Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina noua - batalia japonezelor
#164
Posted 22 February 2021 - 08:42
Am avut doua Ford-uri Focus. Primul luat de nou, hatchback cu motor 1.6 benzina aspirat. L-am dat pe la 75000km fara nicio problema tehnica. Mi-a placut cum se conducea in primul rand. Fiind si mai tanar atunci, uneori ieseam la drum doar pentru placerea de a conduce. Nu mi-a placut consumul si antifonarea. La masina actuala, break, 1.6tdci imi place consumul, nu-mi place cum se comporta pe viraje (e mai inalta suspensia si are comportament de barca), nu-mi mai place aspectul , nu-mi place cutia ca are 5 rapoarte, nu-mi place ca nu are macar bluetooth audio (acum avand si tel Apple nu mai pot asculta muzica nici macar pe mufa Aux), nu-mi mai place fiabilitatea (fiind masina SH cu un numar mare de km in ultimul an am schimbat destule pe ea), nu-mi place cum bat farurile noaptea (halogene chioare), nu-mi place antiofonarea la >110km/h.
Desi am apreciat mult timp servodirecta hidraulica de la Ford pentru ca e mai precisa, cred ca e timpul acum pentru o servodirectie electrica. O buna perioada de timp am inclinat catre Ford Focus Mk4 ca urmatoarea masina si chiar l-am convins pe fratele meu sa-si cumpere dar uite totusi ca am ajuns la japoneze pana la urma Edited by razvaldinho, 22 February 2021 - 08:47. |
#165
Posted 23 February 2021 - 14:33
#166
Posted 23 February 2021 - 14:42
12 secunde suta e un pic multut daca ma intrebi pe mine.
|
#167
Posted 23 February 2021 - 15:19
#168
Posted 23 February 2021 - 16:04
Cel mai periculos si brutal mod de accelerare, evident.
Scuze, 11 secunde. Tot mult. toyota.jpg 163.82K 52 downloads Edited by abac, 23 February 2021 - 16:05. |
#169
Posted 23 February 2021 - 16:13
tandrei99, on 23 februarie 2021 - 14:33, said:
Fata de pretul de lista (nu cel afisat prin Campania Toyota Romania) cat e procentul de reducere? abac, on 23 februarie 2021 - 16:04, said:
Recunosc, nu este un timp de laudat, dar sa stii ca "real life" acceleratia este chiar ok. Si mai este un aspect aici, care se aplica la plecarea de pe loc. La o masina non-hibrid, automata cu un timp similar la plecarea de pe loc, timpul pana la 100km/h se masoara din momentul in care masina incepe sa se miste si nu ia in considerare timpul de reactie al masinii de la apasarea pe pedala, pana cand motorul se tureaza si masina se misca. La Corolla, la apasarea pe acceleratie, masina e pusa in miscare imediat de motorul electric pana cand acesta e ajutat de motorul termic. Chiar mi-a lasat o impresie buna la demaraje pana la 80km/h. Problema e la reprizele 80-120km/h unde trebuie sa gandesti mai bine o depasire. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dyUyuAuKEUM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by razvaldinho, 23 February 2021 - 16:16. |
#170
Posted 23 February 2021 - 22:18
Mie mi-au facut o oferta de 21900 pentru "Exclusive" si 19200 pentru "Dynamic". Vineri ar trebui sa dau avansul de 10%, livrare tot prin mai. Voi ce oferte ati primit?
|
#171
Posted 23 February 2021 - 23:40
abac, on 23 februarie 2021 - 16:04, said: si 142 Nm .. mda . de aia nu prea le vad pe extraurban , sosele / autostrada .. si eu chiar merg pe astea cate 4000 km lunar in schimb in orase e plin de acest 1.8 aspirat si hibrid montat pe chestia aia ciudata CHR .. sau CRH .. cu 142 Nm urci cam greu pasul Bran .. sau Predeal .. sau Bratocea |
#172
Posted 24 February 2021 - 07:28
Urci de fapt turat, nu greu. Asta la o masina clasica (aici ai si motorul electric).
Calul e cal si face fix acelasi lucru mecanic doar ca daca ai cuplu mare jos ai ceva cai si jos. Daca ai cuplul mic, ii ai doar sus si trebuie sa ii cauti acolo. In rest masina se catara bine. Nu pe serpentine e problema ca la viteze mai mici participa hotarat si motorul electric. Ma gandesc ca nu rupi serpentinele cu 100+ kmph... Edited by underb, 24 February 2021 - 07:29. |
|
#173
Posted 24 February 2021 - 08:26
LeoT, on 23 februarie 2021 - 23:40, said: si 142 Nm .. mda . de aia nu prea le vad pe extraurban , sosele / autostrada .. si eu chiar merg pe astea cate 4000 km lunar Pe sosele nationale, da, te inteleg ca in functie de stilul de condus o masina Corolla 1.8 CVT nu se preteaza oricui. Dar totusi de ce afirmi ca nu e ok pentru autostrada? Ai cumva stilul de condus al romanului grabit - acceleratii, frane bruste, crosetat printre benzi, flash-uri de pe banda 2? La un stil de condus legal pe autostrada si o Dacia Logan de 65Cp se descurca onorabil. |
#174
Posted 24 February 2021 - 09:34
LeoT, on 23 februarie 2021 - 23:40, said:
cu 142 Nm urci cam greu pasul Bran .. sau Predeal .. sau Bratocea Acolo se simte ca pestele in apa. underb, on 24 februarie 2021 - 07:28, said:
In rest masina se catara bine. Nu pe serpentine e problema ca la viteze mai mici participa hotarat si motorul electric. Ma gandesc ca nu rupi serpentinele cu 100+ kmph... |
#175
Posted 24 February 2021 - 10:45
basesku, on 23 februarie 2021 - 22:18, said:
Mie mi-au facut o oferta de 21900 pentru "Exclusive" si 19200 pentru "Dynamic". Vineri ar trebui sa dau avansul de 10%, livrare tot prin mai. Voi ce oferte ati primit? 21900 fara TVA sau cu TVA si rabla? De la cine ai primit oferta? razvaldinho, on 23 februarie 2021 - 16:13, said:
Fata de pretul de lista (nu cel afisat prin Campania Toyota Romania) cat e procentul de reducere? 12% fata de pretul de 27733 Euro. Edited by tandrei99, 24 February 2021 - 10:46. |
#176
Posted 24 February 2021 - 12:38
underb, on 24 februarie 2021 - 07:28, said:
Calul e cal si face fix acelasi lucru mecanic doar ca daca ai cuplu mare jos ai ceva cai si jos. Daca ai cuplul mic, ii ai doar sus si trebuie sa ii cauti acolo. In loc sa te uiti la cai mai bine te uiti la curba de cuplu, planeitatea ei si valoarea lui. Motorul electric de la hibrid teoretic te ajuta pe urcare, daca mai ai energie in baterii. Daca nu, nasol. Ramai cu un motor pe benzina eficient dar anemic care trage dupa el tabla + baterii. Nu o sa ramai cu masina pe loc la deal, poti sa faci fara probleme Transfagarasan sau Transalpina. |
#177
Posted 24 February 2021 - 12:43
Insa ai bunatate de e-CVT, care stie sa demultiplice turatia / mutiplice cuplul foarte eficient. Dar cu feeling de scuter si de banda elastica. Eu inca nu inteleg cu cineva se poate obisnui cu feelingul asta, probabil ca sunt prea batran. Si asta desi am si scuter
|
|
#178
Posted 24 February 2021 - 13:00
danX, on 24 februarie 2021 - 12:38, said:
Motorul electric de la hibrid teoretic te ajuta pe urcare, daca mai ai energie in baterii. Daca nu, nasol. Ramai cu un motor pe benzina eficient dar anemic care trage dupa el tabla + baterii. Nu o sa ramai cu masina pe loc la deal, poti sa faci fara probleme Transfagarasan sau Transalpina. Attached FilesEdited by cata, 24 February 2021 - 13:01. |
#179
Posted 24 February 2021 - 14:11
danX, on 24 februarie 2021 - 12:38, said: nu e chiar asa. Ca poti sa ai puterea foarte sus si sa nu reusesti sa ajungi vreodata acolo ca n-ai destule trepte in cutie. In loc sa te uiti la cai mai bine te uiti la curba de cuplu, planeitatea ei si valoarea lui. Motorul electric de la hibrid teoretic te ajuta pe urcare, daca mai ai energie in baterii. Daca nu, nasol. Ramai cu un motor pe benzina eficient dar anemic care trage dupa el tabla + baterii. Nu o sa ramai cu masina pe loc la deal, poti sa faci fara probleme Transfagarasan sau Transalpina. Dupa cum ziceam, masina nu e perfecta. Ba chiar are niste deficiente care cel putin in cazul meu o fac indezirabila. Dar tractiunea la viteze mai mici nu e o problema. Ba din contra. Vb de versiunea cu 1.8. |
#180
Posted 24 February 2021 - 14:33
danX, on 24 februarie 2021 - 12:38, said:
nu e chiar asa. Ca poti sa ai puterea foarte sus si sa nu reusesti sa ajungi vreodata acolo ca n-ai destule trepte in cutie. In loc sa te uiti la cai mai bine te uiti la curba de cuplu, planeitatea ei si valoarea lui. Motorul electric de la hibrid teoretic te ajuta pe urcare, daca mai ai energie in baterii. Daca nu, nasol. Ramai cu un motor pe benzina eficient dar anemic care trage dupa el tabla + baterii. Nu o sa ramai cu masina pe loc la deal, poti sa faci fara probleme Transfagarasan sau Transalpina. Motorul electric e alimentat si trage indiferent de nivelul de incarcare al bateriei. Nu cred ca se ajunge usor in situatia in care bateria e total golita iar motorul electric nu primeste suficient curent sa participe la tractiune. Poate sa mergi in urcare cu efort maxim un numar bun de minute. Dar si in acest caz bateria/motorul electric primeste curent de la generatorul antrenat de motorul cu combustie. Asta cel putin in cazul Toyotelor, alte hibride nu stiu ce comportament au. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users