Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

OnePlus 9/9 Pro

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
598 replies to this topic

#577
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 lazio44, on 16 noiembrie 2022 - 15:32, said:

Multumesc...Am rezolvat cu cei din call center BT...

Raspuns:
Aveam debifata ora automata pe telefon...si telefonul meu arata ora cu 5 minute inainte...

Bifa asta lipsa m-a costat drumuri pe la banca (la fel ca 90% din pensionarii romani) , depus si scos chitante si bani din bancomate, stat la rand sa-ti modifice operatorul din banca, sumele maxime de plata online...timp de o saptamana...
Bravo, BT! Sau, mă rog, bravo celor care fac aplicația! Este un lucru foarte simplu: dacă ție îți apare in istoricul tranzacțiilor o anumită oră la care s-au făcut tranzacția, iar pe server acea tranzacție este înregistrată cu o altă oră, informația despre acea tranzacție devine inconsistentă și nu mai ai trasabilitatea acțiunilor tale. În interval de 5 minute, tu poți face și 10 tranzacții, dacă te miști cu talent.

Prin conexiuni securizate, bazate pe certificate digitale, de exemplu, se fac niște verificări relativ "basic", ca un fel de sincronizări între aplicație și server care să asigure transparența și veridicitatea operațiunilor.

De ce mergea până acum ? Pentru că:
- se poate ca tu sa fi schimbat între timp (de la ultima instalare) ora telefonului pe "manual"
- serverul să fi revocat certificatul și să fi generat altul
- noua instalare de android să fi șters niscaiva date ale aplicației, "by default", sau chiar aplicația să fi avut o măsură de securitate în sensul asta...

#578
iditzi23

iditzi23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 05.01.2011
Batranetea,bate-o vina !...dupa ultimul up-date nu mai gasesc optiunea ca atunci cand vorbesti si te suna altcineva sa iti bipaie in ureche...unde este bat-o vina ?! Multumesc !

#579
kris69

kris69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 18.12.2011
Setări/ Rețea mobilă/Setări de apel/Setări legate de operator/ Setări suplimentare/ Apel în asteptare

#580
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006
A păţit cineva chestia cu linia/liniile verzi după update la Android 13 la OnePlus 9 (nu 9R)?
https://piunikaweb.c...enos-13-update/

#581
budugudan80

budugudan80

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 12.10.2010

View Postdonjoe, on 24 martie 2023 - 01:45, said:

A pățit cineva chestia cu linia/liniile verzi după update la Android 13 la OnePlus 9 (nu 9R)?
https://piunikaweb.c...enos-13-update/

Eu unul nu. Am OnePlus 9 (simplu nu Pro)

#582
Kata13133

Kata13133

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 06.03.2016
Nu am gasit un topic dedicat, asa ca scriu aici. Mi-am luat casti oneplus buds z2. Arata ok, muzica se aude bine. In convorbiri telefonice, sunt ok.
Problema vine la aplicatii. Am testat pe duolingo si are un delay destul de mare.
Asa sunt castile fara fir?
Parca nu le-as returna. Daca le luam din Ro, cred ca o faceam. Nu ma incanta prea mult.

#583
Alxdava

Alxdava

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,823
  • Înscris: 30.03.2009
Nu căștile sunt problema. Dacă asculți altceva și nu există acest delay, atunci problema este din aplicație sau telefon.

#584
Kata13133

Kata13133

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 06.03.2016
Telefonul este oneplus 9 pro. Ar trebui sa fie ok. Cand ascult muzica nu am de unde sa stiu daca am delay.
Problema e ca daca folosesc casti cu fir dispare acest delay.
Imperecherea cu tel, la OP, se face automat nu e nevoie de aplicatie dedicata. Iar la setarile lor nu am umblat.

#585
atuili

atuili

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 15.12.2009
Salut, as vrea sa ma orientez catre un telefon Oneplus, exista o aplicatie dedicata pentru inregistrare apeluri asa cum exista pentru Huawei?

#586
Ecou81

Ecou81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 06.09.2007
La toate merg, daca instalezi JOneplus Tools și urmezi pașii de acolo...

#587
atuili

atuili

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 15.12.2009

View PostEcou81, on 20 iulie 2023 - 15:46, said:

La toate merg, daca instalezi JOneplus Tools și urmezi pașii de acolo...
Merci, o sa ma interesez.

#588
add1c7edM

add1c7edM

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 13.06.2021
Nu ți as recomanda 9pro. Este un telefon frumos, bun, dar bateria este sub orice critica

#589
Kata13133

Kata13133

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 06.03.2016
La voi functioneaza 5g de la orange pe oneplus 9pro? Am abonament 5g, cartela noua, in teorie cei de la orange spun ca de la ei totul e ok. Am fost in centrul Bucurestiului unde ar trebui sa fie semnal 5g si nimic. Tot 4g arata. Stiu ca e un moft, dar nu inteleg de ce nu merge. Am varianta europeana de soft.

#590
lone-wolf

lone-wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 27.06.2007
La mine functioneaza. OnePlus 9. Attached File  Screenshot_2023-12-13-23-12-48-19.jpg   48.72K   15 downloads Sper ca ai selectat 5G/4G/3G/2G  Attached File  Screenshot_2023-12-13-23-08-15-91_426a5588c5110cd01d5af17e47adb223.jpg   35.72K   16 downloads

#591
Kata13133

Kata13133

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 06.03.2016
ok. Multumesc!
Normal ca am selectat. Tind sa cred ca e de la Orange. Am abonament 5g, am schimbat sim-ul cu unul nou si cum tot nu mergea le-am trimis un mesaj la care mi-au raspuns ca s-a rezolvat. Din pacate in orasul meu nu am 5g asa ca verific doar cand ajung in Bucuresti. Ma gandeam ca poate nu e telefonul compatibil (benzile 5g orange sa fie diferite de ce supoarta el), dar daca pe 9 merge ar trebui sa mearga si la mine. E clar de la ei.

#592
Tripledarius

Tripledarius

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 08.10.2007
Nici mie nu mi-a mers din prima. Am vorbit cu ei și au activat ei nu știu ce. Am dat restart la telefon și de atunci merge.

#593
Kata13133

Kata13133

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 06.03.2016
Am vorbit si eu cu ei si au spus ca s-a rezolvat. Voi verifica atunci cand ajung intr-o zona cu 5g.
Inainte, le trimisesem un mail si primisem raspuns ca au rezolvat. Apoi, cand am verificat...nimic.
Sper sa fie altfel acum. Multumesc! Macar am exclus o problema de soft.

#594
Kata13133

Kata13133

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 06.03.2016
Am primit instiintare pentru update la android 14. A facut-o cineva? E ok? Ma intereseaza mai ales din punct de vedere al bateriei si rularii de zi cu zi a aplicatiilor. Parca si asa, prin update-uri, bateria tine mai putin.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate