Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Plafon panoramic
Last Updated: Jun 21 2022 07:30, Started by
abac
, Jan 29 2021 19:47
·
0
#1
Posted 29 January 2021 - 19:47
Am dat comanda de un Leon e-hybrid si m-am incadrat la bani cu ceva optiuni, printre care si acoperis panoramic retractabil de sticla.
Masina deja s-a comandat nu mai e cale de intoarcere. Problema e ca abia dupa aia m-am gandit ca ditai acoperisul de sticla ridica centrul de greutate al masinii. In plus masina fara acoperisul ala cantareste 1658 kg. Daca mai pui inca 100 de kile acoperisul ala ajunge la dracu greutatea. Aproape ca imi pare rau ca l-am comandat. Are cineva experiente nasoale cu dinamica masinii cu acoperis panoramic de sticla? Cum se comporta in caz de accident si roll over? |
#2
Posted 29 January 2021 - 20:01
In cazuri de nasoale d'astea iti trebuie airbaguri, centura si noroc.
|
#3
Posted 29 January 2021 - 20:07
Nu-l simti.. Atat doar ca mai troncane la gropi.. in rest e ok.
|
#4
Posted 29 January 2021 - 20:26
abac, on 29 ianuarie 2021 - 19:47, said:
Problema e ca abia dupa aia m-am gandit ca ditai acoperisul de sticla ridica centrul de greutate al masinii. In plus masina fara acoperisul ala cantareste 1658 kg. Daca mai pui inca 100 de kile acoperisul ala ajunge la dracu greutatea. ... Cum se comporta in caz de accident si roll over? Cum naiba are o placa de sticla 100kg? Doar nu e din plumb! Pentru partea cu accidentul nu stiu, dar am un prieten cu exact tipul asta de panoramic roof care a prins o grindina nasoala, mare bafta ca avea Casco, costa o caciula de bani sa il inlocuiesti. Parerea mea e ca arata fain inauntru, lumina etc, aproape iti da impresia ca esti intr-un cabrio cu acoperisul dat jos dar ca utilitate practica... |
#5
Posted 29 January 2021 - 20:54
Stai liniștit. Nu se simte nimic.
Parcă zici că vorbești despre mașina de F1 a lui Hamilton La ultimele 3 mașini am avut acoperiș panoramic din ăla de la un cap la altul, nici cea mai mică problemă. Nici măcar trăncănit sau zgomote. Senzația de lumină sau cu el deschis când ești pe un drum curat, de-a dreptul specială. |
#6
Posted 29 January 2021 - 21:09
Si totusi, esti sigur ca nu se poate modifica comanda? O perioada de timp dupa ce comanda pleaca catre fabrica, stiu ca se mai pot aduce modificari. Ai intrebat vanzatorul?
|
#7
Posted 29 January 2021 - 21:22
#8
Posted 29 January 2021 - 21:27
De unde ai scos suta aia de kg? Abia acoperisul de tabla de cabrio se apropie de niste zeci de kg. Cu tot cu luneta.
|
#9
Posted 29 January 2021 - 21:39
Ingrasa-te pana vine masina si mai cobori centrul de greutate.
|
#10
Posted 29 January 2021 - 21:40
|
#11
Posted 29 January 2021 - 21:52
Nu se face frig iarna dacă tragi parasolarul de pânză sau ce o fi aia.
În rest, da, plus ca poate să scoată capul pe acolo dacă stă pe tine în timp ce o ții în brațe să admiri apusul |
#12
Posted 29 January 2021 - 21:55
M-am uitat acum sa imi fac o idee. La BMW 3 tabla plafonului are 10 kg, sticla trapei are 5kg (inmulteste cu 2, ca sa obtii echivalentul uneia panoramice), parbrizul are vreo 11kg, luneta 7kg. Ce sa zic.. nu-ti lua caciula si compensezi diferenta de greutate sus.
Reactor2015, on 29 ianuarie 2021 - 21:52, said:
Nu se face frig iarna dacă tragi parasolarul de pânză sau ce o fi aia. Hai sa analizam altfel, ai zeci de kw caldura la discretie de la motor. Poti sa mergi si cu ea crapata si nu mori de frig, nu te trage de urechi. Si nici tabla de pe restul masinii nu exceleaza la izolatie termica. |
#13
Posted 29 January 2021 - 23:18
#14
Posted 29 January 2021 - 23:22
La un PHEV este ultima grija un CoG ridicat, la o Cupra schimba problema, dar plafonul panoramic aduce alte probleme, pe langa cea a centrului de greutate. Aduce plafon interior usor coborat, aduce o suprafata dura care reflecta perfect zgomotul aducand armonici nedorite la muzica redata si amplificand zgomotul de fond al masinii, lucru atenuat cu storul tras complet, alta problema este fragilitatea lui in fata unui obiect aruncat/cazut pe el.
M-am uitat pe site la Seat, la Leon HB ai doar trapa, aia nu este la fel de grea ca un plafon panoramic, mai mari probleme sa-ti faci sa nu uiti sa-i faci si ei o revizie periodica. La Corolla TS aduce un aport de ~100kg la masina, dar este de tipul panoramic, cu trapa si stor cu ajustare electrica. |
#15
Posted 29 January 2021 - 23:29
Vise... sticla are cam 25kg/mp la grosimea de 1cm. Iar un rulou de carpa si un motor cantaresc mai nimic.
|
|
#16
Posted 30 January 2021 - 10:32
connectorxp, on 29 ianuarie 2021 - 23:22, said:
M-am uitat pe site la Seat, la Leon HB ai doar trapa, aia nu este la fel de grea ca un plafon panoramic, Uite-te la Leon 1.4 tsi plug in hybrid. panoramic roof.png 2.02MB 40 downloads Nu pot sa modific comanda pentru ca e masina de firma, dealerul nu asculta de mine si departamentul de facilities au proceduri stricte, n-o sa mai modifice comanda nici daca se prabuseste cerul. Dar in principiu am vazut cateva review-uri cu Octavia iV care are acelasi motor, greutate, dimensiuni si plafon panoramic si nu s-a plans nimeni de el. Deci sa fie plafon panoramic zic. O sa vad ce si cum. Despre spargerea lui prin caderea de obiecte nici ca ma poate interesa mai putin la o masina de firma asigurata full. Edited by abac, 30 January 2021 - 10:37. |
#17
Posted 30 January 2021 - 11:13
Stai linistit, nu o sa se intample nimic rau. Cel mult va fi un pic mai cald vara. Daca te lasa sa pui trapa in tilt cu ruloul tras, nici macar asta.
|
#18
Posted 30 January 2021 - 20:48
Bite the bullet and enjoy the view! Merita, nu mergi cu masina pe ring sa simti kg alea si efectul lor in viata reala este prea mic. Mai mult o sa-ti faci griji sa-l ai mereu curat si fara amprente, ca si acum se mai gaseste cate unul sa puna degetul pe el si sa faci o revizie la mecanismul de la trapa.
Daca masina a intrat in productie, sau intr-o faza apropiata nu mai poti modifica, eventual renunta la ea si la acont si lua alta. La Dacia am avut un termen decent de reconfigurare masina, pana sa intre in faza de productie. Tu ai ales Tourer sau HB? Ca pe site-ul romanesc apare "Sunroof panoramic" si in poza arata a trapa, nu plafon pentru HB. Dar in fine, tot un geam este. Edited by connectorxp, 30 January 2021 - 20:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users