Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Probleme scuter 2 T

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Silviuuuuuu

Silviuuuuuu

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.01.2021
Salutare am o problema cu un scuter piaggio free am schimbat 3 carburatoare origina si cand il accelerez galgâie motoru si dupa moare daca il tin accelerat si daca il las din acceleratie isi revine (schimbat semeringurile, muzicuta malossi, filtru benzina schimbat, garniturile noi bobina noua, magnetou nou  bujie ngk iridium noua )uneori da rateuri si pocneste pe toba.
VA ROG AJUTAȚI-MĂ={ NU stiu ce poate avea


#2
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Sa nu aiba cumva toba de esapament infundata. Vezi daca scoate fumul cu viteza, sau iese ca de la o tigara.

#3
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Ce spune mai sus Dan am patit la o motocoasa. Tot motor 2 timpi.
Pornea "la sfert", accleram 1-2-3 secunde si dadea in branci.
Desfacut toba de esapament, curatat sita-filtru cu benzina, pus la loc, mergea perfect.
Data urmatoare cand am patit-o, am scos direct sita aia, ca e detasabila si de atunci nu mai am probleme.
Acu' la scuter nu e OK sa scoti sitele, dar de curatat e nevoie!

#4
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,752
  • Înscris: 22.11.2006
amestec bogat in benzina poate? Carburatoarele cand le-ai schimbat le-ai si reglat ?

#5
salcudeannn

salcudeannn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 07.10.2020
Dupa ce schimbi carburatorul trebuie reglat.
Ai 2 suruburi, de aer si benzina.Inchide-l pe cel de benzina de tot, apoi desfa-l la 1,5-2 ture.Pe celalalt de la aer il reglezi in asa fel incat sa stea scuterul la ralanti perfect.
Dupa ce ai facut treaba asta, mergi cativa km cu el apoi uita-te la culoarea bujiei. Daca este caramiziu este ok, daca este neagra inseamna ca are amestec prea bogat, deci trebuie sa mai umbli la reglaje sa primeasca mai mult aer si mai putina benzina.
Ideal ar fi la cineva care se pricepe la scutere, sau la motoare in 2T (drujbe, motocoase) pentru ca nu e diferenta.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate