Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Chromecast with GoogleTV
Last Updated: Apr 10 2024 17:17, Started by
Locohaust
, Jan 30 2021 18:06
·
33
#19
Posted 03 February 2021 - 14:43
Pe orice material sau doar pe cele cu Dolby Vision/HDR?
|
#21
Posted 03 February 2021 - 20:29
#22
Posted 03 February 2021 - 21:15
Dă-ne ceva detalii despre TV. E 4k? Știe HDR/HLG?
Ai spus că se vede neclar ca si rezoluție/pixelat sau întunecat?Din ce bănuiesc,nu îți afișează corect HDR-ul, dacă se vede cumva mai întunecat. O problemă asemănătoare a fost și cu postul Digi 4k,la unele emisiuni,pe unele TV-uri. Încearcă să dezactivezi din setarile Chromecast,la Display and sound/Match content dynamic range pe off. Poți să cobori manual chiar si rezoluția, să încerci una care îți va fi afișată corect. Apropo,pe Netflix, sub numele filmului, ce-ți afișează? HD,4k, Dolby Vision sau HDR? Poți încerca CC și pe alt TV? O poză ar fi edificatoare. LE: Acum am văzut că nu stie 4k. Încearcă cu schimbarea rezoluției,manual. Edited by bits, 03 February 2021 - 21:17. |
#23
Posted 03 February 2021 - 21:55
bits, on 03 februarie 2021 - 21:15, said:
Dă-ne ceva detalii despre TV. E 4k? Știe HDR/HLG? Ai spus că se vede neclar ca si rezoluție/pixelat sau Ăźntunecat?Din ce bănuiesc,nu Ăźți afișează corect HDR-ul, dacă se vede cumva mai Ăźntunecat. O problemă asemănătoare a fost și cu postul Digi 4k,la unele emisiuni,pe unele TV-uri. Ăncearcă să dezactivezi din setarile Chromecast,la Display and sound/Match content dynamic range pe off. Poți să cobori manual chiar si rezoluția, să Ăźncerci una care Ăźți va fi afișată corect. Apropo,pe Netflix, sub numele filmului, ce-ți afișează? HD,4k, Dolby Vision sau HDR? Poți Ăźncerca CC și pe alt TV? O poză ar fi edificatoare. LE: Acum am văzut că nu stie 4k. Ăncearcă cu schimbarea rezoluției,manual. |
#24
Posted 03 February 2021 - 23:05
Mulțumesc,am găsit setarile
Edited by IRV, 03 February 2021 - 23:07. |
#26
Posted 04 February 2021 - 08:55
#27
Posted 06 February 2021 - 12:47
A apărut un update cu un patch de securitate(dec. 2020)https://www.google.c...rity-patch/amp/
Eu am făcut update manual după 3 încercări succesive de verificare. După instalare apare și un update la telecomanda. Verificați în setari/remote&accessories. |
#28
Posted 06 February 2021 - 14:16
La prima verificare mi-a venit automat actualizarea cu patch-ul de securitate datat 5 Decembrie 2020
Iar pentru telecomanda - am trecut de la versiunea 24.2 la 24.5 . Attached FilesEdited by protecties, 06 February 2021 - 14:23. |
|
#29
Posted 09 February 2021 - 08:26
#30
Posted 26 February 2021 - 20:30
Mai e vreun nefericit care l-a luat aproape exclusiv pt EurosportPlayer, numa' ca sa vada-n play store ca deviceul nu e incompatibil cu aplicatia? Am instalat-o prin sideload si totul PARE ok...pana cand dau sa vad un clip, clip ce e afisat portrait mode pe 1/10 din ecran. Nu stiu cum sa-i dau de cap...
|
#31
Posted 26 February 2021 - 20:34
incearca sa-l iei de pe filelinked, sau cauta o versiune pt androdi tv, cel mai probabil cea pe care ai pus-o tu e pt dispozitive cu touch
problema cred ca e tara, nu cred ca e disponibil in RO |
#32
Posted 26 February 2021 - 20:42
Mi-am luat si eu unul zilele trecute, l-am instalat pe un Samsung 4k HDR+ din 2018 si numai probleme am cu el Flickare incontinuu, pierde ba imaginea, ba sonorul, ba ambele. Adica se inegreste imaginea si pierde si audio. Asta cam o data la 10-20 secunde. Indiferent ce as rula pe el. Chiar si daca nu ruleaza nimic si sta in Home. Este conectat la Wi-Fi in banda 5 GHz. Routerul este Kaon-ul de la Digi, cu care nu am avut nici o problema, semnalul pe Chromcast apare ca "Excelent" sunt 3 metri intre router si TV, in aceiasi incapere. Alimentarea este facuta la priza, nu la usb-ul TV-ului.
L-am resetat, reinstalat, are ultimul update pe care l-a gasit si instalat singur... Mor de ciuda ca nu stiu ce sa-i fac si nu-l pot folosi. Si i-am si aruncat o parte din ambalaj... |
#33
Posted 26 February 2021 - 20:44
Cumperi altul si-l returnezi pe asta cu probleme in cutia aluia.
|
|
#34
Posted 26 February 2021 - 20:57
Parca nu-mi vine a crede ca sunt de la el problemele... Sa fie de la router? Nici nu am cum sa fac proba cu alt router sau alt TV ca nu am in momentul asta la dispozitie
|
#35
Posted 27 February 2021 - 15:02
Cum vrei sa fli daca e defect sau nu? Crezi ca noi stim sigur? Faci proba cu alt tv si afli daca el e problema, asa pare sa fie.
|
#36
Posted 27 February 2021 - 16:17
Am google chromecast cu android tv si as vrea sa va întreb daca voi puteti face cast de pe digionline web. De pe alt site cu stream - uri de sport a funcționat dar pe digionline e imaginea neagra si cu iconita de cast in mijloc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users