Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Anvelope de iarna cu tinte pentru electrice si hibride

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
dustdany

dustdany

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 16.05.2006
Nokian va lansa în toamnă noile anvelope de iarnă Nokian Hakkapeliitta 10 EV special concepute pentru a echipa mașini electrice și mașini hibride.

O nouă caracteristică a anvelopelor de iarnă cu crampoane este tehnologia SilentDrive. Niveluri sonore excepțional de scăzute sunt obținute prin adăugarea unui strat de spumă acustică pe căptușeala interioară a anvelopei. Tehnologia SilentDrive este inclusă în toate dimensiunile Nokian Hakkapeliitta 10 EV.

Nokian Hakkapeliitta EV a fost personalizat prin implementarea unei structuri mai puternice. Structura puternică oferă stabilitate, în timp ce banda de rulare a fost proiectată pentru a rezista cuplului ridicat și sarcinilor mari pe roți. Cauciucul suplimentar îmbunătățește caracteristicile silențioase ale anvelopei.

Tehnologia modernă a crampoanelor numită Eco Stud 10 combină o grosime suplimentară a stratului de bază și o pernă specială din cauciuc cu un crampon cu o tehnologie de amortizare a aerului. Spațiul de aer din mijlocul flanșei inferioare înmoaie impactul și reduce uzura.

Imi pare bine ca se schimba ceva si la anvelopele de iarna, acum au tinte si sunt mai silentioase. Nota 10

Attached Files

  • Attached File  w.png   355.98K   99 downloads
  • Attached File  2.png   189.33K   96 downloads


#2
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006
Muream prost si nu stiam ca la electrice trebe anvelope speciale... :w00t:

#3
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
pufonel, electricele chiar au cauciucuri mai solide. cât privește cauciucele cu ținte, cred că numai prin scandinavia se folosesc.

#4
pavelescu

pavelescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,361
  • Înscris: 02.02.2005
E puterea mare la astea electrice si trebuie grip bun
Ultima versiune Tesla Model S prinde 100km/h in 2 sec :) https://www.automark...mie-102181.html

#5
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,829
  • Înscris: 28.11.2006
De cauciucuri cu tinte am auzit si eu, ca ma mai uit pe la raliuri. Dar nu pricep de ce ar trebui cauciucuri speciale pentru electrice. Nu se pot folosi anvelope pentru masini cu ICE, care sa prinda aceeasi viteza (ca nu folosesti la Ferrari cauciuc de Logan)?

Plus ca am senzatia ca astea nu sunt pentru Tesla, poate doar pentru 4x4 electrice gen IX1 sau care or mai fi. Pe Dacia Spring cred ca merg si Debica :lol:

LE: scuze, nu sterg sa nu ziceti ca sunt marlan. Acum mi-am dat seama ca defapt cam toate electricele sunt 4x4, pentru ca au motor pentru fiecare roata si nu mai au transmisie clasica. Daca ma insel, puteti sa-mi dati una in cap, ca nu ma supar cand imi zice cineva cu argumente ca sunt prost :P

#6
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Marea majoritate a Tesla au 2 motoare, unul pe fata, celălalt pe spate. Model S Plaid si Cybertruck Trimotor vor avea 3 motoare, câte unul pentru roțile spate si unul pentru cele față. Inca nu stiu vreo mașină de serie cu 1motor/roata. Rimac cum o fi?
Despre roțile astea, sunt binevenite dar piata targetata este foarte îngustă. Sper sa nu le dea cu minus.

Edited by inuendo0, 29 January 2021 - 01:11.


#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003
Rotile cu tinte sunt pentru gheata si polei. In rest le uzezi degeaba unde iarna e usoara.

 pavelescu, on 29 ianuarie 2021 - 00:29, said:

E puterea mare la astea electrice si trebuie grip bun
Ultima versiune Tesla Model S prinde 100km/h in 2 sec Posted Image https://www.automark...mie-102181.html
Doar ca electricele uzuale sunt mult mai calme decat Tesla... ce ce tot comparam cu top ? :)

#8
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

 pufonel, on 29 ianuarie 2021 - 00:22, said:

Muream prost si nu stiam ca la electrice trebe anvelope speciale... :w00t:
au cuplu mare si tocesc mai repede cauciucurile decat cele obisnuite.

motoarele alea electrice bruscheaza cauciucurile.

#9
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

 arg, on 29 ianuarie 2021 - 03:11, said:

motoarele alea electrice bruscheaza cauciucurile.
du-te ba si te culca

#10
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,952
  • Înscris: 30.08.2005

 dan210, on 29 ianuarie 2021 - 03:35, said:

du-te ba si te culca

Are dreptate Arg. Dacă nu îți temperezi stilul la o electrică,  riști să îți faci abonament la Bridgestone.  Motivul ține de cuplul maxim la plecare.  Ok, la BMW i3 demarajul e controlat electronic,  dar chiar și și-așa, tentația  să pleci de la semafor și să transformi mașinile din urmă in puncte miici mici e mare 😁😁

Multe modele nu au demaraj controlat.

Edited by CRG, 29 January 2021 - 06:38.


#11
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006

 pufonel, on 29 ianuarie 2021 - 00:40, said:

....nu pricep de ce ar trebui cauciucuri speciale pentru electrice. ....
din cauza cuplului. arg a descris foarte bine: "motoarele alea electrice bruscheaza cauciucurile".

asta e diagrama pentru un motor cu ardere interna:
[ https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/08/58863cb65bd5ff6ed7edb03f419b51c6.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
si asta e diagrama pentru unul electric:
[ https://images.cdn.circlesix.co/image/1/1366/0/uploads/posts/2016/08/1682147d214d1e617551359320d2ee56.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
( sursa: https://www.carthrot...instant-torque/ )

cat despre anvelopele cu tinte, sunt interzise in majoritatea tarilor din europa. chiar si in tarile nordice, sunt permise doar cand drumul e acoperit cu zapada.

#12
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,969
  • Înscris: 01.03.2013
Postarea initiala este SEO SPAM (reclama mascata pentru a creste numarul de linkuri catre un site ca sa iasa mai sus printre rezultate la cautare pe google).

Edited by kolfleading, 29 January 2021 - 08:28.


#13
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,076
  • Înscris: 04.02.2011
Eu nici nu am da click pe link, am citit doar postarea :)

 andreic, on 29 ianuarie 2021 - 02:21, said:




Doar ca electricele uzuale sunt mult mai calme decat Tesla... ce ce tot comparam cu top ? Posted Image
Și la WV ID3 de exemplu demarajul e demențial când bagi piciorul în podea.

#14
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,749
  • Înscris: 22.11.2006
s-a obosit cineva sa citeasca efectiv ce are anvelopa asta noua? nu? ok. E vorba despre a o face mai silentioasa. Nu stiu ce ra**t mancati altfel pe-aici, cuplu, uzura, etc.

#15
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020

 arg, on 29 ianuarie 2021 - 03:11, said:

au cuplu mare si tocesc mai repede cauciucurile decat cele obisnuite.

motoarele alea electrice bruscheaza cauciucurile.
Le bruscheaza soferul prost .

#16
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,156
  • Înscris: 05.09.2007
Trebuie apasata pedala cu grija la plecarea de pe loc sau in depasiri . Si amarata mea de corsa prinde 50 km/h in 2 secunde si ceva.

#17
SPX808

SPX808

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.06.2016

 kolfleading, on 29 ianuarie 2021 - 08:27, said:

Postarea initiala este SEO SPAM (reclama mascata pentru a creste numarul de linkuri catre un site ca sa iasa mai sus printre rezultate la cautare pe google).
Toate postarile lui sunt reclame. Nu exista postare fara link-ul catre site-ul ala. Scuze de off.

#18
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,146
  • Înscris: 24.06.2006

 CRG, on 29 ianuarie 2021 - 06:36, said:

Are dreptate Arg. Dacă nu îți temperezi stilul la o electrică
n-o amu hotaraste-te, motoru o tantalaul de la capatul piciorului Posted Image

Edited by dan210, 29 January 2021 - 09:29.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate