Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

ARO inca disponibil

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#91
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,859
  • Înscris: 30.11.2017
Evident ca sunt nepotrivite comparatiile. E ca si cand ai compara mancarea facuta de tine ca incepator in sufragerie la tine cu mancarea de la un restaurant din Paris. Faptul ca aia asambleaza si cere oricat e treaba lor, cat sa ceara 500 ron pret de fer vechi? Sa ceara 2000 de euro? Pai 2000 euro sunt alea de 20 de ani cu 1 milion de km care se rup pe drum. Oricum cei mai multi care vor aro il iau destul de bun de prin armata cu km putini. Care i fan impatimit are bani multi si vrea chiar nou il ia din cz si ala mai are si un nisan si o toiota si o scoda

#92
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

View Posttytysor, on 06 februarie 2021 - 16:42, said:

de ce trebuia pus la punct, sudat, modificat si ce mai spuneti dv. un produs nou, platrit cu bani grei si abia iesit din fabrica?
de calitate romaneasca, fi sigur ca daca-l faceau japonezii era ok

View PostDellegeanu, on 06 februarie 2021 - 16:56, said:

Găsisem  pe You tube  un video cu un roman care făcuse dintr-un Aro un mini monster truck , intra cu el prin ape adânci, noroi și se descurca destul de bine.
tot pe youtube sunt niste baieti care au ajuns cu ARO aranjat de ei in Siberia si Mongolia

View PostDellegeanu, on 06 februarie 2021 - 18:42, said:

http://www.masini.ro...suv-2002_0.jpeg
Întrebare pentru cunoscători.
La roata din față la acest Aro, ce este piesa accea cu formă conică aflată în centrul jantei si de ce este ieșită în exterior atât de mult?
Dacă poza încalcă o regulă a grupului, rog adminul să o șteargă cu scuzele de rigoare!
de acolo se cupla tractiunea fata, era manual

View Postcipri2bau, on 06 februarie 2021 - 22:01, said:

Desi ar fi fost rele se pare ca dubele si camionetele TV evident cu motor Aro s au produs si in Italia si Portugalia sub niste nume asemanatoare
in Portugalia s-a produs ARO sub numele Portaro

#93
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,630
  • Înscris: 28.11.2001

View Postcipri2bau, on 07 februarie 2021 - 01:53, said:

Evident ca sunt nepotrivite comparatiile. E ca si cand ai compara mancarea facuta de tine ca incepator in sufragerie la tine cu mancarea de la un restaurant din Paris. Faptul ca aia asambleaza si cere oricat e treaba lor, cat sa ceara 500 ron pret de fer vechi? Sa ceara 2000 de euro? Pai 2000 euro sunt alea de 20 de ani cu 1 milion de km care se rup pe drum. Oricum cei mai multi care vor aro il iau destul de bun de prin armata cu km putini. Care i fan impatimit are bani multi si vrea chiar nou il ia din cz si ala mai are si un nisan si o toiota si o scoda

Tu nici acum nu ai inteles ca stirea este un fake ? ... fake care de mai bine de 10 ani tot apare o dat la cateva luni in media. Chiar pe acest forum mai sunt cateva topice cu acelasi subiect (aro nou disponibil ... etc).


Dar tu la Paris ai fost? Sau discutam clisee.... daca ai fost si ti ai permis sa mananci in restaurante in care mancarea sa fie mai buna fata de ceea ce gatesti acasa ai tot respectul meu.


View Postdan210, on 07 februarie 2021 - 02:44, said:

....

tot pe youtube sunt niste baieti care au ajuns cu ARO aranjat de ei in Siberia si Mongolia
....

Iar acum traverseaza america (ambele continente ... de la sud la nord)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/npY0zYN4Y2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#94
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,152
  • Înscris: 27.07.2006
Attached File  IMG-20200829-WA0021.jpg   392.41K   89 downloads

Vara trecuta, Strategica. Cel bej arata impecabil.

#95
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,859
  • Înscris: 30.11.2017
De lce au produs si folosit in tarile capitaliste produse din tarilae comuniste?

Probabil ca erau bune, ca nu erau nebuni sa cheltuie cu ceva rau.

Acuma evident ca nu pot fi prea bune ca au trecut anii tehnica a evoluat, nu mai e bun nici Opel kadett din 88 sau Audi quatro din 90 sau BMW m3 din 86 acuma, sau pentium 4, acuma e altfel alte chestii. Putem zice ca nici Ferrari testarosa din anii 80 sau 90 nu ar fi bun acuma, asa cum nu avem ce face cu o nvidia geforce 7950 gtx din 2006 sau cu un comodore 64 din 85

Deci la masini vremea trece, asa si la aro si la toate. Faptul ca inca mai merg ca asa si un 486 mai merge, nu inseamna ca trebuie comparat cu produsele noi.

Dar la vremea lor au fost f bune aro, asa ca si comodore 64, 486, opel kadett, nu degeaba avea si armata si militia militara si ceausescu. Daca nu erau bune ceausescu isi lua un Mercedes ca ala din coreea de nord sau cum au astia acum

#96
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,630
  • Înscris: 28.11.2001
Sezi bland ca in flota auto prezidentiala (adica pentru uzul lui Ceausescu) exista si alte masini (inclusiv Mercedes), nu doar cele de productie indigena (care oricum nu erau produse de serie). Faptul ca circuola preponderent cu Aro si Dacia - era pe criteriu de propaganda nu ca nu ar fi existat alternativa.

Aro (si nu doar el, ci si alte auto produse in tari comuniste) au fost comercializate si in tari capitaliste, dar in afara de pret scazut (performanta economica a sistemelor centralizate impunea vanzarea pe valuta la pret sub costul de productie) nu prea aveau alte avantaje.  Majoritatea cumparatorilor de asa ceva nu au mai repetat experienta .... adica achizitia unei masini "comuniste" cam era teapa.

Pe vremea aceea optiunile de achizitie a unui autoturism erau extrem de ridicate, si oricum nu era de ajuns sa ai bani (care raportat la venituri era enorm de mult, o simpla Dacia costa cam cat un apartament de 3 camerem) era necesar si "dosar", in plus Aro se bucura de popularitate datorita capacitatii de a fi folosit pe post de utilitara (preferata ciobanilor si a zarzavagiilor) si in plus era cam singurul turism cu motorizare diesel .... era o practica curenta sa cumperi Aro cu motor benzina si sa-i schimbi imediat motorul cu unul diesel, recuperai "investitia" din consum si mai ales accesibilitate a carburantului (benzina se dadea pe ratie, motorina gaseai pe piata neagra de la camionagii, tractoristi, etc).

#97
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,859
  • Înscris: 30.11.2017
Deci lafel de bun ca si pentium 4 la vremea lui.

Daca nu exista deloc cum se deplasau oamenii?

#98
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

View PostKarhu, on 06 februarie 2021 - 11:35, said:

Totuși, in afara de entuziaștii off road,  Posted Image
nici aia nu exista

#99
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
E la un preț peste Duster. Nu are nici o șansã.

#100
petru_

petru_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 02.02.2006

View Postmcd2020, on 06 februarie 2021 - 14:50, said:

Se licita si la Bmw-uri putine,dar se licita.Cine avea oua risca sa aiba si altceva decit Dacia si Aro.Taica-meu,cu riscul sa ma repet,avea Buick acum 51 de ani,si apoi peste ani Octavia,Rekord 1,9E,si apoi Heckflosse(MB).Deci se putea,cu grija,dar se putea.La 6 ani bagam in garaj cu spatele Rekord din 69,de-o varsta cu mine,garaj demontabil stas,ramineau 15cm pe parte fata de garaj,
Nu conta cate oua aveai pe vremea aia, ci cate grade.
Toate celelalte sunt povesti de securisti batrani care se dau mielusei. Cunosc si eu destui si ma abtin sa-mi exprim aici sentimentele fata de ei. Or fi fost si exceptii, eu nu stiu niciuna.

#101
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Dacă ar vinde ăia câte un ARO

#102
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Hei, or inventat cripto-moneda Bitcoyn, din nimic.
Lada Niva se vinde încă în Europa, egal cât de urâtă o făcut-o Renault.

#103
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postxymzar, on 06 februarie 2021 - 12:11, said:

Tot aud chestia asta "branduri de mare succes" dar care era marele succes?
Da stiu ca a fost o conspiratie sa ingroape exceptionala industrie romaneasca.
In cazul ARO a fost un cartel Toyota-Nissan-Volvo-Mercedes-Land Rover sa distruga concurenta. Posted Image
N-o fo' nici un cartel, o fo' doar o gashka formata din Gheorghe, Vasile si Ion.

#104
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
Se mai mira lumea ca ar cumpara cineva ARO nou.. si ca e scump..
Bine ca exista cerere pentru G klasse, cu o caroserie similara ca design, cu tehnologie actualizata. Unul nou sare bine de 100000 de euro, si se intinde pana la 250000 E. ARO parca e ceva mai rotunjit totusi.

#105
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
Nu poti compara nici in gluma Aro cu G-klasse.....

#106
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,773
  • Înscris: 29.08.2006

View PostTarzy, on 07 februarie 2021 - 07:28, said:

...
Iar acum traverseaza america (ambele continente ... de la sud la nord)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/npY0zYN4Y2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Aro ala de traverseaza America, e Aro doar cu numele...motor Mercedes...
Cand a traversat Siberia/Mongolia a fost aproape de original, au avut baietii niste peripetii deosebite pe acolo. Cumva aventura traversarii SIberiei/Mongoliei mi s-a parut originala, interesanta, la un pas de inconstienta, aventura adevarata ... "Aventura" asta cu America este deja prea planificata, prea "comerciala"...dar retineti, Aro ala...nu e Aro ;-)

#107
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004

View Postmcd2020, on 21 februarie 2021 - 20:51, said:

Nu poti compara nici in gluma Aro cu G-klasse.....

Nicedecum, dar amandoua au avut inceputuri utilitare, ulterior nemtoaica capatand un statut de fashion statement si alte cele prin tari rusofone.

G Klasse Professional sunt faine, avand un aspect mai spartan, dar sunt imposibil de cumparat la preturi mai normale, un fel de Land Cruiser 78 al ui MB.

#108
mcd2020

mcd2020

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,957
  • Înscris: 02.05.2020
g e mult peste decat acea Toyota,parerea mea..E o masina cu aspectul masinii de armata din care provine,dar interior de mare rafinament tehnic,cu solutii constructive de top,si fiabilitate de top.De aia zic ca nu are nimic in comun cu Aro.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate