Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ARO inca disponibil
Last Updated: Mar 02 2021 22:41, Started by
dragosh82
, Feb 06 2021 10:38
·
0
#91
Posted 07 February 2021 - 01:53
Evident ca sunt nepotrivite comparatiile. E ca si cand ai compara mancarea facuta de tine ca incepator in sufragerie la tine cu mancarea de la un restaurant din Paris. Faptul ca aia asambleaza si cere oricat e treaba lor, cat sa ceara 500 ron pret de fer vechi? Sa ceara 2000 de euro? Pai 2000 euro sunt alea de 20 de ani cu 1 milion de km care se rup pe drum. Oricum cei mai multi care vor aro il iau destul de bun de prin armata cu km putini. Care i fan impatimit are bani multi si vrea chiar nou il ia din cz si ala mai are si un nisan si o toiota si o scoda
|
#92
Posted 07 February 2021 - 02:44
tytysor, on 06 februarie 2021 - 16:42, said:
de ce trebuia pus la punct, sudat, modificat si ce mai spuneti dv. un produs nou, platrit cu bani grei si abia iesit din fabrica? Dellegeanu, on 06 februarie 2021 - 16:56, said:
Găsisem pe You tube un video cu un roman care făcuse dintr-un Aro un mini monster truck , intra cu el prin ape adânci, noroi și se descurca destul de bine. Dellegeanu, on 06 februarie 2021 - 18:42, said:
http://www.masini.ro...suv-2002_0.jpeg Întrebare pentru cunoscători. La roata din față la acest Aro, ce este piesa accea cu formă conică aflată în centrul jantei si de ce este ieșită în exterior atât de mult? Dacă poza încalcă o regulă a grupului, rog adminul să o șteargă cu scuzele de rigoare! cipri2bau, on 06 februarie 2021 - 22:01, said:
Desi ar fi fost rele se pare ca dubele si camionetele TV evident cu motor Aro s au produs si in Italia si Portugalia sub niste nume asemanatoare |
#93
Posted 07 February 2021 - 07:28
cipri2bau, on 07 februarie 2021 - 01:53, said:
Evident ca sunt nepotrivite comparatiile. E ca si cand ai compara mancarea facuta de tine ca incepator in sufragerie la tine cu mancarea de la un restaurant din Paris. Faptul ca aia asambleaza si cere oricat e treaba lor, cat sa ceara 500 ron pret de fer vechi? Sa ceara 2000 de euro? Pai 2000 euro sunt alea de 20 de ani cu 1 milion de km care se rup pe drum. Oricum cei mai multi care vor aro il iau destul de bun de prin armata cu km putini. Care i fan impatimit are bani multi si vrea chiar nou il ia din cz si ala mai are si un nisan si o toiota si o scoda Tu nici acum nu ai inteles ca stirea este un fake ? ... fake care de mai bine de 10 ani tot apare o dat la cateva luni in media. Chiar pe acest forum mai sunt cateva topice cu acelasi subiect (aro nou disponibil ... etc). Dar tu la Paris ai fost? Sau discutam clisee.... daca ai fost si ti ai permis sa mananci in restaurante in care mancarea sa fie mai buna fata de ceea ce gatesti acasa ai tot respectul meu. dan210, on 07 februarie 2021 - 02:44, said:
.... tot pe youtube sunt niste baieti care au ajuns cu ARO aranjat de ei in Siberia si Mongolia .... Iar acum traverseaza america (ambele continente ... de la sud la nord) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/npY0zYN4Y2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#94
Posted 07 February 2021 - 07:28
#95
Posted 07 February 2021 - 12:52
De lce au produs si folosit in tarile capitaliste produse din tarilae comuniste?
Probabil ca erau bune, ca nu erau nebuni sa cheltuie cu ceva rau. Acuma evident ca nu pot fi prea bune ca au trecut anii tehnica a evoluat, nu mai e bun nici Opel kadett din 88 sau Audi quatro din 90 sau BMW m3 din 86 acuma, sau pentium 4, acuma e altfel alte chestii. Putem zice ca nici Ferrari testarosa din anii 80 sau 90 nu ar fi bun acuma, asa cum nu avem ce face cu o nvidia geforce 7950 gtx din 2006 sau cu un comodore 64 din 85 Deci la masini vremea trece, asa si la aro si la toate. Faptul ca inca mai merg ca asa si un 486 mai merge, nu inseamna ca trebuie comparat cu produsele noi. Dar la vremea lor au fost f bune aro, asa ca si comodore 64, 486, opel kadett, nu degeaba avea si armata si militia militara si ceausescu. Daca nu erau bune ceausescu isi lua un Mercedes ca ala din coreea de nord sau cum au astia acum |
#96
Posted 07 February 2021 - 14:27
Sezi bland ca in flota auto prezidentiala (adica pentru uzul lui Ceausescu) exista si alte masini (inclusiv Mercedes), nu doar cele de productie indigena (care oricum nu erau produse de serie). Faptul ca circuola preponderent cu Aro si Dacia - era pe criteriu de propaganda nu ca nu ar fi existat alternativa.
