Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Renault Captur E-TECH PHEV

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#55
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,655
  • Înscris: 21.08.2008
Am retinut din videoclipurile de prezentare (printre altele) doua aspecte negative: consumul de cca 6,4 in conditiile in care bateria a fost la pornire incarcata si faptul ca e cam grea pe puntea spate existand riscul de a descarca puntea fata in virajele luate ceva mai tare, comportament observat exclusiv la acest model. Poate asa a fost gandita, sa reduci viteza in viraje...
Care e consumul REAL in conditii de mers exclusiv urban si apoi mers normal, extraurban, viteze de 100-110?
Consumul declarat de 1.5 sunt vise inundate, nu umede. Macar sa fi fost un 3 in prima suta de km...

Informatiile au fost luate de aici: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lJaNbVI0zxM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si mentionez ca am vazut inca de anul trecut toata seria.

Edited by danghetau, 29 January 2022 - 19:15.


#56
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,655
  • Înscris: 21.08.2008

 jumborom, on 20 noiembrie 2021 - 22:33, said:

Modelul PHEV folosește motorul pe benzină de 1.6 litri aspirat ce oferă 91 CP, dezvoltat special pentru modelele ce folosesc tehnologia E-Tech.
Cam putin sa cari greutatea suplimentara a sistemului hibrid plus eventual 2-3 persoane si bagaje... Cel putin asta e gandirea mea, conduc un turbo benzina cu putere dubla.

Cu bateria de 9.8 kWh plină, modelul Renault Captur E-Tech plug-in hybrid poate parcurge aproximativ 50 kilometri în mod full-electric.
Pe traseul nostru mixt, ce a inclus zonă urbană și autostradă în condiții meteo destul de reci, computerul de bord a indicat un consum mediu de 6.5 litri/100 km și un consum de energie electrică de 20.7 kWh/100.
Naspa. Probabil un TCe ar consuma cel mult la fel avand in vedere greutatea scazuta. Ce avantaj are ETECH daca nu e folosit preponderent urban?

Singurul lucru care ar merita îmbunătățit ar fi puterea încărcătorului, care momentan suportă doar 3.7 kW, ceea ce înseamnă că o încărcare completă a bateriei durează aproximativ 3 ore. Pentru încărcările peste noapte, nu este o problemă, dar un charger mai rapid ar fi fost bun pentru încărcările la stațiile publice.
Stau la casa, nu e problema. Sunt si cateva statii in oras dar alea sunt vitale pentru electrice.


#57
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,655
  • Înscris: 21.08.2008

 danghetau, on 27 ianuarie 2022 - 10:46, said:

A trecut aproape un an de cand am deschis topicul, intre timp m-am plimbat linistit cu Laguna care se apropie de majorat (la anul).

Am cerut o oferta pentru Captur PHEV si am primit pentru versiunea RS Line un pret de 24382 de euro fara vopsea sau vreun optional DAR CU TOATE REDUCERILE INCLUSE.
Ar mai fi S-Cross de la Suzuki care in varianta de top  (AT si 4x4) costa 24150 de euro dar e mild hybrid.
Alte sugestii?
Sau Arkana ETECH. E mai spatioasa fata de Captur.
Inca nu sunt hotarat daca merita un PHEV sau un HEV ori mHEV.
La ultimul e clar ca termicul merge mereu cu exceptia situatiilor in care este activat sistemul Stop&Go.
La HEV nu ai nici o treaba dar e reducerea mai mica.
La PHEV ai reducerea cea mai mare...
Care mai este acum reducerea pentru PHEV si HEV? Dar voucherele cam la ce preturi se mai gasesc?

#58
costin02

costin02

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 10.01.2004
Va salut! Îmi poate spune cineva care este curentul maxim pe care îl absoarbe din rețeaua casnica Renault-ul Captur?! Ma interesează în ideea în care as putea sa mi montez pe garaj panouri fotovoltaice pentru încărcarea lui! Mulțumesc frumos!

#59
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013
Masina poate trage maxim 16A (3.7 kW).

Dar trebuie sa intelegi o chestie importanta: statia de incarcare poate impune o limita mai mica.

Deci daca statia de incarcare zice "max 8A", masina va trage max. 8 A, desi ea poate si 16A.

Valoarea cea mai mica prevazuta in standard este 6A (1.4 kW).

De aceea sunt la mare cautare statiile de incarcare care variaza continuu puterea de incarcare transmisa masinii in functie de puterea disponibila de la panourile PV.

Edited by kolfleading, 06 May 2022 - 06:10.


#60
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

 danghetau, on 10 aprilie 2022 - 16:05, said:


Sau Arkana ETECH. E mai spatioasa fata de Captur.
Inca nu sunt hotarat daca merita un PHEV sau un HEV ori mHEV.
La ultimul e clar ca termicul merge mereu cu exceptia situatiilor in care este activat sistemul Stop&Go.
La HEV nu ai nici o treaba dar e reducerea mai mica.
La PHEV ai reducerea cea mai mare...
Care mai este acum reducerea pentru PHEV si HEV? Dar voucherele cam la ce preturi se mai gasesc?
Depinde de dealer, am auzit la radio pe drumurile patriei  despre un dealer Ford care ofera gratuit tichetul rabla.
Altfel, merita 24k acel captur ?
Ma uit si eu ca studiu pe termen lung la un PHEV si aproape am ajuns la concluzia ca nu prea merita hype-ul pentru stilul meu de folosire, adica nici 10% urban.
Mi-a placut tehnologia de pe Eclipse Cross fiind cred cel mai ieftin suv 4x4 phev dar nu stiu ce sa zic.
Uite, ai asta costa tot 24k iar in varianta PHEV 26k si cred ca bate bine Capturul ca masina...
https://www.autovit....d-ID7GYUJe.html

Edited by icssizero, 06 May 2022 - 06:50.


#61
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 12.02.2008
Atat Captur cat si C-cross au un sistem PHEV bazat pe un motor pe benzina de putere relativ mica. Asta le face mai putin potrivite pentru drumuri lungi, pe autostrada sau in general, condus cu viteza mare pe distante lungi. Viteza maxima este un indicator simplu pentru asta.


#62
costin02

costin02

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 10.01.2004
Mulțumesc frumos pentru informații! Am dat avansul pentru Captur Zen, eu sunt venit de pe Logan, asa ca la test drive, Capturul pentru mine a fost super masina😀.! Sper sa nu ma dezamăgească în ce privește fiabilitatea!

Edited by costin02, 06 May 2022 - 07:52.


#63
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

 r_vlad, on 06 mai 2022 - 07:10, said:

Atat Captur cat si C-cross au un sistem PHEV bazat pe un motor pe benzina de putere relativ mica. Asta le face mai putin potrivite pentru drumuri lungi, pe autostrada sau in general, condus cu viteza mare pe distante lungi. Viteza maxima este un indicator simplu pentru asta.
De acord insa nu poti vorbi despre circulat "cu viteza" pe drumurile din Romania. Eu nu pot scoate peste 65 km/h medie decat daca trag bine de masina. Si atunci te gandesti, stai asa, daca in medie fac 50  km pe sens cand merg la tara sau  in cel mai indepartat punct din judet, ma mai invart prin urbe , drumuri "lungi" de 2-300 km cu  stationari peste noapte atunci parca nu mai e asa de ineficient Phev-ul.
La Mitsu e misto ca ai mufa CHAdeMO prin care in 20min suge 80% din baterie si pe statiile alea nu e bataie in Ro fiindca majoritatea masinilor au Type 2.
Acum serios, cat de des mergi cu peste 160 km/h ?

#64
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 12.02.2008
Nu e vorba de mers peste 160 km/h. Fara sa complic discutia prea mult daca ICE-ul are putere mica sistemul de propulsie hibrid va face ajustari la orice accelerare facuta la viteza mare. Ca exemplu rulezi constant cu 120 km/h si ajungi din urma un alt autovehicul care ruleaza cu 110 km/h. Vrei sa il devansezi si accelerezi cu simt de raspundere pentru a creste viteza la 130 km/h. Pentru ca ICE-ul se afla deja in zona de sarcina medie/mare si nu mai are rezerve de cuplu sistemul de propulsie va retrograda iar turatie va creste simtitor, va cupla motoarele electrice + alte ajustari. Aceste ajustari au potential mare de a fi simtite de catre sofer si pasageri intr-un mod neplacut. Pentru a intelege mai bine la ce ma refer si pentru a evalua cat este de deranjant ar fi necesar un drivetest.

Merg foarte rar cu peste 160 km/h insa 80 % din drumurile pe care le fac in extra-urban sunt pe autostrada, in Romania. Asta e o tema recurenta pe forum dar din punctul meu de vedere deja avem destule zone din tara in care te poti folosi foarte bine de autostrazi.

#65
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Cand ai facut kickdown la 120 iti dubleaza puterea fiindca intra electricul in ecuatie.
La ICE degeaba retrogradezi fiindca nu ti se dubleaza calutii si cuplul, cresc doar decibelii.
Pe mitsu ai 92cp pe termic si peste 140 pe electric distribuit 70% puntea spate.
Deci te cam "baga in scaun"
Consumul pe autostrada la 140 e undeva la 7,5-8, pentru un suv care e praf la aerodinamica e bine zic eu, asta exclusiv termic fiindca daca bagi hibrid mai poate scadea. Ca si comparatie la sedan cu CX-ul cam cel mai bun din clasa am 6% la 125 km/h.
Eu cred ca nu e mare diferenta.
O sa pun un comparator fiindca au pe site sa vezi calculele.
Intr-adevar nu se poate generaliza utilitatea unei solutii, fiecare are nevoi proprii diferite insa la fel de adevarat este ca nu exista solutia perfect adaptata nevoilor.

On: capturul mi se pare prea scump pentru ce ofera si comparativ cu alte masini care costa cu 10% mai mult.

Edited by icssizero, 06 May 2022 - 08:56.


#66
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 795
  • Înscris: 12.02.2008
Fa un test drive cu ambele. Mie nu mi se pare deloc supraevaluat Captur PHEV raportat la ce exista in piata acum.
Ca idee. Cred ca odata cu Austral PHEV Renault va lansa sistemul lor PHEV pentru vehicule de dimensiuni mai mari / mai performante. Una dintre principalele modificari este inlocuirea motorului de 1600 cm3, aspirat, cu unul de cilindree mai mica, supraalimentat si cu putere mai mare.

#67
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012

 icssizero, on 06 mai 2022 - 08:19, said:

La Mitsu e misto ca ai mufa CHAdeMO prin care in 20min suge 80% din baterie si pe statiile alea nu e bataie in Ro fiindca majoritatea masinilor au Type 2.

Din pacate, CHAdeMO nu functioneaza simultan cu CCS, iar despre cat de vânat este CCS-ul nu cred ca mai este necesar sa spun.

#68
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Cred că se referea la type2 fiindcă Mitsu e singurul PHEV care se poate încărca la 22 kw AC

#69
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Posibil, are ambele variante de incarcare Type2 si ChadeMo si din cate am retinut una din ele ar fi cam standard in Europa, majoritatea avand doar acel tip de incarcare si deci bataie pe prizele de la Lidl... de aici avantajul ca are si celalalt tip.
Acum na, inca nu am cuprins toate info despre masinile astea...😁

Edited by icssizero, 07 May 2022 - 16:34.


#70
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Type 2 sunt peste tot, nu se bate nimeni pe ele (in afara de cele gratis de pe la Kaufland / Lidl).

CHAdeMO este standard de incarcare rapida, in curent continuu. Este in aceeasi categorie cu CCS, acesta din urma fiind, probabil, cel despre care stii ca este (informal, cred) "standardul" in Europa. Spre exemplu, Ionity precum si alte retele de incarcatoare ultra-rapide merg exclusiv pe CCS (nu au mufe CHAdeMO).

Cum spunea si @robertcb mai sus, daca exista un port CHAdeMO, el e intr-o statie tripla (CCS, CHAdeMO, Type 2), insa doar unul din porturile DC poate fi folosit in acelasi timp. Overall, a avea CHAdeMO nu e un avantaj in Europa (sau in Romania). Incarcarea la 22kW type 2, insa, este :).

#71
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Ford4, on 07 mai 2022 - 13:55, said:

Cred că se referea la type2 fiindcă Mitsu e singurul PHEV care se poate încărca la 22 kw AC
Nu se poate încărca la 22 kw AC. Pe AC se incarca cu max. 230V / 16A = 3.7 kW
Dar este singurul PHEV care are si incarcare CC (din pacate CHAdeMO, care este cam pe cale de disparitie in Europa).

#72
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Ai dreptate. E singurul PHEV cu încărcare rapidă.
Mea culpa.
Atunci avea dreptate cel care a spus că facilitatea aceasta nu prea e folositoare deoarece nu merg simultan cele două tipuri de încărcătoare DC. Ar fi fost însă foarte folositoare încărcarea AC de 22 kw la un PHEV mai ales în România. Sperasem că a fost pusă odată ce Mitsu a intrat în alianța Renault Nissan, atunci când icssizero a pomenit de încărcarea rapidă.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate