![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Ioniq 5

#73
Posted 26 February 2021 - 19:05

#74
Posted 26 February 2021 - 19:19

Kona pret de lista e 42k (excludem pe cel cu bateria mica). Presupunand aceleasi reduceri pentru Romania... da pe la 30-31k ar incepe Ioniq 5. Doar ca eu nu mi-as luat bateria mica la el... Acolo e intrebarea cat o sa fie RWD cu 72kwh. Macar RWD, pe buget... ![]() Modelul RWD cu 72kwh ma intereseaza si pe mine (bateria de 58kwh este prea mica), dar sa aiba toate optionale valabile dar fara panou solar ![]() Eu sper la 36K pret final! |
#75
Posted 26 February 2021 - 20:16

Modelul RWD cu 72kwh ma intereseaza si pe mine (bateria de 58kwh este prea mica), dar sa aiba toate optionale valabile dar fara panou solar ![]() Eu sper la 36K pret final! Esti optimist: baterie mai mare cu aprox 15%, spatiu (mult) mai mare, tehnologie incarcare ultra-rapida 800V disponibila momentan pe masini de peste 100k, „Vehicle-to-Load” (V2L) etc...si diferenta de pret sa fie 5000 de euro fata de Kona Luxury...instantaneu as cumpara-o. Pe evdatabase pretul e pe la 59.000 de euro fata de Kona care e pana in 42.000 de euro. Ar rezulta o diferenta de 17.000 de euro...hai cu ceva noroc si reduceri poate ramane un 15.000 de euro diferenta. Orice reducere suplimentara o vad un bonus... Posibil varianta de 58kwh sa fie cu 4-5000k mai mult decat Kona. https://ev-database....IQ-5-Project-45 https://ev-database....Electric-64-kWh Ca si comparatie un BMW IX3 cu baterie de 74kwh sare de 66.000 de euro https://ev-database....ar/1136/BMW-iX3 Edited by raven75, 26 February 2021 - 20:19. |
#76
Posted 27 February 2021 - 06:22

Esti optimist: baterie mai mare cu aprox 15%, spatiu (mult) mai mare, tehnologie incarcare ultra-rapida 800V disponibila momentan pe masini de peste 100k, „Vehicle-to-Load” (V2L) etc...si diferenta de pret sa fie 5000 de euro fata de Kona Luxury...instantaneu as cumpara-o. Pe evdatabase pretul e pe la 59.000 de euro fata de Kona care e pana in 42.000 de euro. Ar rezulta o diferenta de 17.000 de euro...hai cu ceva noroc si reduceri poate ramane un 15.000 de euro diferenta. Orice reducere suplimentara o vad un bonus... Posibil varianta de 58kwh sa fie cu 4-5000k mai mult decat Kona. https://ev-database....IQ-5-Project-45 https://ev-database....Electric-64-kWh Ca si comparatie un BMW IX3 cu baterie de 74kwh sare de 66.000 de euro https://ev-database....ar/1136/BMW-iX3 |
#77
Posted 27 February 2021 - 06:39

Pretul aproximat de mine este pe baza pretului cerut in Uk 45k pounds (aici am inteles ca include si reducere oferita de stat) si pretul din Norvegia care este de 48K pentru rezervare. Nu vad cum poate sa ceara 59K cand Enyaq iv 80 este 54k cu toate optionale, pana si Mercedes eqa modeul de baza este 49K cu un pachet premium plus inca 13K. Astea sunt preturile de pe site in momentul acesta, nu aproximari! |
#78
Posted 27 February 2021 - 07:32

Uk 45k pounds+3k oferta de la stat = 48000 pounds = 55.300 euro-10.500 statul roman = 44.800 euro - 31250 (Kona)= 13.550 euro diferenta. Sa dea Burebista sa fie cum spui tu...voi fi primul sa fac rezervare. Va fi Kona killer, pentru 5000 de euro primesti multe in plus. Edited by raven75, 27 February 2021 - 07:37. |
#79
Posted 27 February 2021 - 08:57

Uk 45k pounds+3k oferta de la stat = 48000 pounds = 55.300 euro-10.500 statul roman = 44.800 euro - 31250 (Kona)= 13.550 euro diferenta. Sa dea Burebista sa fie cum spui tu...voi fi primul sa fac rezervare. Va fi Kona killer, pentru 5000 de euro primesti multe in plus. Vei fi al doilea! ![]() Calculul tau este corect, dar sa nu uitam ca este pentru modelul AWD. Eu vrea RWD si fara panou solar. Mai scade din Kona, daca scade Kona, varianta Luxury la 27-28K eu zic ca o sa mearga. La ce ofera varianta luxury daca pun un pret de 27K o sa fie bomba! |
#80
Posted 27 February 2021 - 12:18

Iata unele din avantajele lui Ioniq in fata concurentei, unele fiind cu adevarat peste ceea ce ofera chiar si Tesla.
https://insideevs.co...slas-dont-have/ Cat de penibil arata acum fata de aceste adevarate avantaje, articolul publicitar a lui Adrian Mitrea care cauta sa scoata ID3 ca o masina deosebita de concurenta ! |
#81
Posted 27 February 2021 - 12:41

Eu vrea RWD si fara panou solar. Și eu vreau fără panou solar. As prefera cu reactor nuclear ![]() Glumesc. Adevărul e ca Ioniq asta e prima mașina electrica la care m-aș gândi serios, dacă nu dau gherle la materiale si asamblare. Și evident și la preț. |
#82
Posted 27 February 2021 - 13:09

#83
Posted 27 February 2021 - 14:23

In cazul meu ar fi trei criterii. Bateria (capacitatea) , viteza de încărcare și prețul. Ioniq ar putea sa le respecte pe ultimile doua, iar primul e cam la limita. Tesla3 nu-l respecta pe al doilea și PT MINE e suficient ca să fie un no-go.
In plus Tesla 3 nu m-a dat pe spate nici la alte aspecte. Pe hârtie pare interesanta (dpdv specificații) însă luata la pipăit e cam aproximativa pentru prețul cerut. Însă n-am chef de întrat în polemici inutile și de fanboisme, în general cine comentează ceva de Tesla e umplut de spume ![]() Asa e însă, trebuie văzut și pipăit in realitate, aici sunt 100% de acord. Edited by KiloW, 27 February 2021 - 14:26. |
|
#84
Posted 27 February 2021 - 15:19

Cand vorbim de viteza de incar are trebuie sa vorbim si despre eficiență si curbe de încărcare. Eu vad asa: viteza de incarcare= km adaugati/ timp. Nu crede ca daca încarci cu 800V față de 400V ca la Tesla iti adauga de 2 ori mai mulți km in aceeasi unitate de timp. Ps: din toate fast-chargerele disponibile, câte sunt pe 800V? Ionică ăsta știe sa incarce si pe 400V? Edited by inuendo0, 27 February 2021 - 15:21. |
#85
Posted 27 February 2021 - 15:27

Am citit undeva că-i compatibil cu rețeaua Ionity. Dunno, vreau să-l vad întâi pe viu
![]() Sunt curios și câte cuie în baterie înseamnă o încărcare la 300kw. Nici aia la 100 nu-i neapărat sănătoasă și nu-i recomandata zilnic. Sunt încă multe detalii necunoscute care ar putea fi determinante. Edited by KiloW, 27 February 2021 - 15:28. |
#86
Posted 27 February 2021 - 19:16

#87
Posted 27 February 2021 - 20:04

Nu e vorba că gata înseamnă că a apărut adevăratul Tesla killer. Dar spre deosebire de alte electrice care sunt doar copii palide ale Model 3 sau Y, dar care nu sunt nici pe aproape de acestea, Ioniq 5 măcar încearcă să pluseze la alte capitole. Dar vorba ta, întâi să așteptăm și să vedem impresiile de la clienți și review-eri Edited by Ford4, 27 February 2021 - 20:06. |
#88
Posted 28 February 2021 - 19:35

Ce puteti face cu Ioniq 5?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/33qjeTyBswM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In Ro ar mai fi o treaba sa incarci la Penny sau Lidl gratis si sa tragi un cablu in casa din garaj. ![]() |
#89
Posted 01 March 2021 - 18:57

La-ncărcat cu electroni…
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AUHQYkqJ5r8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau poate vreți o prezentare nemțească… [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UYEr2oPP2N4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Detalii tehnice… [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ddACMcLyAfY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Interiorul în varianta pe negru: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9tBbh86U-GQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] O altă prezentare pe larg: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5rnvzLmT4-w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#90
Posted 02 March 2021 - 08:58

Ediția specială de lansare a SUV-ului compact Hyundai Ioniq 5 a fost epuizată în mai puțin de 24 de ore. Producătorul a anunțat că a primit circa 9.000 de solicitări de rezervare, în timp ce doar 3.000 de unități au fost disponibile.
Mai mult decât atât, producătorul asiatic susține că, în mai puțin de o săptămână, peste 236.000 de europeni și-au manifestat interesul de a cumpăra un exemplar Ioniq 5. Livrările noului SUV electric vor începe în Europa în al doilea trimestru al acestui an. Edited by cata, 02 March 2021 - 08:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users