Aro (si nu doar el, ci si alte auto produse in tari comuniste) au fost comercializate si in tari capitaliste, dar in afara de pret scazut (performanta economica a sistemelor centralizate impunea vanzarea pe valuta la pret sub costul de productie) nu prea aveau alte avantaje. Majoritatea cumparatorilor de asa ceva nu au mai repetat experienta .... adica achizitia unei masini "comuniste" cam era teapa. Pe vremea aceea optiunile de achizitie a unui autoturism erau extrem de ridicate, si oricum nu era de ajuns sa ai bani (care raportat la venituri era enorm de mult, o simpla Dacia costa cam cat un apartament de 3 camerem) era necesar si "dosar", in plus Aro se bucura de popularitate datorita capacitatii de a fi folosit pe post de utilitara (preferata ciobanilor si a zarzavagiilor) si in plus era cam singurul turism cu motorizare diesel .... era o practica curenta sa cumperi Aro cu motor benzina si sa-i schimbi imediat motorul cu unul diesel, recuperai "investitia" din consum si mai ales accesibilitate a carburantului (benzina se dadea pe ratie, motorina gaseai pe piata neagra de la camionagii, tractoristi, etc). |
#97
Posted 07 February 2021 - 14:54
Deci lafel de bun ca si pentium 4 la vremea lui.
Daca nu exista deloc cum se deplasau oamenii? |
#98
Posted 07 February 2021 - 19:05
#100
Posted 10 February 2021 - 10:25
mcd2020, on 06 februarie 2021 - 14:50, said:
Se licita si la Bmw-uri putine,dar se licita.Cine avea oua risca sa aiba si altceva decit Dacia si Aro.Taica-meu,cu riscul sa ma repet,avea Buick acum 51 de ani,si apoi peste ani Octavia,Rekord 1,9E,si apoi Heckflosse(MB).Deci se putea,cu grija,dar se putea.La 6 ani bagam in garaj cu spatele Rekord din 69,de-o varsta cu mine,garaj demontabil stas,ramineau 15cm pe parte fata de garaj, Toate celelalte sunt povesti de securisti batrani care se dau mielusei. Cunosc si eu destui si ma abtin sa-mi exprim aici sentimentele fata de ei. Or fi fost si exceptii, eu nu stiu niciuna. |
|
#103
Posted 20 February 2021 - 13:17
xymzar, on 06 februarie 2021 - 12:11, said:
Tot aud chestia asta "branduri de mare succes" dar care era marele succes? Da stiu ca a fost o conspiratie sa ingroape exceptionala industrie romaneasca. In cazul ARO a fost un cartel Toyota-Nissan-Volvo-Mercedes-Land Rover sa distruga concurenta. |
#104
Posted 21 February 2021 - 20:44
Se mai mira lumea ca ar cumpara cineva ARO nou.. si ca e scump..
Bine ca exista cerere pentru G klasse, cu o caroserie similara ca design, cu tehnologie actualizata. Unul nou sare bine de 100000 de euro, si se intinde pana la 250000 E. ARO parca e ceva mai rotunjit totusi. |
#106
Posted 01 March 2021 - 17:12
Tarzy, on 07 februarie 2021 - 07:28, said:
... Iar acum traverseaza america (ambele continente ... de la sud la nord) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/npY0zYN4Y2w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aro ala de traverseaza America, e Aro doar cu numele...motor Mercedes... Cand a traversat Siberia/Mongolia a fost aproape de original, au avut baietii niste peripetii deosebite pe acolo. Cumva aventura traversarii SIberiei/Mongoliei mi s-a parut originala, interesanta, la un pas de inconstienta, aventura adevarata ... "Aventura" asta cu America este deja prea planificata, prea "comerciala"...dar retineti, Aro ala...nu e Aro ;-) |
#107
Posted 01 March 2021 - 21:24
mcd2020, on 21 februarie 2021 - 20:51, said:
Nu poti compara nici in gluma Aro cu G-klasse..... Nicedecum, dar amandoua au avut inceputuri utilitare, ulterior nemtoaica capatand un statut de fashion statement si alte cele prin tari rusofone. G Klasse Professional sunt faine, avand un aspect mai spartan, dar sunt imposibil de cumparat la preturi mai normale, un fel de Land Cruiser 78 al ui MB. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users