Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Captur E-TECH PHEV
Last Updated: May 07 2022 19:43, Started by
danghetau
, Feb 04 2021 20:00
·
0
#1
Posted 04 February 2021 - 20:00
Da, e Renault (mie nu imi pute, nu am probleme de imagine), de 20 de ani am avut Renault, un Megane 4 ani si de aproape 16 ani o Laguna 2.0T benzina cu instalatie GPL BRC.
Ma tot gandesc daca sa iau una noua de genul asta (EV, HEV sau PHEV) ori de aceiasi bani un SH premium vechi de 5-6 ani, chiar daca diesel (am avut exclusiv benzina cu exceptia Megane). Toate masinile au fost cumparate noi, de la reprezentante. Am fost la un showroom Hyundai (mai avem Opel, Renault, Ford) si am vazut Kona (electrica si hybrid), Tucson si ce mai era pe acolo. Cea mai accesibila era Kona hybrid, acceptabila Kona electric iar Tucson prea mult dar 4x4... Ajung acasa si zic sa ma mai uit in ograda Renault, stiam de anul trecut ca va veni ceva E-TECH, caut si vad pe Youtube vreo ora si ceva prezentarea despre Captur PHEV. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ub57UtSitiY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fata de pretul de lista cica ar fi si un discount de cca 4500-5000 de euroi. Cine are timp si e interesat de model, poate sa urmareasca filmele. 150+ de inovatii... e ceva. So, de 25000 de euro (creditare) ati merge pe asa ceva, ati pune in plus sa luati o electrica sau ati merge pe un SH premium (sotia ar vrea Evoque, eu Discovery Sport). Laguna va ramane in dotare pana la ultima suflare. Sunt constient ca nu va avea consumul declarat insa in foiala din oras, din poarta in poarta, modul EV e foarte comod. In afara merge cu motorul termic, performante inferioare unui Captur TCe insa pare se ca am devenit mai linistit in alegerea modului de condus. |
#4
Posted 04 February 2021 - 20:19
Pai simplu..electrica de umblat in oras,in special daca ai unde sa o bagi seara la incarcat iar Laguna la drumuri lungi.
App,Laguna 2 este singurul model de la Renault care mi-a placut. Cand a fost lansat modelul acesta,era pe departe una din masinile frumoase dpdv al designeului,nu doar de la Renault. |
#7
Posted 04 February 2021 - 21:03
Da di ci? Portbagaj mic, habitaclu inghesuit, revizii scumpe, consum mare, zgomotos...?
Mai ok ar fi Discovery Sport? Totusi, topicul e despre Captur. Secundar comparatii cu Evoque si Discovery. sebulbus, on 04 februarie 2021 - 20:16, said:
Nu e opinia potrivita in zona asta, dar eu as face tot posibilul sa iau Velar. PS: nu imi incape in garajul de la demisol, abia intra Laguna, trebuie ceva de pana in 4,8m. |
#8
Posted 04 February 2021 - 21:14
Mie imi place - daca stai la curte si o poti incarca in fiecare zi, cred ca este foarte ok - ai putea acoperi o zi de mers electric prin oras.
Edited by revenco_andrei, 04 February 2021 - 21:15. |
#9
Posted 04 February 2021 - 21:15
Sunt posesor de Renault. Am un Megane 2 sedan in al 14lea an si mai duce. Am avut si un Megane 3 RS. Ambele de noi.
Captur Plugin Intens o 30.000E. - 5000E bonus stat. probabil ca 2-3000E ai putea negocia la ei. Deci 22.000 sa zicem. Problema mea e ca nu pot justifica 2 modalitati de propulsie... daca esti ok cu Clasa B, dai 30.000 pe o Kona electric varianta Luxury, si scapi de ulei, cutie, distributie, alternator, electromotor, etc... |
#10
Posted 04 February 2021 - 21:35
Daca ar fi doar 22000 de euro ar fi ceva, daca mai pun cateva optionale pe care deja le am pe Laguna plus vreo cateva, trec de 32000 de euro, nu cred ca o scot la 25000 iar in conditiile astea devine rentabil un SH.
Sau electrica desi sunt ceva probleme cu statiile de alimentare. |
|
#11
Posted 04 February 2021 - 22:01
danghetau, on 04 februarie 2021 - 21:35, said:
Sau electrica desi sunt ceva probleme cu statiile de alimentare. Lucrurile vor progresa foarte mult, fiecare an vine cu vanzari mai mari de electrice, tocmai a iesit raportul vanzarilor auto in Europa pe 2020. In ultimul trimestru, >15% electrice. Cu 450km range, cam poti face orice distanta in Romania, cu o pauza de 1-2h la distante de peste 600km, mai mananci un mic, e ok . |
#12
Posted 04 February 2021 - 22:45
Raportul ala spune peste 500.000 de electrice in Europa si pana in 3000 in Romania.
Putin.Cine are impresia ca in Romania vor disparea termicele in urmatorii 20 ani se insala amarnic. Si ce masini au range peste 450km? Alea scumpe nu supozitoarele alea mici gen ZOE sau ce or mai fi. Dar problema raman statiile de incarcare. Si daca faci 400 de km si ajungi la o statie si mai sunt niste masini acolo,ce faci?Stai la rand. O electrica in oras,mai ales daca ai si statie de incarcare acasa este ceva. La drumuri lungi este altceva. |
#13
Posted 04 February 2021 - 22:58
Groh, on 04 februarie 2021 - 22:45, said:
Raportul ala spune peste 500.000 de electrice in Europa si pana in 3000 in Romania. Putin.Cine are impresia ca in Romania vor disparea termicele in urmatorii 20 ani se insala amarnic. Si ce masini au range peste 450km? Alea scumpe nu supozitoarele alea mici gen ZOE sau ce or mai fi. Dar problema raman statiile de incarcare. Si daca faci 400 de km si ajungi la o statie si mai sunt niste masini acolo,ce faci?Stai la rand. O electrica in oras,mai ales daca ai si statie de incarcare acasa este ceva. La drumuri lungi este altceva. Asa e, dar e crestere mare si in Ro, fata de alti ani. "Micul" Kona are peste 450 range. Planifici incarcari in orase, unde pe o raza mica sunt mai multe incarcatoare. Trebuie sa te preocupi un pic, mai ales prima oara cand faci un drum, dar merge, si va fi din ce in ce mai bine. |
#14
Posted 05 February 2021 - 00:06
Noul model Kona (facelift) promite pana la 660 Km in orase (datorita franei regenerative probabil) si 484 Km conform testelor WLTP. Eu l-am rezervat deja si sunt de parere ca isi va tine valoarea mult mai bine decat o hibrida.
|
#15
Posted 05 February 2021 - 00:26
Hibrida înseamnă (cel puțin din înțelegerea mea)
1) schimb de uleiuri și fluide aproape ca la o masina standard 2) ciclu de încălzire iarna destul de lung în care rar trece pe electric. 3) încărcare lentă cu singura excepție Mitsubishi Outlander. Iarna mi se pare ca sub 5km nu poți sa treci pe electric. Am auzit ca unele plugin hybrid îți țin iarna motorul cald dacă e în priza masina. Avantajul rămâne frânarea regenerativa care scutește mult și la uzura placutelor și la consum dar nu se compara cu electricele(nu merge 1 pedal driving). Un diesel fie el și premium mi se pare un pariu riscant. Hyundai Kona e și pe lista mea de shopping (bine de fapt Kia E niro dacă ar merge cu Rabla plus) |
|
#16
Posted 05 February 2021 - 00:50
@danghetau : și eu sunt de părere că dacă ai o Laguna acasă la care nu renunți, decât Clio PHEV mai bine ZOE. Noul model e aproape la fel de spațios ca și Clio și va avea întreținerea mai ieftină, combustibilul la fel și în plus vei avea o grămadă de încărcătoare libere pe type 2 fiindcă toți se îngrămădesc la CCS fiindcă pe type 2 nu mai este vreo electrica care poate incarca ca ZOE la 22 kw
|
#17
Posted 05 February 2021 - 05:23
Ioniq ev e 25 k euro .Daca vi se potriveste EV , nu are rost sa te uiti la plug in /hibrid .
|
#18
Posted 05 February 2021 - 14:33
Ioniq EV are bateria prea mica, iarna nu pot sa fac un Bucuresti dus-intors (cca 400 de km).
Kona EV cu bateria mare poate ca da, ar merge doar ca inca sunt reticent dpdv al infrastructurii de alimentare. Captur PHEV are pret destul de mare, in echipare decenta (similara) trece de Kona EV. Cel mai accesibil HEV este Kona. PS: pentru ZOE https://www.renault....ctrice/zoe.html din pretul final afisat se mai scad cei 45000 de lei? Nu cred ca ma bag la asa ceva, e prea mica insa ca idee. Edited by danghetau, 05 February 2021 - 14:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users