Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sistemul de invatamant pe care sa...

Lanterna PNI Adventure F750 Green...

Recomandare incalizre casa noua

Problema router ZTE F618V2 DiGi
 Murder Mystery 2 (2023)

Recomandare Achizitie Autoclav

Problema creare folder si sterger...

Impozit venituri inchiriere locui...
 Infectie masea cu un perete ramas

Finisare placi OSB interior - ex...

Ecran spart- cum transfer totul a...

Sfat privind achiztia unei masini...
 Se tureaza la relanti

Nu pot seta frecventa RAM la 3200...

Inlocuire țeava principala a...

Vopsea membrana difuzoare
 

Renault Captur E-TECH PHEV

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,165
  • Înscris: 21.08.2008
Da, e Renault (mie nu imi pute, nu am probleme de imagine), de 20 de ani am avut Renault, un Megane 4 ani si de aproape 16 ani o Laguna 2.0T benzina cu instalatie GPL BRC.
Ma tot gandesc daca sa iau una noua de genul asta (EV, HEV sau PHEV) ori de aceiasi bani un SH premium vechi de 5-6 ani, chiar daca diesel (am avut exclusiv benzina cu exceptia Megane).
Toate masinile au fost cumparate noi, de la reprezentante.
Am fost la un showroom Hyundai (mai avem Opel, Renault, Ford) si am vazut Kona (electrica si hybrid), Tucson si ce mai era pe acolo. Cea mai accesibila era Kona hybrid, acceptabila Kona electric iar Tucson prea mult dar 4x4...
Ajung acasa si zic sa ma mai uit in ograda Renault, stiam de anul trecut ca va veni ceva E-TECH, caut si vad pe Youtube vreo ora si ceva prezentarea despre Captur PHEV.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ub57UtSitiY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Fata de pretul de lista cica ar fi si un discount de cca 4500-5000 de euroi. Cine are timp si e interesat de model, poate sa urmareasca filmele. 150+ de inovatii... e ceva.
So, de 25000 de euro (creditare) ati merge pe asa ceva, ati pune in plus sa luati o electrica sau ati merge pe un SH premium (sotia ar vrea Evoque, eu Discovery Sport).
Laguna va ramane in dotare pana la ultima suflare.
Sunt constient ca nu va avea consumul declarat insa in foiala din oras, din poarta in poarta, modul EV e foarte comod. In afara merge cu motorul termic, performante inferioare unui Captur TCe insa pare se ca am devenit mai linistit in alegerea modului de condus.

#2
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 01.03.2013
Pai daca tot pastrezi Laguna...ia un ZOE...pentru foiala din oras este mult mai potrivita

#3
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,926
  • Înscris: 03.12.2005
Nu e opinia potrivita in zona asta, dar eu as face tot posibilul sa iau Velar.

#4
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Pai simplu..electrica de umblat in oras,in special daca ai unde sa o bagi seara la incarcat iar Laguna la drumuri lungi.
App,Laguna 2 este singurul model de la Renault care mi-a placut.
Cand a fost lansat modelul acesta,era pe departe una din masinile frumoase dpdv al designeului,nu doar de la Renault.

#5
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,165
  • Înscris: 21.08.2008
Trebuie sa fie ok și extraurban, nu exclusiv urban.

#6
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,602
  • Înscris: 20.02.2008
Nu Evoque.

#7
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,165
  • Înscris: 21.08.2008
Da di ci? Portbagaj mic, habitaclu inghesuit, revizii scumpe, consum mare, zgomotos...?
Mai ok ar fi Discovery Sport?

Totusi, topicul e despre Captur. Secundar comparatii cu Evoque si Discovery.

 sebulbus, on 04 februarie 2021 - 20:16, said:

Nu e opinia potrivita in zona asta, dar eu as face tot posibilul sa iau Velar.
Pai de ce nu spui maestre, treaba e rezolvata. Posted Image Desi nu imi place faptul ca portul de incarcare e in botul masinii, trec peste asta.
PS: nu imi incape in garajul de la demisol, abia intra Laguna, trebuie ceva de pana in 4,8m.

#8
revenco_andrei

revenco_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 26.04.2005
Mie imi place - daca stai la curte si o poti incarca in fiecare zi, cred ca este foarte ok - ai putea acoperi o zi de mers electric prin oras.

Edited by revenco_andrei, 04 February 2021 - 21:15.


#9
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 06.06.2015
Sunt posesor de Renault. Am un Megane 2 sedan in al 14lea an si mai duce. Am avut si un Megane 3 RS. Ambele de noi.

Captur Plugin Intens o 30.000E. - 5000E bonus stat. probabil ca 2-3000E ai putea negocia la ei. Deci 22.000 sa zicem.

Problema mea e ca nu pot justifica 2 modalitati de propulsie... daca esti ok cu Clasa B, dai 30.000 pe o Kona electric varianta Luxury, si scapi de ulei, cutie, distributie, alternator, electromotor, etc...

#10
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,165
  • Înscris: 21.08.2008
Daca ar fi doar 22000 de euro ar fi ceva, daca mai pun cateva optionale pe care deja le am pe Laguna plus vreo cateva, trec de 32000 de euro, nu cred ca o scot la 25000 iar in conditiile astea devine rentabil un SH.
Sau electrica desi sunt ceva probleme cu statiile de alimentare.

#11
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 06.06.2015

 danghetau, on 04 februarie 2021 - 21:35, said:

Sau electrica desi sunt ceva probleme cu statiile de alimentare.

Lucrurile vor progresa foarte mult, fiecare an vine cu vanzari mai mari de electrice, tocmai a iesit raportul vanzarilor auto in Europa pe 2020. In ultimul trimestru, >15% electrice. Cu 450km range, cam poti face orice distanta in Romania, cu o pauza de 1-2h la distante de peste 600km, mai mananci un mic, e ok :).

#12
Groh

Groh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 03.09.2008
Raportul ala spune peste 500.000 de electrice in Europa si pana in 3000 in Romania.
Putin.Cine are impresia ca in Romania vor disparea termicele in urmatorii 20 ani se insala amarnic.
Si ce masini au range peste 450km?
Alea scumpe nu supozitoarele alea mici gen ZOE sau ce or mai fi.
Dar problema raman statiile de incarcare.
Si daca faci 400 de km si ajungi la o statie si mai sunt niste masini acolo,ce faci?Stai la rand.
O electrica in oras,mai ales daca ai si statie de incarcare acasa este ceva.
La drumuri lungi este altceva.

#13
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 06.06.2015

 Groh, on 04 februarie 2021 - 22:45, said:

Raportul ala spune peste 500.000 de electrice in Europa si pana in 3000 in Romania.
Putin.Cine are impresia ca in Romania vor disparea termicele in urmatorii 20 ani se insala amarnic.
Si ce masini au range peste 450km?
Alea scumpe nu supozitoarele alea mici gen ZOE sau ce or mai fi.
Dar problema raman statiile de incarcare.
Si daca faci 400 de km si ajungi la o statie si mai sunt niste masini acolo,ce faci?Stai la rand.
O electrica in oras,mai ales daca ai si statie de incarcare acasa este ceva.
La drumuri lungi este altceva.

Asa e, dar e crestere mare si in Ro, fata de alti ani. "Micul" Kona are peste 450 range. Planifici incarcari in orase, unde pe o raza mica sunt mai multe incarcatoare. Trebuie sa te preocupi un pic, mai ales prima oara cand faci un drum, dar merge, si va fi din ce in ce mai bine.

#14
revenco_andrei

revenco_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 26.04.2005
Noul model Kona (facelift) promite pana la 660 Km in orase (datorita franei regenerative probabil) si 484 Km conform testelor WLTP. Eu l-am rezervat deja si sunt de parere ca isi va tine valoarea mult mai bine decat o hibrida.

#15
mihaicl1981

mihaicl1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,309
  • Înscris: 04.06.2009
Hibrida înseamnă (cel puțin din înțelegerea mea)
1) schimb de uleiuri și fluide aproape ca la o masina standard
2) ciclu de încălzire iarna destul de lung în care rar trece pe electric.
3) încărcare lentă cu singura excepție Mitsubishi Outlander.
Iarna mi se pare ca sub 5km nu poți sa treci pe electric.
Am auzit ca unele plugin hybrid îți țin iarna motorul cald dacă e în priza masina.

Avantajul rămâne frânarea regenerativa care scutește mult și la uzura placutelor și la consum dar nu se compara cu electricele(nu merge 1 pedal driving).
Un diesel fie el și premium mi se pare un pariu riscant.
Hyundai Kona e și pe lista mea de shopping (bine de fapt Kia E niro dacă ar merge cu Rabla plus)

#16
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,455
  • Înscris: 13.11.2017
@danghetau : și eu sunt de părere că dacă ai o Laguna acasă la care nu renunți, decât Clio PHEV mai bine ZOE. Noul model e aproape la fel de spațios ca și Clio și va avea întreținerea mai ieftină, combustibilul la fel și în plus vei avea o grămadă de încărcătoare libere pe type 2 fiindcă toți se îngrămădesc la CCS fiindcă pe type 2 nu mai este vreo electrica care poate incarca ca ZOE la 22 kw

#17
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020
Ioniq ev e 25 k euro .Daca vi se potriveste EV , nu are rost sa te uiti la plug in /hibrid .

#18
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,165
  • Înscris: 21.08.2008
Ioniq EV are bateria prea mica, iarna nu pot sa fac un Bucuresti dus-intors (cca 400 de km).
Kona EV cu bateria mare poate ca da, ar merge doar ca inca sunt reticent dpdv al infrastructurii de alimentare.

Captur PHEV are pret destul de mare, in echipare decenta (similara) trece de Kona EV.
Cel mai accesibil HEV este Kona.

PS: pentru ZOE https://www.renault....ctrice/zoe.html din pretul final afisat se mai scad cei 45000 de lei? Nu cred ca ma bag la asa ceva, e prea mica insa ca idee.

Edited by danghetau, 05 February 2021 - 14:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate