cu mentiunea sa nu imi piarda cutia ca ii belesc si au reusit sa se conformeze (doar au lipit pea ea un cod pentru gestionare in service). :)
N-am auzit la nimeni sa nu ii poata repara telefonul si sa i-l inlocuiasca cu totul, chiar si in garantie. Pentru siguranta, se poate intreba treaba asta in avans...

#21
nick5roo

nick5roo

    În nebunia telefoniei mobile, oamenii vorbesc singuri pe stradă.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,852
  • Înscris: 27.09.2008

 zolak, on 12 februarie 2021 - 17:17, said:

Eu am inregistrat cererea de service aseara, azi a fost aprobata si mi-au trimis pe mail eticheta pentru colet. Si acum urmeaza faza frumoasa, nu stiu daca este caracteristic in romanica sau asa lucreaza UPS, dar:
  • sun la call center pentru preluare colet, raspuns rapid, e OK.
  • verifica awb-ul, este, ok.
  • programam ridicarea. In we nu se lucreaza, deci numai luni (asa o fi peste tot?, nu stiu). Precizez adresa, telefon, etc. si zice duduia "luni intre 09-16", zic ok dar suna agentul inainte? NU, ca nu are telefon de servici. Deci va trebui sa stau in casa in acest interval, ca daca ies sa-mi iau tigari si vine ala si pleaca, eu raman cu coletul neridicat. Asta m-a deceptionat complet.
Deci luni stau numai in casa si astept onoratul curier UPS care nu are nici macar un telefon de servici. Posted Image
Te sună curierul stai liniștit.

#22
zolak

zolak

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 14.02.2006
Daca cineva vrea sa se convinga cum functioneaza service-ul la OnePlus:
  • inregistrare tichet service pe 11.02 (joi) seara tarziu
  • se aproba reparatia si se trimite eticheta pe mail pentru colet pe 12.02 (vineri). Urmeaza sambata-duminica, nu lucreaza curierul (UPS)
  • luni dimineata la 10 se preia coletul de la mine
  • marti 16.02 dimineata intra in service (Polonia), si este reparat (cred) in aceasi zi. La ora asta se afla la CTC, deci maine (miercuri) foarte probabil va pleca din Polonia, astfel joi sau cel tarziu vineri am telefonul in mana (sper din tot sufletul)

Attached Files



#23
zolak

zolak

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 14.02.2006
UPDATE: Service-ul OnePlus este impecabil.
Tichet deschis joi seara si saptamana urmatoare vineri aveam telefonul reparat in mana (si o zi intarziere trec in contul UPS, putea sa fie si joi). Fara discutii, fara solicitari de a plati ceva.
Totul simplu si SUPER. Nu se observa nici cea mai mica zgarietura sau urma cum ca ar fi fost desfacut, desi au schimbat o placa in ea (SUB Board).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate