Colet cu ramburs, platit deja online
Last Updated: Jan 26 2021 21:19, Started by
crazycrix
, Jan 26 2021 17:39
·
0
#1
Posted 26 January 2021 - 17:39
Buna tuturor
Am făcut o comanda pe Okazii pentru o carte pe care mi-o doream de mult. Momentan nu sunt in tara deci decid sa plătesc cu cardul si sa o livrez a casa la bunica pe numele ei. Toate bune si frumoase pana când vânzătorul îmi scrie ca a trimis coletul si ca e cu ramburs... De aici o întreagă epopee... Am contactat serviciul clienților care mi-a spus ca ea ar putea modifica tipul de livrare, dar clar nu vrea. Mult mai mult, îmi spune sa accept livrarea, sa plătesc si sa-i si mai dau si datele mele bancare ca îmi trimite ea bani care i-am plătit in plus pe card. Cum sa nu. Am făcut deja reclamație (cu tot cu poze de la emailurile trimise) pe site si bani sunt blocați, problema mea este coletul care va ajunge oricum la bunica. I-am spus sa nu plătescă si sa refuze sa preia coletul, întrucât comportamentul vânzătorului a fost necorect - Știa ca este achitat! Acum ma întreb: care sunt consecințele pentru bunica? Femeia nu are nici o vina in treaba asta, dar acum ar trebui sa vina un colet pe numele ei de plătit... Posta o poate obliga oricum sa plătească? |
#2
Posted 26 January 2021 - 18:49
Nicio problema. Nu pateste nimic bunica.
Curier sau posta romana? Cel ce a trimis pachetul va plati si returul. Insa tu ai de muncit sa iti recuperezi banii. Cum ai facut plata? Transfer bancar? Greu ... Banca va procesa plata in 2-3 zile si apoi... pa, pa banii. Ai platit cu cardul? hmm. Posibil chiar o teapa si mai mare. Daca era o pagina fake in care ai pus datele cardului. Daca faceai plata din internet banking era mult mai sigur Edited by dorin_2k, 26 January 2021 - 18:50. |
#3
Posted 26 January 2021 - 18:49
Posta nu obliga pe nimeni . Se intoarce coletul .
E posibil sa fie ultima lui/ei tranzactie pe okazii (de vanzator zic ) . Bine ca-s blocati banii. Edited by scub, 26 January 2021 - 18:51. |
#4
Posted 26 January 2021 - 18:57
#5
Posted 26 January 2021 - 19:26
coletul nu vine garantat ca n-a fost trimis dar banii tai din cont se pot duce daca ti-ai dat datele.
au mai vandut carti pe aici si altii |
#6
Posted 26 January 2021 - 19:31
Plata cu cardul pe Okazii? Nu as face asa ceva.
Edited by pasilla, 26 January 2021 - 19:33. |
#7
Posted 26 January 2021 - 19:38
dorin_2k, on 26 ianuarie 2021 - 18:49, said: Ai platit cu cardul? hmm. Posibil chiar o teapa si mai mare. Daca era o pagina fake in care ai pus datele cardului. Daca faceai plata din internet banking era mult mai sigur Verifica banii din cont. Daca inca ii mai ai, blochează repede cardul. Daca nu ii mai ai.... nasol moment. Săptămânal citesc astfel de înșelăciuni. "Are balta peste". Ar fi bine să mă înșel, dar.... mici șanse. |
#8
Posted 26 January 2021 - 19:48
Cum naiba ai platit cu cardul ?
I-ai dat respectivului nr de card si codurile e securitate ? Ca e cam teapa din cate inteleg eu. Contacteaza-ti banca si blocj=heaza cardul.. Plus ca - in cazul unei livrari cu ramburs, expeditorul poate oricand anula acel ramburs. Dar numai el. |
#9
Posted 26 January 2021 - 19:55
A fost trimis cu Posta Romana. Sincer nu prea îmi pasa de bani, ma interesează sa nu aibă ea probleme, nu vreau sa plătească nimic din cauza mea.
Mai nou vânzătorul mi-a trimis alt email, zicând ca ar fi vina mea, si anume: Daca citeati specificatiile produsului de pe okazii, observati sa stipulez ca trimit doar prin posta cu plata ramburs. Nu am avut de unde sa stiu ca ati platit in avans, nu ma anunta aplicatia. Prin urmare, confor aprobarii dumneavoastre, in care nu ati mentionat nimic despre plata in avans, v-am trimis cartea conform specificatiilor din aplicatie. Regret neintelegerea, dar nu cred ca eu am provocat-o. Eu sincer am văzut ceva ce voiam si am cumpărat... nu trebuia scoasa plata prin card? Nu se poate? Este posibil ca vânzătorul sa nu fi văzut ca produsul este achitat?? Trebuia sa-i spun eu ca am achitata deja?? Eu am confirmat numai adresa, ca asta ma întrebat. Sincer e prima data când cumpăr de pe Okazii, si cred ca si ultima. In plus Termeni și Condiții de pe Okazii spun ca: 4.6.18. Detalii plata si livrare Vanzatorul are obligatia de a introduce toate detaliile legate de livrarea si plata produsului in sectiunile special destinate din pagina produsului. Nu este permis ca vanzatorul sa afiseze conditiile de livrare si plata doar in descrierea articolului. Descrierile care incalca aceasta regula pot fi editate de catre Serviciul Asistenta Clienti. Am plătit pe Okazii, nu i-am trimis nimic vânzătorului, doar adresa si numele pentru livrare. eiffel, on 26 ianuarie 2021 - 19:48, said:
I-ai dat respectivului nr de card si codurile e securitate ? Plus ca - in cazul unei livrări cu ramburs, expeditorul poate oricând anula acel ramburs. Dar numai el. Persoana respectiva nu are nimic. Am rugat-o sa anuleze rambursul si asta este răspunsul care l-am primit: Este mai complicat sa cer schimbarea tipului de trimitere la Posta Romana, mai ales ca pachetul a plecat deja. Fie solicitati celor de pe Okazii sa anuleze plata, fie aveti incredere ca va voi returna banii. Am mai avut astfel de situatii si intodeauna am fost corecta in relatia cu partenerii mei. Eu clar nu scot reclamația de pe Okazii, daca am greșit eu sa-si tina banii care sunt blocați. Edited by Dany_Darke, 26 January 2021 - 20:03. |
#10
Posted 26 January 2021 - 19:56
Greseala este si de la site-ul Okazii fiindca nu evidentiaza clar vanzatorului ca s-a platit cu cardul.Am patit-o si am discutat cu acel client si a fost de acord sa ii transfer valoarea rambursului si sa ridice apoi coletul.
eiffel, on 26 ianuarie 2021 - 19:48, said:
Cum naiba ai platit cu cardul ? I-ai dat respectivului nr de card si codurile e securitate ? Edited by Rainwish, 26 January 2021 - 19:57. |
|
#11
Posted 26 January 2021 - 20:16
#12
Posted 26 January 2021 - 20:18
Am pățit-o și eu, a fost o eroare a vânzătorului. Am preluat coletul, mi-a virat banii în cont. Dacă n-ar fi făcut asta, aveam datele lui bancare, sunt sigur că se pricepea poliția să-l găsească.
|
#13
Posted 26 January 2021 - 20:23
SmurfK, on 26 ianuarie 2021 - 20:18, said:
Am pățit-o și eu, a fost o eroare a vânzătorului. Am preluat coletul, mi-a virat banii în cont. Dacă n-ar fi făcut asta, aveam datele lui bancare, sunt sigur că se pricepea poliția să-l găsească. |
#14
Posted 26 January 2021 - 20:31
pasilla, on 26 ianuarie 2021 - 20:16, said:
Cum trimite banii ? SmurfK, on 26 ianuarie 2021 - 20:18, said:
Am pățit-o și eu, a fost o eroare a vânzătorului. Am preluat coletul, mi-a virat banii în cont. Dacă n-ar fi făcut asta, aveam datele lui bancare, sunt sigur că se pricepea poliția să-l găsească. |
#15
Posted 26 January 2021 - 20:37
|
#16
Posted 26 January 2021 - 21:05
#17
Posted 26 January 2021 - 21:19
crazycrix, on 26 ianuarie 2021 - 20:23, said:
Problema e ca nu vreau sa plătească nimic bunica. Mie mi se pare o lipsă de transparentă din partea sa, chiar daca este si neatenție din partea mea... Ar fi putut sa ma avertizeze înainte de al trimite. Nu prea este corect ca eu sa plătesc de doua ori.. sau nu? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users