Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Facultatea de design de produs si...

Recomandare mousepad low friction...

Aer conditionat Samsung

KVM Switch, e PC's
 Ce planta este asta?

Garnitura WC

Problema pornire Audi A4 B7 1.6 ALZ

Orange - probleme site (chiar acc...
 Cum procedez sa pun grilajul la l...

Upgrade Ryzen 5 3600 -> Ryzen...

Tranzacție card Sodexo, neno...

Plecare din țara cu asigurar...
 Cum le-a dat la marii IT-ișt...

Schimbare difuzoare Ford Fiesta MK5

Special Ops: Lioness (2023)

Celule LFP
 

Tesla Model S Facelift 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#55
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
ilegal de rapida, fara cage si parasuta, trebuie sa incetineasca pe parcursul drag-ului catre finish Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CUiEGgOu7Ns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#56
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
Deci tipul detine si e acum obisnuit cu puterea si viteza lui S Plaid (plus face draguri pina vomita carabusi), Iar Rimac Nevera i se pare absolut scary. Sfertul de mila in 8.58s, cu trap speed 270km/h, 0-200km/h in 5,2 secunde.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tJKLJltnPQA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

urmatorul video promite ca e Model S vs Nevera drag race. Actualmente cel mai bun timp al Plaigului e 9.14s, cu trap speed 250km/h, deci outcome clar, dar e entertaining.

Edited by SorinGT, 17 August 2021 - 02:12.


#57
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,436
  • Înscris: 15.12.2009
Nu am înțeles niciodată care este rolul acestor drag race. Mergi drept, atât. Nu are nici o valoare dinamica mașinii, doar cai putere și cat de repede ii pui pe asfalt.

Testele de pe ring însă, alea da.... acolo se vede ce poate tigaia.

#58
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 20.02.2006
Cum tie iti plac unele, altora la plac altele. De gustibus

#59
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,436
  • Înscris: 15.12.2009
Da, clar .. dar unora le plac si se activeaza nespus la tabla inmultirii si spun ca aia e alpha si omega. Altii insa calculeaza masa unei gauri negre si prezinta rezultatele ..
De gustibus, dar relevanta fiecarei activitati e diferita Posted Image ...

Ca sa faci drag race ai nevoie de cateva roti si un motor cat mai puternic, atat si  nimic alteceva (nici skills, nici macar o directie functionala, doar cateva grade de ajustare). Ca sa faci ringul iti trebuie totul al superlativ insa.
Pentru mine rezulatele dintr-un drag race nu au valoare decat prin prisma puterii motorului. Masina cu cei mai multi cai disponibili cel mai repede o sa castige. Nici macar nu e un mister, e doar fizica de baza.

Mie imi place demonstatia de virtuozitate facuta pe instrumente atent calibrate, deci ringul ...

Edited by ro_explorer, 17 August 2021 - 13:50.


#60
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014

View Postro_explorer, on 17 august 2021 - 08:32, said:

Nu am înțeles niciodată care este rolul acestor drag race. Mergi drept, atât. Nu are nici o valoare dinamica mașinii, doar cai putere și cat de repede ii pui pe asfalt.

Testele de pe ring însă, alea da.... acolo se vede ce poate tigaia.

Pai e simplu, dragul e accesibil muritorului de rand, toata lumea face drag cand se grabeste. Cand calci pe autostrada, cand depasesti, faci drag, o faci cand prinzi linia dreapta sigura pentru depasire. Hell, acuma la drag-uri nici nu mai trebuie sa stii sa schimbi vitezele (multi nu mai merg demult cu manuala), isi baga piciorul in ea de pedala, tin de covrig, strang din dinti si in 10s e gata, E pe intelesul tuturor.
Circuit nu face nimeni (nici un sofer stradal).

View Postro_explorer, on 17 august 2021 - 13:49, said:

Ca sa faci drag race ai nevoie de cateva roti si un motor cat mai puternic, atat si  nimic alteceva (nici skills, nici macar o directie functionala, doar cateva grade de ajustare).

Daca vorbesti de dragstere, clar. Si multe muscle cars tunate in draci si care aproape nu mai au directie. Dar sunt si multe masini stoc, folosite normal in sofat sau unele chiar pe circuit (lambo, ferrariuri, Porsche...).

Edited by SorinGT, 17 August 2021 - 21:54.


#61
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,436
  • Înscris: 15.12.2009
Da, ai dreptate ... dar imi vine in cap redneck-ul ala care a comandat imediat un PLAID cand a vazut ca ii da "na-na" lui Taycan ... in drag race ... WTF ?

#62
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014

View Postro_explorer, on 17 august 2021 - 22:01, said:

Da, ai dreptate ... dar imi vine in cap redneck-ul ala care a comandat imediat un PLAID cand a vazut ca ii da "na-na" lui Taycan ... in drag race ... WTF ?

Aa, bun, am spus atunci, sper sa nu fi fost atat de redneck sa fi dat Taycanul, daca a comandat Plaidul sa fi avut bani de amandoua.

#63
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
Si iacata si marele eveniment

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GUB1z5wr5p8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#64
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
Plaid vs McLaren 720S tunat. 1000cp vs 1000cp, 1400kg vs 2150kg. Cu start de pe loc, cu rolling start in care McLaren are un usor head-start (el seteaza ritmul la start) si un rolling start cu sofer si pasageri in Model S, chestii-socoteli.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/loUsRGW9z-I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by SorinGT, 29 September 2021 - 00:20.


#65
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 17.09.2007
Rear drive unit la Plaid
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hncuaI2Q8v4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#66
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
Btw, tinand cont ca toate acum au PMASynRM, ma intreb daca si celelalte modele (Y, 3...) vor avea in viitorul apropiat o curba aplatizata de pudere, ca Plaid. Model S LR nou o are si el, fara mantaua de carbon pe rotor. O caracteristica de premiera a EV-urilor, care anuleaza si necesitatea a doua sau mai multe trepte la transmisie, pastrand puterea la turatii ridicate mai bine decat un ice cu 7-8 trepte.

#67
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,406
  • Înscris: 08.01.2021
la ICE mie unuia cutiile astea cu 7-8 (sau chiar 9-10 trepte) mi se par ca pixelii sapunierelor foto.
De ex acum cativa ani am facut un drivetest cu un E-Klasse dizal, cu cutie cu 9 trepte. Motorul ala are un palier destul de mare de cuplu si de putere incat 6 trepte ar fi fost mai mult decat suficiente. Insa e Mercedes, 9 se vand mai bine decat 6.
Ca ordin de comparatie, anul ala masinile de F1 aveau "doar" 7 trepte, si asta desi "banda de putere" e muuuult mai ingusta, si desi alea merg "uzual"  intre 0 si 300km/h, nu intre 0 si ~150km/h.  Cu alte cuvinte daca in F1 se descurcau cu 7 trepte sa ai 9 la o masina de strada care merge intr-un interval de viteze mult mai ingust si care are putere constanta pe vreo 25-30% din plaja de turatie mi se pare pur marketing. Sau cycle beating pentru cifrele de consum, fara legatura cu valorile reale.

Edited by KiloW, 15 October 2021 - 10:06.


#68
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,253
  • Înscris: 17.09.2007
Front drive unit la Plaid.
Similar cu M3P dar cu carbon-fiber overwrap.
Interesante si raspunsurile la intrebari tehnice!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QnmVTlaRTLk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#69
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
CT5-V vs M5 CS vs Plaid sub o serie de aspecte...dinamica, fun, personalitate, posibila nostalgie in viitor dupa muzica motoarelor sport pe combustie, despre cum o era e pe cale sa apuna, iar alta doar ce si-a inceput ascensiunea.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j7YqdGt19tw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#70
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,242
  • Înscris: 23.07.2014
Full self driving beta, test in drumul spre casa:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y3knToTkpLE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Conform tipului, a adus o serie de imbunatatiri, de pilda aici:

https://youtu.be/Y3knToTkpLE?t=525

versiunea precedenta tindea sa ii ia banda de iesire din zona.

Aici se pare ca mai trebuie un pic lucrat:

https://youtu.be/Y3knToTkpLE?t=332

viraj la stanga, cu 2 benzi de incadrare, iar la aprox 200m dupa, urmeaza viraj la dreapta. Masina se incadreaza automat pe banda din stanga, lasandu-se apoi la "mila" celor din trafic ca sa-ti dea voie sa te incadrezi spre dreapta. De asemenea, dupa intrarea corecta in zona rezidentiala (cazul dinainte), se pare ca recunoasterea barierelor nu face parte din repertoriu, deci trebuie sa opresti tu. La fel, ceva probleme cu recunoasterea curbelor care au borduri foarte joase.

#71
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,869
  • Înscris: 21.02.2005
[ https://i0.wp.com/electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2021/11/Tesla-Model-S-Plaid-Brake-kit.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#72
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 01.07.2007
Un proprietar de model S suparat: https://www.go4it.ro...video-19184290/

Mi se pare cam extrem ce a facut tipul si nu stiu cum a avut voie sa faca asa ceva (legislatie + poluare cu materiale plastice/metal), dar se pare ca a vrut sa atraga atentia intr-un mod mai brutal.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate