![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model S Facelift 2021
Last Updated: Mar 20 2022 20:07, Started by
diabolik213
, Jan 29 2021 11:14
·
0

#55
Posted 04 August 2021 - 16:31

ilegal de rapida, fara cage si parasuta, trebuie sa incetineasca pe parcursul drag-ului catre finish
![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CUiEGgOu7Ns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#56
Posted 17 August 2021 - 01:57

Deci tipul detine si e acum obisnuit cu puterea si viteza lui S Plaid (plus face draguri pina vomita carabusi), Iar Rimac Nevera i se pare absolut scary. Sfertul de mila in 8.58s, cu trap speed 270km/h, 0-200km/h in 5,2 secunde.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tJKLJltnPQA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] urmatorul video promite ca e Model S vs Nevera drag race. Actualmente cel mai bun timp al Plaigului e 9.14s, cu trap speed 250km/h, deci outcome clar, dar e entertaining. Edited by SorinGT, 17 August 2021 - 02:12. |
#57
Posted 17 August 2021 - 08:32

Nu am înțeles niciodatã care este rolul acestor drag race. Mergi drept, atât. Nu are nici o valoare dinamica mașinii, doar cai putere și cat de repede ii pui pe asfalt.
Testele de pe ring însã, alea da.... acolo se vede ce poate tigaia. |
#58
Posted 17 August 2021 - 13:35

Cum tie iti plac unele, altora la plac altele. De gustibus
|
#59
Posted 17 August 2021 - 13:49

Da, clar .. dar unora le plac si se activeaza nespus la tabla inmultirii si spun ca aia e alpha si omega. Altii insa calculeaza masa unei gauri negre si prezinta rezultatele ..
De gustibus, dar relevanta fiecarei activitati e diferita ![]() Ca sa faci drag race ai nevoie de cateva roti si un motor cat mai puternic, atat si nimic alteceva (nici skills, nici macar o directie functionala, doar cateva grade de ajustare). Ca sa faci ringul iti trebuie totul al superlativ insa. Pentru mine rezulatele dintr-un drag race nu au valoare decat prin prisma puterii motorului. Masina cu cei mai multi cai disponibili cel mai repede o sa castige. Nici macar nu e un mister, e doar fizica de baza. Mie imi place demonstatia de virtuozitate facuta pe instrumente atent calibrate, deci ringul ... Edited by ro_explorer, 17 August 2021 - 13:50. |
#60
Posted 17 August 2021 - 22:00

Nu am înțeles niciodată care este rolul acestor drag race. Mergi drept, atât. Nu are nici o valoare dinamica mașinii, doar cai putere și cat de repede ii pui pe asfalt. Testele de pe ring însă, alea da.... acolo se vede ce poate tigaia. Pai e simplu, dragul e accesibil muritorului de rand, toata lumea face drag cand se grabeste. Cand calci pe autostrada, cand depasesti, faci drag, o faci cand prinzi linia dreapta sigura pentru depasire. Hell, acuma la drag-uri nici nu mai trebuie sa stii sa schimbi vitezele (multi nu mai merg demult cu manuala), isi baga piciorul in ea de pedala, tin de covrig, strang din dinti si in 10s e gata, E pe intelesul tuturor. Circuit nu face nimeni (nici un sofer stradal).
Ca sa faci drag race ai nevoie de cateva roti si un motor cat mai puternic, atat si nimic alteceva (nici skills, nici macar o directie functionala, doar cateva grade de ajustare). Daca vorbesti de dragstere, clar. Si multe muscle cars tunate in draci si care aproape nu mai au directie. Dar sunt si multe masini stoc, folosite normal in sofat sau unele chiar pe circuit (lambo, ferrariuri, Porsche...). Edited by SorinGT, 17 August 2021 - 21:54. |
#61
Posted 17 August 2021 - 22:01

Da, ai dreptate ... dar imi vine in cap redneck-ul ala care a comandat imediat un PLAID cand a vazut ca ii da "na-na" lui Taycan ... in drag race ... WTF ?
|
#62
Posted 17 August 2021 - 22:06

Da, ai dreptate ... dar imi vine in cap redneck-ul ala care a comandat imediat un PLAID cand a vazut ca ii da "na-na" lui Taycan ... in drag race ... WTF ? Aa, bun, am spus atunci, sper sa nu fi fost atat de redneck sa fi dat Taycanul, daca a comandat Plaidul sa fi avut bani de amandoua. |
#63
Posted 19 August 2021 - 07:49

Si iacata si marele eveniment
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GUB1z5wr5p8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#64
Posted 29 September 2021 - 00:10

Plaid vs McLaren 720S tunat. 1000cp vs 1000cp, 1400kg vs 2150kg. Cu start de pe loc, cu rolling start in care McLaren are un usor head-start (el seteaza ritmul la start) si un rolling start cu sofer si pasageri in Model S, chestii-socoteli.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/loUsRGW9z-I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SorinGT, 29 September 2021 - 00:20. |
|
#65
Posted 14 October 2021 - 17:45

Rear drive unit la Plaid
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hncuaI2Q8v4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#66
Posted 15 October 2021 - 09:31

Btw, tinand cont ca toate acum au PMASynRM, ma intreb daca si celelalte modele (Y, 3...) vor avea in viitorul apropiat o curba aplatizata de pudere, ca Plaid. Model S LR nou o are si el, fara mantaua de carbon pe rotor. O caracteristica de premiera a EV-urilor, care anuleaza si necesitatea a doua sau mai multe trepte la transmisie, pastrand puterea la turatii ridicate mai bine decat un ice cu 7-8 trepte.
|
#67
Posted 15 October 2021 - 10:06

la ICE mie unuia cutiile astea cu 7-8 (sau chiar 9-10 trepte) mi se par ca pixelii sapunierelor foto.
De ex acum cativa ani am facut un drivetest cu un E-Klasse dizal, cu cutie cu 9 trepte. Motorul ala are un palier destul de mare de cuplu si de putere incat 6 trepte ar fi fost mai mult decat suficiente. Insa e Mercedes, 9 se vand mai bine decat 6. Ca ordin de comparatie, anul ala masinile de F1 aveau "doar" 7 trepte, si asta desi "banda de putere" e muuuult mai ingusta, si desi alea merg "uzual" intre 0 si 300km/h, nu intre 0 si ~150km/h. Cu alte cuvinte daca in F1 se descurcau cu 7 trepte sa ai 9 la o masina de strada care merge intr-un interval de viteze mult mai ingust si care are putere constanta pe vreo 25-30% din plaja de turatie mi se pare pur marketing. Sau cycle beating pentru cifrele de consum, fara legatura cu valorile reale. Edited by KiloW, 15 October 2021 - 10:06. |
#68
Posted 24 October 2021 - 16:08

Front drive unit la Plaid.
Similar cu M3P dar cu carbon-fiber overwrap. Interesante si raspunsurile la intrebari tehnice! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QnmVTlaRTLk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#69
Posted 10 November 2021 - 11:21

CT5-V vs M5 CS vs Plaid sub o serie de aspecte...dinamica, fun, personalitate, posibila nostalgie in viitor dupa muzica motoarelor sport pe combustie, despre cum o era e pe cale sa apuna, iar alta doar ce si-a inceput ascensiunea.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j7YqdGt19tw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#70
Posted 21 November 2021 - 11:39

Full self driving beta, test in drumul spre casa:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y3knToTkpLE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Conform tipului, a adus o serie de imbunatatiri, de pilda aici: https://youtu.be/Y3knToTkpLE?t=525 versiunea precedenta tindea sa ii ia banda de iesire din zona. Aici se pare ca mai trebuie un pic lucrat: https://youtu.be/Y3knToTkpLE?t=332 viraj la stanga, cu 2 benzi de incadrare, iar la aprox 200m dupa, urmeaza viraj la dreapta. Masina se incadreaza automat pe banda din stanga, lasandu-se apoi la "mila" celor din trafic ca sa-ti dea voie sa te incadrezi spre dreapta. De asemenea, dupa intrarea corecta in zona rezidentiala (cazul dinainte), se pare ca recunoasterea barierelor nu face parte din repertoriu, deci trebuie sa opresti tu. La fel, ceva probleme cu recunoasterea curbelor care au borduri foarte joase. |
#71
Posted 25 November 2021 - 18:05

[ https://i0.wp.com/electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2021/11/Tesla-Model-S-Plaid-Brake-kit.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#72
Posted 21 December 2021 - 08:08

Un proprietar de model S suparat: https://www.go4it.ro...video-19184290/
Mi se pare cam extrem ce a facut tipul si nu stiu cum a avut voie sa faca asa ceva (legislatie + poluare cu materiale plastice/metal), dar se pare ca a vrut sa atraga atentia intr-un mod mai brutal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users