Masina noua - batalia japonezelor

#199
Posted 25 February 2021 - 18:15

daca se descarca complet acumulatorul si ramai cu cei 98 CP ai motorului termic pe autostrada , cam naspa situatia
in schimb acumulatorii duc curb weight-ul masinii (CHR) la 1400 kg la care adaugandu-se neispirata cutie CVT duce la comportamentul "sluggish" un sondaj facut un UK a relevat ca pentru aproape 50% din cumparatorii de CHR decizia de cumparare a fost data de aspectul masinii, performantele si practicalitatea fiind chestii mai tehnice si care nu spun prea mult poporeanului The new 2.0-litre hybrid produces 182bhp from its petrol and electric motors thanks to some clever combustion tech. It weighs slightly more than the 1.8 and is still front-wheel drive only, but the extra power is welcome given the C-HR’s game handling. Zero to 62mph takes 8.2 seconds, compared to 11 seconds dead for the smaller engine. Unfortunately the recurring presence of that CVT gearbox means the new unit sounds just as strained under acceleration and puts to bed any thoughts of spirited driving. |
#200
Posted 25 February 2021 - 18:27

Daca și cu parca .....😁,tot diesel+ad blue este cel mai bun hibrid 😁😁😁
Edited by cata, 25 February 2021 - 18:28. |
#201
Posted 25 February 2021 - 20:05

#202
Posted 25 February 2021 - 21:13

sunt englezi iar masina aia Corolla HB e fabricata la ei in tara. si i-au dat nota 6/10 justificat pe aceste drawbacks. si pe altele
iar de la 20.000 km pe an in sus , Diesel e inca cea mai folosita optiune . cu ad blue hybdridul Toyota e buna pentru sofatul pana la mall , dar sa nu fie mai departe de 20 km si nici de urcat vreo panta ca se consuma bateria si nu mai e green masina Edited by LeoT, 25 February 2021 - 21:14. |
#203
Posted 25 February 2021 - 21:55

#206
Posted 26 February 2021 - 08:40

hybdridul Toyota e buna pentru sofatul pana la mall , dar sa nu fie mai departe de 20 km si nici de urcat vreo panta ca se consuma bateria si nu mai e green masina Zi buna tuturor. Attached FilesEdited by cata, 26 February 2021 - 08:42. |
#207
Posted 26 February 2021 - 09:10

Eu iti spun ca nu se intampla niciodata asta. Am fost acum 2 ani pana in Grecia si m-am imprietenit cu hibridul Auris, aveam masina de 7 luni, si iti spun sigur. Acum am cu Aurisul aproape 56k de km si inca sustin ca nu se descarca pe autostrada. Sta cu 2 liniute goale, se incarca si alea daca este panta. Dar ![]() In plus, pt a accelera in timp util pana la o anumita viteza ai nevoie de putere mai mare decat pt a continua deplasarea la acea viteza. Adica dupa acceleratie poti mentine viteza in timp ce incarca bateria daca s-a epuizat pe acceleratie. Pe scurt, teoretic si probabil si practic poti ramane fara plusul de putere al electricului dar situatiile nu doar ca sunt rare dar pe undeva si anormale ![]() Edited by underb, 26 February 2021 - 09:16. |
#208
Posted 26 February 2021 - 12:34

Pe scurt, teoretic si probabil si practic poti ramane fara plusul de putere al electricului dar situatiile nu doar ca sunt rare dar pe undeva si anormale ![]() O Corolla 2.0 HSD sau oricare alta cu termic putin mai potent raportat la masa masinii rezolva si acea posibila teoretica ![]() In rest, A1-le il parcurg lejer cu medie de 140km/h si bateria nu a scazut niciodata sub 4 linii afisate. Si cand voi decide inlocuitorul masinii curente full hibrid va fi minim asa ceva. Attached Files |
#209
Posted 26 February 2021 - 14:08

De la 122 la 180 de cai nu e doar "putin mai potent" ci e mult mai potent. 48% mai potent.
D-aia zic ca motoarele non-turbo nu mai au ce cauta in secolul 21. Iar peste un maxim de 10-15 ani speram sa nu mai fie de niciun fel termice la vanzare. Edited by abac, 26 February 2021 - 14:11. |
|
#211
Posted 27 February 2021 - 12:46

revin cu o rectificare. tot ieri, pe A1 spre Pitesti, o Corolla hybrid break baga tare de tot .. cam 170 km/h , asa .. curios sa vad mai de aproape, bag si eu tare si ... o doamna la volan !
cred ca masina era cea cu motor termic de 2 l , dar nefiind nimic inscriptionat pe exterior nu sunt 100% sigur. Oricum a tinut-o in 170 aia cateva zeci de km deci masina duce Edited by LeoT, 27 February 2021 - 12:47. |
#212
Posted 27 February 2021 - 13:32

