Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme scuter 2 T
Last Updated: Jan 23 2021 00:18, Started by
Silviuuuuuu
, Jan 21 2021 17:47
·
0
#1
Posted 21 January 2021 - 17:47
Salutare am o problema cu un scuter piaggio free am schimbat 3 carburatoare origina si cand il accelerez galgâie motoru si dupa moare daca il tin accelerat si daca il las din acceleratie isi revine (schimbat semeringurile, muzicuta malossi, filtru benzina schimbat, garniturile noi bobina noua, magnetou nou bujie ngk iridium noua )uneori da rateuri si pocneste pe toba.
VA ROG AJUTAȚI-MĂ={ NU stiu ce poate avea |
#2
Posted 21 January 2021 - 23:14
Sa nu aiba cumva toba de esapament infundata. Vezi daca scoate fumul cu viteza, sau iese ca de la o tigara.
|
#3
Posted 22 January 2021 - 09:01
Ce spune mai sus Dan am patit la o motocoasa. Tot motor 2 timpi.
Pornea "la sfert", accleram 1-2-3 secunde si dadea in branci. Desfacut toba de esapament, curatat sita-filtru cu benzina, pus la loc, mergea perfect. Data urmatoare cand am patit-o, am scos direct sita aia, ca e detasabila si de atunci nu mai am probleme. Acu' la scuter nu e OK sa scoti sitele, dar de curatat e nevoie! |
#4
Posted 22 January 2021 - 09:54
amestec bogat in benzina poate? Carburatoarele cand le-ai schimbat le-ai si reglat ?
|
#5
Posted 23 January 2021 - 00:18
Dupa ce schimbi carburatorul trebuie reglat.
Ai 2 suruburi, de aer si benzina.Inchide-l pe cel de benzina de tot, apoi desfa-l la 1,5-2 ture.Pe celalalt de la aer il reglezi in asa fel incat sa stea scuterul la ralanti perfect. Dupa ce ai facut treaba asta, mergi cativa km cu el apoi uita-te la culoarea bujiei. Daca este caramiziu este ok, daca este neagra inseamna ca are amestec prea bogat, deci trebuie sa mai umbli la reglaje sa primeasca mai mult aer si mai putina benzina. Ideal ar fi la cineva care se pricepe la scutere, sau la motoare in 2T (drujbe, motocoase) pentru ca nu e diferenta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users