Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Alimentare din bateria unui automobil electric.
Last Updated: Jan 24 2021 15:40, Started by
benis
, Jan 23 2021 22:25
·
0
#19
Posted 24 January 2021 - 00:12
benis, on 23 ianuarie 2021 - 23:12, said:
Măi, la Toyota Yaris nouă cu cheia pe contactul de accesorii și un charger de telefon am gătat bateria în câteva ore. Deci astăzi este exclus să mai folosești o mașină cu motor termic pentru a alimenta orice cu energie electrică cu motorul oprit. În schimb la electrice nu ai această problemă. Pai contactul de accesorii probabil alimenteaza si alte chestii. Eram de acord ca priza de 12 V sa nu mearga decat cu motorul pornit, dar sistemul audio (stock) sa nu aiba limitarea asta. Oricum pe vremuri nu aveam sistem audio in camera (era in living si deranjam somnul altora) si ascultam noaptea muzica in masina, acum nu mai practic asa ceva si daca stationez ca sofer undeva, poate doar sa fie umbra sau primavara/toamna, ca in rest nu opresc motorul pentru a avea AC, vara in niciun caz nu il opresc, doar daca plec din masina. Si la Peugeot si la VW radioul porneste cand apesi pe el fara sa pui niciun fel de contact cu cheia, la Nubira si Cielo am vazut contactul de accesorii. Mda, masina termica nu mai pleaca daca i-ai papat bateria, dar cea electrica poate pleaca insa te lasa in drum. Sau te enervezi ca trebuie sa stai cu ea la incarcat. Ori asculti muzica in ea noaptea doar cand e si bagata in priza, hehe. La Peugeot radioul functiona maxim 20 minute fara motor pornit, atentie pe baza unui cronometru nu ca ar fi masurat bateria, pentru ca nu o masura. La VW 2 ore, apoi inca 2 ore daca vrei. Edited by Neaceasca85, 24 January 2021 - 00:13. |
#20
Posted 24 January 2021 - 00:20
Alta problema este ca ii electrocutezi pe cei ce vin sa repare reteaua.Retea care poate consuma MW pe ora si variatii mari de curent pe care amaritul tau de vehicul electric nu este capabil sa administreze si sa furnizeze.
|
#21
Posted 24 January 2021 - 01:02
#22
Posted 24 January 2021 - 07:33
#23
Posted 24 January 2021 - 07:35
adrian919, on 24 ianuarie 2021 - 00:20, said:
Alta problema este ca ii electrocutezi pe cei ce vin sa repare reteaua.Retea care poate consuma MW pe ora si variatii mari de curent pe care amaritul tau de vehicul electric nu este capabil sa administreze si sa furnizeze. |
#24
Posted 24 January 2021 - 07:36
adrian919, on 24 ianuarie 2021 - 00:20, said:
...Retea care poate consuma MW pe ora si variatii mari de curent pe care amaritul tau de vehicol electric... Chiar daca vrei sa-i electrocutezi si tot nu poti, la consumul pe care-l cere reteaua, injectarea ta, doar a ta, este zero, apare reteaua ca scurt, declanseaza protectiile , daca nu, crapa invertorul. |
#25
Posted 24 January 2021 - 10:26
Doar daca încarci gratis la Kaufland sau la serviciu si folosesti o parte din energie (lasi cît sa te mai duca a doua zi) acasa, pe reteaua ta; asa poate ar fi logic...
Apropo, care ar fi tarile care dau beneficii mari daca le injectezi energie în retea? Nu de alta, dar ar fi imaginabil un grup electrogen pe gaz metan; folosesti si energia termica reziduala pentru încalzire si apa calda menajera, folosesti si o parte de curent; poti avea facturi negative la curent... Edited by Victor5, 24 January 2021 - 10:32. |
#26
Posted 24 January 2021 - 13:12
@victor 5 , ai uitat de cartofi prajiti...,tot din litrul ala de gaz, pe principiul ca dacaxtot l-am pornit sa fac si calldura, si ACM, si curent , mai prajesc ceva sivind....gogosi!
Generatorul in zonex izolate sau tampon pentru caderi de retea, altfel nu iesi cu economie, reteaua este momentan economica. Incarcarea masinilor electrice este ieftina chiar si gratis, deocamdata,...ce spuneti?, accizele din carburant unde se vor muta cind se inclina balanta catre electrice? |
#27
Posted 24 January 2021 - 15:40
XTH, on 24 ianuarie 2021 - 13:12, said: Incarcarea masinilor electrice este ieftina chiar si gratis, deocamdata,...ce spuneti?, accizele din carburant unde se vor muta cind se inclina balanta catre electrice? Oricum avem deja ceva acciză pe energia electrică dar cea mai mare "acciză" sunt certificatele vezi. Nu neg rostul lor însă.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users