Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina noua - batalia japonezelor
Last Updated: Mar 02 2021 22:35, Started by
razvaldinho
, Feb 11 2021 15:53
·
0
#181
Posted 24 February 2021 - 20:11
#182
Posted 24 February 2021 - 22:20
razvaldinho, on 24 februarie 2021 - 08:26, said:
Pe sosele nationale, da, te inteleg ca in functie de stilul de condus o masina Corolla 1.8 CVT nu se preteaza oricui. Dar totusi de ce afirmi ca nu e ok pentru autostrada? Ai cumva stilul de condus al romanului grabit - acceleratii, frane bruste, crosetat printre benzi, flash-uri de pe banda 2? La un stil de condus legal pe autostrada si o Dacia Logan de 65Cp se descurca onorabil. nici vorba , eu nu am flashuri la masina iar dpdv consum e un indicator in bord care imi da tot timpul note "eco" . aseara pe A1 am trecut pe langa o hibrida din asta , eu aveam 135 si aia cred ca 110 .. sosea libera si uscata . dar ma rog , poate era alta cauza oricum nu prea le vad extra urban asta chiar mi-a atras un pic atentia "de ce merge asa incet ?" Toyota CHR era .. Edited by LeoT, 24 February 2021 - 22:17. |
#183
Posted 24 February 2021 - 22:25
#184
Posted 24 February 2021 - 22:40
ha ! multzam .. la asta nu ma gandisem .
dar CHR ul are car kit pentru telefon .. sigur are |
#185
Posted 25 February 2021 - 01:40
onzaueb, on 24 februarie 2021 - 14:33, said:
Motorul electric e alimentat si trage indiferent de nivelul de incarcare al bateriei. Nu cred ca se ajunge usor in situatia in care bateria e total golita iar motorul electric nu primeste suficient curent sa participe la tractiune. Poate sa mergi in urcare cu efort maxim un numar bun de minute. Dar si in acest caz bateria/motorul electric primeste curent de la generatorul antrenat de motorul cu combustie. Asta cel putin in cazul Toyotelor, alte hibride nu stiu ce comportament au. La un alt model de la alt producator eu am ramas fara baterie pe autostrada la Bulgari. Dupa mers mult cu 150km/h pe autostrada lor valurita, a trebuit sa urc un "deal" si cand am ramas cu 1 linie din baterie, nu am mai putut urca cu mai mult de 141km/h. LeoT, on 24 februarie 2021 - 22:20, said:
asta chiar mi-a atras un pic atentia "de ce merge asa incet ?" Toyota CHR era .. Exemplu concret este sotia mea. Ea scoate pe autostrada consumuri de 3 si ceva, la mine nu exista sub 5. La o naveta de 25 km la acele viteze (100km/h fata de 140) inseamna 7 minute (incluzand minutul extra necesar pentru a realiza parcarea perfecta). Daca eu m-as opri la un magazin sa cumpar paine (pentru ca ajung mai repede decat ea la magazin), ea ajunge inaintea mea acasa. Conteaza? Nu cred. In 5 zile de serviciu ea ramane cu mai multi litri in rezervor. Eu, mai trebuie sa dau si bani pe paine |
#186
Posted 25 February 2021 - 06:58
Mai e un aspect care e cat se poate de individual si care nu ar trebui sa deranjeze la modul general ca il spun.
Cand iei ceva pentru consum bun, vei face in asa fel incat sa ai acel consum bun chiar si cand nu vine natural. Celebrul "make belive". Dar asta are de-a face cu insul de la volan, nu cu masina. |
#187
Posted 25 February 2021 - 09:41
mi20r, on 25 februarie 2021 - 01:40, said:
Nu e chiar asa. Curentul maxim generat de MG1 nu are cum sa fie suficient pentru a alimenta maximul cerut de MG2 (care este mai puternic). Asa ca este plauzibil sa ramai fara baterie daca dai blana la masina cand urci cu viteza multi kilometri (insa la noi nu ai unde). |
#188
Posted 25 February 2021 - 09:47
De la min 2:00
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jNuixuVhc5E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#189
Posted 25 February 2021 - 10:34
basesku, on 24 februarie 2021 - 20:11, said:
21900 cu TVA si cu rabla. E ok? Voi ati primit ceva mai bun? Cred ca e foarte bun pretul pe care l-ai obtinut. Eu am primit pentru Exclusive Sedan oferta de 22484 cu TVA si rabla, vopsea metalizata gri inclusa in pret, livrare din stoc. Daca alegeam alta culoare, livrarea ar fi fost la sfarsitul lunii mai, inceputul lunii iunie. |
#190
Posted 25 February 2021 - 11:16
Cand am dat comanda dealer-ul mi-a spus ca din ce a auzit el valoarea tichetului pentru auto hybrid anul aceasta va fi mai mica de 10000 lei, respectiv 7500 lei. Asta deoarce anul trecut s-au vandut multe autoturisme hibride. Voua ce v-a spus?
|
|
#191
Posted 25 February 2021 - 11:24
Cand un vanzator iti da o informatie menita sa te faca sa grabesti tranzactia, de cele mai mai multe ori e doar o incercare de manipulare.
|
#192
Posted 25 February 2021 - 11:37
razvaldinho, on 25 februarie 2021 - 11:16, said:
Cand am dat comanda dealer-ul mi-a spus ca din ce a auzit el valoarea tichetului pentru auto hybrid anul aceasta va fi mai mica de 10000 lei, respectiv 7500 lei. Asta deoarce anul trecut s-au vandut multe autoturisme hibride. Voua ce v-a spus? https://www.toyota.r...size=fullscreen Avantaj maxim cu 2 extra ecobonusuri* 2.500 RON Extra bonus pentru orice model Toyota Hybrid 1.000 RON Extra bonus pentru emisii CO2 reduse sub 105g/km 6.500 RON Prima de casare Edited by cata, 25 February 2021 - 11:37. |
#193
Posted 25 February 2021 - 11:49
Am dat mail consultantului. In mod normal ar trebui sa am doua tichete aplicabile indiferent de reducerile negociate.
|
#194
Posted 25 February 2021 - 11:59
Daca nu ma insel, oferta asta cu doua ecobonusuri se aplica doar la Prius.
|
#195
Posted 25 February 2021 - 12:17
Am discutat cu dealer-ul. Aici e fraza cheie "...sub rezerva reinitierii, in anul 2021, de catre Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor prin Administratia Fondului pentru Mediu a programului de stimulare a innoirii parcului auto national ("programul Rabla")"
Deci se poate aplica oferta doar dupa ce se publica normele de aplicare pentru programul rabla in acest an si depinde de conditiile impuse de AFM. Teoretic se poate (daca se pastreaza conditiile de anul trecut) si vom discuta aplicarea a doua tichete la momentul respectiv. |
|
#196
Posted 25 February 2021 - 12:31
razvaldinho, on 25 februarie 2021 - 12:17, said:
Deci se poate aplica oferta doar dupa ce se publica normele de aplicare pentru programul rabla in acest an si depinde de conditiile impuse de AFM. Teoretic se poate (daca se pastreaza conditiile de anul trecut) si vom discuta aplicarea a doua tichete la momentul respectiv. Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2020-2024 Edited by cata, 25 February 2021 - 12:36. |
#197
Posted 25 February 2021 - 14:40
cata, on 25 februarie 2021 - 09:41, said:
Despre ce hibrid vorbesti? Cu cat am viteza mai mare, cu atat termicul incarca acumulatorii. Eu golesc acumulatorii daca merg numai electric, de obicei sub 30km/h. |
#198
Posted 25 February 2021 - 14:50
mi20r, on 25 februarie 2021 - 14:40, said:
De aceea spuneam ca accelerarea sustinuta foarte mult timp la viteze mari este singura situatie in care ar fi posibil sa se descarce foarte mult bateria, astfel incat sa nu mai beneficiezi pentru o anumita perioada de asistenta electricului. Situatie mult improbabila pe drumurile de la noi (nu avem autostrazi care sa treaca peste multi). Acum am cu Aurisul aproape 56k de km si inca sustin ca nu se descarca pe autostrada. Sta cu 2 liniute goale, se incarca si alea daca este panta. Edited by cata, 25 February 2021 - 14:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users