Orice cimpanzeu, mascul sau femela, stie sa bage talpa in acceleratie pe autostrada. Asa ca te miri degeaba ca era femeie.
Nesimtitii sunt de ambele sexe. Eu m-as mira sa vad o femeie la Daytona 500 sau in campionatele de Formula 1. Au mai fost, dar sunt raritati absolute, aproape la fel de rare ca unicornii. Si apropo, ce alte motoare cu capacitate cilindrica non termice mai cunosti in industria auto contemporana? Adica de ce ai simtit nevoia sa spui motor termic de 2 litri? Edited by abac, 27 February 2021 - 13:39. |
#213
Posted 27 February 2021 - 14:19

Asa este, confirm si eu. Femeile conduc foarte bine ...in linie dreapta !
Talpa la greu si hai spre 140, 150, 170 la ora ... Mai trist este cind le ai in fata in curbe medii si largi, drumuri virajate, unde poti linistit sa mergi cu 80 sau 90 la ora fara pericol si ele se taraie cu 40-50 la ora,hai sa zic max 60 si mai vezi si stopurile de frana cum se aprind la fiecare 10 secunde asa ... La mort de la passion ![]() |
#214
Posted 27 February 2021 - 15:36

Si apropo, ce alte motoare cu capacitate cilindrica non termice mai cunosti in industria auto contemporana? Adica de ce ai simtit nevoia sa spui motor termic de 2 litri? pai cu ala apirat de 1.8 l nu s-ar fi putut duce asa masina aia dar cum zici si tu, cam ciudata treaba cu motoare aspirate in sec 21. OK inteleg ca s-a ales fiabilitatea in dauna performantelor, desi sa fim seriosi, in lumea civilizata nimeni nu trage de o masina 250.000 km - e ca la televizoare, poti folosi si vezi ce iti trebuie cu unul CRT ,dar pe piata exsta 4K sau 8K Toyota a are o campanie puternica de marketing pentru aceste hibride, plus preturile mai mici fata de concurenta (VAG) - dar totusi mari pentru tehnologia inglobata in aceste masini. Treaba buna este ca vanzarile bune ale Toyota vor mai trage in jos de preturile la VAG .. adica sper ![]() |
#215
Posted 27 February 2021 - 16:41

Lumea nu prea trage de masini dar cine trage (pe taxi de ex) ce crezi ca ia sau a luat? In lumea de care vorbeai tu, evident...
Una din masinile mele e o compacta cu 1.4 aspirat 90cp. V max constructiva 178km/h. O ia relativ usor. Doar n-ai nevoie de 150cp sa atingi 180. Nu s-a ales fiabilitate in dauna performantelor. Nimeni nu ofera performanta gratis si probabil nici fiabilitate gratis desi ei cunosc mai bine decat noi costul si pretul fiabilitatii. Daca masina asta avea performante mai bune plateai mai mult. Daca avea acelelasi performante dintr-un motor mai mic plateai la fel ca acum. Doar nu platesti in functie de capacitatea cilindrica sa te simti furat in vreun fel de faptul ca are 100cp. 100 platesti, 100 ai. Restul banilor se duc pe alte acareturi, nu pe putere si se duc indiferent de motorul termic ales. Alt aspect, ce crezi ca a dus la disparitia aspiratelor in secolul 21? Doar nu e vreo moda sau ceva aparut spontan... Fix conditiile care au fortat aparitia motoarelor turbo de mic litraj sunt indeplinite cu brio de hibridul asta. Si, btw, vezi ca usor-usor au reinceput sa apara aspiratele in 4 cilindri pe hibrid. Vezi Reno de exemplu. Asta pentru ca fix reginul cel mai putin economic al unui aspirat putin mai mare este evitat pe un hibrid. Vorbesc de functionarea motorului in sarcina foarte mica unde cea mai multa benzina e consumata de asigurarea compresiei si invingerea frecarilor si inertiilor interne, nu pe lucrul mecanic produs (adica pe deplasarea masinii). Consumul asta tehnologic mare in raport cu lucrul mecanic produs se evita partial prin dezactivarea unor cilindri dar nu e cea mai buna solutie. Dupa cum am mai spus, atat tehnologia cat si masina au destule hibe sau limitari dar ce zici tu e din start gresit pt ca pleci de la niste premize gresite. Edited by underb, 27 February 2021 - 16:42. |
|
#216
Posted 27 February 2021 - 17:56

1.8 hybrid de pe Toyota e o gluma. Pana si nevasta-mea a zis ca e lesinata masina si ea conduce incet si foarte incet (am testat un CHR). Sa si dau 22-24 mii pe asa ceva... Eu am vreo 15000 km cu auris hibrid si inca peste un milion cu altele, majoritatea 2,0 tdi, 140 cp. Cred ca gresiti, si tu, si doamna. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users